Vrouwen en de buitenspel regel. Het is en blijft lastig voor ze.
Ibrahim Sangaré
-
- Nationale topspeler
- These users thanked the author Smeets14 for the post:
- Heissenberrug
-
- Nationale topspeler
Ik vind het best schandelijk dat hij voor zo'n 25 potjes per jaar zich niet genoeg kan motiveren. Als hij echt zo betrouwbaar is als wij denken dat hij is was hij toch gewoon op dag één van de transfermarkt weg geweest?Heissenberrug wrote: ↑19 Aug 2023, 21:24Haha zit je aan de fles Bram? Bende gek maat, als niemand die 37 aftikt blijft ie lekker. Jaartje CL spelen met hem.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Je hebt helemaal gelijk. Schouten gaat hem gedurende het seizoen het elftal uit spelen. Vind hem voetballend niet passen in ons spel en met het drukzetten zoals Bosz graag wilt heb je minder fysiek nodig omdat je de duels vermijdtBram wrote: ↑19 Aug 2023, 21:27Ik vind het best schandelijk dat hij voor zo'n 25 potjes per jaar zich niet genoeg kan motiveren. Als hij echt zo betrouwbaar is als wij denken dat hij is was hij toch gewoon op dag één van de transfermarkt weg geweest?Heissenberrug wrote: ↑19 Aug 2023, 21:24
Haha zit je aan de fles Bram? Bende gek maat, als niemand die 37 aftikt blijft ie lekker. Jaartje CL spelen met hem.
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat hij opzich wel zou kunnen passen. Ik vind het namelijk als hij scherp is echt geniaal, maar ik mis dat gewoon erg vaak.Karfiooltje wrote: ↑19 Aug 2023, 21:31Je hebt helemaal gelijk. Schouten gaat hem gedurende het seizoen het elftal uit spelen. Vind hem voetballend niet passen in ons spel en met het drukzetten zoals Bosz graag wilt heb je minder fysiek nodig omdat je de duels vermijdt
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik heb over de 1-1 van PSV geen woord in de mond genomen, doe gewoon even normaal. Ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet gezegd heb.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- Heissenberrug
Je hebt gelijk, ik meende dat oprecht gezien te hebben. Mea culpa grandisimo. Excuus.trouwepsvfan wrote: ↑19 Aug 2023, 21:35Ik heb over de 1-1 van PSV geen woord in de mond genomen, doe gewoon even normaal. Ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet gezegd heb.
- trouwepsvfan
- Vedette
Ik weet dat je mij een domme kip vindt maar zolang ik lekker bovenin meedoe in de PL trek ik me er maar niks van aan.Heissenberrug wrote: ↑19 Aug 2023, 21:38Je hebt gelijk, ik meende dat oprecht gezien te hebben. Mea culpa grandisimo. Excuus.trouwepsvfan wrote: ↑19 Aug 2023, 21:35
Ik heb over de 1-1 van PSV geen woord in de mond genomen, doe gewoon even normaal. Ga geen dingen verzinnen die ik helemaal niet gezegd heb.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
- Heissenberrug
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
2024 Africa Cup of Nations word dit keer in Ivoorkust gespeelt. Ben je hem als kopende club dus bijna 6 weken kwijt. Wij dus ook als hij blijft
-
- Vaste waarde in elftal
Geen idee hoe betrouwbaar. Relatief klein account met 27k volgers.
Info
@PSGInside_Actus
. Agreement in principle with the Ivorian midfielder of #PSV Eindhoven, Ibrahim #Sangaré , between the player and the club of #Paris . However, the
@PSV
didn't budge a toe. It's the release clause or nothing. We should know a little more within 72 hours. #Sangaré really wants to come, and has been for a year. Because Paris had already inquired at the transfer window last summer.
There was a meeting between Parisian leaders last Friday to find out if the PSG Board was activating the 37Million clause. For the moment no idea of the decision.
Thanks to
@Gabi_Roni
for the photo.
#TFCPSG #PSGRCL #Ligue1UberEats #Mercato #TeamPSG
- These users thanked the author Leon77M for the post:
- milansandro
- hondjevandebakker
Het zou wel in lijn liggen met de eerdere berichtgeving over de gesprekken tussen PSG en Sangaré. Hopelijk volgt snel duidelijkheid en kan hij na volgende week woensdag vertrekken.
-
Sure. Want Timber, Alvarez en Kudus waren zo stabiel vorig seizoen.
-
- Legende
PSG heeft oneindig veel geld, plus dat spelletje met Simons, dus idd de clausule of je kunt een shirtje van em kopen in de fanshop. Enige keer wanneer ik met minder genoegen zou nemen, is als er een (voor PSV) interessante CV in de deal betrokken kan worden.Leon77M wrote: ↑22 Aug 2023, 00:07 Geen idee hoe betrouwbaar. Relatief klein account met 27k volgers.
Info
@PSGInside_Actus
. Agreement in principle with the Ivorian midfielder of #PSV Eindhoven, Ibrahim #Sangaré , between the player and the club of #Paris . However, the
@PSV
didn't budge a toe. It's the release clause or nothing. We should know a little more within 72 hours. #Sangaré really wants to come, and has been for a year. Because Paris had already inquired at the transfer window last summer.
There was a meeting between Parisian leaders last Friday to find out if the PSG Board was activating the 37Million clause. For the moment no idea of the decision.
Thanks to
@Gabi_Roni
for the photo.
#TFCPSG #PSGRCL #Ligue1UberEats #Mercato #TeamPSG
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- Smell Rock
- Hatseflats
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij was het dat account die ook voor het eerst Bakayoko aan PSG heeft gelinkt? Sangaré zal echt wel vertrekken dus nu die pleister eraf en nog versterkingen kunnen halen voor volgende week, of mogen die niet meer tussendoor ingeschreven worden? In dat geval moet je blij zijn dat Schouten er is
En laat Sangaré maar naar PSG, ja het is een kutclub, maar wel een topclub en hij mag wat mij betreft vanaf daar over 2 jaar de stap naar PL of Real Madrid zetten voor 80mil waarbij wij een doorverkoop van 20% hebben en dus een slordige 9mil extra beuren
En laat Sangaré maar naar PSG, ja het is een kutclub, maar wel een topclub en hij mag wat mij betreft vanaf daar over 2 jaar de stap naar PL of Real Madrid zetten voor 80mil waarbij wij een doorverkoop van 20% hebben en dus een slordige 9mil extra beuren
-
- Bankzitter
- Old name: Kezza75!
- Favoriete speler: Romário de Souza Faria