Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Robson de Souza
Vedette

Hij zegt het zelf ook nu inderdaad, is Feyenoord.
Zuc0
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

DonyellMalen wrote: 19 Jul 2023, 11:41 Het project waar PSV mee bezig is, is veel interessanter. Grote kans op CL en spelen voor de titel. Bovendien kent Sanchez onze trainer nog van eerdere samenwerking.
Dat project loopt al jaren
CZ_Code
Nationale topspeler

De Realist wrote: 19 Jul 2023, 13:00
CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 12:54 Kijk weer even de beelden terug, scoorde er afgelopen seizoen aardig op los (en goeie goals ook). Wie weet staat Luuk ergens in de belangstelling en zou deze jongen samen met Pepi het spitsenduo moeten worden. Gewoon hersenspinsels dit, lijkt me erg sterk aangezien Luuk weer captain is en dit nieuws inderdaad van voor Pepi was.
Haha, doe maar niet.

Het verbaast me trouwens hoeveel mensen Luuk naar de uitgang willen duwen. Daarmee doel ik trouwens niet eens per se op jou. Overal wordt Luuk als een houthakker neergezet die er geen klote van kan, terwijl dat gewoon de leider is he. Op en naast het veld. Oh en hij levert ook gewoon goals en assists. En belangrijke ook.

Doe allemaal eens ff normaal man.
Ik snap het zelf ook niet. Ik zie hem niet meer als 1e spits, maar jongens als Van Duiven kunnen genoeg van hem leren, veel meer dan van Pepi of Ueda denk ik (ook vanwege een taalbarriere).
Zeeuwse-psver
Bankzitter
Favoriete speler: Luuk de Jong

de Jong is gewoon de eerste spits hoor , je gaat je aanvoerder niet op de bank zetten. bovendien is LDJ gewoon nog steeds een top spits voor eredivise begrippen.
zonder die blessure had die er vorig seizoen ook gewoon weer 20 ingeschoten.
Oans bin de Zeeuwen!
Standbeeld
Mister PSV

Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

Standbeeld wrote: 19 Jul 2023, 13:06 Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
Jep, zou zomaar kunnen dat we met Pepi het seizoen beginnen. Wat als hij het goed doet, gaat hij dan weer naar de bank of laat je je aanvoerder op de bank? :wonder:
Standbeeld
Mister PSV

GiveCup2day wrote: 19 Jul 2023, 13:09
Standbeeld wrote: 19 Jul 2023, 13:06 Luuk is ook al tot aanvoerder benoemd door Bosz. Loopt fyiek nu alleen nog wat achter op schema tov de rest door de lichte klachten die hij had.
Jep, zou zomaar kunnen dat we met Pepi het seizoen beginnen. Wat als hij het goed doet, gaat hij dan weer naar de bank of laat je je aanvoerder op de bank? :wonder:
Iedere speler zal zich moeten bewijzen, verwacht ik. Dus als Luuk op de bank zit dan moet hij Bosz voldoende aanleiding geven op de trainingen om hem weer op te stellen.
Robson de Souza
Vedette

Vandaag een transfer bekend maken in de orde van grote van Vranckx, CDK of Sanchez zou me wel blij maken.
Hopelijk is Earnie fit genoeg om dat te fixen.
De Realist
Internationale topspeler

CZ_Code wrote: 19 Jul 2023, 13:02
De Realist wrote: 19 Jul 2023, 13:00

Haha, doe maar niet.

Het verbaast me trouwens hoeveel mensen Luuk naar de uitgang willen duwen. Daarmee doel ik trouwens niet eens per se op jou. Overal wordt Luuk als een houthakker neergezet die er geen klote van kan, terwijl dat gewoon de leider is he. Op en naast het veld. Oh en hij levert ook gewoon goals en assists. En belangrijke ook.

Doe allemaal eens ff normaal man.
Ik snap het zelf ook niet. Ik zie hem niet meer als 1e spits, maar jongens als Van Duiven kunnen genoeg van hem leren, veel meer dan van Pepi of Ueda denk ik (ook vanwege een taalbarriere).
Luuk is gewoon 1e spits. Leuk zo'n Pepi maar die mag net de veters van Luuk strikken.
Wat heeft jou gestoord aan Luuk vorig jaar? Als hij niet geblesseerd was geweest had die gewoon dik 20 goals gemaakt in de eredivisie, en niet de 5-0 en 6-0. Sterker nog, die had ons de Champions League in geschoten.
Je kan hem moeilijk kwalijk nemen dat hij geblesseerd is geraakt. Je kan hooguit twijfelen of hij elke wedstrijd 90 minuten kan spelen maar verder is hij gewoon de eerste op het wedstrijdformulier samen met nu nog Sangaré
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Vanthaman18
Internationale topspeler

Robson de Souza wrote: 19 Jul 2023, 13:14 Vandaag een transfer bekend maken in de orde van grote van Vranckx, CDK of Sanchez zou me wel blij maken.
Hopelijk is Earnie fit genoeg om dat te fixen.
Ik heb al de hele week het gevoel dat we weer een knallende transfer Friday gaan krijgen!
PCMVB
Lid 2e elftal

Dat De Jong aanvoerder is zegt niet alles. Van Ginkel begon ook het seizoen als eerste aanvoerder twee jaar terug, terwijl toen ook al duidelijk was dat hij niet basisspeler zou zijn. Toen was Gakpo al verkapte eerste aanvoerder. Het zou raar zijn als je nu op voorhand De Jong aanvoerder af zou maken.
DonyellMalen
Legende

Zeeuwse-psver wrote: 19 Jul 2023, 13:04 de Jong is gewoon de eerste spits hoor , je gaat je aanvoerder niet op de bank zetten. bovendien is LDJ gewoon nog steeds een top spits voor eredivise begrippen.
zonder die blessure had die er vorig seizoen ook gewoon weer 20 ingeschoten.
De beste speelt. En bovendien, Luuk heeft fysieke ongemakken en is pas net weer fit, Pepi is al verder.
Jur1913
Internationale topspeler

Is er eigenlijk nog voortgang rondom Lemkin? Ik vijd hem best een goede speler obv die beelden. PSV zou hebben geboden volgens Rik toch?
Bossche bol
Meervoudig international

We boeken nergens voortgang;)
kastoekast
Nationale topspeler

De vraag is hoe gaat et met die Borys nogiets. Dat poolse toptalent.
DonyellMalen
Legende

Robson de Souza
Vedette

Ik denk dat als Baumi gaat PSV door kan pakken voor Sanchez (er zou wel wat geld zijn maar er moet ook ruimte zijn in salarishuis en dat komt er met vertrek van Baumgartl en Branthwaite) en als Xavi bevestigd wordt (definitief) dat PSV definitief door kan pakken op CDK.

Vranckx kan voor groot deel al betaald worden door som van Guti, salaris idem, dus die hangt hoop ik nergens vanaf.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

Robson de Souza wrote: 19 Jul 2023, 14:19 Ik denk dat als Baumi gaat PSV door kan pakken voor Sanchez (er zou wel wat geld zijn maar er moet ook ruimte zijn in salarishuis en dat komt er met vertrek van Baumgartl en Branthwaite) en als Xavi bevestigd wordt (definitief) dat PSV definitief door kan pakken op CDK.

Vranckx kan voor groot deel al betaald worden door som van Guti, salaris idem, dus die hangt hoop ik nergens vanaf.
Het vertrek van Baumi zal meer het stapel argument kunnen verminderen, niet zo zeer financieel. Kleine transfersom (if any) en een middensalaris (? aanname) er uit. Terwijl Sanchez een hoog salaris en dure transfer zal zijn.
Afschrijving zal gelijk blijven, aangenomen dat ze dit in gelijke delen voor de contractjaren doen en Sanchez net zo veel kost en net zo lang tekent.

Dus veel aannames kort; het zou mooi zijn dat Sanchez komt maar ik geloof niet dat het vertrekken van Baumi de doorslaggevende factor zal zijn.
One can only hope
ComeOnPSV
Vedette

Zoals eerder hier aangegeven vandaag.
Sanchez moet 15 miljoen euro gaan kosten.
Dat stond in het artikel van Elfrink.

Dat gaat PSV natuurlijk nooit doen.
Vanthaman18
Internationale topspeler

ComeOnPSV wrote: 19 Jul 2023, 15:24 Zoals eerder hier aangegeven vandaag.

Zegt Rikkie. Eerder kwam naar buiten 9 miljoen
7Koentjuh7
Lid 2e elftal

Ik zal het van Rik aannemen dat die 15M moet kosten. Je kent Levy van Spurs daar kan je niks mee.
Robson de Souza
Vedette

ComeOnPSV wrote: 19 Jul 2023, 15:24 Zoals eerder hier aangegeven vandaag.

Die 15 miljoen is zijn waarde volgens transfermarkt.
grasveld
Internationale topspeler

d'Oude wrote: 19 Jul 2023, 15:19
Het vertrek van Baumi zal meer het stapel argument kunnen verminderen, niet zo zeer financieel. Kleine transfersom (if any) en een middensalaris (? aanname) er uit. Terwijl Sanchez een hoog salaris en dure transfer zal zijn.
Afschrijving zal gelijk blijven, aangenomen dat ze dit in gelijke delen voor de contractjaren doen en Sanchez net zo veel kost en net zo lang tekent.

Dus veel aannames kort; het zou mooi zijn dat Sanchez komt maar ik geloof niet dat het vertrekken van Baumi de doorslaggevende factor zal zijn.
Iemand die voor 12 miljoen aangetrokken wordt, zal niet in de categorie middensalaris vallen. Althans, dat lijkt me niet logisch. 12 miljoen is bijna een recordtransfer. Daar hoort een dito salaris bij.
Heruone
Lid scoutingsteam

Boselli?

Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
DonyellMalen
Legende

Klopt, werd hier eerder op de dag al gepost. :mrgreen:

Verder is er weinig aandacht aan besteed nog..

https://www.transfermarkt.com/sebastian ... ler/898352

Ykhim ken jij hem?
Post Reply