Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Bram
Nationale topspeler

Is hij die assistent met "winnaarsmentaliteit" ?
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

AD.nl met een polletje:

Image
Madueke
Legende

Standbeeld wrote: 25 Apr 2024, 21:34 AD.nl met een polletje:

Image
Rotterdams kampioenschap polletje kapen?
Standbeeld
Mister PSV

Madueke wrote: 25 Apr 2024, 21:35
Standbeeld wrote: 25 Apr 2024, 21:34 AD.nl met een polletje:

Image
Rotterdams kampioenschap polletje kapen?
Mwa, is de moeite niet waard. Maar ze zullen het vast ook niet nalaten om even op "nee" te klikken als ze het artikel lezen. Net zoals ik.
Menno1
Legende

Balinho wrote: 25 Apr 2024, 21:28
Grasmat wrote: 25 Apr 2024, 21:25 Ah, hebben ze toch nog ergens wat ajax DNA van de wc bril af weten te krabben.
Wel eentje waar ik nooit een bloedhekel aan heb gehad, zoals bijv. ook voor (een) Litmanen geldt. Maar wat ik daarmee wil zeggen weet ik eigenlijk niet.
Wat wil je nou eigenlijk zeggen?
Op weg naar nr 26
Vedette

Ik irriteer me echt de tyfus aan het hij heeft niemand vermoord. Godverdomme een misdrijf, waar is je morele kompas. En allemaal overstag onder druk van de F-Side, wat een intens slechte club mensen is het toch.
Want als je geen verkeerde intenties hebt (en het goed uitkomt uiteraard) dan maakt het niet veel uit. Ffs.
These users thanked the author Op weg naar nr 26 for the post (total 4):
FTSDe RealistBoktorMithras
Balinho
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 25 Apr 2024, 21:59
Balinho wrote: 25 Apr 2024, 21:28

Wel eentje waar ik nooit een bloedhekel aan heb gehad, zoals bijv. ook voor (een) Litmanen geldt. Maar wat ik daarmee wil zeggen weet ik eigenlijk niet.
Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
Standbeeld
Mister PSV

Voor ajax gelden andere wetten.
ruuddevil
Legende

Ik noem deze club al een tijdje een criminele organisatie. Maar dat is dus echt zo, de zware jongens bepalen wat er gebeurt. En dat heeft een beursnotering.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
koetjeDe Realist
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Balinho wrote: 25 Apr 2024, 22:05

Misschien dat ik een bloedhekel aan alle Ajacieden heb gehad vóór Litmanen tot aan Cristian Chivu, alle Ajacieden daarna, en alle Ajacieden tussen hen in. Of misschien aan Babangida, Hatem Trabelsi en Michael Laudrup ook niet, bij hoogste uitzondering. En nu is 't wel weer genoeg.
Nepsupporter.
These users thanked the author SKERLA for the post:
MC Hammer
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Is die Potter niet gewoon de Engelse Steijn? Omhooggevallen mannetje, die bij een club waar druk op staat direct door de mand viel. En daar gaan ze nu Henderson-achtige bedragen op stukslaan?
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Eens, die kon ik ook allemaal goed pruimen.
trouwepsvfan
Vedette

Hopelijk bieden ze Potter een 4 jarig contract voor 7 miljoen per jaar.

Kut club.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 2):
Op weg naar nr 26Persepolis
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Standbeeld
Mister PSV

Thijs wrote: 25 Apr 2024, 22:10 Is die Potter niet gewoon de Engelse Steijn? Omhooggevallen mannetje, die bij een club waar druk op staat direct door de mand viel. En daar gaan ze nu Henderson-achtige bedragen op stukslaan?
:shake:
Standbeeld wrote: 24 Apr 2024, 20:06 Toch een beetje de Engelse Steijn. Leuk gedaan bij kleine clubs, toen leuk gedaan bij een middenmotor en daarna hopeloos gefaald bij een vervallen topclub. ;)
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Sensation
Menno1
Legende

Best herkenbaar. Zo kan ik niks slechts zeggen over Maurice Steijn en Sven Mislintat.
These users thanked the author Menno1 for the post (total 6):
BalinhoMC HammerSKERLASensationTijnFTS
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Thijs wrote: 25 Apr 2024, 22:11

Eens, die kon ik ook allemaal goed pruimen.
Nwanku Kanu
En Gaaei natuurlijk.
ruuddevil
Legende

Ze hebben met Xavi gesproken, maar die wilde een sabbatical. Om vervolgens bij Barcelona te blijven. M.a.w. die had helemaal geen zin in Ajax. De hoeveelheid testosteron in de technische Ajax leiding is prachtig, daar gaan we nog veel plezier aan beleven. Ze acteren alsof Ajax Europese top is. Dat deden ze ook al nadat ze de halve finale van de CL haalden, dat was uiteraard een incident maar dat begrepen ze niet. Nu draaien ze het slechtste seizoen ooit en fantaseren ze nog steeds. Ik hoop dat ze die Potter een vermogen gaan betalen, dat is namelijk echt de Engelse Steijn.
These users thanked the author ruuddevil for the post (total 2):
ShovingNE2milansandro
Menno1
Legende

En toch. Het zijn wel ambitieuze plannen. Ze hadden ook voor Pascal Janssen kunnen kiezen bijvoorbeeld.

Ik vraag mij werkelijk af wie in die half failliete slangenkuil zou willen instappen. Maar wie weet hebben ze toch een goed verhaal. Geen idee wat voor sprookje dat zou moeten zijn overigens
ShovingNE2
Site Admin

Menno1 wrote: 26 Apr 2024, 07:29Het zijn wel ambitieuze plannen
Plannen? Welke plannen? Een Engelse trainer aanstellen zodat je de F-side even rustig hebt? Dat is een plan? Er is helemaal geen plan. Het hangt van losse domme beslissingen aan elkaar.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
JoJo
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Menno1 wrote: 26 Apr 2024, 07:29 En toch. Het zijn wel ambitieuze plannen. Ze hadden ook voor Pascal Janssen kunnen kiezen bijvoorbeeld.

Ik vraag mij werkelijk af wie in die half failliete slangenkuil zou willen instappen. Maar wie weet hebben ze toch een goed verhaal. Geen idee wat voor sprookje dat zou moeten zijn overigens
Net als dit seizoen zeker. Toen ze wel weer makkelijk kampioen zouden worden. Want achter alles wat Mislintat deed zat echt wel een plan hoor!
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Standbeeld
Mister PSV

Mocht Ten Hag Ajax een nee verkopen, dan komen Nice-trainer Farioli en Potter in beeld. Laatstgenoemde zou rondom Ajax - Excelsior van afgelopen woensdag al in Amsterdam zijn geweest, om kort daarna (op financiële gronden) een eerste aanbieding van tafel te hebben geveegd. Of Ajax al met Farioli, die met Nice vijfde staat in Ligue 1, heeft gesproken, is niet duidelijk.
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... sprak.html
Last edited by Standbeeld on 26 Apr 2024, 08:23, edited 1 time in total.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Kan iemand aan die fakejournalisten bij die poepkrant even vertellen dat ten Hag nog gewoon bij een van de grootste clubs ter wereld werkzaam is?
Standbeeld
Mister PSV

Grasmat wrote: 26 Apr 2024, 08:22 Kan iemand aan die fakejournalisten bij die poepkrant even vertellen dat ten Hag nog gewoon bij een van de grootste clubs ter wereld werkzaam is?
Heb het artikel even vervangen door VoetbalPrimeur. De T had het achter de betaalmuur staan zag ik later.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Tomato-tomato
Teletubby
Nationale topspeler

Kroes over terugkeer bij Ajax: 'Ik denk niet zo in streepjes en titeltjes'
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=433998

Jongens pak de popcorn maar alvast Kroessie denkt niet in streepjes en titeltjes. Ze gaan nu lekker nog een AD aanstellen met Kroes die constant in zijn vaarwater wilt komen omdat hij toch die AD plek wilde hebben. Of nog beter ze gaan voor een stroman als AD om toch alle macht weer bij kroes te laten.
These users thanked the author Teletubby for the post:
jokkepik
Locked