Laat hem er niet aan denken nondeju"Eerlijk gezegd plagen we hem er af en toe een beetje mee. Omdat iedereen weet dat hij dit clausuletje heeft bij PSG, zei de verdediger dinsdag bij de microfoon van RMC. We proberen hem te plagen, maar hij komt er niet uit."
Olivier Boscagli
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
Hopelijk krijgt onze Fransman nog een goede compagnon van Ernie. Boscagli zal belangrijke rol gaan krijgen onder Bosz
- colocolofc
- Meervoudig international
-
- Nationale topspeler
Only as a back-up.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Rik schrijft vandaag dat Boscagli ook een optie voor 6 kan worden. Ik vind dat zelf helemaal niet raar als je naar zijn skillsset kijkt. Positioneel sterk, uitstekende passing, zijn topsnelheid wordt verbloemd en als verdediger wint hij ook zijn duels wel daar.
Het is alleen dat hij ook slechte wedstrijden heeft gehad daar maar dat was meer met een blok ipv 1 zes.
Het is alleen dat hij ook slechte wedstrijden heeft gehad daar maar dat was meer met een blok ipv 1 zes.
- hondjevandebakker
Dan moeten we wel een nieuwe LCV halen lijkt me, anders hebben we daar alleen een geblesseerde Obispo en Boscagli die ook een 6 is. Baumgartl tel ik ff niet mee.
-
- Vedette
Boscagli is positioneel niet sterk, op het middenveld verliest hij altijd lopende mensen uit het oog.11 Tinus wrote: ↑03 Jul 2023, 08:43 Rik schrijft vandaag dat Boscagli ook een optie voor 6 kan worden. Ik vind dat zelf helemaal niet raar als je naar zijn skillsset kijkt. Positioneel sterk, uitstekende passing, zijn topsnelheid wordt verbloemd en als verdediger wint hij ook zijn duels wel daar.
- MaxedMatthew
- Jeugdinternational
Lijkt me inderdaad geen gekke optie. Zeker als dat betekent dat we dan hierdoor een spreekwoordelijke slager van een LCV halen; en uiteraard een extra talent voor de 6 positie.
"Dan moet je maar op dammen gaan".
- Frisian1913
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV, Real Madrid
Absoluut geen 6 in mijn ogen.., bosca blinkt uit in passing. Maar is echt een bal watcher. Dat overkomt hem ook altijd op de cv positie, daar positioneert hij zich ook vaak verkeerd ten opzichte van zn directe tegenstander omdat hij te veel naar de bal kijkt in mijn optiek
Edit: wat Jwoeloe dus zegt..
Edit: wat Jwoeloe dus zegt..
-
- Regelmatige invaller
Ook centraal achterin is dat zijn grote mankement in mijn ogen. Staat regelmatig de verkeerde ruimtes af te dekken.Robson de Souza wrote: ↑03 Jul 2023, 08:46Boscagli is positioneel niet sterk, op het middenveld verliest hij altijd lopende mensen uit het oog.11 Tinus wrote: ↑03 Jul 2023, 08:43 Rik schrijft vandaag dat Boscagli ook een optie voor 6 kan worden. Ik vind dat zelf helemaal niet raar als je naar zijn skillsset kijkt. Positioneel sterk, uitstekende passing, zijn topsnelheid wordt verbloemd en als verdediger wint hij ook zijn duels wel daar.
Denk eerlijk gezegd dat hij het beste zou renderen als linker centrale verdediger in een driemans blok, waarbij een goed coachende centrale verdediger hem stuurt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat betwijfel ik door zijn gebrek aan snelheid. Met 3 man achter moet je de zijkanten (de snelste spelers van de tegenstander) ook vaak afdekken.Kolkmania wrote: ↑03 Jul 2023, 08:54Ook centraal achterin is dat zijn grote mankement in mijn ogen. Staat regelmatig de verkeerde ruimtes af te dekken.Robson de Souza wrote: ↑03 Jul 2023, 08:46
Boscagli is positioneel niet sterk, op het middenveld verliest hij altijd lopende mensen uit het oog.
Denk eerlijk gezegd dat hij het beste zou renderen als linker centrale verdediger in een driemans blok, waarbij een goed coachende centrale verdediger hem stuurt.
Maar wie weet is hij straks slechts multi inzetbare back up voor CV, CVM en 3 mans CV. Is ook niet verkeerd want dan kom je ook tot 30 wedstrijden.
-
-
- Vedette
- Tyyne
- Vaste waarde in elftal
- Favoriete speler: Couhaib Driouech
Vind hem de perfecte verdediger voor Bosz, rustig, tachtisch sterk, goed aan de bal, denk dat als hij fit blijft dat hij echt een van de uitblinkers kan worden dit seizoen. Voor mijn gevoel hielp hij ook Ramalho om beter te spelen.
- Lorenzo von Matterhorn
Absoluut basisspeler. Laat die RCV maar komen.
Maar wat gaan we doen als Oli een nieuwe blessure oploopt?
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Obispo of Ramalho daar opstellen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑31 Jul 2023, 01:25 Absoluut basisspeler. Laat die RCV maar komen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Speelde prima, maar ook voor Bosca geldt dat hij niet getest is. Kon vrij de ballen panklaar leggen. Maar goed, we kennen de speler verder toch vrij goed? Degelijk spelertje voor PSV. Geen hoogvlieger.
-
Voor zijn blessure echt wel een van de betere bij PSV. Daarna door Ruud niet meer echt gebruikt maar het kan voor PSV gewoon een prima verdediger zijn. Ook statistisch geloof ik wel verassend goed met hoge percentages gewonnnen kopduels etc. We hebben het bij deze spelers ook gezien dat ze het wel kunnen. Idem bij Ramalho die bij zijn start echt sterk was en Teze die notabene het NL elftal gehaald heeft.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2023, 07:49 Speelde prima, maar ook voor Bosca geldt dat hij niet getest is. Kon vrij de ballen panklaar leggen. Maar goed, we kennen de speler verder toch vrij goed? Degelijk spelertje voor PSV. Geen hoogvlieger.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Ik waardeer (je) optimisme, maar na drie jaar tegen deze verdedigers te hebben aangekeken kan ik er helaas niet in meegaan. Boscagli heeft voor een club als PSV bewezen echt wel kwaliteit te hebben, met goede stats over een langere periode inderdaad. Zijn gebrek aan lengte en zijn neiging om zonder oog voor wat hij ‘achterlaat’ de bal te volgen, lijkt me te compenseren door er een stevige beer met ervaring naast te zetten. Zoals Alex van Bouma en Ooijer betere voetballers maakte, zou Sanchez hetzelfde effect bij Boscagli kunnen sorteren imo.Breur wrote: ↑31 Jul 2023, 07:58Voor zijn blessure echt wel een van de betere bij PSV. Daarna door Ruud niet meer echt gebruikt maar het kan voor PSV gewoon een prima verdediger zijn. Ook statistisch geloof ik wel verassend goed met hoge percentages gewonnnen kopduels etc. We hebben het bij deze spelers ook gezien dat ze het wel kunnen. Idem bij Ramalho die bij zijn start echt sterk was en Teze die notabene het NL elftal gehaald heeft.Standbeeld wrote: ↑31 Jul 2023, 07:49 Speelde prima, maar ook voor Bosca geldt dat hij niet getest is. Kon vrij de ballen panklaar leggen. Maar goed, we kennen de speler verder toch vrij goed? Degelijk spelertje voor PSV. Geen hoogvlieger.
Maar die handvol sterke optredens van Ramalho kort na zijn komst? Daar is wel iets te veel overheen gegaan om rustig te kunnen concluderen dat we hier niet meer op hoeven te rekenen. Staat regelmatig te slapen, een Frank-de-Boertje ligt altijd op de loer, ligt veel op de grond door vaak onnodige tackles en probeert gebreken te compenseren met uitstraling en overtredingen. Niet beter dan Teze, die mij te oncomfortabel aan de bal is en er ook nooit in slaagt achterin een rustpunt te zijn voor de ploeg. Laat staan zelfs basisspeler. Dat-ie in het verleden eens bij Oranje mocht opdraven zegt me dan ook weinig; een klok die stilstaat heeft ook twee keer op een dag gelijk. Bovendien was zijn selectie puur te danken aan blessures van De Vrij en Frimpong en saillant genoeg pakte hij de snelste gele kaart ooit voor Oranje.
Dus al met al: graag zsm af van iig Ramalho en Teze; laten we onszelf wat beters gunnen.