Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Balinho
Internationale topspeler

Prof_napo wrote: 20 May 2024, 13:41 Hem aanvallen op zijn gewicht is wel veel te makkelijker, zijn gedrag/uitspraken zijn al genoeg...
Aan de andere kant, en in alle eerlijkheid: wanneer iemand denkt dat hij om een andere reden dan zijn markante verschijning uitgegroeid is tot een bekende PSV supporter...enfin. Ook dat is een dubbelzijdig zwaard. En daarmee vel ik verder geen oordeel over die verschijning, bij deze onderstreept.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Prof_napo wrote: 20 May 2024, 13:41 Hem aanvallen op zijn gewicht is wel veel te makkelijker, zijn gedrag/uitspraken zijn al genoeg...
Eens, maar mede vanwege zijn gewicht is hij de dankbare idioot voor de media. Hij past in de beeldvorming die men graag van de PSV supporter wil creëren.
DonyellMalen
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Heya Hallvar wrote: 20 May 2024, 14:16Hij past in de beeldvorming die men graag van de PSV supporter wil creëren.
Maak van men de media*. Maar klopt inderdaad (helaas) wel. Stoor mij daar mateloos aan; alsof deze guy representatief is voor alle supporters.
BadShaker
Vaste waarde in elftal

En daarbij is dat alleen “makkelijk” als deze meneer buiten alle schuld telkens een knellend shirt aantrekt. Wellicht kan hij afvallen of een groter shirt kopen, maar wil hij dat niet? Wie zal het zeggen.
Smeets14
Nationale topspeler

BadShaker wrote: 20 May 2024, 15:25 En daarbij is dat alleen “makkelijk” als deze meneer buiten alle schuld telkens een knellend shirt aantrekt. Wellicht kan hij afvallen of een groter shirt kopen, maar wil hij dat niet? Wie zal het zeggen.
Ik ben bang dat ze niet groter gemaakt worden…
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Grasmat wrote: 20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.

https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
In de filmwereld is dit al tig jaar.
Er zijn acteurs die bij premieres e.d. signeren maar om je naam vragen en het vervolgens 'To Grasmat' of 'To Mats' signeren zodat het voor de doorverkoop lastiger wordt.
Balinho
Internationale topspeler

Mr. Spock wrote: 20 May 2024, 16:04
Er zijn acteurs die bij premieres e.d. signeren maar om je naam vragen en het vervolgens 'To Grasmat' of 'To Mats' signeren zodat het voor de doorverkoop lastiger wordt.
Deze heeft daar een handje van naar het schijnt.
Image
Haha
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Balinho wrote: 20 May 2024, 16:09
Deze heeft daar een handje van naar het schijnt.
Image
Viggo "Aragorn in Lord of the Rings" Mortensen is er ook zo een.
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Bossche bol pak ze eens aan hier..
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 20 May 2024, 12:22 Heeft ook vooral te maken met doorverkoop denk ik. In de dartwereld zijn ze ook terughoudender geworden met zomaar alles signeren.

https://dartsnieuws.com/pdc/die-viezeri ... ningjagers
Ik ga veel naar jazz concerten en laat daar vaak platen/cd's signeren, merk dat vooral de musici met een Angelsaksiche achtergrond dat doen ('slightly off-topic' :mrgreen: )
  • These users thanked the author psvgouda for the post:
    Geissbock
    ShovingNE2
    Site Admin

Ik vind Simons nog steeds kut.

Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.

Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.

Als ik genaaid wordt wil ik ook zoenen. Arrogant kut ventje.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    ruuddevil
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.

Lekker je laten uitventen door pooier PSG. Met als enige doel zelf zoveel mogelijk geld verdienen.

Al wint hij 12 gouden ballen nooit dat hij in de top 7599 mooiste PSV ers aller tijden komt.

Je bent weer aardig op dreef de laatste dagen. :tear:
    Madueke
    Legende

Dit arrogant kut ventje staat gewoon samen met Gakpo aan de basis van het afgelopen seizoen door onder 'Ruudball' PSV naar de 2e plek te schieten.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Bram
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

En waarvoor het gros van de PSV supporters hem ook gewoon waardeert. Gelukkig maar. Anders had we een Ajax-achtig seizoen gekregen en wie wil dat nou?
  • These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
    mateja
    Ex unitate vires
    TomPSV
    Legende

Shoving gaat er wat te hard in, maar ik begrijp hem wel een beetje. Als ik naar het Nederlands elftal kijk, dan heb ik niet echt het gevoel naar een oud-PSV’er te zitten kijken. Gewoon een passant, zoals heel veel voetballers, die op een niet zo’n prettige manier is weggegaan.

Het is verder ook niet echt een speler die veel sympathie opwekt met dat jankgezichtje, dat helpt ook niet mee.
    Last edited by TomPSV on 20 May 2024, 18:32, edited 1 time in total.
    YPLee
    Jeugdinternational

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:22 Ik vind Simons nog steeds kut.

Heeft ons eigenhandig naar de tweede plek geschoten, maar oké.
    ShovingNE2
    Site Admin

Madueke wrote: 20 May 2024, 18:27 Dit arrogant kut ventje staat gewoon samen met Gakpo aan de basis van het afgelopen seizoen door onder 'Ruudball' PSV naar de 2e plek te schieten.
    Nou. Daar gaan we iemand voor herinneren die een jaartje bij ons is geweest om vooral zichzelf te verrijken.

Wat een prestatie.
    FTS
    Regelmatige invaller

TomPSV wrote: 20 May 2024, 18:31 Shoving gaat er wat te hard in, maar ik begrijp hem wel een beetje. Als ik naar het Nederlands elftal kijk, dan heb ik niet echt het gevoel naar een oud-PSV’er te zitten kijken. Gewoon een passant, zoals heel veel voetballers, die op een niet zo’n prettige manier is weggegaan.

Het is verder ook niet echt een speler die veel sympathie opwekt met dat jankgezichtje, dat helpt ook niet mee.
    Ik zie een speler die enorm professioneel is voor zijn leeftijd, en zich belachelijk goed ontwikkelt. Een echte PSV-er is het niet, maar dat hoeft van mij ook niet. Hij was een lichtpuntje in vorig seizoen, en zoals al vaker gezegd: mede verantwoordelijk dat we dit seizoen Champions League gespeeld hebben. Daarbij heeft hij ook altijd alles voor de club gegeven, tot de laatste minuut (winnende tegen AZ).

Het was prachtig geweest als hij PSG een loer had gedraaid, en ons op die manier van miljoenen had voorzien, maar welke speler in het nabije verleden heeft zijn eigen machtspositie/financiën opgegeven om een club er beter van te laten worden?
  • These users thanked the author FTS for the post (total 3):
    ComeOnPSVMenno1DaveB
    Madueke
    Legende

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:34
    Madueke wrote: 20 May 2024, 18:27 Dit arrogant kut ventje staat gewoon samen met Gakpo aan de basis van het afgelopen seizoen door onder 'Ruudball' PSV naar de 2e plek te schieten.
    Nou. Daar gaan we iemand voor herinneren die een jaartje bij ons is geweest om vooral zichzelf te verrijken.

Wat een prestatie.
    Hij schiet PSV samen met Gakpo naar de 2e plek waardoor er zicht was op CL voetbal + inkomsten en waardoor Bosz, Schouten, Lang, Dest, Tillman etc. haalbaar zijn geweest voor PSV.

Prestatie van niks hoor. :nuts:
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:34

Wat een prestatie.
    PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.
    ShovingNE2
    Site Admin

FTS wrote: 20 May 2024, 18:36Ik zie een speler die enorm professioneel is voor zijn leeftijd, en zich belachelijk goed ontwikkelt.
    Ik zie een speler die uitsluitend voor de knaken bezig is. Tekende bij PSG voor de knaken maar wil er nooit spelen. Zijn goed recht.

Maar ik heb zelfde een speler binnen PSV gezien die minder liefde voor de club had dan hij. We zijn gebruikt. En dat wisten we op voorhand, dus ok. Zijn afscheidsvideo was ook een grote farce.
    ShovingNE2
    Site Admin

Standbeeld wrote: 20 May 2024, 18:39PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.
    Prima zakelijke overeenkomst. Maar nooit dat ik hem als PSV er ga zien.

Toerist.
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Is Onslow ook al PSV fan?
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    ComeOnPSV
    Vedette

ShovingNE2 wrote: 20 May 2024, 18:43
    Standbeeld wrote: 20 May 2024, 18:39PSV heeft toch dat contract getekend? Xavi is sportief van ongekende waarde geweest vorig seizoen. Ik zie het probleem niet.
    Prima zakelijke overeenkomst. Maar nooit dat ik hem als PSV er ga zien.

Toerist.
    Ik zie hem meer als PSV'er dan Bergwijn.
    Die heeft ons misbruikt. Xavi nooit.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    FTS
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Ikke kamp Showvink. Ik zoen ook graag.
    Post Reply