Ittot wrote: ↑28 Aug 2023, 22:44
29.04.2007 wrote: ↑28 Aug 2023, 22:37
Precies. En ik heb liever Lozano. Verkopen dus die handel.
Dat wil iedereen maar dat betekent niet dat je weer het uitverkoophoekje vd ikea hoeft te zijn.
Het een sluit het ander niet uit. Daarnaast blijft er niet meer zoveel over als je 30m voor Bakayoko krijgt en 15 voor Lozano moet betalen. Zeker niet voldoende voor een Sanchez of Debast.
Daarnaast gaat het niet om Lozano vs Bakayoko. We leven we van transfers, we hebben elk jaar een tekort en moeten dus ook Cashcows in de selectie hebben. En de cashcows die je hebt moet je voor de hoofdprijs verkopen. Bij elke transfer zet je weer een norm. Nu hebben we de kans de norm omhoog te zetten.
Ik vind 30 miljoen voor Bakayoko aardig richting de hoofdprijs, momenteel. En eigenlijk vooral omdat er zoveel clubs geïnteresseerd lijken te zijn, anders had ik 25 miljoen al de hoofdprijs gevonden. Ik zie in Bakayoko niet het talent wat ik bij Malen, Depay, Gakpo, Madueke en ja, ook Bergwijn, wel zag. Misschien zit ik mis en moet ik over een tijd bekennen dat ik fout zat en dat we hem voor te weinig hebben verkocht, maar zoals ik er nu naar kijk verwacht ik dat niet.
Overigens als hij ons woensdag met 2 goals naar de CL schiet, hoop ik ook op meer, zo ben ik dan ook wel weer.