Noa Lang

Spelers A-selectie.
Post Reply
Ittot
Internationale topspeler

Onze medische staf is echt van bedroevend niveau. Bij welke club zie je structureel zoveel blessures, zoveel spelers langer geblesseerd dan verwacht en ook nog eens regelmatig terugslagen hebben. Bizar.
  • These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
    Vanthaman18ziege maar ook zagge
    Zuc0
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV

Flink balen en merkwaardig dat zo'n korte invalbeurt meteen weer leidt tot fysieke problemen na zo'n lange en ogenschijnlijk voorzichtig opgebouwde revalidatie.
    DoelbewustProvoceren
    Regelmatige invaller

20 november weer op het trainingsveld gestaan, is de wedstrijd tegen Twente dan toch te vroeg geweest?
    Standbeeld
    Mister PSV

Ittot wrote: 28 Nov 2023, 19:37 Onze medische staf is echt van bedroevend niveau. Bij welke club zie je structureel zoveel blessures, zoveel spelers langer geblesseerd dan verwacht en ook nog eens regelmatig terugslagen hebben. Bizar.
    Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.
    René1978
    Nationale topspeler

Ittot wrote: 28 Nov 2023, 19:37 Onze medische staf is echt van bedroevend niveau. Bij welke club zie je structureel zoveel blessures, zoveel spelers langer geblesseerd dan verwacht en ook nog eens regelmatig terugslagen hebben. Bizar.
    Valt dit seizoen wel mee toch?
    Smeets14
    Nationale topspeler

Wat een onzin. Onze medische staf bestaat uit een aantal medici die behoren tot de top in hun vakgebied in Nederland en daar buiten.
  • These users thanked the author Smeets14 for the post:
    10. Nilis
    Chucky
    Vedette

Noa moet eerst maar eens 10 wedstrijden op een rij fit gaan blijven voordat hij weer van zulke praatjes heeft.
    Juancho
    Mister PSV

Reken maar dat Bosz hier niet van gediend is. En terecht, besprekingen tussen speler en trainer houd je intern. Gewoon vreselijk dom van lang. Prima dat ie met wat bravoure speelt (als hij al kan spelen maar dat terzijde) maar dit soort dingen moet je intern houden.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Op weg naar nr 26
    Vedette

Dure hamstring
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Op weg naar nr 25 wrote: 28 Nov 2023, 21:42 Dure hamstring
    7 miljoen.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    PSVMar
    SomaQan
    Nationale topspeler

Afschrijven tot de winterstop om geen risico's te nemen. Blij dat we Lozano binnen hebben gehaald en nu hopen dat Baka en Chucky wel fit blijven.
    Ren Höek
    Vedette

Volgens trainer Peter Bosz heeft Lang de afgelopen dagen een "kleine terugslag" gehad, waardoor de linksbuiten niet kan spelen tegen Sevilla. Hij is wel meegereisd naar Andalusië. "Het is niet heel ernstig. Hij komt van een heel lange blessure terug, daar gaan we geen risico mee nemen. Hij moet even pas op de plaats maken", zegt Bosz.
    We hebben hem wel meegenomen naar Spanje, omdat ik hem graag bij de groep wil hebben."
    https://www.nu.nl/voetbal/6291723/psver ... villa.html
    “Never argue with an idiot.
    They will drag you down to their level and beat you with experience.”
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Denk dat dit gewoon uit voorzorg is. En dat vind ik ook wel logisch met het drukke programma.
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Tegelijkertijd wil je met een hamstringblessure geen risico nemen. Dus ik ben bang dat Feyenoord ook te vroeg komt voor hem.
    Breur
    Internationale topspeler

Ondanks dat Feyenoord een dubbele punten wedstrijd is, worden we ook kampioen als we die andere 16 wedstrijden winnen. Beter nog wat langer wachten.
    Jordi
    Basisspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
    Favoriete speler: Joey Veerman

Vind het toch raar dat hij mee is. Waarom niet thuisblijven, aan de slag met de fysio's en eventueel naar Feyenoord toe werken, i.p.v. met de groep meelopen in Sevilla?
    VTheMan
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Bakayoko

Jordi wrote: 29 Nov 2023, 09:45 Vind het toch raar dat hij mee is. Waarom niet thuisblijven, aan de slag met de fysio's en eventueel naar Feyenoord toe werken, i.p.v. met de groep meelopen in Sevilla?
    Die fysio's zijn misschien ook mee naar Sevilla?

Misschien wil Bosz hem gewoon graag naast hem hebben staan zodat hij geen rare interviews kan geven. :tear:
  • These users thanked the author VTheMan for the post (total 4):
    BreurHeissenberrugFanatic-U-sRobson de Souza
    Ittot
    Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 28 Nov 2023, 20:51Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.
    René1978 wrote: 28 Nov 2023, 20:52Valt dit seizoen wel mee toch?
    Smeets14 wrote: 28 Nov 2023, 20:53Wat een onzin. Onze medische staf bestaat uit een aantal medici die behoren tot de top in hun vakgebied in Nederland en daar buiten.
    Dit seizoen valt het inderdaad enorm mee gelukkig. Maar ontkennen dat we de afgelopen seizoenen veel meer blessures hebben gehad dan gemiddeld en ook nog eens veel blessures langer duurde dan geprognosticeerd en er meerdere spelers terugvallen hebben gehad is natuurlijk onzin. Dit seizoen is het echt 100x zo goed maar met Lang lijkt het weer als vanouds. Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
    psvmedium
    Lid 2e elftal

Jordi wrote: 29 Nov 2023, 09:45Vind het toch raar dat hij mee is. Waarom niet thuisblijven, aan de slag met de fysio's en eventueel naar Feyenoord toe werken, i.p.v. met de groep meelopen in Sevilla?
    Feyenoord gaat hij niet halen helaas
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Ittot wrote: 29 Nov 2023, 09:56
    Standbeeld wrote: 28 Nov 2023, 20:51Volgens mij is Noa nu de eerste dit seizoen die iets langer geblesseerd is door een terugslag, toch? Volgens mij hebben we dit seizoen niet zoveel te klagen.
    René1978 wrote: 28 Nov 2023, 20:52Valt dit seizoen wel mee toch?
    Smeets14 wrote: 28 Nov 2023, 20:53Wat een onzin. Onze medische staf bestaat uit een aantal medici die behoren tot de top in hun vakgebied in Nederland en daar buiten.
    Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
    Overdrijven vind ik ook een vak hoor. Met Lozano en Bakayoko loopt het hartstikke goed. Ik 'mis' Lang dan ook totaal niet. Dat we hem kunnen gebruiken, is evident.
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    Ardbeg
    Ex unitate vires
    Teletubby
    Nationale topspeler

Wie was die vervelende interviewer die aan Ernst vroeg of je Lozano wel moest halen, Schreuder? Kan Ernie hem nu nog even bellen om te vragen wat hij er nu over denkt? Lozano beslist hoogstpersoonlijk de wedstrijd tegen Ajax en is tegen Twente van goede waarde. Zeker met deze slepende blessure van Lang is het gewoon broodnodig.
    Ittot
    Internationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 29 Nov 2023, 10:13
    Ittot wrote: 29 Nov 2023, 09:56

Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
    Overdrijven vind ik ook een vak hoor. Met Lozano en Bakayoko loopt het hartstikke goed. Ik 'mis' Lang dan ook totaal niet. Dat we hem kunnen gebruiken, is evident.
    Ik zeg toch nergens dat het met Lozano - Baka niet goed loopt? Dat loopt top. Maar dan nog is het fijn om een Lang er bij te hebben, voor als er een keer iemand rust kan gebruiken, uit vorm is of niet in de wedstrijd zit. Of als je een ander smaakje wil hebben.
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Fanatic-U-s wrote: 29 Nov 2023, 10:13
    Ittot wrote: 29 Nov 2023, 09:56 Het is gewoon balen, je kunt hem zo goed gebruiken en dan is hij er wéér niet bij na wéér een terugval.
    Het draait ook zonder Noa gelukkig prima. We zijn wel gewoon kwetsbaarder en zwakker door het uitvallen van Lang: als nu één van die andere twee wegvalt heb je een probleem en tijdens wedstrijden heb je niet de mogelijkheid om de tegenstander te verrassen door bijv. opeens Noa te brengen die toch weer hele andere acties in huis heeft. Zonde ook van Noa's ontwikkeling. Hopelijk is ie er snel weer bij.
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Hopelijk is de terugslag klein en kan hij tegen Feyenoord spelen. Zal dan sowieso geen basis worden, maar dan zou ik Tillman links zetten en Saibari op de plek van Til.
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

https://www.nporadio2.nl/nieuws/top2000 ... ra-nummers

Radio 2 viert en feestje en wie kan er niet ontbreken op een feestje?

Juist.

7k op je feestje - Noano moet erin gestemd worden.
  • These users thanked the author Franciscus for the post:
    Breur
    Post Reply