Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Cas
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Het is allemaal de schuld van de rabobank/john de jong
Bubba Gump
Meervoudig international

Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Bubba Gump wrote: 25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
Het is niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk mag hij er iets over zeggen omdat het de directie samen is. Maar het is niet de verantwoordelijk van Brands als er geen verdedigers komen. Of word jij op je werk aangesproken als je college iets verkeerd doet waar jij niet verantwoordelijk voor bent? Ja de directie moet het gezamenlijk doen, maar Earnie is de verantwoordelijke. Als je dit nu nog niet snapt dan ben je of eigenwijs en loop je te kloten of je bent, sorry dat ik het zeg, te dom om te poepen.
Smell Rock
Verbannen

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:58
NotoriousBIG046 wrote: 25 Jul 2023, 09:58

Ergens een foto van een piramide met de medewerkers van PSV posten, zodat voor iedereen duidelijk is wie er welke functie heeft en er zodoende niet meer Brands en Stewart door elkaar gehaald worden.
Dat vind ik nou een heel goed idee! Misschien dat mensen dan niet meer zo eigenwijs en irritant de namen door elkaar halen.
Ernie Brands, Ernie Stewart... zet er achternamen bij aub
Full speed or nothing
Smell Rock
Verbannen

Benitez040 wrote: 25 Jul 2023, 09:59 Kan me niet voorstellen dat de onderhandelingen met Petertje alleen gingen over het aantrekken van een linksbuiten en een 2e spits
Inderdaad, hem moest toch iets toegezegd worden omdat het toen (ook al) zo lang duurde ?
Full speed or nothing
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:06
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 09:58

Dat vind ik nou een heel goed idee! Misschien dat mensen dan niet meer zo eigenwijs en irritant de namen door elkaar halen.
Oh je volgt de club niet?
Overigens schrijf je de namen ook anders.
Bubba Gump
Meervoudig international

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 10:04
Bubba Gump wrote: 25 Jul 2023, 10:01 Klopt, ons Marcelleke is een willoze trekpop van Earnie. Mag zich nergens mee bemoeien, en mag niks zeggen over inkomende transfers in de media. Geef mij ook maar zo’n functie.
Het is niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid. Natuurlijk mag hij er iets over zeggen omdat het de directie samen is. Maar het is niet de verantwoordelijk van Brands als er geen verdedigers komen. Of word jij op je werk aangesproken als je college iets verkeerd doet waar jij niet verantwoordelijk voor bent? Ja de directie moet het gezamenlijk doen, maar Earnie is de verantwoordelijke. Als je dit nu nog niet snapt dan ben je of eigenwijs en loop je te kloten of je bent, sorry dat ik het zeg, te dom om te poepen.
Niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid, maar Earnie voert letterlijk exact hetzelfde falende transferbeid uit als ons Marcel al die jaren gevoerd heeft. 0 aandacht voor fatsoenlijke verdedigers en rikkie misbruiken om dat te camoufleren. Vind je het dan heel gek dat er snel een link met Marce wordt gelegd?
Te dom om te poepen? Mwah, dat vind ik meer om met circus Ramalho de VCL in te gaan.
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ondertussen, de "goed gevoel dat die en die komt" insiders:
Image
Smell Rock
Verbannen

Spurs accepteert Russisch bod op Sanchez. Mooi, was wedden op het verkeerde paard.
Full speed or nothing
deninho32
Site Admin
Favoriete speler: Vinnie Jones
Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:00Ik wordt

Image
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren.

Deze quote boezemt mij wel wat angst in hoor, uit het artikel van Rik vanochtend.
Smell Rock
Verbannen

DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 10:08
Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:06

Zou ik dat expres gedaan hebben 🤫
Full speed or nothing
Smell Rock
Verbannen

deninho32 wrote: 25 Jul 2023, 10:10
Image
Hahahaha, deze vindt ik dan wel gaaf (jaja, alweer). Mijn toetsenbord autocorrectie staat op Limburgs, sorry.
Full speed or nothing
GiveCup2day
International
Clubvoorkeur: PSV en Chelsea

deninho32 wrote: 25 Jul 2023, 10:10

Image
VAR ingreep: rood.
Hatseflats
Vedette

Leuk topic hier.
Smell Rock
Verbannen

Solliciteer bij de gemeente zou ik zeggen.
Full speed or nothing
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Bubba Gump wrote: 25 Jul 2023, 10:09
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 10:04

Niet zijn taak, niet zijn verantwoordelijkheid, maar Earnie voert letterlijk exact hetzelfde falende transferbeid uit als ons Marcel al die jaren gevoerd heeft. 0 aandacht voor fatsoenlijke verdedigers en rikkie misbruiken om dat te camoufleren. Vind je het dan heel gek dat er snel een link met Marce wordt gelegd?
Te dom om te poepen? Mwah, dat vind ik meer om met circus Ramalho de VCL in te gaan.
Je weet niet of Ramalho speelt. Misschien speelt Teze. Genoeg mensen hier waren positief over Teze, ik overigens niet.
Zelfde falende transferbeleid? Geen idee, het is nog geen 1 september. Wellicht heeft Bosz zelf aangegeven dat hij liever met deze selectie doet dan nieuwe middelmaat. Pas als de periode voorbij is kunnen we Earnie beoordelen. Dat het nu al iets completer had mogen zijn deel ik. Aan de andere kant zie ik liever toppers komen dan de nieuwe Teze zeg maar.
Wilysimba
Lid van verdienste

Het horrorscenario is dat er geen nieuwe aanwinst speelklaar is voor voorronde CL, en dat er een goed bod is gedaan op Sangare die periode. PSV zou dit (als clausule eruit is) kunnen weigeren, maar dan maak ik mij grote zorgen over de focus van Sangare.
Smell Rock
Verbannen

Cas wrote: 25 Jul 2023, 10:01 Het is allemaal de schuld van de rabobank/john de jong
Moeilijke, maar ik ga voor antwoord B
Full speed or nothing
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:10
DeEintovenaar wrote: 25 Jul 2023, 10:08

Zou ik dat expres gedaan hebben 🤫
Maakt het niet beter 🤫
Standbeeld
Mister PSV

Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:09 Spurs accepteert Russisch bod op Sanchez. Mooi, was wedden op het verkeerde paard.
Ik verwacht vandaag of morgen een nieuw gerucht. De volgende op de lijst.
NewKid
Jeugdspeler

Smell Rock wrote: 25 Jul 2023, 10:14
Solliciteer bij de gemeente zou ik zeggen.
Oei, die doet zeer...
PSVAchterhoek
Vaste waarde in elftal
Favoriete speler: Ricardo Pepi

Weet iemand hier hoe het eigenlijk zit met die Karol Borys? Meende dat Rik begin juli zei dat PSV druk bezig was om hem vast te leggen, maar sindsdien heb ik er helemaal niks meer over gehoord
PeeJ
Vaste waarde in elftal

GiveCup2day wrote: 25 Jul 2023, 10:10
De club wil op de transfermarkt niet de indruk wekken dat sprake is van paniek en heeft er vertrouwen in dat Bosz met het huidige materiaal een goede prestatie kan leveren.

Deze quote boezemt mij wel wat angst in hoor, uit het artikel van Rik vanochtend.
Een hele vroege ‘we gaan het met deze mannen doen en hebben er vertrouwen in dat we kunnen strijden om de prijzen.’
Madueke
Legende

Mr. Spock wrote: 25 Jul 2023, 10:09 Ondertussen, de "goed gevoel dat die en die komt" insiders:
Image
Vranckx sluit deze week aan bij de training volgens een niet nader te noemen 'insider', al vrees ik dat Boy Waterman wederom niet goed op de hoogte was. :)
Post Reply