Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ParkJiSung wrote: 08 Jul 2023, 17:21 Angeliño naar Gala waarschijnlijk. Zonde!
Dat is inderdaad wel zonde.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Gewoon balen. Ik weet niet wat die Turken betalen maaar je zou kijkend naar de club en competie denken dat PSV wel kans zou moeten maken.

Persoonlijk ben ik nog niet overtuigd ook wbt v. Aanholt dus een buitenkansje als Angelino zou geweldig zijn. Maar helaas...
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 08 Jul 2023, 20:12
ParkJiSung wrote: 08 Jul 2023, 17:21 Angeliño naar Gala waarschijnlijk. Zonde!
Dat is inderdaad wel zonde.
Las het ook, echt ongelofelijk naar zo'n kleine kut club.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

Gala betaalt toch altijd veel meer salaris?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hatseflats wrote: 09 Jul 2023, 07:05 Gala betaalt toch altijd veel meer salaris?
Het verschil zit hem meer in belasting. Voetballers betalen daar relatief weinig belasting. Als je daar 4mln bruto verdient dan pak je 3.5 netto. In Nederland zou dat 2mln zijn. Daarom konden wij Patje ook enkel huren. Het verschil in salaris was niet te overbruggen.
User avatar
Klapstoel
Basisspeler
Posts: 491
Joined: 16 Jul 2022, 14:45
FOOTB_REM_S: No

Ik vind Martin Vitik wel een interessante optie nu Beelen niet komt.

https://www.transfermarkt.nl/martin-vit ... ler/652054
ElTigre
Meervoudig international
Posts: 1,021
Joined: 31 Aug 2018, 21:33
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 01 Jul 2023, 14:50 Linksbuiten blijft nog steeds een zorgenkindje.
Het is nog vroeg in de transferzomer, lijkt mij dat PSV dit ook in ziet.

Naast de berichten die ik heb gelezen over in wie PSV geïnteresseerd is, zou ik graag op deze plek een speler zien die (veel potentiële) waarde vertegenwoordigd.
Het liefst een jonge, snelle en atletische man die ook al bewezen heeft een meerwaarde te zijn voor zijn huidige team in de 1v1 duels en rendement.

Twee spelers komen bij mij iedere keer weer boven drijven. Als ze allebei zouden komen zou ik daar ook niet rouwig om zijn, maar eentje zou mooi zijn.
Afgelopen jaar hebben zichzelf nog nadrukkelijker op de kaart gezet. Een in Egypte na een paar jaar en de andere na een jaar in de MLS. In de jeugd al een All Star en daardoor op de radar gekomen, die raket blijft maar rijzen die hij is.

Allereerst,
Ibrahim Abel uit Egypte spelend bij de prachtig benaamde topclub daar: Pyramids. Bijnaam de new-Salah. Een veelzijdige aanvaller inzetbaar op verschillende posities. Hij is nu tweeënwintig jaar en heeft een contract tot 2026.
Vanaf zijn entree in de Egyptische nationale competitie heeft hij zichzelf bewezen als jong talent in een team dat bekend staat om veel uit te geven aan jong binnen- en buitenlands talent. Mohammed Salah is een grote bewonderaar van deze jongen en sindsdien ben ik hem wat dichter gaan volgen.

Een bod(2m) van FC Nordsjaelland (een erkende talentenfabriek voor spelers uit Afrika) is vorig jaar zomer afgewimpeld en ook de interesse van Arsenal en Liverpool afgelopen winterstop laten zien, dat er vanuit clubs die de afgelopen jaren een bewezen goede scouting al veel interesse was. Een interessantere speler die dit seizoen nog aanwezige en beter gespeeld heeft.



Waarmee hij mij al een paar jaar opvalt is hoe makkelijk hij dribbelt en zijn geweldige eerste aanname. Hij heeft daarnaast de trucjes en techniek in de kleine ruimte en om aggressieve verdedigers van zich af te houden.
Dit ondanks zijn lengte van slechts 1.73cm.
Hij heeft de fysieke eigenschappen van een flankspeler of een hangende spits die erover heen komt. Een snelle versnelling en goede snelheid om in de diepte weggestoken te worden.
Hij doet actief mee met verdedigen, de bal veroveren en een tegenaanval in te zetten. Dusdanig dat hij jaren achtereen hoog scoort op het lijstje van aanvallende flankspelers die de bal proberen te veroveren.
Hij is al aardig doorontwikkeld fysiek waardoor hij ook interessant is geworden voor bijvoorbeeld Liverpool.


Een nadeel is dat hij heel duidelijk een goed linkerbeen ontbeert en dit is te zien aan zijn speelwijze.
Heeft ook de neiging gehad om veel te vallen zoals onze Arjen en andere grote spelers ook hebben gehad jammer genoeg.

Als hij gehaald kan worden, verwacht dat met zijn marktwaarde van 800.000 nu hij niet tientallen moet kosten. Zijn spel en de eredivisie past wel.

Tweede optie, Cade Cowell
Al eerder benoemde naam door @LaFoquita
Hij heeft zichzelf eerder al laten zien als piepjong talent, maar afgelopen seizoen vlogen de vonken er vanaf. Hij is zonder twijfel het niveau van de MLS ontgroeid.
Vanaf USA u20 staat hij op mijn radar. Toen hij als broekie van net 18 zijn debuut mocht maken.
Alleen zal zijn rendement zal nog verder omhoog moeten.
Hij heeft vaak de voor actie en voor-assists in zijn spel.
Hierom zie ik in hem een speler die meteen van meerwaarde zal zijn voor het team.
De connectie met Steward is natuurlijk snel gemaakt.
Ook is het mee verdedigende en in teamverband denken in het verdedigen iets waar hij flinke stappen moet zetten. Hij heeft alles voor zijn team, ook als er opstootjes zijn is hij met zijn fysieke kwaliteiten niet bang om zich te laten gelden.


Beide spelers staan (nog) niet op het hoogste niveau bekend om een hoog rendement.

Doch het feit dat moneyball teams als Brighton, Brentford en clubs met oog voor jong talent als Bayern, Liverpool en Arsenal deze voetballers volgen en concreet hun interesse laten blijken. Laat zen dat er een hoop potentieel in deze spelers zit, dat nog ontwikkeld moet worden voordat het eruit komt. Ze komen niet voor niets daar hoog in de statistieken en zijn niet voor niets grote fan favourites. Spelers voor wie ze naar het stadion komen.

Hun bluf en aanvallende vermogen zou ik graag meer zien bij ons op de flanken. Waarbij Cade zoals gezegd wel meer nog aan het verdedigende plaatje moet werken.

Mocht een talent als Babadi niet willen verlengen en er nog geen speler in de jeugd echt is opgestaan voor linksbuiten... Waarom niet?
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ElTigre wrote: 09 Jul 2023, 11:00
Voormalig KG wrote: 01 Jul 2023, 14:50 Linksbuiten blijft nog steeds een zorgenkindje.
Het is nog vroeg in de transferzomer, lijkt mij dat PSV dit ook in ziet.

Naast de berichten die ik heb gelezen over in wie PSV geïnteresseerd is, zou ik graag op deze plek een speler zien die (veel potentiële) waarde vertegenwoordigd.
Het liefst een jonge, snelle en atletische man die ook al bewezen heeft een meerwaarde te zijn voor zijn huidige team in de 1v1 duels en rendement.

Twee spelers komen bij mij iedere keer weer boven drijven. Als ze allebei zouden komen zou ik daar ook niet rouwig om zijn, maar eentje zou mooi zijn.
Afgelopen jaar hebben zichzelf nog nadrukkelijker op de kaart gezet. Een in Egypte na een paar jaar en de andere na een jaar in de MLS. In de jeugd al een All Star en daardoor op de radar gekomen, die raket blijft maar rijzen die hij is.

Allereerst,
Ibrahim Abel uit Egypte spelend bij de prachtig benaamde topclub daar: Pyramids. Bijnaam de new-Salah. Een veelzijdige aanvaller inzetbaar op verschillende posities. Hij is nu tweeënwintig jaar en heeft een contract tot 2026.
Vanaf zijn entree in de Egyptische nationale competitie heeft hij zichzelf bewezen als jong talent in een team dat bekend staat om veel uit te geven aan jong binnen- en buitenlands talent. Mohammed Salah is een grote bewonderaar van deze jongen en sindsdien ben ik hem wat dichter gaan volgen.

Een bod(2m) van FC Nordsjaelland (een erkende talentenfabriek voor spelers uit Afrika) is vorig jaar zomer afgewimpeld en ook de interesse van Arsenal en Liverpool afgelopen winterstop laten zien, dat er vanuit clubs die de afgelopen jaren een bewezen goede scouting al veel interesse was. Een interessantere speler die dit seizoen nog aanwezige en beter gespeeld heeft.



Waarmee hij mij al een paar jaar opvalt is hoe makkelijk hij dribbelt en zijn geweldige eerste aanname. Hij heeft daarnaast de trucjes en techniek in de kleine ruimte en om aggressieve verdedigers van zich af te houden.
Dit ondanks zijn lengte van slechts 1.73cm.
Hij heeft de fysieke eigenschappen van een flankspeler of een hangende spits die erover heen komt. Een snelle versnelling en goede snelheid om in de diepte weggestoken te worden.
Hij doet actief mee met verdedigen, de bal veroveren en een tegenaanval in te zetten. Dusdanig dat hij jaren achtereen hoog scoort op het lijstje van aanvallende flankspelers die de bal proberen te veroveren.
Hij is al aardig doorontwikkeld fysiek waardoor hij ook interessant is geworden voor bijvoorbeeld Liverpool.


Een nadeel is dat hij heel duidelijk een goed linkerbeen ontbeert en dit is te zien aan zijn speelwijze.
Heeft ook de neiging gehad om veel te vallen zoals onze Arjen en andere grote spelers ook hebben gehad jammer genoeg.

Als hij gehaald kan worden, verwacht dat met zijn marktwaarde van 800.000 nu hij niet tientallen moet kosten. Zijn spel en de eredivisie past wel.

Tweede optie, Cade Cowell
Al eerder benoemde naam door @LaFoquita
Hij heeft zichzelf eerder al laten zien als piepjong talent, maar afgelopen seizoen vlogen de vonken er vanaf. Hij is zonder twijfel het niveau van de MLS ontgroeid.
Vanaf USA u20 staat hij op mijn radar. Toen hij als broekie van net 18 zijn debuut mocht maken.
Alleen zal zijn rendement zal nog verder omhoog moeten.
Hij heeft vaak de voor actie en voor-assists in zijn spel.
Hierom zie ik in hem een speler die meteen van meerwaarde zal zijn voor het team.
De connectie met Steward is natuurlijk snel gemaakt.
Ook is het mee verdedigende en in teamverband denken in het verdedigen iets waar hij flinke stappen moet zetten. Hij heeft alles voor zijn team, ook als er opstootjes zijn is hij met zijn fysieke kwaliteiten niet bang om zich te laten gelden.


Beide spelers staan (nog) niet op het hoogste niveau bekend om een hoog rendement.

Doch het feit dat moneyball teams als Brighton, Brentford en clubs met oog voor jong talent als Bayern, Liverpool en Arsenal deze voetballers volgen en concreet hun interesse laten blijken. Laat zen dat er een hoop potentieel in deze spelers zit, dat nog ontwikkeld moet worden voordat het eruit komt. Ze komen niet voor niets daar hoog in de statistieken en zijn niet voor niets grote fan favourites. Spelers voor wie ze naar het stadion komen.

Hun bluf en aanvallende vermogen zou ik graag meer zien bij ons op de flanken. Waarbij Cade zoals gezegd wel meer nog aan het verdedigende plaatje moet werken.

Mocht een talent als Babadi niet willen verlengen en er nog geen speler in de jeugd echt is opgestaan voor linksbuiten... Waarom niet?
Zou een hele fijne speler zijn voor ons.
Anders wellicht toch die Yusuf Demir.
Hij is een flankaanvaller op beide flanken inzetbaar, kan zeker voetballen.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet of de naam al eens is genoemd hier, maar zou Bazoer geen vervanger van Guti kunnen zijn? Lees nu steeds meer dat hij een transferverzoek heeft ingedient bij AZ. Nou weet ik niet meer zeker of Bosz de reden was dat hij wegging bij Ajax, maar als dit zo is dan is het natuurlijk geen optie.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:37 Ik weet niet of de naam al eens is genoemd hier, maar zou Bazoer geen vervanger van Guti kunnen zijn? Lees nu steeds meer dat hij een transferverzoek heeft ingedient bij AZ. Nou weet ik niet meer zeker of Bosz de reden was dat hij wegging bij Ajax, maar als dit zo is dan is het natuurlijk geen optie.
Nee. Heeft 0 goede wedstrijden/invalbeurten bij AZ gehad.

Is op Vitesse na in een andere speelstijl overal mislukt en heeft overal gezeik gehad, ook bij Vitesse. Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal en ook al heb je talent dan zal je steeds verder wegzakken.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 09 Jul 2023, 12:31
ElTigre wrote: 09 Jul 2023, 11:00

Zou een hele fijne speler zijn voor ons.
Anders wellicht toch die Yusuf Demir.
Hij is een flankaanvaller op beide flanken inzetbaar, kan zeker voetballen.
Demir is niet goed genoeg. Kon na zijn uitleenperiode bij Barca geen potten breken bij Wien. Zit nu bij Gala en daar komt hij ook nauwelijks in de plannen voor. Is daarnaast te blessuregevoelig.
Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:37 Ik weet niet of de naam al eens is genoemd hier, maar zou Bazoer geen vervanger van Guti kunnen zijn? Lees nu steeds meer dat hij een transferverzoek heeft ingedient bij AZ. Nou weet ik niet meer zeker of Bosz de reden was dat hij wegging bij Ajax, maar als dit zo is dan is het natuurlijk geen optie.
Bazoer is niet goed genoeg. Zit niet voor niets bij AZ op de bank.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 09 Jul 2023, 12:39
Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:37 Ik weet niet of de naam al eens is genoemd hier, maar zou Bazoer geen vervanger van Guti kunnen zijn? Lees nu steeds meer dat hij een transferverzoek heeft ingedient bij AZ. Nou weet ik niet meer zeker of Bosz de reden was dat hij wegging bij Ajax, maar als dit zo is dan is het natuurlijk geen optie.
Nee. Heeft 0 goede wedstrijden/invalbeurten bij AZ gehad.

Is op Vitesse na in een andere speelstijl overal mislukt en heeft overal gezeik gehad, ook bij Vitesse. Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal en ook al heb je talent dan zal je steeds verder wegzakken.
Overal mislukt? Vond hem bij Ajax op zeer jonge leeftijd uitstekend spelen. Bij Wolfsburg deed hij het ook naar behoren volgens mij. En later bij Vitesse ook, AZ en hij zijn inderdaad geen gelukkig huwelijk gebleken. Ik vind het wel een interessante optie, mits hij en Bosz een goede band hebben wat ik een beetje betwijfel.

“Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal” dat vind ik altijd zo’n slap argument, waaruit blijkt dat? Die jongen speelt al sinds zijn 18e of 19e profvoetbal dus wat nou mentaal ongeschikt? Het hoeven niet allemaal de liefste en braafste jongens te zijn, daar win je de oorlog niet mee. Bovendien geen slecht woord over hem gehoord sinds die bij AZ speelt en hij heeft daar inderdaad erg weinig gespeeld. Dus mentaal ongeschikt? Zeker niet.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:47
Massimo wrote: 09 Jul 2023, 12:39

Nee. Heeft 0 goede wedstrijden/invalbeurten bij AZ gehad.

Is op Vitesse na in een andere speelstijl overal mislukt en heeft overal gezeik gehad, ook bij Vitesse. Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal en ook al heb je talent dan zal je steeds verder wegzakken.
Overal mislukt? Vond hem bij Ajax op zeer jonge leeftijd uitstekend spelen. Bij Wolfsburg deed hij het ook naar behoren volgens mij. En later bij Vitesse ook, AZ en hij zijn inderdaad geen gelukkig huwelijk gebleken. Ik vind het wel een interessante optie, mits hij en Bosz een goede band hebben wat ik een beetje betwijfel.

“Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal” dat vind ik altijd zo’n slap argument, waaruit blijkt dat? Die jongen speelt al sinds zijn 18e of 19e profvoetbal dus wat nou mentaal ongeschikt? Het hoeven niet allemaal de liefste en braafste jongens te zijn, daar win je de oorlog niet mee. Bovendien geen slecht woord over hem gehoord sinds die bij AZ speelt en hij heeft daar inderdaad erg weinig gespeeld. Dus mentaal ongeschikt? Zeker niet.
Bij Ajax kreeg hij gezeik, bij Wolfsburg kreeg hij gezeik, bij Porto hadden ze hem een jaar gehuurd, maar waren ze hem na een half jaar al zo zat dat hij teruggestuurd werd. Bij Vitesse heeft hij gezeik gehad en bij AZ is het ook helemaal niks geworden. Zijn goede wedstrijden bij Ajax en Wolfsburg zijn op 1 hand te tellen. Dat heeft een reden. Bazoer had met een goede mentaliteit een hele andere carriere gehad, maar dat is ook kwaliteit.
Djamba97
Veelbelovend talent
Posts: 100
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 09 Jul 2023, 12:51
Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:47

Overal mislukt? Vond hem bij Ajax op zeer jonge leeftijd uitstekend spelen. Bij Wolfsburg deed hij het ook naar behoren volgens mij. En later bij Vitesse ook, AZ en hij zijn inderdaad geen gelukkig huwelijk gebleken. Ik vind het wel een interessante optie, mits hij en Bosz een goede band hebben wat ik een beetje betwijfel.

“Mentaal totaal ongeschikt voor profvoetbal” dat vind ik altijd zo’n slap argument, waaruit blijkt dat? Die jongen speelt al sinds zijn 18e of 19e profvoetbal dus wat nou mentaal ongeschikt? Het hoeven niet allemaal de liefste en braafste jongens te zijn, daar win je de oorlog niet mee. Bovendien geen slecht woord over hem gehoord sinds die bij AZ speelt en hij heeft daar inderdaad erg weinig gespeeld. Dus mentaal ongeschikt? Zeker niet.
Bij Ajax kreeg hij gezeik, bij Wolfsburg kreeg hij gezeik, bij Porto hadden ze hem een jaar gehuurd, maar waren ze hem na een half jaar al zo zat dat hij teruggestuurd werd. Bij Vitesse heeft hij gezeik gehad en bij AZ is het ook helemaal niks geworden. Zijn goede wedstrijden bij Ajax en Wolfsburg zijn op 1 hand te tellen. Dat heeft een reden. Bazoer had met een goede mentaliteit een hele andere carriere gehad, maar dat is ook kwaliteit.
Dat klinkt niet best nee. Zoveel gezeik, heb dat zelf allemaal niet echt meegekregen dan. Jammer. Vind en vond het vooral bij Vitesse wel een interessante speler (lees Eredivisie niveau), geen idee of hij het ook op Europees niveau aan zou kunnen. Al speelde hij daar ook veel als CV wat ik me kan herinneren. Maar een jongen die zowel een bal kan afpakken als een aanval kan opzetten, oftewel een voetballende nummer 6 in mijn ogen. Ideaal voor het spel ban Bosz zou je zeggen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No



Zou hij haalbaar zijn?
MCR1998
Ballenjongen
Posts: 10
Joined: 06 Jun 2023, 14:07
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 09 Jul 2023, 15:10

Zou hij haalbaar zijn?
Denk het niet, heeft een mw van 15 miljoen en een contract tot '27 bij Benfica. Die zijn volgens mij ook niet de 'goedkoopste' qua prijzen voor spelers.
Paulus1913
Regelmatige invaller
Posts: 303
Joined: 30 Aug 2022, 13:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ImageKan me herinneren dat PSV van deze jongen was gecharmeerd maar dat hij uiteindelijk toch voor een andere club koos, wellicht nu toch?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De hier deze week genoemde Nanasi had vandaag een basisplaats en die heeft hij bekroond met een goal voor Malmo.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

:mrgreen:
Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:57
Massimo wrote: 09 Jul 2023, 12:51 [..]
[…] Maar een jongen die zowel een bal kan afpakken als een aanval kan opzetten, oftewel een voetballende nummer 6 in mijn ogen. Ideaal voor het spel ban Bosz zou je zeggen.
Ik ken iemand die het met jou eens zal zijn: zijn voornaam begint met een R, zijn achternaam met een B
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 09 Jul 2023, 18:38 :mrgreen:
Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:57
[…] Maar een jongen die zowel een bal kan afpakken als een aanval kan opzetten, oftewel een voetballende nummer 6 in mijn ogen. Ideaal voor het spel ban Bosz zou je zeggen.
Ik ken iemand die het met jou eens zal zijn: zijn voornaam begint met een R, zijn achternaam met een B
Ron Brandsteder!
Feathermen
Bankzitter
Posts: 223
Joined: 27 Jan 2022, 15:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/daniel-ama ... ler/214056

Ik volg dit topic niet op de voet dus mijn excuus als hij hier al ooit is verschenen.

Maar is Amartey geen optie? Veel PL ervaring en is (volgens TM) multifunctioneel. Centerback die op 6 en op rechtsback kan spelen.

Misschien duur qua salaris maar dat kan je vast oplossen met tekengeld bijvoorbeeld.

Oja en het belangrijkste vergeet ik, hij is transfervrij!
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/alarm ... zet/420950

Wellicht dat dit er voor zorgt dat sommige spelers wat meer haalbaar zijn dan anders:

Gonzalo Montiel voor rechtsback bijvoorbeeld.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sevilla is toch wel erg afgegleden ondanks hun winst in de EL. Ooit een zeer goed geleide club.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Toch wel erg boven hun stand geleefd blijkbaar. Tweede constatering: prijzen kunnen worden ‘gekocht’. Derde: dat keert weer als een boemerang terug.
Zijn er nog meer spelers die interessant voor ons kunnen zijn? Andere clubs zullen als aasgieren hier omheen gaan cirkelen. Dan zullen wij in beginsel weinig in de melk te brokkelen hebben…
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Met Bosz gewerkt bij Lyon. Het zal echt een droomaanval worden als hij komt.
Post Reply