Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

Gift Orban schijnt voor 13 miljoen naar Lyon te gaan, mocht die nog op een lijstje staan dan is die nu helaas te schrappen.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Booth en Flamingo vielen mij positief op vandaag bij Utrecht. Beide nog niet het gewenste PSV niveau maar als beide nog een halfjaar goed doorontwikkelen zou ik deze 2 geen gekke aankopen vinden.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Booth echt niet, Flamingo wel indrukwekkend.
These users thanked the author Thijs for the post:
Aronhondeveld4
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Flamingo en Fraulo zijn interessante spelers. Beide nog erg jong en Flamingo kan op diverse posities uit de voeten. Dat is wel een speler die je erbij kan hebben. Die Fraulo bevalt mij ook prima.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Mourinho
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Toen Flamingo nog in Italië speelde heeft de zaakwaarnemer van Flamingo Rik eens geïnstrueerd dat PSV mogelijk een optie zou zijn voor Flamingo. Ik denk zelf niet dat Flamingo toen serieus een optie was voor PSV, maar ze zullen hem wel ongetwijfeld goed kennen bij de scouting.

https://www.psvinside.nl/PSV-onderzoekt ... -naar-PSV/
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Rdj
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Het was een goed sollicitatiegesprek
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Wie hier op het forum kwam weleens bij Groningen? Rikkert1234? Is Valente mogelijk iets voor ons?

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/juventu ... gen/429720

https://www.transfermarkt.nl/luciano-va ... ler/601495
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Oh, heb even gezocht maar volgens mij was het een andere Rick. Rickskeg
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Rikkert1234
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 12 Jan 2024, 20:54 Zo'n speler heb ik wellicht hier, maar dan uit Denemarken. Zoals enkele kenners hier ongetwijfeld weten scout Nordsjaelland via hun eigen academie veel in Ghana. Daar hebben ze nu ook dit talent vandaan, Ibrahim Osman. Een Ghanese linksbuiten die bij Nordsjaelland in de voetsporen treedt van Kudus en Kameldeen Sulemana. Leuk talentje om in de gaten te houden en misschien wel meer dan dat als Vertessen vertrekt.

https://www.transfermarkt.nl/ibrahim-os ... er/1110406



Ibrahim Osman is een rappe buitenspeler met een heel explosieve start. Hij dribbelt graag met lange passen en zoekt dan vaak naar kansen om naar binnen te komen voor een schot of snijbeweging. Rappe speler, heel explosief.

Kost al zo’n 18 miljoen.

Bakkertje01
Regelmatige invaller
Posts: 305
Joined: 04 Nov 2020, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Kunnen we Kostas Manolas niet even polsen. Transfervrij op dit moment

https://www.transfermarkt.com/konstanti ... ler/104752
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen interessante speler, maar wellicht een interessante club om in de gaten te houden ivm aanstormende talenten: KVC Westerlo.

Turkse eigenaar en het businessmodel is simpel:

- Belgische talenten die elders buiten de boot vallen (voornamelijk bij Club, Anderlecht, Genk, maar ze haalde bijv. ook Piedfort bij ons op. Die is overigens vaste basisspeler sinds kort)
- Jonge Turkse spelers die elders niet aan de bak komen (aantal huurlingen vanuit de Super Lig)
- Sinds kort geven ze ook redelijk wat geld uit aan exotisch talent, o.a. 5.5m voor een 20-jarige Kroatische spits, 3.5 mil voor een jonge Amerikaanse rechtsback en x-aantal miljoenen voor talenten uit Costa Rica, Australie en Nigeria
- Dit alles aangevuld met een paar extreem ervaren rotten (Sinan Bolat, Chadli, Neustadter)

Zelf in Belgie woonachtig dus krijg regelmatig wel wat mee van de competitie hier. Keek afgelopen week toevallig naar Westerlo-Cercle, waar ze met 8 jongens tussen de 18-22 speelde en binnen een half uur met 4-0 voorstonden (4-2 einduitslag). Paar interessante namen (ook jongens die tegen Cercle niet in actie kwamen):

- Lucas Stassin: 19-jarige spits, ex-Anderlecht. Momenteel eruit met een breuk, maar beleeft een aardig debuutseizoen met 6 goals in ruim 800 speelminuten. Echt een pure spits a la Gimenez zullen we maar zeggen.
- Jordan Bos: 21-jarige Australische linksback, heeft ook een Nederlands paspoort. Moderne back, oftewel technisch sterk, snel, pure atleet. Afkomstig van Melbourne City en stond bij City Group op de radar om verder te worden 'verhandeld' binnen het City-netwerk. Koos z'n eigen pad en is ondertussen de vaste linksback van Australie op de Asia Cup. Wat mij betreft de meeste interessante naam bij Westerlo en een jongen om in de gaten te houden voor deze zomer.
- Griffin Yow, 21-jarige Amerikaanse buitenspeler (Earnie, are you watching?). Kleine, behendige speler die eigenlijk pas sinds oktober aan het doorbreken is. Speltechnisch het minst overtuigd van deze speler, maar qua rendement mag die wel worden meegenomen (5 goals, 3 assist in 900 speelminuten in een niet heel bijzonder team).
These users thanked the author JasperPSV for the post (total 4):
StandbeeldDoubleUCoolmanRen HöekLeon77M
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 01 Feb 2024, 19:04 Geen interessante speler, maar wellicht een interessante club om in de gaten te houden ivm aanstormende talenten: KVC Westerlo.
En ze hebben gisteren dus ook (voormalig?) PSV target Karol Borys aangetrokken:

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 16 May 2023, 20:06
Massimo wrote: 22 Apr 2023, 21:12 AZ speelt in de finale van de Youth League tegen Hadjuk Split. Ik zit te kijken naar dat team en er valt qua waarde meteen een speler op. PSV heeft wel al wat talentvolle middenvelders in deze categorie, maar wie misschien heeft iemand deze speler wel eens zien spelen. Heeft trouwens de Amerikaanse nationaliteit waardoor Stewart hem wellicht al aardig kent.

https://www.transfermarkt.de/rokas-puks ... ler/887816
Ziet er inderdaad uit als een interessante speler. Lees ook dat Milan interesse heeft en dat die ook een samenwerkingsverband hebben met Hadjuk Split. Wordt omschreven met de volgende karakteristieken.

Player role: box-to-box midfielder
Strengths: pace, passing, work rate, tackling, technique, heading, versatility
Stiekem hoop ik al sinds deze post dat deze jongen op de radar staat en in de zomer bij ons binnen wandelt.


Zo multi inzetbaar zowel aanvallende als in verdedigende rollen. Een actie zoals Saibari in zijn heupen en ook met standaardsituaties opvallend aanwezig.
https://www.transfermarkt.nl/rokas-puks ... ler/887816
Een betrouwbare en beslissende pion voor de trainer van Split op pas 19 jarige leeftijd.

Hij zal flink wat moeten kosten, maar dat gaat hij vast waarmaken.
These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 3):
YkhimMassimoRen Höek
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kevin Paredes van wolfsburg prima spelertje en we zijn toch al op de Amerikaanse tour

https://www.transfermarkt.nl/kevin-pare ... ler/711517
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



Mocht Benitez weggaan, lijkt mij dit een zeer interessante naam.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 2):
SKERLAOmeAad
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Kan totaal maar dan ook totaal niks met z'n voeten, soort Unnerstall. Zou het niet doen eigenlijk.

Doe dan maar Alvaro Valles. Of een absoluut toptalent: Guillaume Restes.
These users thanked the author Tovast for the post (total 2):
nilssonHIbiAppelvlaai
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/albert-gro ... ler/503866

Plaats hem hier in alle opportunisme meteen even. Hele goede speler.

Credits voor SomaQan uiteraard :mrgreen:
These users thanked the author Joenepsv for the post:
SomaQan
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
FOOTB_REM_S: No

Als Veerman vertrekt kan hij mogelijk een goede vervanger zijn als nummer 8 in het systeem van Bosz. Daarvoor heb ik hem nog te weinig gezien om dat goed te kunnen beoordelen.

Zijn statistieken in de Noorse competitie zijn ook niet verkeerd. Zou mij niet verbazen als hij op de shortlist staat van Stewart
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voor volgend seizoen zou ik het fantastisch vinden als transfervrij Mahamadou Susoho van Manchester City wordt overgenomen.
Hij loopt aan het eind van het seizoen uit zijn contract en staat bekend als groot talent. Heeft dit seizoen ingevallen in de Champions League.



Een 18 jarige jeugd international van Spanje die als verdedigende middenvelder speelt. Als eventuele vervanger voor Schouten en laten wennen via Jong PSV. Hij heeft een snelle reactie, goed in het doordekken en bewegen, heel comfortabel aan de bal en een prima pass in de benen.
These users thanked the author Voormalig KG for the post:
Massimo
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Faniel Tewelde, 16 jaar, scholier en buitenspeler van beroep. Al 20 wedstrijden in de hoogste divisie, is redelijk snel, heeft een actie in de benen, wel stof rechts.



User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Voormalig KG wrote: 17 Feb 2024, 15:21 Voor volgend seizoen zou ik het fantastisch vinden als transfervrij Mahamadou Susoho van Manchester City wordt overgenomen.
Hij loopt aan het eind van het seizoen uit zijn contract en staat bekend als groot talent. Heeft dit seizoen ingevallen in de Champions League.



Een 18 jarige jeugd international van Spanje die als verdedigende middenvelder speelt. Als eventuele vervanger voor Schouten en laten wennen via Jong PSV. Hij heeft een snelle reactie, goed in het doordekken en bewegen, heel comfortabel aan de bal en een prima pass in de benen.
Die kunnen we toezingen op de melodie van Ssudio van Phil Collins!
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Voormalig KG
JasperPSV
Bankzitter
Posts: 240
Joined: 19 Jun 2023, 14:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 01 Feb 2024, 19:04
- Griffin Yow, 21-jarige Amerikaanse buitenspeler (Earnie, are you watching?). Kleine, behendige speler die eigenlijk pas sinds oktober aan het doorbreken is. Speltechnisch het minst overtuigd van deze speler, maar qua rendement mag die wel worden meegenomen (5 goals, 3 assist in 900 speelminuten in een niet heel bijzonder team).
Lekker goaltje weer dit weekend https://twitter.com/ProLeagueBE/status/ ... jy2uA&s=19 Ook nog een penalty versierd. Staat nu op 6 goals en 4 assist in zo'n 1100 minuten.

Kan me voorstellen dat Ernie wel een gokje wilt wagen, zeker op de positie van rechtsbuiten. Dit is zeker niet de vervanger van Baka, maar als je een grote vis binnenhaalt op rechtsbuiten en deze jongen erbij voor zo'n 2 a 3 miljoen. Driehoek erbij en je hebt drie kanonnen (Lang, Lozano en een grote aankoop) en twee 'gokjes'. Lijkt me prima.
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

JasperPSV wrote: 19 Feb 2024, 09:41
JasperPSV wrote: 01 Feb 2024, 19:04
- Griffin Yow, 21-jarige Amerikaanse buitenspeler (Earnie, are you watching?). Kleine, behendige speler die eigenlijk pas sinds oktober aan het doorbreken is. Speltechnisch het minst overtuigd van deze speler, maar qua rendement mag die wel worden meegenomen (5 goals, 3 assist in 900 speelminuten in een niet heel bijzonder team).
Lekker goaltje weer dit weekend https://twitter.com/ProLeagueBE/status/ ... jy2uA&s=19 Ook nog een penalty versierd. Staat nu op 6 goals en 4 assist in zo'n 1100 minuten.

Kan me voorstellen dat Ernie wel een gokje wilt wagen, zeker op de positie van rechtsbuiten. Dit is zeker niet de vervanger van Baka, maar als je een grote vis binnenhaalt op rechtsbuiten en deze jongen erbij voor zo'n 2 a 3 miljoen. Driehoek erbij en je hebt drie kanonnen (Lang, Lozano en een grote aankoop) en twee 'gokjes'. Lijkt me prima.
Is Westerlo de laatste tijd juist niet een club die zelf goed inkoopt en hoger verkoopt? Met die stats en nationaliteit denk ik niet dat je hem haalt voor 2-3 miljoen.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Deze Flamingo wordt overigens ook echt met de week beter en beter. Die haalt in z'n eentje zo ongelooflijk veel gevaar weg.
Post Reply