Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

We knallen gewoon advertenties in zijn mik. Factor 25.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
    SKERLAYkhimDe RealistIbiAppelvlaai
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Noosa wrote: 16 Apr 2024, 08:13
    ShovingNE2 wrote: 16 Apr 2024, 06:46

:angry: :angry: :angry:
    Beetje jammer inderdaad, dat zullen we allemaal missen! :sadder:
    Dit neigt gewoon naar verraad. Je kan toch niet de hele zomer van zoveel mensen vergallen?

Ban-waardig.
  • These users thanked the author SKERLA for the post:
    Noosa
    Ykhim
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: PSV

ShovingNE2 wrote: 16 Apr 2024, 08:30 We knallen gewoon advertenties in zijn mik. Factor 25.
    Allemaal leuk en aardig, maar er is nog maar beperkt plek voor leuke singles in mijn buurt hoor. Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven.
    ComeOnPSV
    Vedette

• These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    DoubleUCoolman
    Madueke
    Legende

https://achorsens.dk/nyheder/2024/4apr/ ... -eindhoven
    De getalenteerde centrale verdediger van AC Horsens is tot en met 26 april in Nederland.

AC Horsens beschikt over een aantal opwindende talenten, maar ook buitenlandse clubs hebben hun aandacht getrokken.

De Nederlandse club FC Eindhoven heeft ervoor gekozen Victor Laursen uit te nodigen voor een proeftraining, en hij heeft gisteren zijn eerste training gehad.

Victor Laursen is een centrale verdediger in het U19-team van AC Horsens en hij heeft een goed formaat, is vaardig met de bal in het spel, sterk in duels en heeft een goede mentaliteit.

Hij krijgt volop de gelegenheid zich te laten zien, want hij traint tot en met vrijdag 26 april in de vijfde stad van Nederland en hopelijk is er ook nog speeltijd voor hem als FC Eindhoven donderdag 25 april tegen VVV Venlo speelt.
    Ze lijken PSV en FC Eindhoven door elkaar te halen, maar zo te zien is deze jongen momenteel op proef bij PSV. RCV van 18 jaar, 1,93 meter.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    DoubleUCoolman
    DonyellMalen
    Legende

ComeOnPSV wrote: 16 Apr 2024, 10:09
    Laten we van deze knul niets delen. Deze man verspreidt alleen maar bullshit.
  • These users thanked the author DonyellMalen for the post:
    De Realist
    Bram
    Nationale topspeler

Wat hebben jullie toch allemaal hier met slagers achterin. Ik heb liever een verdediger die kan voetballen
  • These users thanked the author Bram for the post (total 3):
    Het KanonFc DenzelTyyne
    DonyellMalen
    Legende

Een slager die kan voetballen is nog het beste natuurlijk. Type Lisandro Martinez.
    StratumZuid
    Vedette

Tete als vervanger van Teze?
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    De Realist
    Internationale topspeler

Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

De Realist wrote: 16 Apr 2024, 15:09 Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
    En Dest.

Misschien da Tillman en Veerman ook wel oren hebben om in Amsterdam te gaan spelen?
    Balinho
    Internationale topspeler

Vanthaman18 wrote: 16 Apr 2024, 15:20
    De Realist wrote: 16 Apr 2024, 15:09 Ik dacht dat ik van de week las dat Getafe ad Amstel tete wel even ging ophalen?
    En Dest.

Misschien da Tillman en Veerman ook wel oren hebben om in Amsterdam te gaan spelen?
    Hebben ze vast.
    Zo lang ze hun benen en hart maar in Eindhoven laten.
    Mvogoat
    Basisspeler

ruuddevil wrote: 16 Apr 2024, 07:31 Estevao van Palmeiras 😉
    Don’t wanna break iemands hart hier maar hij is 16 dus mag als het goed is geen transfer maken naar Europa op dit moment.
    Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
    DonyellMalen
    Legende

Mvogoat wrote: 16 Apr 2024, 16:20Don’t wanna break iemands hart hier maar hij is 16 dus mag als het goed is geen transfer maken naar Europa op dit moment.
    Totaal onrealistisch, prijskaartje van 60 miljoen. ;)
    FritskePhilips
    Nationale topspeler

Ykhim wrote: 15 Apr 2024, 23:05 ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld ;)
    Zouden we dan nu eindelijk gaan oogsten, na al die jaren inventariseren, monitoren en netwerken?

Ik hunker naar een volledig onbekende Zuid-Amerikaanse aankoop die vanuit volledige onbekendheid de Eredivisie op een hoopje speelt. Just like Jefferson :heart:
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Bram wrote: 16 Apr 2024, 11:26 Wat hebben jullie toch allemaal hier met slagers achterin. Ik heb liever een verdediger die kan voetballen
    Geen slager? Vegadediger?
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Balinho
    CZ_Code
    Nationale topspeler

FritskePhilips wrote: 16 Apr 2024, 16:25
    Ykhim wrote: 15 Apr 2024, 23:05 ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld ;)
    Zouden we dan nu eindelijk gaan oogsten, na al die jaren inventariseren, monitoren en netwerken?

Ik hunker naar een volledig onbekende Zuid-Amerikaanse aankoop die vanuit volledige onbekendheid de Eredivisie op een hoopje speelt. Just like Jefferson :heart:
    Heb je zelf niet nog wat leuks om te delen?
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Uithetzuiden18
    ShovingNE2
    Site Admin

DonyellMalen wrote: 16 Apr 2024, 16:21
    Mvogoat wrote: 16 Apr 2024, 16:20Don’t wanna break iemands hart hier maar hij is 16 dus mag als het goed is geen transfer maken naar Europa op dit moment.
    Totaal onrealistisch, prijskaartje van 60 miljoen. ;)
    DOORSCHAKELEN!
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Karfiooltje
    Nationale topspeler

Madueke zat aardig ruzie te maken bij Chelsea over een penalty zag ik. Heeft zijn laatste waarschuwing gekregen van Pochettino. Lijkt me desondanks geen verkeerde jongen. Ruilen voor Baka + 40 miljoen zou lekker zijn
    Palworld
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Bakayoko

Ekrem Konur is een beetje de turkse Valentijn. Doet zich voor als een hele betrouwbare journalist, maar heeft een belabberde track record.
    Palworld
    Ballenjongen
    Favoriete speler: Bakayoko

ruuddevil wrote: 16 Apr 2024, 07:31 Estevao van Palmeiras 😉
    Onhaalbaar. Palmeiras heeft vorig jaar al een bod van 45 miljoen afgewezen van PSG (was een gezamenlijk bod van 90 miljoen voor hem en Endrick samen)
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Palworld wrote: 16 Apr 2024, 17:51
    Ekrem Konur is een beetje de turkse Valentijn. Doet zich voor als een hele betrouwbare journalist, maar heeft een belabberde track record.
    Doet Valentijn zich voor als hele betrouwbare journalist?
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Palworld
    Standbeeld
    Mister PSV

Ykhim wrote: 15 Apr 2024, 23:05En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld
    Nibbitman wrote: 16 Apr 2024, 13:55
    Dit is geen toeval mensen. Aankomend seizoen gaan we weer op de Braziliaanse tour! Binnenkort dus een leuke nieuwe Braziliaanse buitenspeler in een Braziliaans PSV shirtje.
  • These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
    PalworldFritskePhilips
    Ardbeg
    Mister PSV

Ik kan echt niks voorstellen bij een PSV shirt met die vibe. G.Veron is geblesseerd maar anders mag die wel komen.
    DeBruyne
    Meervoudig international

Ykhim wrote: 15 Apr 2024, 23:05
    Sensation wrote: 15 Apr 2024, 09:18Heeft @Ykhim al zijn mening gegeven? :mrgreen: Vraag mij ook af hoe hij bijv. is in doordekken, met ruimte in de rug spelen etc.
    Hij heeft zich uitstekend ontwikkeld in het afgelopen jaar, dat is zeker. Ik zie er nog geen speler in die direct naast Boscagli kan komen te staan, maar ik zie de potentie nu wel. Groot, sterk, wordt steeds slimmer in de duels, durft naar voren te verdedigen en als spits wil je geen duel met hem aangaan. Met ruimte in de rug spelen is voor mij nog wel een vraagteken, evenals wat hij kan brengen aan de bal. Nou is dat voor Latijns-Amerikaanse begrippen bij hem wel goed ontwikkeld, maar in Europa is er meer nodig, en al helemaal bij het huidige PSV.

@Standbeeld: ik heb wel een idee van wat er speelt en of het haalbaar is, maar ik laat het deze zomer aan anderen over om daar uitspraken over te doen. En er zullen nog meer dan genoeg Latijns-Amerikaanse namen aan PSV gelinkt worden, daarover heb ik geen enkele twijfel. Leuke Braziliaanse vleugelaanvallers die Bakayoko zouden kunnen vervangen, bijvoorbeeld ;)
    Nu al weer zin in de komende transferperiode!

Een Luis Guilherme van Palmeiras zou ook welkom zijn..
    Post Reply