Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
FTS
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Volendam uit en Almere thuis worden voor dit Ajax nog verdomd lastige potjes.
Massimo
Legende

Ik acht zowel de kans dat AZ 4e wordt als dat voetballeed meer sympathie voor Ajax heeft dan voor PSV op een procent of 95.
These users thanked the author Massimo for the post (total 4):
Captain(C)SensationGrasmatPersepolis
Menno1
Legende

AZ’s programma is idd lastig. Maar ik zie Ajax het nog wel ergens verkloten. Vitesse uit bijvoorbeeld terwijl die er al uit liggen 😂
ruuddevil
Legende

Wedstrijd niet gezien, maar ik lees dat de Ajacieden blijven wrijven in de vlek en dat het niet voldoende is dat de halve RvC is opgestapt. En dat allemaal vanwege een mannetje dat nog niets heeft bewezen maar hij voetbalt bij de amateurs van Ajax dus hij is een van ons. Alsof Van Praag en Blind geen echte Ajacieden zijn. Ga vooral zo door in Amsterdam, maar dit is meer een maffia afrekening dan een bestuurlijke crisis bij een voetbalvereniging.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
Sensationguus
Mick Jagger
Lid van verdienste

Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
Armada
Internationale topspeler

Mick Jagger wrote: 14 Apr 2024, 20:02 Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
Dan worden alle uitslagen van Vitesse gewist.
These users thanked the author Armada for the post:
Gizmo
Ykhim
Lid scoutingsteam

Armada wrote: 14 Apr 2024, 20:06Dan worden alle uitslagen van Vitesse gewist.
Dat zou nog slechter nieuws zijn voor Ajax, daar zowel Utrecht als NEC punten hebben verloren tegen Vitesse, en Ajax niet :mrgreen:
These users thanked the author Ykhim for the post (total 3):
Menno1BalinhoHeissenberrug
Mick Jagger
Lid van verdienste

Armada wrote: 14 Apr 2024, 20:06
Dat is inderdaad het meest voor de hand liggend en zou dus slecht nieuws voor Ajax zijn.
Armada
Internationale topspeler

ruuddevil wrote: 14 Apr 2024, 20:01 Wedstrijd niet gezien, maar ik lees dat de Ajacieden blijven wrijven in de vlek en dat het niet voldoende is dat de halve RvC is opgestapt. En dat allemaal vanwege een mannetje dat nog niets heeft bewezen maar hij voetbalt bij de amateurs van Ajax dus hij is een van ons. Alsof Van Praag en Blind geen echte Ajacieden zijn. Ga vooral zo door in Amsterdam, maar dit is meer een maffia afrekening dan een bestuurlijke crisis bij een voetbalvereniging.
Jij stelt dit goed. Mijn hele idee bij deze club veranderde, toen ik het inderdaad ging bekijken als maffia organisatie. Zonder gein. Het wordt dan duidelijker.

Het eerste moment dat ik die neiging kreeg voor deze paradigma shift; toen van der Sar druk ging zetten dat Ajax in het afgebroken covid seizoen, met AZ in de nek, uitgeroepen wilde worden als kampioen.

Denk aan capo Cruijff, zijn “revolutie”, consigliere Molenaar, padre van Praag en de strijd met de nieuwe capo Kroes. De achterban schreeuwen om het hoofd van van Praag. Seksuele intimidatie van Marc. Moordaanslag van Quincy en nog wat coke doorvoer.

Wat ben ik eigenlijk aan het schrijven?

Dit is nog maar 1%.
Last edited by Armada on 14 Apr 2024, 20:24, edited 1 time in total.
These users thanked the author Armada for the post (total 4):
YkhimPaulus22De Realistruuddevil
Geissbock
Bankzitter

Mick Jagger wrote: 14 Apr 2024, 20:02 Nou denk ik niet dat het zo'n sneltreinvaart zal gaan lopen, maar Sturing vreesde gisteren hardop dat Vitesse het seizoen niet eens af zou kunnen maken. Afhankelijk van wat er dan met de al gespeelde wedstrijden van Vitesse gebeurt, zou dat slecht nieuws voor Ajax kunnen betekenen, omdat ze nog tegen Vitesse moeten en ze dus een wedstrijd minder dan NEC zouden spelen. Utrecht komt dan ook opeens op een punt achterstand, maar die zouden ook nog tegen Vitesse spelen.
Dan halen wij het mogelijk record van meeste punten behaald in een seizoen ook niet?
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Klopt
Jwoeloe
Moderator

Geissbock wrote: 14 Apr 2024, 20:13

Dan halen wij het mogelijk record van meeste punten behaald in een seizoen ook niet?
En belangrijker: hoe groot is de kans op een faillissement van NEC? Kunnen we toch nog invincibles worden. :tear:
Ittot
Internationale topspeler

Mick Jagger wrote: 14 Apr 2024, 20:10
Dat is inderdaad het meest voor de hand liggend en zou dus slecht nieuws voor Ajax zijn.
Ergo: gaat dus niet gebeuren. Gaat de KNVB nooit doen als dit negatief voor Ajax is.
voetballeed
Verbannen

Bubba Gump wrote: 14 Apr 2024, 19:03
voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 19:02 Taylor liet vandaag weer zijn potentie zien en Brobbey en Bergwijn zijn gewoon een maatje te groot voor Twente. De rest stelt niet veel voor maar deze 3 zijn gewoon klasse spelers.
Weer he? Net als vorige week?
Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
Armada
Internationale topspeler

voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 21:11

Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
nilssonH
Moderator

voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
Mocht je nu openlijk toegeven dat je Ajacied bent gaan we overwegen of je mag blijven. Als je dat ontkent en/of de vragen daarover blijft ontwijken is het gauw gedaan. De keuze is aan jou.
These users thanked the author nilssonH for the post (total 5):
GrasmatTomPSVSKERLAKingfisherFTS
Menno1
Legende

Al voor zijn officiële eerste dag uitte ik al zware twijfels over die Kroes. Met zijn teksten in dat Ajax in crisis boek. Over Man United terwijl hij daar Godvetehr mocht meekijken.

Een echte patjepeeer en proleet. Maar daar kan je gerust ook populist aan toevoegen. Het gaat niet om Alex maar om Ajax zei de narcist. En dat domme publiek vreet het nog op ook.

We gaan hier nog veel plezier aan beleven.
These users thanked the author Menno1 for the post:
ruuddevil
Paulus22
International

voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 21:11

Hahahahahahaha :mrgreen:
voetballeed
Verbannen

Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
Met Brobbey, Hato en Bergwijn loopt er voor 150 miljoen rond.
Grasmat
Lid van verdienste

Image
Armada
Internationale topspeler

voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 21:18 Lijkt me overdreven, maar Atletico, AC Milaan, Leverkusen is haalbaar.
Met Brobbey, Hato en Bergwijn loopt er voor 150 miljoen rond.
250m. Hato is al 100m.
Jur1913
Internationale topspeler

Er zijn wel meer PSV'ers die jarenlang mee zijn gegaan in de 'Ajax is geweldig' en overdreven kritisch op PSV mindset. Dat soort standpunten zag je destijds wel vaker voorbij komen, maar is dat echt voldoende om hem te verwijderen? Lijkt mij geen troll

Edit: ik typ sloom. Gaat over voetballeed
voetballeed
Verbannen

nilssonH wrote: 14 Apr 2024, 21:16
voetballeed wrote: 14 Apr 2024, 21:11Is geen linksback in een 5-3-2 systeem maar gaat als centrale middevelder tientallen miljoenen opleveren voor Ajax zoals al eerder gezegd. Was weergaloos vandaag.
Mocht je nu openlijk toegeven dat je Ajacied bent gaan we overwegen of je mag blijven. Als je dat ontkent en/of de vragen daarover blijft ontwijken is het gauw gedaan. De keuze is aan jou.
Volgens mij post ik niks ongeoorloofds. In tegenstelling tot de algehele opinie hier denk ik dat er bij Ajax nog ruim kapitaal op het veld staat en ik vind Taylor, maar ook Brobbey/Bergwijn en Hato, goede spelers.

Overigens vind ik Wieffer en Timber ook potentiele topspelers. Mag dat wel?

Ik zou alle 6 graag bij PSV zien - denk dat we er geenzins slechter van worden al realiseer ik me dat PSV geen 30 miljoen aftikt voor Taylor. Een buitenlandse club wellicht wel over 1-2 jaar.
Last edited by voetballeed on 14 Apr 2024, 21:25, edited 1 time in total.
Grasmat
Lid van verdienste

Jur1913 wrote: 14 Apr 2024, 21:21 Er zijn wel meer PSV'ers die jarenlang mee zijn gegaan in de 'Ajax is geweldig' en overdreven kritisch op PSV mindset. Dat soort standpunten zag je destijds wel vaker voorbij komen, maar is dat echt voldoende om hem te verwijderen? Lijkt mij geen troll

Edit: ik typ sloom. Gaat over voetballeed
Maar als je Taylor keer op keer zó ophemelt dan leg je het er net iets te dik bovenop. Dan ben je echt een trolliewollie.

iets te ongeloofwaardig.
Last edited by Grasmat on 14 Apr 2024, 21:25, edited 1 time in total.
Paulus22
International

Is het nu Brobbey of Bergwijn of allebei of… anders… nl?
Locked