Ajax

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
tijn0

Maar in Europa mag een beetje partijdig verslag toch wel? Doen ze in andere landen ook.
tijn0

Thijs85 wrote: 25 Feb 2021, 20:49
tijn0 wrote: 25 Feb 2021, 20:44 Die Brobbey is bij die dikke kans van Tadic en deze goal betrokken geweest. Daarnaast de winnende daarginds gemaakt. Is echt zo slecht nog niet, volgens mij.
Ergens heb ik het gevoel dat jij die Brobbey wel ziet zitten.
Nou, ik zou hem vooral adviseren te blijven bewegen.
Vlagman
Lid 2e elftal

tijn0 wrote: 25 Feb 2021, 20:49 Maar in Europa mag een beetje partijdig verslag toch wel? Doen ze in andere landen ook.
Ja boeie, ik zal er wel voor verguisd worden maar ik ben Europees altijd voor de Nederlandse club.

Kan mij dat nou schelen of het de concurrent is in de competitie. Totdat je ze tegenkomt waarom zou je zo'n wedstrijd vol rancune zitten kijken in de hoop dat ze op hun bek gaan, je kan ook iets leuks gaan doen.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ja, of je kan in het topic van je favoriete club op het forum van de rivaal posten tijdens zo'n wedstrijd. Met je tissues erbij enzo.
Ardbeg
Mister PSV

RIO wrote: 25 Feb 2021, 23:49 Ja, of je kan in het topic van je favoriete club op het forum van de rivaal posten tijdens zo'n wedstrijd. Met je tissues erbij enzo.
Idd. SneuNeuzen
Vlagman
Lid 2e elftal

RIO wrote: 25 Feb 2021, 23:49 Ja, of je kan in het topic van je favoriete club op het forum van de rivaal posten tijdens zo'n wedstrijd. Met je tissues erbij enzo.
Als dat een sneer is naar mij, quote me dan kwallenkop. Dan krijg ik er ook een melding van.

Kijk anders even door mijn berichtengeschiedenis heen met dat vervelende bloedzuiger gedrag, ben benieuwd waar het aan schort. Misschien kun je nog een paar tips geven want jij weet alles altijd zoveel beter dan iedereen van alle onderwerpen.

Ga je frustraties lekker ergens anders op botvieren, je hebt je emoties niet in de hand jongen.
Ardbeg wrote: 25 Feb 2021, 23:55 Idd. SneuNeuzen
En jij erbij. Want wee je gebeente als iemand een harde noot kraakt dan kom je als Ratelband even vertellen dat iedereen het toch veel te pessimistisch ziet.

het is een forum, in plaats van mensen de strot af te bijten geef mensen recht op een eigen mening. Ik ben in niks een ras PSV'er. Ik kom uit Arnhem, ik ben pas 1x in het stadion geweest. Ik heb vaker bij Vitesse in het stadion gezeten en ik vind het gewoon leuk om ander voetbal te zien. Dus laat mensen gewoon in hun waarde met dat vervelende gatekeeper gedrag. Supporters zijn er in allerlei gradaties.
RIO
Legende

Hahaha. Je hebt gewonnen en bent een ronde door. Ik vat nog een pilske. Niet zo sauer zou Roger sagen.

Brobbey for PSV!

Ik kom uit Amsterdam en ben pas 1x in de Arena geweest! Ben ook een echte!

:pul:
Tomm
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

[mention]Vlagman[/mention] Wat moet je op een PSV forum als het je eigelijk niet zoveel interesseert? Als je lekker algemeen over voetbal wilt ouwehoeren kan dat prima op van die voetbalnieuws-sites. Vind het verder prima als je niet dezelfde passie voor PSV hebt als de meeste hier maar hou het dan lekker bij meelezen in plaats van reacties uitlokken.
Vlagman
Lid 2e elftal

RIO wrote: 26 Feb 2021, 00:07 Hahaha. Je hebt gewonnen en bent een ronde door. Ik vat nog een pilske. Niet zo sauer zou Roger sagen.

Brobbey for PSV!

Ik kom uit Amsterdam en ben pas 1x in de Arena geweest! Ben ook een echte!

:pul:
Als je geen weerwoord hebt zeg dan gewoon niks en blijf on topic. Mensen aanvallen die over Ajax praten in een Ajax topic dat is pas sauer. Maar goed, ik neem aan dat je sluitend bewijs hebt gevonden in mijn berichtengeschiedenis want je kon het toch niet laten om nog een ongefundeerd trapje na te geven.
Tomm wrote: 26 Feb 2021, 00:12 @Vlagman Wat moet je op een PSV forum als het je eigelijk niet zoveel interesseert? Als je lekker algemeen over voetbal wilt ouwehoeren kan dat prima op van die voetbalnieuws-sites. Vind het verder prima als je niet dezelfde passie voor PSV hebt als de meeste hier maar hou het dan lekker bij meelezen in plaats van reacties uitlokken.
Waar staat nou weer dat het me niet zoveel interesseert ?

PSV is gewoon nog steeds mijn club, maar ik kijk nog meer. Ik ga alleen hier niet voodoo poppen zitten steken als Ajax speelt, of AZ of Vitesse of wie dan ook. Vind ik leuk als die het goed doen. Net als met Oranje, maar dat schijnt wat meer geaccepteerd te zijn want dan draag je opeens een ander shirt. Maar goed, ik zou wat verder zijn in dat denkproces, want mij maakt dat namelijk niet zoveel uit. Ik ben voor de Nederlanders.
RIO
Legende

Ja is goed, geniet ervan. Het leven is kort. Geen trapje na meer, jij mag het laatste woord. Niet meer boos op me zijn ok?
Ardbeg
Mister PSV

Vlagman wrote: 25 Feb 2021, 23:59
Als dat een sneer is naar mij, quote me dan kwallenkop. Dan krijg ik er ook een melding van.

Kijk anders even door mijn berichtengeschiedenis heen met dat vervelende bloedzuiger gedrag, ben benieuwd waar het aan schort. Misschien kun je nog een paar tips geven want jij weet alles altijd zoveel beter dan iedereen van alle onderwerpen.

Ga je frustraties lekker ergens anders op botvieren, je hebt je emoties niet in de hand jongen.
Ardbeg wrote: 25 Feb 2021, 23:55 Idd. SneuNeuzen
En jij erbij. Want wee je gebeente als iemand een harde noot kraakt dan kom je als Ratelband even vertellen dat iedereen het toch veel te pessimistisch ziet.

het is een forum, in plaats van mensen de strot af te bijten geef mensen recht op een eigen mening. Ik ben in niks een ras PSV'er. Ik kom uit Arnhem, ik ben pas 1x in het stadion geweest. Ik heb vaker bij Vitesse in het stadion gezeten en ik vind het gewoon leuk om ander voetbal te zien. Dus laat mensen gewoon in hun waarde met dat vervelende gatekeeper gedrag. Supporters zijn er in allerlei gradaties.
"Kwallenkop", "bloedzuiger", och och. Het gaat niet om een eigen mening, want da's meer dan prima. Daarnaast hebben mensen mijn recht niet nodig om een eigen mening te hebben. Het is gewoon een excuus omdat je jezelf aangesproken voelt. [mention]RIO[/mention] heeft gewoon een punt. Als je in niets een ras PSV'er bent. Vaker bij Vitesse bent, waarom zit je dan uberhaupt op dit forum, joh? Hey, je moet het zelf weten he maar ik vind het heel bijzonder :roll:
Woodenshoes
Nationale topspeler

Man man man. Je zou uit Amsterdam komen. Ik zou mijn hoofd meteen in het zand steken en dan heel hard graven zodat ik aan de andere kant van die ronde bol weer omhoog zou komen en daar zou ik lekker blijven zitten en van mijn leven genieten. :mrgreen:
Ren Höek
Vedette

Ajax mag tegen Young Boys.
Daar hebben ze niets over te klagen dus.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
ruuddevil
Legende

Alle mannetjes met kleine piemeltjes die ter compensatie Ajacied zijn geworden voelen zich weer heel wat hoor. Ze gaan Malen wel even kopen zegt de ene sufferd, waarna de andere sufkut zegt dat Haller beter is. En zo gaat het door. Typerend voor misbaksels die zich gemiddeld genomen Ajacied noemen.
tijn0

Ik raad aan het niet te lezen. Ik heb hier ook geregeld betoogd gezien dat er geen Ajacied bij ons in de basis zou staan en dat soort dingen, omdat onze spelers zoveel beter zijn. Of lijstjes met < of >, waaruit dan blijkt dat onze selectie beter is en we kampioen worden. Hoogmoed komt voor de val en als Ajacieden in een paar dingen kunnen uitblinken, is het hoogmoedig zijn en diep vallen. Het is gewoon even geduld hebben tot die val komt. Vooralsnog stil zitten en geschoren worden.
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil wrote: 26 Feb 2021, 13:18 Alle mannetjes met kleine piemeltjes die ter compensatie Ajacied zijn geworden voelen zich weer heel wat hoor. Ze gaan Malen wel even kopen zegt de ene sufferd, waarna de andere sufkut zegt dat Haller beter is. En zo gaat het door. Typerend voor misbaksels die zich gemiddeld genomen Ajacied noemen.
Ik kan me ook echt niet voorstellen waarom je zo zou willen zijn. Walgelijk volk.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ren Höek wrote: 26 Feb 2021, 13:16 Ajax mag tegen Young Boys.
Daar hebben ze niets over te klagen dus.
Ondertussen is er met ManUtd-AC Milan wéér een kraker, waardoor er dus nog een topploeg voor de kwartfinales uit het toernooi vliegt. Bij Ajax zullen ze toch ook moeten gaan beseffen dat er serieus kansen liggen om de EL te winnen. Er blijft namelijk niet veel over aan topploegen op deze manier.
Hatseflats
Vedette

Vlagman wrote: 25 Feb 2021, 23:59 Als dat een sneer is naar mij, quote me dan kwallenkop. Dan krijg ik er ook een melding van.

Beetje hypocriet dit, vind je niet? :wall
ShovingNE2
Site Admin

Niets zo hypocriet..... :lol:
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
RIO
Legende

Young Boys voor de Pedo's.
Massimo
Legende

Ardbeg wrote: 26 Feb 2021, 09:54
"Kwallenkop", "bloedzuiger", och och. Het gaat niet om een eigen mening, want da's meer dan prima. Daarnaast hebben mensen mijn recht niet nodig om een eigen mening te hebben. Het is gewoon een excuus omdat je jezelf aangesproken voelt. @RIO heeft gewoon een punt. Als je in niets een ras PSV'er bent. Vaker bij Vitesse bent, waarom zit je dan uberhaupt op dit forum, joh? Hey, je moet het zelf weten he maar ik vind het heel bijzonder :roll:
Ach, Vlagman geeft met regelmaat aan dat hij graag op een respectvolle manier wil omgaan op het forum, maar is de eerste die iemand met een beetje tegengas meteen voor alles en nog wat uitmaakt. En inhoudelijk krijg je ook geen antwoord.

On topic. Met Lille hadden ze zwaarder dan gemiddeld geloot voor de zestiende finale, maar ze hebben in januari en februari de gouden pik van Ronald Koeman geleend en met Young Boys hebben ze lichter dan gemiddeld voor de achtste finale geloot.
Vlagman
Lid 2e elftal

Massimo wrote: 26 Feb 2021, 20:11
Ach, Vlagman geeft met regelmaat aan dat hij graag op een respectvolle manier wil omgaan op het forum, maar is de eerste die iemand met een beetje tegengas meteen voor alles en nog wat uitmaakt. En inhoudelijk krijg je ook geen antwoord.
Ik reageer nog een keer op de aanvallen richting mij in dit topic, wil de boel niet al verder laten ontsporen dan al gebeurd is.

Dat is een behoorlijke aantijging Massimo. Bovendien niks van waar, aangezien mijn reacties op domme ongefundeerde persoonlijke aanvallen 3x zo lang van stof zijn denk ik dat ik best inhoudelijk reageer. En als ik van me af bij nadat iemand mij probeert te schofferen, tja dan moet je daar niet vreemd van op kijken.

Als je er over door wilt praten stuur me maar een PM.

Ardbeg wrote: 26 Feb 2021, 09:54
"Kwallenkop", "bloedzuiger", och och. Het gaat niet om een eigen mening, want da's meer dan prima. Daarnaast hebben mensen mijn recht niet nodig om een eigen mening te hebben. Het is gewoon een excuus omdat je jezelf aangesproken voelt. @RIO heeft gewoon een punt. Als je in niets een ras PSV'er bent. Vaker bij Vitesse bent, waarom zit je dan uberhaupt op dit forum, joh? Hey, je moet het zelf weten he maar ik vind het heel bijzonder :roll:
Als je eens zou lezen vooradat je in een blinde waas weer om je heen steekt dan zou je weten dat ik een Arnhemmer ben. Verder heb ik niks met voetbal bekijken in een stadion en zie ik het liever op TV, dat gezegd hebbende komt PSV wel voor mij op de eerste plaats.

Als ik dat afzet tegen sommige diehards hier dan vind ik mezelf inderdaad geen ras PSV'er. Maar dat betekent niet dat ik er van gediend ben dat er allemaal giftige eikels op mijn dak krijg die Sherlock Holmsje spelen omdat de toon ze niet aanstaat.

Ik kan net zoveel genieten van mooi spel van Ajax als van PSV of van Milan of wat dan ook. Vind het leuk als Nederlanders het goed doen, volg ze meestal verder in het buitenland en Oranje. Maar om dat af te kaderen tot enkel PSV vind ik bekrompen, en de manier waarop er hier op wordt gereageerd is primitief.

Ook voor jou de uitnodiging, stuur me maar een PM als je met me wilt praten. Misschien leer je dan iemand kennen voordat je een persoon veroordeeld. Een warme handdruk is een betere opener dan een schop tegen de schenen.

Terug over tot de orde van de dag in dit topic.
Ardbeg
Mister PSV

😂
TomPSV
Legende

Massimo heeft natuurlijk volkomen gelijk. Toen je eerst werd aangepakt op je trollgedrag ging je via PM nog even door met provoceren. Die slachtofferrol past je niet Vlagman. Schofferen hou je zelf van.
El Sordo
Vedette

Het is toch prima als iemand niet uit Eindhoven komt, geen seizoenskaart heeft (en daar bovendien eerlijk over is) en gewoon over PSV wil lullen? Niet iedereen die niet met de club is opgevoed is direct een Ajacied. Trollen mogen van mij permanent geweerd worden, maar sympathisanten in welke vorm dan ook, welkom hoor.

Dan Shoving, die denkt godbetert dat ‘patat’ hetzelfde is als friet.
Locked