Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
TylerDurdn
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 20 Jul 2023, 17:18
AddoCultheld wrote: 20 Jul 2023, 17:14

Dat is zelfs de centrale verdediger van neem 'm beet Nederwetten veteranen 1 al.
Natuurlijk jongen. Kijk even goed naar die grijze bollen hieronder. Die zijn echt niet beter hoor. Ik geloof er niks van.
Image
Lol, mijn oude ''techniek'' trainer staat ook nog op deze foto.
Josef Dettelbacher
Legende
Clubvoorkeur: PSV

TylerDurdn wrote: 20 Jul 2023, 17:54
Standbeeld wrote: 20 Jul 2023, 17:18
Natuurlijk jongen. Kijk even goed naar die grijze bollen hieronder. Die zijn echt niet beter hoor. Ik geloof er niks van.
Image
Lol, mijn oude ''techniek'' trainer staat ook nog op deze foto.
Uhuh, "techniek"

Image
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Voijke
Internationale topspeler

Wij zijn wel een echte Lemkinstad
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
TomPSV
Legende

Voor maar 6 miljoen had ik ‘m ook wel graag bij PSV gezien
Menno1
Legende

Ik niet. Is 6 miljoen dat je niet in een andere speler kan investeren.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Welnee. Al leggen ze 6 miljoen toe. Waardeloze speler.
Madueke
Legende

Pfiew, vreesde even dat PSV er iets mee te maken had
TheSyb
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV (duh)

Ik ook niet. 6 miljoen voor Stengs is veel te veel geld. Beste seizoen dat hij heeft gehaald was 12 G/A in 2154 minuten (ofwel 0.5 G/A per 90), ter vergelijking heeft Bakayoko dit jaar 10 G/A in nog geen 1400 minuten weten te behalen. Stengs halen zou weggegooid geld zijn, want ik twijfel ten zeerste of hij überhaupt beter is dan El Ghazi, laat staan Bakayoko
Joenepsv
Legende

Godzijdank. Was even bang dat we nog een poging gingen doen voor deze prutser. Stengs is één van de meest overschatte spelers die ik de afgelopen jaren heb gezien en daarnaast is hij een slapjanus. En 6 miljoen.. Poeh.
Tovast
Nationale topspeler

TomPSV wrote: 20 Jul 2023, 19:04

Haha jezus. Jij bent altijd zo kritisch op vanalles dat PSV doet en dan wil je Stengs bij PSV zien :tear: :lol:
Tikkieterug
Regelmatige invaller
Favoriete speler: Gakpo

Prima dat Stengs niet naar PSV. Slapjanus eerste klas.
Over De Ketelaere krijg ik ook steeds meer twijfels. Van huurspelers (zeker zonder koopoptie) ben ik al geen fan, laat staan als ze eigenlijk liever bij hun club willen blijven.
Jwoeloe
Moderator

Batista Mendy, die volgens diverse buitenlandse media in beeld zou zijn als opvolger van Sangare, wordt vandaag serieus gelinkt aan Lorient. Zou ik graag zien komen als 1 van de 2 vervangers van Guti en Sangare.
Standbeeld
Mister PSV

Tovast wrote: 20 Jul 2023, 19:15
TomPSV wrote: 20 Jul 2023, 19:04

Haha jezus. Jij bent altijd zo kritisch op vanalles dat PSV doet en dan wil je Stengs bij PSV zien :tear: :lol:
Lol, ik dacht precies hetzelfde. Je zou bijna denken dat hij een grapje maakt.
ShovingNE2
Site Admin

Heruone wrote: 20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.

En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
Martin Jongmans van de Telegraaf kostte het letterlijk zijn baan toen hij een 7 punten appje van Ailon promoveerde tot chocolade koeienletters premium artikel.

Binnen PSV hebben zij zich helemaal kapot gelache1n. Hij richtte zich weer op het wethoudersschap in een niet nader te noemen gemeente denk ik.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
PsvBmg
Vaste waarde in elftal

Het heeft er alle schijn van dat er weer een grote of in ieder geval een inkomende transfer aanstaande is.

PSV publiceerde donderdagmiddag op de bekende sociale kanalen een bericht over een inkomende transfer. Het bericht wordt gebracht als een zogenaamde quizvraag.

De vraag is dan ook simpel want de club vraagt aan de fans in welk land dan wel competitie, de volgende aanwinst op dit moment actief is. De meeste fans en volgers wijzen massaal naar Italië en Engeland. Naar Milaan en Londen om precies te zijn.

Men hoopt natuurlijk op de komst van Charles De Ketelaere, die sinds een jaar bij AC Milan onder contract staat en ogenschijnlijk voor een vertrek uit Milaan staat. Er wordt ook gerefereerd aan de eventuele komst van Davinson Sánchez van Tottenham Hotspur. Ook voor de Colombiaanse verdediger geldt dat een vertrek uit Londen nabij is.

Dan zijn daar nog de geruchten rond Aster Vranckx, die voor een uitgaande transfer bij Wolfsburg staat. PSV toont in ieder geval in alle drie de spelers concrete interesse. Een inkomende transfer van één van deze stuk voor stuk interessante spelers lijkt dan ook nabij te zijn.

Waar denk jij dat onze volgende aanwinst momenteel speelt? 🌍❓Laat het ons weten en maak kans op twee @EINairport vliegtickets naar het land waar onze volgende aanwinst op dit moment actief is.

Waalwijk?

Sanchez ?
Wijnaldum ?
Spertsyan?
Vranckx ?
Of toch CDK ?
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 20 Jul 2023, 19:19
Heruone wrote: 20 Jul 2023, 17:00 Heel dat gejank op Ailon de hele tijd terwijl de beste man al heel lang niet meer rondloopt op dit forum. Begint een beetje trieste vormen aan te nemen.

En ohja, de beste man heeft meer dan voldoende correcte scoops gehad in PB’s. En dat kunnen mensen bevestigen, waarbij we spreken over niet per se de minste posters. Daarmee basta.
Martin Jongmans van de Telegraaf kostte het letterlijk zijn baan toen hij een 7 punten appje van Ailon promoveerde tot chocolade koeienletters premium artikel.

Binnen PSV hebben zij zich helemaal kapot gelache1n. Hij richtte zich weer op het wethoudersschap in een niet nader te noemen gemeente denk ik.
Robin Jongmans?
Gomes92
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Chucky Lozano

Iedere keer kijk ik hier en dan zie ik weer een hoop berichten. Stiekem hoop je dan dat er wat gebeurd is, maar het is al dagen hetzelfde gespeculeer.
Brael
Vedette

ShovingNE2 wrote: 20 Jul 2023, 19:19

Hoezo kostte hem dat zijn baan dan? Stonden er teveel waarheden in naar Telegraaf maatstaven?
Robson de Souza
Vedette

We zoeken dus ook nog steeds naar een jonge buitenspeler, volgens deze journalist.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Robson de Souza wrote: 20 Jul 2023, 19:42

We zoeken dus ook nog steeds naar een jonge buitenspeler, volgens deze journalist.
Best erg dat we in dezelfde vijver vissen als Burnley 🤣
Standbeeld
Mister PSV

Heeft ook de Amerikaanse nationaliteit.
Edit: oh, dat staat ook boven de tweet. Goeiemorgen!
Last edited by Standbeeld on 20 Jul 2023, 19:45, edited 1 time in total.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Weer Burnley
Madueke
Legende

Heb begrepen dat Burnley de interesse in Johan Bakayoko nu even laat voor wat het is :nerd:
Joenepsv
Legende

Zijn we ook al eerder aan gelinkt.
Jwoeloe
Moderator

Vanthaman18 wrote: 20 Jul 2023, 19:44
Robson de Souza wrote: 20 Jul 2023, 19:42

Best erg dat we in dezelfde vijver vissen als Burnley 🤣
Ja schande dat we in dezelfde vijver vissen als een Premier League club die €110 miljoen kan bijschrijven met de behaalde promotie.
Post Reply