Johan Bakayoko
- El Sordo
- Vedette
Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
- These users thanked the author El Sordo for the post:
- 29.04.2007
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: PSV
Maar Bakayoko is wel beter in meeverdedigen en denk dat dat ook wel belangrijk is vanavond. En assists geeft hij wel, dus dat maakt hem zeker even gevaarlijk als eventueel een doelpuntenmaker.
-
- Vedette
Baka gaat gewoon starten vermoed ik. Speelt heel taakbewust en heeft een goede voorzet in huis. Lozano moet zich ook eerst maar even bewijzen en zijn plek verdienen. Zijn rentree afgelopen weekend was erg ongelukkig.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Touché.
-
- Internationale topspeler
4 assists in 4 voorronde CL wedstrijden zijn ook wel wat waard...El Sordo wrote: ↑20 Sep 2023, 14:07 Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko
Nee alleen doelpunten zijn wat waard! Assists geven is toch niet wat een aanvaller en vooral winger moet doen! Alleen naar binnen kappen en schieten dan hebben we wat aan je!loginnaam wrote: ↑20 Sep 2023, 15:224 assists in 4 voorronde CL wedstrijden zijn ook wel wat waard...El Sordo wrote: ↑20 Sep 2023, 14:07 Tsja, Bakayoko heeft inmiddels sinds 5 maart geen bal meer in het net gelegd in een officiële wedstrijd voor PSV. Ik hoop dat Lozano gewoon start, die kent de wetten van Europees voetbal, is veel meer een handenbindertje en lijkt mij bovendien veel meer toevoegen in een wedstrijd die waarschijnlijk grotendeels op en vanaf de eigen helft speelt.
- El Sordo
- Vedette
Precies. Die ongelukkige rollertjes die toevallig binnen worden geschoten tellen we toch niet mee, wel?
- Ren Höek
- Vedette
Sinds wanneer?
Als je doelt op een artikel dat laatst in VI stond, dat ging over Lozano in zijn 1e periode bij PSV.
Napoli onder Spalletti speelde geweldig voetbal, waarbij de team discipline hoog in het vaandel stond en meeverdedigen een eis was. Daar is Lozano inmiddels een kei in.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Volledig eens.Ren Höek wrote: ↑20 Sep 2023, 17:00Sinds wanneer?
Als je doelt op een artikel dat laatst in VI stond, dat ging over Lozano in zijn 1e periode bij PSV.
Napoli onder Spalletti speelde geweldig voetbal, waarbij de team discipline hoog in het vaandel stond en meeverdedigen een eis was. Daar is Lozano inmiddels een kei in.
Ik denk dat Lozano beter is in het meeverdedigen, al moet ik zeggen dat Bakayoko daar dit seizoen wel beter in is geworden dan dat hij vorig seizoen was. Toen was het namelijk regelmatig hopeloos.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?
Ik wil oprecht het antwoord weten want dit valt mij al meerdere wedstrijden op, wie heeft het nummer van Bosz?
- Tomm
- Vedette
-
- Moderator
Bosz heeft volgens mij voor de Cruijff schaal aangegeven dat hij niet wilt dat ze van kant wisselen. Gewoon vanaf de kant spelen waar ze op hun best zijn.Sensation wrote: ↑20 Sep 2023, 21:52Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?
Ik wil oprecht het antwoord weten want dit valt mij al meerdere wedstrijden op, wie heeft het nummer van Bosz?
Nee, dan is Bakayoko (zoals wel vaker) aan t gapen. Lijkt me logisch, Lang heeft een vrije rol, komt op rechts uit, dan moet de rechtsbuiten zonder vrije rol zorgen dat de linkerzone bezet is.Sensation wrote: ↑20 Sep 2023, 21:52Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?
-
- Geselecteerd voor Oranje
Bedoel ik te zeggen maar mensen begrijpen dat hier nietdePinhodeSouza wrote: ↑20 Sep 2023, 22:01Nee, dan is Bakayoko (zoals wel vaker) aan t gapen. Lijkt me logisch, Lang heeft een vrije rol, komt op rechts uit, dan moet de rechtsbuiten zonder vrije rol zorgen dat de linkerzone bezet is.Sensation wrote: ↑20 Sep 2023, 21:52
Valt mij vooral op dat als Lang aan het zwerven is n rechts uitkomt, dat Baka daar ook blijft staan en de andere kant voor Arsenal volledig vrij komt om uit te verdedigen. Is Lang dan teveel aan het zwerven? Is het de bedoeling dat Lang en Baka dan aan dezelfde kant uitkomen en iemand als bijv een middenvelder of linksback de positie van Lang moet overnemen? Of moet Baka gewoon af en toe van kant wisselen en aanvoelen als Lang aan het zwerven is?
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Z'n eerste aanname en kaats zijn toch wel vaak matig, bal schiet dan zo vaak omhoog. Niet alleen vandaag overigens.
- Juancho
- Mister PSV
Ongepolijst talent, moet nog veel leren maar bij vlagen zie je ook z'n kwaliteiten. Snap de geïnteresseerde clubs wel, die vast vooral kijken naar potentie.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 3):
- Sensation • MC Hammer • Rikkert1234
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- VTheMan
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Bakayoko