Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Veerman wrijft eveneens in z’n handen. Perfecte straaljager om weg te sturen.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    psveindhoven_vakW
    Cas
    Meervoudig international

ShovingNE2 wrote: 29 Aug 2023, 15:22
    Vanthaman18 wrote: 29 Aug 2023, 14:52Ik kan mij niet heugen dat ik zo blij ben geweest met een transfer. Met alle respect voor Bakayoko, maar hem inruilen voor Lozano + nog veel geld, een betere deal bestaat niet.
    Dit dus.

Ben er al 1,5 dag stil van eigenlijk. Het gaat gewoon gebeuren....

Image

Twee vleugelspelers die waarschijnlijk allebei goed zijn voor 15 goals Eredivisie in een seizoen en dan Luuk die er ook wel 20-25 gaat maken als hij fit blijft.

Wat een aanval. Wat een aanval.
    Daar sloop je heel de europa league mee!! /s
  • These users thanked the author Cas for the post:
    johan derksen
    7Koentjuh7
    Lid 2e elftal

https://www.tuttomercatoweb.com/serie-a ... li-1869787

''voor 13 miljoen euro plus 3 aan bonussen. 15% van de toekomstige wederverkoop gaat ook naar Napoli, waarmee de speler zijn avontuur in de Serie A heeft afgesloten.''

Tuttomercato niet de beste bron, maar bedrag klinkt wel logisch.
    ruuddevil
    Legende

AD heeft het ook over 13 a 14 mln plus bonussen. Ik vind het nogal wat, die afschrijvingen omlaag brengen gaat niet lukken op deze manier.
  • These users thanked the author ruuddevil for the post:
    Zuc0
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Het duo Lozanoa gaat ons een hoop goals opleveren dit seizoen. Kan niet wachten.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ruuddevil wrote: 29 Aug 2023, 16:18 AD heeft het ook over 13 a 14 mln plus bonussen. Ik vind het nogal wat, die afschrijvingen omlaag brengen gaat niet lukken op deze manier.
    Ad is Rik.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    RV1913
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Het blijft een hoop geld, en dan vooral die (waarschijnlijk) 3 meloenen per jaar.

FF kijken.. we betaalden destijds 15, verkochten voor 35... minus 2x1miljoen salaris voor die twee seizoenen = +18
    We betalen nu 14,5 (ff 50% bonus gerekend) dus we kunnen 1 volledig seizoen + 2 maanden salaris betalen voordat we op break-even staan ;)
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    PSVpassie
    Talent

ruuddevil wrote: 29 Aug 2023, 16:18 AD heeft het ook over 13 a 14 mln plus bonussen. Ik vind het nogal wat, die afschrijvingen omlaag brengen gaat niet lukken op deze manier.
    Met de twee gegarandeerde plekken CL volgend seizoen en 3 tot 4 plekken de seizoenen erna (nieuwe CL opzet betekent meer plekken beschikbaar in de CL), is het al een stuk logischer om zulke transfersommen en salarissen te betalen.

Nu investeren, later profiteren. Rik gaf het al aan in zijn artikel.

Betekent wel dat we af moeten van bepaalde afschrijvingen zoals El Ghazi en Ramalho, maar ook Sangare die nog aardig op de balans drukt.

Onder aan de streep betaal je dan ongeveer hetzelfde bedrag aan salarissen, maar heb je wel veel meer uitzicht op CL geld.
    Armada
    Internationale topspeler

Twan met de scoop!
    Heissenberrug
    Internationale topspeler

Dit is gewoon FM Cheat mode
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:51

Twan met de scoop!
    Twan heeft geen tijdbesef
    Danny03
    Geselecteerd voor Oranje

Armada wrote: 29 Aug 2023, 16:51

Twan met de scoop!
    Twan heeft geen tijdbesef
    Zuc0
    Nationale topspeler

grasveld wrote: 29 Aug 2023, 08:50 Dus je zegt hiermee dat Bakayoko minder ruimte nodig heeft dan Lozano?

Volgens mij stuitert bij Bakayoko iedere bal die hij aan probeert te nemen eerst 2 à 3 meter bij hem weg. Op zijn snelheid en fyisek kan hij dat (in wat grotere ruimtes) nog corrigeren. Lozano is veel lichtvoetiger, handiger en vlugger dan Bakayoko.
    Het spel en de explosiviteit van Lozano heeft idd ruimte nodig. Bakayoko is zeker geen meester in de kleine ruimte maar acht ik daarin op voorhand iets geschikter (en een aardige bal op Luuk) en sowieso meevoetballend op rechts in het spel van Bosz. Bakayoko is links is en Lozano een rechtspoot, dat maakt ook nog uit bij balaannames en voortzetting.
    Er is genoeg aan te merken op Bakayoko maar ook potentie op verbetering gezien zijn leeftijd en relatief korte periode als basisspeler.

Ik ben overigens niet tegen een aankoop van Lozano en de speler individueel vind ik sterk maar ik vraag me af of en hoe dat gaat werken in de huidige opvatting van onze nieuwe coach. We gaan het zien (als hij komt maar dat lijkt nu toch dichtbij).
    Persepolis
    Vedette

Ik geloof echt niet dat Bakayoko op welke manier dan ook geschikter is voor het spel van Bosz dan Lozano.
  • These users thanked the author Persepolis for the post (total 6):
    EindhovenvoetbalBreur10. NilisYkhimHeissenberrugRen Höek
    Josef Dettelbacher
    Legende

Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    PSVAchterhoek
    Vaste waarde in elftal
    Favoriete speler: Ricardo Pepi

Mensen die de toegevoegde waarde van Lozano nu in twijfel gaan trekken… 😅
  • These users thanked the author PSVAchterhoek for the post (total 7):
    ArdbegBaldado10. NilisYkhimHeissenberrugAddoCultheldRen Höek
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Chucky is een lekkere frommelaar. Opportunistisch, agressief, heerlijk man.
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 29 Aug 2023, 15:22 Morgen 90 minuten lang "Elll Chucky Lozaanoooo" vanaf de tribunes
    Dat of er wordt massaal ingezet: PSV wakker worrehh 🎶 😏
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    De Realist
    Internationale topspeler

Reacties in het AD zijn alweer goud iiig. De lucht boven het stadion is alweer 5 keer door de overheid gekocht 😁
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 29 Aug 2023, 17:21
    Sensation wrote: 29 Aug 2023, 15:22 Morgen 90 minuten lang "Elll Chucky Lozaanoooo" vanaf de tribunes
    Dat of er wordt massaal ingezet: PSV wakker worrehh 🎶 😏
    Ik krijg gelijk weer spontaan jeuk daarvan
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
    SKERLADonyellMalen
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Duurste aankopen PSV
    Mateja Kezman (van Partizan) - 14 miljoen euro
    Noa Lang (van Club Brugge) - 12,5 miljoen euro
    Hirving Lozano (van Pachuca) - 12,5 miljoen euro
    Jerdy Schouten (van Bologna) - 12 miljoen euro
    Bruma (van RB Leipzig) - 12 miljoen euro

Chucky nu 2x op deze lijst en bye bye Bruma uit de top 5.

Wel mooi dat de media aangeeft dat PSV forse bedragen uitgeeft, maar zo'n Mikautadze kost nog meer.
    Last edited by RIO on 29 Aug 2023, 17:34, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    De Realist
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2023, 17:17Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
    Mensen vergeten weleens dat Chucky niet alleen snelheid en diepgang heeft. Het is in de '16' in feite gewoon een sluipmoordenaar. En ten opzichte van 4 jaar geleden heeft hij echt behoorlijke stappen gezet in kwetsbare punten, zoals luiheid zonder bal. Verfijnd is 'ie nog steeds niet, maar we krijgen wel de verbeterde versie van onze recordverkoop terug, voor 1/3e van het bedrag.
    Thijs
    Lid van verdienste
    Rol: Organisator Prediction League
    Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 17:34
    Josef Dettelbacher wrote: 29 Aug 2023, 17:17Er werd eerder gezegd dat Lozano het best tot z'n rechtckomt met ruimte, maar als ik deze goalcompilatie erbij pak, dan zie ik genoeg goals waarbij er nog een behoorlijk aantal spelers van de tegenstander achter de bal staan, goals in de 16 na assists, en goals in de rebound. Ik denk daarom dat hij ook prima past in het spel van Bosz.
    Mensen vergeten weleens dat Chucky niet alleen snelheid en diepgang heeft. Het is in de '16' in feite gewoon een sluipmoordenaar. En ten opzichte van 4 jaar geleden heeft hij echt behoorlijke stappen gezet in kwetsbare punten, zoals luiheid zonder bal. Verfijnd is 'ie nog steeds niet, maar we krijgen wel de verbeterde versie van onze recordverkoop terug, voor 1/3e van het bedrag.
    Maar als je nu eens stopt met er zo omheen te draaien… vind je dit nu wel of niet een goede aankoop?
  • These users thanked the author Thijs for the post:
    Heissenberrug
    Wilysimba
    Lid van verdienste

Sensation wrote: 29 Aug 2023, 14:28 @Wilysimba time to shine!
    Als ik weet hoe laat hij landt dan kan ik vanaf 20:00 best gaan spotten
  • These users thanked the author Wilysimba for the post (total 9):
    10. NilisGiveCup2daySKERLAComeOnPSVAddoCultheldCoachBaldadoTylerDurdnBreur
    Brabander
    Basisspeler

Thijs wrote: 29 Aug 2023, 17:36
    Ykhim wrote: 29 Aug 2023, 17:34

Maar als je nu eens stopt met er zo omheen te draaien… vind je dit nu wel of niet een goede aankoop?
    Uit zijn verhaal kan ik opmaken dat hij Lozano te oud vindt.
    Maar begrijpend lezen was nooit mijn sterkste vak :mrgreen:
    Post Reply