Johan Bakayoko

Spelers A-selectie.
Post Reply
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Armada wrote: 29 Aug 2023, 14:30 Deels puur speculerend. Maar PSG voor een package deal Sanga + Baka 70m?
Als daar de nodige doorverkooppercentages en, in het geval van Baka, bonussen aanhangen, dan ja!
CZ_Code
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Armada wrote: 29 Aug 2023, 14:34
CZ_Code wrote: 29 Aug 2023, 14:31

Hoezo deels? Berust dus ook deels op iets wat je misschien vernomen hebt?
PSG is concreet voor beide spelers. PSV pakt door op Lozano en er moet nog CV plus Vranckx komen? Dan is er al zekerheid, je koopt geen Lozano en geen CV in dit stadium als Baka en Sanga blijven. Lozano + CV moet nog komen terwijl akkoord met Vranckx er al ligt. Dit kun je niet overlaten aan de grillen van de laatste dagen, gok is veel te groot.

Korte lijnen met één partij?
Zou dat toch een prima bedrag vinden. Dat komt neer op 35 voor beide spelers, of anders gezegd clausule en 33 voor Bakayoko. Niks mis mee als je vervangers klaar hebt staan.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Grasmat
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Armada wrote: 29 Aug 2023, 14:30 Deels puur speculerend. Maar PSG voor een package deal Sanga + Baka 70m?
    75 en dan strik er omheen ;-)
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

PSVTOPOss wrote: 29 Aug 2023, 14:36
    75 en dan strik er omheen ;-)
    Als ze de strik willen, dan 76 miljoen.
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

Zou een topdeal zijn.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Deze chain van deals is succesvol zolang de CV maar goed is. De rest van het plaatje lijkt te kloppen. Jammer dat we Bakayoko niet op zijn best hebben gezien maar als de prijs een goede CV + Lozano + 10 miljoen is dan kun je dat wel een succesje noemen. Als die CV straks van het niveau Teze (RCV) blijkt te zijn dan vind ik het een magere deal to be honest.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    TomPSV023
    Brabander
    Basisspeler

11 Tinus wrote: 29 Aug 2023, 14:41 Deze chain van deals is succesvol zolang de CV maar goed is. De rest van het plaatje lijkt te kloppen. Jammer dat we Bakayoko niet op zijn best hebben gezien maar als de prijs een goede CV + Lozano + 10 miljoen is dan kun je dat wel een succesje noemen. Als die CV straks van het niveau Teze (RCV) blijkt te zijn dan vind ik het een magere deal to be honest.
    Inderdaad. Je wilt graag jeugdspelers op zijn top verkopen.
    Maar als het elftal hier sterker van wordt, dan wordt dit een belangrijke transfer.
    LeandroBonfim
    Geselecteerd voor Oranje

loginnaam wrote: 29 Aug 2023, 13:06
    Armada wrote: 29 Aug 2023, 12:50Btw. Navraag gedaan… schijnt dat Bakayoko er internationaal qua data zo goed op staat. Het interessante is, dat zijn dribbel, niet durven er langs gaan, terug kappen en terug passen als succesvolle dribbel en succesvolle pass telt. Tja.
    Haal dat snel weg hier voordat buitenlandse scouts meelezen. ;)
    Als dit geldt ga ik me nog even op deze manier via de 6e klasse naar de top dribbelen :mrgreen: Go data!
    Rikkert1234
    Vedette

Ten alle tijden doen als PSV zijnde. Lijstjes lijken eindelijk is op orde te zijn dus ik heb vertrouwen dat er goede vervangers terug komen.
    Robson de Souza
    Vedette

Misschien een domme vraag maar zou het niet kunnen dat als Bakayoko naar PSG gaat hij nog een jaar bij PSV blijft op huurbasis?
    Dan kan hij nog een jaartje met zijn maatje Vranckx spelen, speelt hij veel wedstrijden en dat is goed voor zijn ontwikkeling en PSV heeft geld voor Lozano en CV.
    Rikkert1234
    Vedette

Robson de Souza wrote: 29 Aug 2023, 14:47 Misschien een domme vraag maar zou het niet kunnen dat als Bakayoko naar PSG gaat hij nog een jaar bij PSV blijft op huurbasis?
    Dan kan hij nog een jaartje met zijn maatje Vranckx spelen, speelt hij veel wedstrijden en dat is goed voor zijn ontwikkeling en PSV heeft geld voor Lozano en CV.
    We hebben Simons al opgeleid voor ze. Vooral principieel wil ik heel graag nee zeggen tegen zn constructie.
  • These users thanked the author Rikkert1234 for the post (total 2):
    De RealistCoachAbedi
    ElTigre
    Meervoudig international

Was het niet zo dat PSG vanwege FFP nog maar 1 speler mocht aantrekken?
    Eindhovenvoetbal
    Internationale topspeler

ElTigre wrote: 29 Aug 2023, 14:49
    Er gaat daar nog heel veel vertrekken, onder wie Verratti, Draxler, Wijnaldum etc.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Eindhovenvoetbal wrote: 29 Aug 2023, 14:50
    ElTigre wrote: 29 Aug 2023, 14:49

Er gaat daar nog heel veel vertrekken, Wijnaldum
    Die mag van mij ook wel in de deal betrokken worden
    Breur
    Internationale topspeler

Tjompie wrote: 29 Aug 2023, 15:02
    Eindhovenvoetbal wrote: 29 Aug 2023, 14:50

Er gaat daar nog heel veel vertrekken, Wijnaldum
    Die mag van mij ook wel in de deal betrokken worden
    Ik heb hier ook over na gedacht, maar daar hebben we echt geen ruimte voor. Een backup verdedigende middenvelder kan komen bij het vertrek van Sangaré maar ik zou niet weten waar Wijnaldum zou moeten spelen zonder dat er nog een middenvelder vertrekt.
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

60 miljoen voor Barcola of 70 miljoen voor Sangaré + Bakayoko.
    Ik zou het wel weten als PSG zijnde.
    Teletubby
    Nationale topspeler

Geil, maakt me niet uit dat ze naar PSG gaan. Lekker aftikken en adios. Kan bakayoko ook nog met zijn buddy naar PSG.
    Hatseflats
    Vedette

Het moet dus al helemaal rond zijn met een andere club. PSV wil eerst 100% zeker een vervanger binnen kunnen halen (Lozano) voordat Baka verkocht kan worden. Zal wel 27mil + 3 bonussen worden. Uit mijn dikke duim ;)
    MR02
    Talent

Sensation wrote: 29 Aug 2023, 14:35
    Als daar de nodige doorverkooppercentages en, in het geval van Baka, bonussen aanhangen, dan ja!
    Doorverkoop is in principe toch alleen interessant bij clubs van categorie Burnley of Brentford? Als ze naar PSG gaan, dan is het of een succes (en dan zal PSG ze niet laten gaan) of geen succes (en dan zullen ze wss niet met winst verkopen). Als ze bewust een tussenstap zetten bij een relatief kleinere club, dan kan het heel interessant zijn en miljoenen opleveren. Maar als ze direct al naar de top gaan, dan denk ik niet dat je daar heel veel aan gaat hebben, toch?
    Leon77M
    Vaste waarde in elftal

Transfer van Bakayoko lijkt op dit moment meer concreet dan die van Sangaré. Voor PSV uiterst belangijk dat minimaal één van die transfers gerealiseerd gaat worden aangezien dat de financiele middelen geeft die nodig zijn om de ploeg verder te versterken. Gaat PSV risico nemen met Bakayoko morgen?

Nog iemand die twijfelt of ie morgen uberhaupt gaat spelen?

Als een transfer (zo goed als) rond is neem ik aan dat ie sowieso niet speelt (ivm risico op blessure)
    Als een transfer nog niet rond is (en hij wellicht zelf ook nog een keuze moeten maken tussen de geïnteresseerde clubs) lijkt het me erg lastig om je te focussen op zo'n belangrijke wedstrijd. Helemaal als je opvolger (Lozano) vermoedelijk morgenavond al in het stadion zit.

Heeft zelf aangegeven graag te willen spelen en de club te willen helpen de CL te bereiken. Dat valt te prijzen natuurlijk, maar zie maar eens de focus te bewaren in dit soort omstandigheden.
    Mr.Unibet
    Meervoudig international

CL-deelname lijkt me van grotere waarde dan de transfersom, dus neem aan dat hij gewoon speelt.
    Hatseflats
    Vedette

Natuurlijk gaat hij spelen. Nog 1 keer volle bak vlammen en laten zien wat hij waard is!
    Ittot
    Internationale topspeler

Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?

Zo niet hebben we ons zelf natuurlijk in een vrij beroerde onderhandelingspositie gestopt inzake Bakayoko en Sangare. Elke club weet dat we moeten verkopen en die nood hoog is. Dus dat we niet het onderste uit de kan kunnen halen.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Als PSV echt zo zeker is dat hij verkocht gaat worden dan zal het niet heel veel hoger zijn dan de huidige biedingen die toch meer tichting 25 miljoen vast gingen. Lijkt me sterk dat ze 40 miljoen vragen en clubs tot 30 miljoen komen. Dat gat is te groot om voor Lozano te gaan.
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Ittot wrote: 29 Aug 2023, 16:06 Is het financieel haalbaar om Lozano te kopen en zowel Sangare als Bakayoko te houden bij het behalen vd CL?

Zo niet hebben we ons zelf natuurlijk in een vrij beroerde onderhandelingspositie gestopt inzake Bakayoko en Sangare. Elke club weet dat we moeten verkopen en die nood hoog is. Dus dat we niet het onderste uit de kan kunnen halen.
    Principeakkoorden, principeakkoorden, principeakkoorden. PSV gaat denk ik niet zomer Lozano halen zonder dat er zekerheid is elders.
  • These users thanked the author Heruone for the post:
    Gestelnaar
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    Post Reply