RIO wrote: ↑24 Oct 2023, 13:05
Ik denk zelf Saibari of Til.
Die Wahi is echt dodelijk in de 16 overigens. Hele goede spits.
Zou verrassend zijn als Saibari start. Vond het sowieso al opvallend hoe weinig speeltijd hij nog maar heeft gekregen afgelopen tijd. Wat mij betreft te weinig zelfs.
RIO wrote: ↑24 Oct 2023, 13:05
Ik denk zelf Saibari of Til.
Die Wahi is echt dodelijk in de 16 overigens. Hele goede spits.
Zou verrassend zijn als Saibari start. Vond het sowieso al opvallend hoe weinig speeltijd hij nog maar heeft gekregen afgelopen tijd. Wat mij betreft te weinig zelfs.
Hij is naar mijn inziens beste op 8 waar Joey speelt. Die heb je wel echt nodig tegen Lens vandaag. Je kunt er keer voor kiezen tegen Arsenal of Sevilla om met Saibari te spelen.
Sensation Restverdediging inderdaad misschien nog wel belangrijker, waarbij Teze de centralen moet ondersteunen. Blijf alleen erg bang voor een slippertje van Ramalho, maarja dit kan Teze natuurlijk ook overkomen als die in het centrum staat. We gaan het zien allemaal
Tegen Arsenal waren we duidelijk de mindere en wonnen zij geflatteerd, maar wel dikverdiend. Tegen Sevilla hadden we heel lang de overhand en de kansen, er ging er alleen geen 1 in. Maar er werden ook zeer gemakkelijk kansen weggegeven toen zij eenmaal onder de druk uit konden komen, met als dieptepunt de 1-2. Tegen Lens moet het beter. Ik geloof wel dat zij defensief kwetsbaarder zijn dan Sevilla, dus de kansen zullen echt wel komen maar de effectiviteit moet omhoog. Anderzijds baart onze eigen defensieve kwetsbaarheid, die wij tegen zowel Arsenal als Sevilla zagen, mij zorgen met hun gevaarlijke en snelle aanvallers. Als we daarin de organisatie beter kunnen behouden, zeker in de omschakeling, dan liggen er volop kansen.
Op basis van de analyses zou Til een vreemde keuze zijn. Er ligt daar ruimte, ook om te voetballen. En dat kan Til niet. Tillman past dan veel beter, die lijkt ook een scorende 10 te kunnen zijn maar is daarnaast aan de bal een klasse of 3 beter dan Til. Hij maakte dan wel een domme overtreding, maar het zou wel heel kinderachtig zijn hem daarom te straffen vanavond. Daarvoor zijn de belangen ook veelste groot.
Tegen 5 verdedigers zou het niet gek zijn om met een loper te spelen. Tillman of Saibari kunnen dat alle twee, maar Til is in die rol het beste uiteraard.
Volgens mij is het enkel afhankelijk waar je voorste linie staat. Of dat nu tegen 3, 4 of 5 verdedigers met Til kun je niet 40 meter van de goal spelen. Zeker niet in combinatie met Luuk. Tillman zou logisch zijn.
Tillman heeft één echt goede wedstrijd gespeeld, en één goede invalbeurt.
Alle andere keren dat ie heeft gespeeld was ie echt van een zeer bedenkelijk niveau.
Bij Tillman kan het héél goed zijn, of héél slecht, waarbij de statistieken tot op heden niet in z’n voordeel spreken.
Ik zou voor iets meer zekerheid kiezen door Til of Saibari op te stellen, dan weet je wat je krijgt.
Iemand die de conclusies van onderstaand artikel kan delen?
Dit lijkt me vrij relevant voor vanavond. 5-3-2 of eigenlijk 5-4-1 zoals Lens speelt ligt NLe ploegen niet echt dus. Ik ben heeeeel benieuwd hoe Bosz dat wil bespelen.
Biertje thuis op de bank is straks wel een stuk goedkoper dan in Lens als ik Rik zijn premium artikel zo lees. Hopelijk krijgen we dit jaar nog wel een paar leukere awaydays.
Verwacht ook een heel lastige avond, heel benieuwd hoe de hierboven gestelde tactische problemen door Bosz & Co en natuurlijk m.n. door de heren in het veld gaan worden opgelost. De speciaalbiertjes staan klaar. Voor mij mag Saibari op 10, anders Tillman. Iedereen veel plezier & succes!
Ittot wrote: ↑24 Oct 2023, 17:43
Iemand die de conclusies van onderstaand artikel kan delen?
Dit lijkt me vrij relevant voor vanavond. 5-3-2 of eigenlijk 5-4-1 zoals Lens speelt ligt NLe ploegen niet echt dus. Ik ben heeeeel benieuwd hoe Bosz dat wil bespelen.
De conclusie is eigenlijk dat Nederlandse ploegen het lastig hebben omdat ze het niet tegenkomen. In de eredivisie wordt nauwelijks met 5 verdedigers gespeeld en als teams het al doen zijn het vooral teams die de lange bal spelen.
Zeer gespannen situatie in Lens.
In de binnenstad gaan enkele honderden Nederlandse hooligans de confrontatie aan met een groep uit Lens. Uitwisseling van projectielen en het afvuren van traangas door de politie.