Thomas Beelen

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Heruone
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: PSV

Een aantal jaar geleden haalde Stewart Vincent Janssen naar AZ toe. Was toen heel veel kritiek op. Stewart zei later eens bij Neal Petersen in een vlog dat hij daar maling aan had, omdat zowel hij als heel de scouting overtuigd waren van Janssen zijn kwaliteiten en talent. Schoot in een jaar alles raak en maakte een topverkoop naar AZ.

In de KKD loopt ontzettend veel talent rond de laatste tijd. Goed dat PSV daar ook eens een kijkje in neemt. Onderdeel van creatief scouten en beleid voeren. En zoals hierboven al gezegd: dit staat (hopelijk) los van andere transfers.

Trust the proces.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
René1978
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 05 Jul 2023, 22:57 Verander zijn naam in Theo Beasly uit Brazilië met exact dezelfde beelden en mensen waren enthousiaster geweest denk ik.
Zo gaat het altijd ja. Het moet altijd van ver komen, masr ondertussen brengt de KKD regelmatig prima spelers voort, waarvan sommigen hoge ogen gooien in het buitenland. Dat deze jongen ook op de radar staat van Feyenoord en AZ - clubs die de laatste jaren toch wel oog hebben voor talent - zegt wel wat.
Roys
Bankzitter

ComeOnPSV wrote: 06 Jul 2023, 00:09 Het is gewoon moeilijk in te schatten.

Bij Vd Ven hadden ook nog best veel mensen twijfels.

Ik vind het wel een gok waard. Het is een speler die heel comfortabel aan de bal is. Ook nog groot waardoor het ook geen slapzak lijkt te zijn.
Heeft alleen wel een uitstraling van niks a la baumgartl. Ken maar weinig goede CV’s met dezelfde onzekere blik als de Vrij.

Verder wel een hele goede dribbel. Vind hem alleen wel wankel als hij een duw krijgt. Ben benieuwd of hij op eredivisie niveau zich kan ontwikkelen om daar steviger in te worden en uiteraard dan ook CL niveau.

Maar ik laat me verrassen en hoop dat hij een nieuwe de Vrij kan worden voor ons. Voetballend niks mis mee.
Last edited by Roys on 06 Jul 2023, 01:17, edited 1 time in total.
koetje
Legende

Ook niet overdrijven met die grote KKD potentie. Wellicht wel voor subtop eredivisie maar top eredivisie is anders. Zie dit lijstje uit 2020:

https://www.vi.nl/pro/lovende-scoutings ... d-beloften

Alleen Van de Ven is geschikt voor de top gebleken.

Micky van de Ven [18], FC Volendam
Jan Paul van Hecke [19], NAC Breda
Radinio Balker [21] , Almere City FC
Jamie Jacobs [22], SC Cambuur
Francesco Antonucci [20], FC Volendam
Mees Hoedemakers [22], SC Cambuur
Othman Boussaid [20], NAC Breda
Wouter Burger [19], Excelsior
Noah Fadiga [20], FC Volendam
Anthony Musaba [19], NEC
Joël Zwarts [20], Excelsior
Sydney van Hooijdonk [20], NAC Breda
Kevin Felida [20], FC Den Bosch
Bart van Rooij [18], NEC
Ike Ugbo [21], Roda JC Kerkrade
Anwar Bensabouh [21], Almere City FC
Jenthe Mertens [20], Go Ahead Eagles
Dirk Proper [18], NEC
Kaj de Rooij [19], FC Eindhoven
Radomir Novakovic [20], Roda JC Kerkrade
VeresRivne
Vedette

Heruone wrote: 06 Jul 2023, 00:40 Een aantal jaar geleden haalde Stewart Vincent Janssen naar AZ toe. Was toen heel veel kritiek op. Stewart zei later eens bij Neal Petersen in een vlog dat hij daar maling aan had, omdat zowel hij als heel de scouting overtuigd waren van Janssen zijn kwaliteiten en talent. Schoot in een jaar alles raak en maakte een topverkoop naar AZ.

In de KKD loopt ontzettend veel talent rond de laatste tijd. Goed dat PSV daar ook eens een kijkje in neemt. Onderdeel van creatief scouten en beleid voeren. En zoals hierboven al gezegd: dit staat (hopelijk) los van andere transfers.

Trust the proces.
Van Hecke, Beukema, Schuurs, Van de Ven.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Maikel
Site Admin

Haal je hem niet en gaat ie over 3 jaar voor meer dan 20 miljoen naar het buitenland roepen we allemaal dat het dom is dat PSV hem heeft laten lopen.

Daarbij, als er daarnaast nog genoeg bij komt. Prima
Bluffer70
Ballenjongen
Favoriete speler: Xavi

Pijltje wrote: 05 Jul 2023, 23:26compilatievideo’s
Noem dan Popescu
FieseFriedrich
Basisspeler
Favoriete speler: Joey

Ik heb hem werkelijk nog nooit zien voetballen, dus ik vertrouw de scouting dan maar.
Enige opvallende vind ik wel; toch alweer 22 jaar en maar 30 KKD wedstrijden in de benen?
Remontada
Veelbelovend talent

Beelen hopelijk van de Kitchen Champions League naar de groepsfase van de ekte CL.
Joenepsv
Legende

Vind het al met al wel een interessante transfer (mocht dit doorgaan). Met Beelen kijkt PSV niet naar achtergrond of waar hij speelt maar ze kijken naar het niveau waar hij naartoe kan groeien. Onder Stewart wordt weer verder gekeken dan één jaar vooruit en er wordt beleid gevoerd voor de lange termijn. Zo moet je de eventuele aankoop van Beelen ook zien en dat stemt mij persoonlijk tevreden.

Of hij goed genoeg is weet je nooit. Niks is lastiger te voorspellen dan de ontwikkeling van een talent. Maar hij heeft wel een interessant profiel. Grote jongen die comfortabel is aan de bal. We gaan het zien hopelijk.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Ene Jaap Stam had op zijn 21e pas zijn 1e seizoen KKD achter de rug.
Speelde op zijn 23e nog bij Willem II.

Had een kapsel ala Arjen Robben, een sproetenkop van een student 4e jaars Economie en een uitstraling van een stratenmaker.

Paar jaar later: kop kaal, beest van een vent, 'schrik van elke spits'
mr.top
Internationale topspeler

Den Bondskoots wrote: 06 Jul 2023, 07:26 Ene Jaap Stam had op zijn 21e pas zijn 1e seizoen KKD achter de rug.
Speelde op zijn 23e nog bij Willem II.

Had een kapsel ala Arjen Robben, een sproetenkop van een student 4e jaars Economie en een uitstraling van een stratenmaker.

Paar jaar later: kop kaal, beest van een vent, 'schrik van elke spits'
:lol: De beste duiding ooit. Niks meer aan doen.
Mr.Unibet
Meervoudig international

Kan me niet voorstellen dat hij voor de basis gehaald wordt, met de toevoeging, in eerste instantie. Alleen hij heeft wel kwaliteit om met ruimte in zijn rug te spelen en is daarbij snel. Heeft pas 1 seizoen KKD in de benen, dus veel haken en ogen, maar als je bedenkt dat hij 1 miljoen duurder is dan Seelt kun je het risico nemen..
DonyellMalen
Legende

Op basis van het artikel van artikel gisteren komt er naast Beelen nog een glasbak op CB, als er iemand uit de rij Ramalho, Baumgartl, Teze vertrekt. Aannemelijk is dat er zeker 1 a 2 vertrekken.
ruuddevil
Legende

Het kan meevallen en het kan tegenvallen. Ik ga het met interesse volgen. In ieder geval positief dat er meer naar de lange termijn wordt gekeken in plaats van het huur- en buitenkansjes beleid. Ik heb mijn verwachtingen bijgesteld, de spelers die wij graag bij PSV willen zien zijn niet meer haalbaar in de huidige omstandigheden waarin de Engelse 2e divisie meer geld beschikbaar is dan bij ons.
Mikelvb
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 06 Jul 2023, 08:08 Op basis van het artikel van artikel gisteren komt er naast Beelen nog een glasbak op CB, als er iemand uit de rij Ramalho, Baumgartl, Teze vertrekt. Aannemelijk is dat er zeker 1 a 2 vertrekken.
Zowel Ramalho als Baumgartl zullen moeten vertrekken. Teze zal blijven als RCB en met Beelen heb je dan een backup.
DonyellMalen
Legende

Jep, denk dat daar iedereen het wel over eens is. Baumgartl en Ramalho exit.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Het is gewoon afhankelijk van het totaalplaatje. Speel je over 4 weken met Teze en Boscagli met deze jongen op de bank dan kan er toch niemand heel tevreden zijn. Wil niet zeggen dat het niet toch kan werken natuurlijk maar als je 20 miljoen op tafel legt voor 2 aanvallers dan is het totaal plaatje compleet uit verhouding. Als Slot en Bosz samen een speler met dit profiel heel graag willen hebben zegt dat ook wel iets.

We wachten maar rustig af hoe de selectie eruit ziet over 2 weken als ze lekker op kamp gaan. Te vroeg voor conclusies.
De Realist
Internationale topspeler

Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 08:20
DonyellMalen wrote: 06 Jul 2023, 08:08 Op basis van het artikel van artikel gisteren komt er naast Beelen nog een glasbak op CB, als er iemand uit de rij Ramalho, Baumgartl, Teze vertrekt. Aannemelijk is dat er zeker 1 a 2 vertrekken.
Zowel Ramalho als Baumgartl zullen moeten vertrekken. Teze zal blijven als RCB en met Beelen heb je dan een backup.
Met Teze en deze jongen het seizoen in gaan stemt mij niet bepaald gerust. Tenzij links centraal een jongen gehaald wordt van het niveau Sergio Ramos in zijn goede jaren ofzo. Gaat niet gebeuren uiteraard.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Mikelvb
Nationale topspeler

De Realist wrote: 06 Jul 2023, 08:33
Mikelvb wrote: 06 Jul 2023, 08:20

Met Teze en deze jongen het seizoen in gaan stemt mij niet bepaald gerust. Tenzij links centraal een jongen gehaald wordt van het niveau Sergio Ramos in zijn goede jaren ofzo. Gaat niet gebeuren uiteraard.
Ik zeg ook niet dat het mij gerust stelt, maar er zal echt niet nog een RCB worden gehaald als Teze blijft. Door de blessure van Obispo heb je nu hetzelfde probleem als vorig jaar met Boscagli. Van mij mag Boscagli ook we vertrekken als er dan inderdaad echt een versterking voor die positie komt.
De Realist
Internationale topspeler

Teze mag van mij ook vertrekken. Obispo, Ramalho, Boscagli, Mwene en Baumgartl ook maargoed. Ik ben tevreden als er naast Obispo (want onverkoopbaar) nog eentje van bovenstaande overblijft en de rest is verkocht/kwijtgeraakt
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
DonyellMalen
Legende

Boscagli zal, indien er geen goed bod komt, gewoon blijven. Vermoed dat Bosz wel gecharmeerd van hem zal zijn. Idem voor Teze. De rest mag vertrekken.
LaFoquita wrote: 06 Jul 2023, 09:13 Mocht PSV hem halen en hem een 3-jarig contract gekregen weet je direct dat hij 'goedkope' opvulling is. Probleem is dat hij waarschijnlijk een salaris gaat verdienen dat buiten de top 3 niemand kan of wilt betalen. Hier kom je binnen Nederland niet 1 2 3 vanaf. Kleeft in mijn ogen dus wel een redelijk groot risico aanvast, hopelijk zien wij het allemaal fout en gaat hij een revelatie worden.
Jij bent duidelijk niet overtuigd van deze jongen. Ik ken hem niet goed genoeg, dus kan er te weinig over zeggen, maar ik zie wel een jongen in die video die heel comfortabel aan de bal is (zeker voor een CB / 6).

Overigens denk ik dat je zo'n jongen echt wel kan slijten. Daar zijn altijd oplossingen voor, zeker als 'ie nog maar 24 is straks. Dat hij wellicht niet goed genoeg blijkt voor PSV is geen schande. Middenmoot Duitsland, ik noem een Mainz oid, dat kan altijd nog. Zo'n Boetius kwam ook gewoon nog goed terecht.
Ren Höek
Vedette

Hij komt van PEC, waar hij vorig seizoen pas zijn 1e profcontract heeft getekend.
Waarom zou hij bij PSV meteen dermate veel gaan verdienen dat niemand buiten de top 3 het wil betalen?
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
DonyellMalen
Legende

Wat zou zo'n knul nu verdienen bij PEC? Kan niet veel zijn.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

DonyellMalen wrote: 06 Jul 2023, 09:23 Boscagli zal, indien er geen goed bod komt, gewoon blijven. Vermoed dat Bosz wel gecharmeerd van hem zal zijn. Idem voor Teze. De rest mag vertrekken.
LaFoquita wrote: 06 Jul 2023, 09:13 Mocht PSV hem halen en hem een 3-jarig contract gekregen weet je direct dat hij 'goedkope' opvulling is. Probleem is dat hij waarschijnlijk een salaris gaat verdienen dat buiten de top 3 niemand kan of wilt betalen. Hier kom je binnen Nederland niet 1 2 3 vanaf. Kleeft in mijn ogen dus wel een redelijk groot risico aanvast, hopelijk zien wij het allemaal fout en gaat hij een revelatie worden.
Jij bent duidelijk niet overtuigd van deze jongen. Ik ken hem niet goed genoeg, dus kan er te weinig over zeggen, maar ik zie wel een jongen in die video die heel comfortabel aan de bal is (zeker voor een CB / 6).

Overigens denk ik dat je zo'n jongen echt wel kan slijten. Daar zijn altijd oplossingen voor, zeker als 'ie nog maar 24 is straks. Dat hij wellicht niet goed genoeg blijkt voor PSV is geen schande. Middenmoot Duitsland, ik noem een Mainz oid, dat kan altijd nog. Zo'n Boetius kwam ook gewoon nog goed terecht.
Nou dat denk ik niet.. Stel hij speelt dit jaar 10 potten Eredivisie dan is hij 24 met een CV van 1 jaar KKD en 10 potten ED. Die raak je aan de straatstenen niet kwijt :opzijnkop:

Maar zoals ik zeg, ik laat me verrassen. Heb ergens het gevoel dat er meer speelt rondom Teze. Dus eventueel vertrek van Teze en inkomend Beelen. Vorig jaar was er ook genoeg interesse in Teze. Teze zijn salaris is natuurlijk ook niet zo hoog als bijvoorbeeld dat van Ramalho of andere verdedigers. Is binnenkort 24 en heeft nog een 2-jarig contract, dit is het juiste moment om X bedrag aan Teze te verdienen.
Locked