Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Die regeling van SCC heeft alleen maar nut en zin als ze daar gewoon keihard op gaan controleren. Lijkt me volgens mij toch ook heel simpel met een systeempje aan elkaar te knopen. Je moet immers inchecken op je plek. Doe je dat dus 3x niet in een seizoen is je plek leeg. Als het gewoon duidelijk gecommuniceerd wordt lijkt me dat verder een uitstekende maatregel.

Armada ik vind je post een beetje vaag. Bedoel je nu puur die regeling van SCC of veel meer en is het een gevalletje van het emmertje loop met deze regeling over?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 15:41
Prof_napo wrote: 18 Apr 2024, 15:28

Valt dan wel mee toch? Vorig jaar betaalde je ook voor de onzekerheid van het potentieel niet halen van CL, die onzekerheid is er nu niet. Plus een zekerheid van een extra wedstrijd.
Aan de andere kant had je toen nog een vangnet in de EL als je niet overwintert in de CL. Ik vind een verhoging van 21% best wel fors eerlijk gezegd, maargoed misschien dat ik dan niet de allin pak. Al zijn de CL potjes ook weer de mooie wedstrijden.
Nu overwinter je altijd als je in de CL uitkomt, omdenken ;-)
User avatar
Gestelnaar
Nationale topspeler
Posts: 1689
Joined: 20 Sep 2017, 00:00
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
FOOTB_REM_S: No

Het 'inchecken' doe je natuurlijk al aan de poort...
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 15:41 Die regeling van SCC heeft alleen maar nut en zin als ze daar gewoon keihard op gaan controleren. Lijkt me volgens mij toch ook heel simpel met een systeempje aan elkaar te knopen. Je moet immers inchecken op je plek. Doe je dat dus 3x niet in een seizoen is je plek leeg. Als het gewoon duidelijk gecommuniceerd wordt lijkt me dat verder een uitstekende maatregel.

@Armada ik vind je post een beetje vaag. Bedoel je nu puur die regeling van SCC of veel meer en is het een gevalletje van het emmertje loop met deze regeling over?
Ik denk dat vanuit de strekking van mijn post duidelijk is, dat het niet enkel één ding is maar vooral de opeenstapeling van zaken. Deze laatste maatregel rondom de SCC, hard neergezet en vanuit een bestraffende (ipv motiverende) werking... Die voelt helemaal fout voor mij.

Vooral het feit dat ik, als loyale klant (want zo word ik gezien door PSV), bestraft wordt als ik bepaald wenselijk gedrag (of je het hier nu enorm eens bent of niet en of het onderliggende motief nu heel erg ok is of niet), niet vertoon. Daar raak je bij mij gewoon ergens een open zenuw, het zal ook aan mij liggen.

Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
These users thanked the author Armada for the post (total 3):
YANKEEProf_napoMaax
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Een Seizoen Club Cardhouder ontvangt maximaal 3 keer een PSV Giftcard ter waarde van 1/20e deel van de waarde van de reguliere prijs van de seizoenkaart, ongeacht of jouw stoel(en) verkocht worden in de resale. Een PSV Giftcard kun je inwisselen op PSVFANstore.nl, of via www.PSV.nl/tickets bij de aankoop van wedstrijdtickets of bij de aanschaf van een Seizoen Club Card voor het eerstvolgende seizoen.

Dat resale alleen geldt voor de fanshop klopt dus niet.

Ik denk dat PSV een zich een beetje verplicht voelt naar de supporters die nu al jaren op de wachtlijst staan, terwijl (voor mijn gevoel) de daadwerkelijke bezettingsgraad in het stadion alleen maar daalt. Stilzitten was wat mij betreft op dit moment ook geen optie.
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 18 Apr 2024, 16:00 Vooral het feit dat ik, als loyale klant (want zo word ik gezien door PSV), bestraft wordt als ik bepaald wenselijk gedrag (of je het hier nu enorm eens bent of niet en of het onderliggende motief nu heel erg ok is of niet), niet vertoon. Daar raak je bij mij gewoon ergens een open zenuw, het zal ook aan mij liggen.

Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
Dat is heel romantisch gedacht, maar hoe reëel is dat als je ziet wat voor bedragen er nodig zijn qua salarissen om überhaupt al toptalenten te behouden, laat staan om bewezen spelers te betalen? En dan nog alle transfersommen, makelaarskosten, faciliteiten up to date houden e.d. Natuurlijk zou het fijn zijn als PSV financieel iets zou inleveren om een vol stadion te krijgen, maar ik denk dat het stadion vaker vol zit als het huidige beleid wordt voortgezet en dan heb je financieel niet veel ruimte om dit soort dingen door te voeren.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Thijs wrote: 18 Apr 2024, 16:06
Armada wrote: 18 Apr 2024, 16:00 Vooral het feit dat ik, als loyale klant (want zo word ik gezien door PSV), bestraft wordt als ik bepaald wenselijk gedrag (of je het hier nu enorm eens bent of niet en of het onderliggende motief nu heel erg ok is of niet), niet vertoon. Daar raak je bij mij gewoon ergens een open zenuw, het zal ook aan mij liggen.

Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
Dat is heel romantisch gedacht, maar hoe reëel is dat als je ziet wat voor bedragen er nodig zijn qua salarissen om überhaupt al toptalenten te behouden, laat staan om bewezen spelers te betalen? En dan nog alle transfersommen, makelaarskosten, faciliteiten up to date houden e.d. Natuurlijk zou het fijn zijn als PSV financieel iets zou inleveren om een vol stadion te krijgen, maar ik denk dat het stadion vaker vol zit als het huidige beleid wordt voortgezet en dan heb je financieel niet veel ruimte om dit soort dingen door te voeren.
Wij verschillen nogal in visie denk ik. Er zit heel weinig romantiek in mijn redenering en ik ben verre (maar dan ook verre) van naïef in commerciële zin. Ik motiveer enkel, waarom ik deze maatregel en de jarenlange opmaat hier naar toe, veracht. Wat je als romantisch MAG zien, is hoe ik kijk naar de relatie tussen club en supporter. Voor mij zitten hier wat principes bij, die zullen best ingehaald zijn door de tijd. Enkel staan deze principes voor mij wel nog steeds.

Dat anderen deze huidige gang van zaken een normale zaak vinden, dat is prima. Ik weet ook dat heel veel mensen zullen zeggen; wat is het probleem? Ik denk enkel dat ieder dit op zijn eigen manier mag interpreteren en dat dit een plek is om dat te mogen ventileren.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 18 Apr 2024, 16:00Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
Dit begrijp ik eerlijk gezegd totaal niet. Je neemt een seizoenskaart, letterlijk een seizoenskaart, dan is het eerder vanzelfsprekend dat je gewoon komt. Je hoeft niets te verdienen, toch? Ik snap wel dat PSV van deze vanzelfsprekendheid uitgaat, zo werkt een seizoenskaart nou eenmaal. Dat je een keer onverhoopt niet kan, dat kan gebeuren, dan vind ik drie wedstrijden een hele schappelijke marge als je je seizoenskaart niet aan een kennis geeft of op de resale zet. Je wil als club een vol stadion en je wil dat alle supporters kans hebben op een plekje. Er staan nota bene 11.000 man op de wachtlijst, zegt genoeg. Er moet gewoon iets gebeuren, want men ging er te laks mee om de laatste jaren.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 18 Apr 2024, 16:19
Armada wrote: 18 Apr 2024, 16:00Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
Dit begrijp ik eerlijk gezegd totaal niet. Je neemt een seizoenskaart, letterlijk een seizoenskaart, dan is het eerder vanzelfsprekend dat je gewoon komt. Je hoeft niets te verdienen, toch? Ik snap wel dat PSV van deze vanzelfsprekendheid uitgaat, zo werkt een seizoenskaart nou eenmaal. Dat je een keer onverhoopt niet kan, dat kan gebeuren, dan vind ik drie wedstrijden een hele schappelijke marge als je je seizoenskaart niet aan een kennis geeft of op de resale zet. Je wil als club een vol stadion en je wil dat alle supporters kans hebben op een plekje. Er staan nota bene 11.000 man op de wachtlijst, zegt genoeg. Er moet gewoon iets gebeuren, want men ging er te laks mee om de laatste jaren.
Ik hoop dat je me iets beter begrijpt als je mijn vorige reacties leest. Zo niet, dan heb ik de illusie niet dat we elkaar wel gaan begrijpen. Dat is niet erg.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik vind echt dat sommigen, en sorry maar ik neem jou Armada even als voorbeeld, het veelste moeilijk maken. Het is toch heel simpel? Jij besluit een SCC te kopen dus dan mag je er als club ook vanuit gaan dat je dat met het idee doet er zoveel mogelijk bij te zijn. Eens? En PSV wil dat nu, in mijn ogen terecht, vastleggen in de regels.

Als je dan een keer of wat niet kan, geen punt natuurlijk, overkomt iedereen. Wat jij dan van PSV mag verwachten als ze graag de plekken bezet willen hebben, dat ze het heel easy voor je maken om je kaart eenmalig vrij te geven. Niks meer, niks minder. Jij hebt al betaalt voor je seizoenkaart en als jij een keer niet kan vind ik het heel vreemd dat je daar iets voor terug verwacht. Jouw probleem, jouw keuze toch? En als je veel vaker niet kan moet je jezelf afvragen of een SCC wel de moeite waard is.

Het enige dat PSV van jou verwacht als je niet kan is even je ticket open gooien voor een andere PSV fan zodat ons mooie stadion elke wedstrijd zo vol mogelijk zit. Wat is daar in hemelsnaam zo lastig/moeilijk/vervelend aan? Ik snap dat echt niet.

Wat ik verder wel snap is dat het alles bij elkaar een keertje genoeg is. Of het nou de idioot slecht catering is van PSV met achterlijke prijzen, de prijzen van een SCC, losse kaartjes of Europese wedstrijden.... allemaal eens maar dat staat voor mij volstrekt los van het probleem dat het stadion te vaak niet vol zit omdat SCC niet komen opdragen.
These users thanked the author Juancho for the post (total 5):
HalveHaanHeissenberrugKoenjoBromalhoChucky
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Kennelijk zijn mensen zo op hun pik getrapt dat ze hun kaart in de resale moeten gooien (kennelijk geeft het een heel bevrijdend gevoel je plaats continu expres leeg te laten) dat ze daarom overwegen hun seizoenskaart op te zeggen. Sorry, maar ik snap dan niet wat voor fan je bent.

Blijft dat de catering nog steeds achterlijk kut is
These users thanked the author trouwepsvfan for the post:
Armada
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 16:25 Ik vind echt dat sommigen, en sorry maar ik neem jou @Armada even als voorbeeld, het veelste moeilijk maken. Het is toch heel simpel? Jij besluit een SCC te kopen dus dan mag je er als club ook vanuit gaan dat je dat met het idee doet er zoveel mogelijk bij te zijn. Eens? En PSV wil dat nu, in mijn ogen terecht, vastleggen in de regels.

Als je dan een keer of wat niet kan, geen punt natuurlijk, overkomt iedereen. Wat jij dan van PSV mag verwachten als ze graag de plekken bezet willen hebben, dat ze het heel easy voor je maken om je kaart eenmalig vrij te geven. Niks meer, niks minder. Jij hebt al betaalt voor je seizoenkaart en als jij een keer niet kan vind ik het heel vreemd dat je daar iets voor terug verwacht. Jouw probleem, jouw keuze toch? En als je veel vaker niet kan moet je jezelf afvragen of een SCC wel de moeite waard is.

Het enige dat PSV van jou verwacht als je niet kan is even je ticket open gooien voor een andere PSV fan zodat ons mooie stadion elke wedstrijd zo vol mogelijk zit. Wat is daar in hemelsnaam zo lastig/moeilijk/vervelend aan? Ik snap dat echt niet.

Wat ik verder wel snap is dat het alles bij elkaar een keertje genoeg is. Of het nou de idioot slecht catering is van PSV met achterlijke prijzen, de prijzen van een SCC, losse kaartjes of Europese wedstrijden.... allemaal eens maar dat staat voor mij volstrekt los van het probleem dat het stadion te vaak niet vol zit omdat SCC niet komen opdragen.
Je mag me zeker als voorbeeld nemen, ik snap het ook wel. Eigenlijk al op voorgesorteerd in een van mij vorige posts. Dan snap je mij ook iets beter.

Ik gaf ook al eerder aan, dat ik de onderliggende reden wel begrijp maar de aanpak niet en als vervelend ervaar.

Deze harde -straffende- maatregel, inderdaad, opgeteld bij vele andere zaken (door jou genoemd)., resulteren in een steeds killere relatie club-supporter die ik als steeds onprettiger ervaar.

Dit gaat ook veel meer om hoe ik mij voel in die relatie.

Iedereen mag mij hiervoor ongesteld verklaren. Dat is ok.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maar dan is het toch simpel voor jezelf? Er zijn dus blijkbaar bijna 10.000 anderen die wel graag een SCC kaart willen en ik mag iig hopen dat zij dat doen met het idee er zoveel mogelijk bij te zijn en als ze niet kunnen dat ze hun kaartje vrij geven. Voor PSV, voor onze mooie club.

Als mensen dat te veel moeite/gedoe/gezeur vinden... dan kan je je sowieso afvragen of je wel een SCC moet nemen. Dus in dat kader heel goed dat PSV dat duidelijk gaat vermelden in de voorwaarden. We willen lijkt me allemaal een mooi vol Philips stadion dat het elftal naar de punten helpt dus dat dit uberhaubt blijkbaar als een moeilijk iets wordt gezien... ik kan daar ook echt niet bij en dan blaas je het issue in mijn ogen echt te veel op.

Er is niks voor je aan de hand he, je moet alleen als je niet kan ff een vinkje ergens zetten. Is dat nou serieus te veel gevraagd? Is dat niet juist typerend voor een kille en in mijn ogen egoïstische "sfeer"? Waarom zou je het een andere fan of nog beter, toekomstige fan, niet gunnen? Zou PSV en dus ook de fans niet het zogenaamde warme voorbeeld moeten geven? Hoe denk je dat dit overkomt op al die duizenden fans die graag willen maar niet kunnen want geen tickets te koop terwijl het stadion meer dan zat lege plekken heeft?

Komt dat lekker warm en familiair op je over als jij in die situatie zou zitten?
These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
G.M.Bromalho
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
JandeVakantieman
Veelbelovend talent
Posts: 112
Joined: 11 Feb 2022, 11:02
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 18 Apr 2024, 16:00
Juancho wrote: 18 Apr 2024, 15:41 Die regeling van SCC heeft alleen maar nut en zin als ze daar gewoon keihard op gaan controleren. Lijkt me volgens mij toch ook heel simpel met een systeempje aan elkaar te knopen. Je moet immers inchecken op je plek. Doe je dat dus 3x niet in een seizoen is je plek leeg. Als het gewoon duidelijk gecommuniceerd wordt lijkt me dat verder een uitstekende maatregel.

@Armada ik vind je post een beetje vaag. Bedoel je nu puur die regeling van SCC of veel meer en is het een gevalletje van het emmertje loop met deze regeling over?
Ik denk dat vanuit de strekking van mijn post duidelijk is, dat het niet enkel één ding is maar vooral de opeenstapeling van zaken. Deze laatste maatregel rondom de SCC, hard neergezet en vanuit een bestraffende (ipv motiverende) werking... Die voelt helemaal fout voor mij.

Vooral het feit dat ik, als loyale klant (want zo word ik gezien door PSV), bestraft wordt als ik bepaald wenselijk gedrag (of je het hier nu enorm eens bent of niet en of het onderliggende motief nu heel erg ok is of niet), niet vertoon. Daar raak je bij mij gewoon ergens een open zenuw, het zal ook aan mij liggen.

Ik had 'm liever omgedraaid zien worden, en je bijvoorbeeld ALL-IN of 50%/25% daarvan oid voor het volgende seizoen, kunt VERDIENEN als je 90 of 100% bezetting levert. Geeft een heel ander gevoel EN (belangrijk!) het geeft aan dat PSV als organisatie ook (financieel) een offer wil brengen om het stadion gevuld te krijgen. Sam-sam, ieder een beetje van de 'pijn'.
De mensen die nu een SCC kopen om vervolgens de helft van de wedstrijden te missen hebben er duidelijk niet zo'n moeite mee om teveel te betalen. Waarom zou die groep mensen wel gaan als daar een compensatie tegenover staat?
Fritske12
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 04 Nov 2020, 16:42
FOOTB_REM_S: No

is er iemand die inside informatie heeft over wat de passe partout zullen gaan kosten? ik verwacht 50,- op oost per wedstrijd (vorig jaar 40,-)
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

2 keer de helft en een bietje.
Ex unitate vires
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 18 Apr 2024, 16:39 Maar dan is het toch simpel voor jezelf? Er zijn dus blijkbaar bijna 10.000 anderen die wel graag een SCC kaart willen en ik mag iig hopen dat zij dat doen met het idee er zoveel mogelijk bij te zijn en als ze niet kunnen dat ze hun kaartje vrij geven. Voor PSV, voor onze mooie club.

Als mensen dat te veel moeite/gedoe/gezeur vinden... dan kan je je sowieso afvragen of je wel een SCC moet nemen. Dus in dat kader heel goed dat PSV dat duidelijk gaat vermelden in de voorwaarden. We willen lijkt me allemaal een mooi vol Philips stadion dat het elftal naar de punten helpt dus dat dit uberhaubt blijkbaar als een moeilijk iets wordt gezien... ik kan daar ook echt niet bij en dan blaas je het issue in mijn ogen echt te veel op.

Er is niks voor je aan de hand he, je moet alleen als je niet kan ff een vinkje ergens zetten. Is dat nou serieus te veel gevraagd? Is dat niet juist typerend voor een kille en in mijn ogen egoïstische "sfeer"? Waarom zou je het een andere fan of nog beter, toekomstige fan, niet gunnen? Zou PSV en dus ook de fans niet het zogenaamde warme voorbeeld moeten geven? Hoe denk je dat dit overkomt op al die duizenden fans die graag willen maar niet kunnen want geen tickets te koop terwijl het stadion meer dan zat lege plekken heeft?

Komt dat lekker warm en familiair op je over als jij in die situatie zou zitten?
Dank voor deze les in nederigheid. Door jouw verhaal kijk er anders tegenaan.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

Mensen die niet minstens 50% van de tijd zingen en mensen die per 90 minuten onder de drie liter drinken voortaan ook weren svp
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
These users thanked the author Maax for the post:
Armada
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:47 Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
2 extra potjes? We spelen geen vCL dit jaar hé.
These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
Maax
Ex unitate vires
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:47 Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
2 extra potjes? Zaten die voorronde CL niet in de all-in dan? Die spelen we dit jaar namelijk niet

Edit - onze Fanatic is mij net voor zo te zien.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Maax
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 18 Apr 2024, 17:57
Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:47 Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
2 extra potjes? We spelen geen vCL dit jaar hé.
Ah, heb je gelijk in zelfs. Dan kan je stellen dat je evenveel wedstrijden speelt. (Of zelfs 1 minder, maar wel met de zekerheid van CL natuurlijk)
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:47 Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
Als je stoel nooit leeg is... Wat is dan het probleem? Dat de bedragen hoger worden, tja dat klopt. Maar dat geldt voor alles in het leven helaas. Keuzes maken dus. Verder verandert er voor jou dus helemaal niks. Nul. Behalve misschien betere horeca... Wat verwacht je er dan in hemelsnaam nog meer voor terug te krijgen dan je plekje in het stadion?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:47 Gaat toch ook om principe? Heb nu een jaar of 4 een scc; durf te stellen dat mijn stoel nooit leeg is geweest.

Ga dadelijk wel 125€ meer dan vorig seizoen betalen, krijg een aanwezigheidsplicht, en verder er niks voor terug op 2 extra potjes na.
Je ziet toch wel in dat het nodig is? Het aantal lege stoelen die wél verkocht zijn, zoals afgelopen weekend, dat is bijna gênant. Goed dat PSV ingrijpt. Niets ten nadele van jou hé, topper dat je er altijd bent. Maar helaas denken niet als onze medesupporters zo.

Niet meer dan terecht dat PSV dan stappen onderneemt. Dat het moet is klote, maar als je er altijd bent ligt het zeker niet aan jou. ;)
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
Juancho
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Maax wrote: 18 Apr 2024, 17:59
Fanatic-U-s wrote: 18 Apr 2024, 17:57

2 extra potjes? We spelen geen vCL dit jaar hé.
Ah, heb je gelijk in zelfs. Dan kan je stellen dat je evenveel wedstrijden speelt. (Of zelfs 1 minder, maar wel met de zekerheid van CL natuurlijk)
Extra thuiswedstrijd in de groepsfase CL 😉
Post Reply