Ibrahim Sangaré

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

La Foquita , is er een kans dat Sangare blijft?
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ja, dat heeft ie gisteren aan de spelersgroep gemeld.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Juancho wrote: 16 Jul 2023, 14:50 Wakker worden heren, die deadline is er al, mede door mijn advies. 31 juli.
:party:

Image

Joenepsv sorry, het telt alleen als ons Juancho het doet. :mrgreen:
TigTogFlip
Basisspeler
Posts: 425
Joined: 17 Jan 2023, 00:23
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Sangare
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Image

Ibi niet zo doen vandaag
User avatar
NotoriousBIG046
Nationale topspeler
Posts: 2,243
Joined: 22 Jan 2019, 13:12
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Onze nieuwe kapitein, stiekem hoop ik dat Ibi gewoon blijft.
We can't change the world until we change ourselves.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TigTogFlip wrote: 16 Jul 2023, 15:11 Image

Ibi niet zo doen vandaag
In een dag Sangare en Xavi verliezen, ik ben er niet klaar voor.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Doe de deur van hotel in Oostenrijk maar goed op slot, zie Ibi liever nog een tijdje bij PSV
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ontbijtkoek wrote: 16 Jul 2023, 15:17 Doe de deur van hotel in Oostenrijk maar goed op slot, zie Ibi liever nog een tijdje bij PSV
Kijk eens naar die foto hierboven, die deur heeft geen schijn van kans ;)
d'Oude
Vaste waarde in elftal
Posts: 658
Joined: 04 Nov 2020, 16:05
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare zal ook gaan. Jammer maar niet verrassend. Waar PSV had gehoopt Xavi te behouden wisten/weten ze dat Sangare zal gaan.
Qua transfergelden liever eerder dan later maar hier is een tegengesteld belang met Sangare.
Maar goed, niets nieuws onder de horizon.
Hopelijk pakt Nottingham of een andere club snel door.
One can only hope
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat Sangare gaat vind ik echt oprecht jammer. Altijd gestreden voor de club en gewoon een goede deal afgesloten voor ons. Wacht op Liverpool naar het schijnt.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 16 Jul 2023, 16:57 Dat Sangare gaat vind ik echt oprecht jammer. Altijd gestreden voor de club en gewoon een goede deal afgesloten voor ons. Wacht op Liverpool naar het schijnt.
Gaan die niet meer voor Lavia?
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Eindhovenvoetbal wrote: 16 Jul 2023, 17:03
RIO wrote: 16 Jul 2023, 16:57 Dat Sangare gaat vind ik echt oprecht jammer. Altijd gestreden voor de club en gewoon een goede deal afgesloten voor ons. Wacht op Liverpool naar het schijnt.
Gaan die niet meer voor Lavia?
Als Klopp slim is dan gaat ie voor Sangare, Szoboslai en Mac Allister/Thiago als middenveld.
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Posts: 710
Joined: 04 Nov 2020, 19:05
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Chucky Lozano
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Laten we hopen dat Sangaré snel gaat. Is altijd heel kwetsbaar gebleken als enige verdedigende middenvelder en laat dit nu net systeem zijn wat Bosz wil gaan spelen.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sangare. Enorme zwak voor hem. Vind hem, mits goed gebruikt, van enorm hoog niveau. Bij PSV moet hij vaak teveel doen, dan gaat het ook vaak minder goed. Als die jongen sober speelt, is hij mogelijk wereldniveau.

Maar we hebben nu een ander type nodig denk ik, en een zak met geld hard nodig. Ibi wil hogerop en er is interesse.

Laat iedereen nu maar even winnen. In tegenstelling tot…….

Ibi gaat, als hij gaat, door de voordeur met een loper.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DeEintovenaar wrote: 16 Jul 2023, 15:18 Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
Jup, dat denk ik ook! Ik zou er voor tekenen!
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Op dit moment zou ik er ook voor tekenen dat Sangare blijft. Ook werken hij en Veerman op een middenveld niet. Het zijn wel de enige twee middenvelders die wat klasse hebben. Helaas zal Sangare wel vertrekken omdat het financieel gezien moet en hij ongetwijfeld zelf ook de stap wil zetten. Laten we daarom maar hopen dat er snel een club doorpakt, dan kunnen we ook verder.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hatseflats wrote: 17 Jul 2023, 17:43
DeEintovenaar wrote: 16 Jul 2023, 15:18 Als je Veerman-Sangaré met een 6 erachter hebt en Sangaré echt als een box-to-box laat spelen ala Van Ginkel in zijn beste dagen kan dat nog best prima werken. Zeker omdat we met Lang een creatieve buitenspeler hebben.
Jup, dat denk ik ook! Ik zou er voor tekenen!
Guardado als 6.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.

Mijn zorg zit hem vooral in het feit dat hij 30 juli(ish) ineens weg kan zijn en dat we zonder hem en zonder vervanger naar de vCL moeten. We hebben hier vaak discussies gehad of je genoegen moet nemen met minder maar als hij 3 weken geleden voor 32 miljoen was verkocht ipv over 2 weken voor 37 miljoen dan zijn die 5 weken wel het verschil tussen op tijd klaar zijn of niet op tijd klaar zijn.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 17 Jul 2023, 18:30 Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.

Mijn zorg zit hem vooral in het feit dat hij 30 juli(ish) ineens weg kan zijn en dat we zonder hem en zonder vervanger naar de vCL moeten. We hebben hier vaak discussies gehad of je genoegen moet nemen met minder maar als hij 3 weken geleden voor 32 miljoen was verkocht ipv over 2 weken voor 37 miljoen dan zijn die 5 weken wel het verschil tussen op tijd klaar zijn of niet op tijd klaar zijn.
Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 17 Jul 2023, 19:11
11 Tinus wrote: 17 Jul 2023, 18:30 Ik zou op dit moment ook tekenen voor een extra jaar Sangaré uit sportief oogpunt maar dan ga je dit soort bedragen ook volgend jaar niet meer krijgen lijkt me.

Mijn zorg zit hem vooral in het feit dat hij 30 juli(ish) ineens weg kan zijn en dat we zonder hem en zonder vervanger naar de vCL moeten. We hebben hier vaak discussies gehad of je genoegen moet nemen met minder maar als hij 3 weken geleden voor 32 miljoen was verkocht ipv over 2 weken voor 37 miljoen dan zijn die 5 weken wel het verschil tussen op tijd klaar zijn of niet op tijd klaar zijn.
Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.
Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vanthaman18 wrote: 17 Jul 2023, 19:16
Standbeeld wrote: 17 Jul 2023, 19:11
Ik denk oprecht dat we blij mogen zijn als er überhaupt een bod binnenkomt van 32mln. Zo'n bod zal PSV ook over 2 weken accepteren. En ja, ze zullen vast zo lang als mogelijk op de clausule blijven wijzen.
Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 17 Jul 2023, 19:18
Vanthaman18 wrote: 17 Jul 2023, 19:16

Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.
Ja, je kan veel willen, maar als er niemand komt…
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 17 Jul 2023, 19:18
Vanthaman18 wrote: 17 Jul 2023, 19:16

Tot 1 augustus denk ik het ook. Daarna gaat de prijs gewoon omhoog.
Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren. PSV heeft een verkoop van Sangare nodig. Voor het nieuwe boekjaar, maar ook om met een deel van het bedrag de selectie te versterken.
Gaat absoluut omhoog. Als de clausule eruit is en het al te laat is voor voorrondes dan speelt PSV gewoon hard lijkt me. Al helemaal omdat later in de window de PL bedragen toch aardig omhoog gaan altijd.
Siemen
Nationale topspeler
Posts: 2,327
Joined: 26 Aug 2017, 15:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Natuurlijk gaat de interesse nog wel komen. Sangaré is de 37 miljoen dubbel en dwars waard voor een Engelse middenmotor. Maar ik hoop vooral dat het snel gebeurt. Zodat we kunnen doorpakken en vóór de JCS klaar staan. Ook dat is gewoon een prijs.
Post Reply