Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
These users thanked the author danko-lazovic for the post (total 7):
WilysimbaMr. SpockBalinhoTrixmDoperwt11SørenFC Bracke
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Welkom op 1913. Dit is juist het mooie van de transferwindow
User avatar
Mr. Spock
Internationale topspeler
Posts: 3,689
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden samenvattingen van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Kleine correctie
These users thanked the author Mr. Spock for the post:
danko-lazovic
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
In het geval van St. Juste wordt hij hier vooral afgeschreven om zijn blessuregevoeligheid. Die kerel zo blessuregevoelig dat het erg knap is als iemand 3 volledige wedstrijden van hem bij Sporting heeft gezien.
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vitik, goeie speler ;)
These users thanked the author Heruone for the post (total 5):
JoenepsvDeBruyneSmeets14TyyneFritskePhilips
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Stratumseind12
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 21 Jun 2023, 15:31
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Simons
FOOTB_REM_S: No

Zie de vrij heel graag komen, geen flauw idee hoe realistisch dat is en of hij zelf openstaat voor PSV.

Zou ook veerman verkopen en schouten aan zijn contract houden. Als er interesse in veerman is uiteraard. Zijn beide heel belangrijk voor dit team maar zou het echt heel jammer vinden mocht schouten alweer vertrekken.
René1978
Nationale topspeler
Posts: 1,905
Joined: 13 Aug 2018, 15:22
FOOTB_REM_S: No

Veerman én Schouten weg zou te veel van het goede zijn.
These users thanked the author René1978 for the post (total 2):
KritischepsverLeon77M
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 01 Jun 2024, 14:17 Vitik, goeie speler ;)
Nagalo overigens ook. Maar ik heb het gevoel dat men het met Flamingo (multifunctionaliteit) + een wat ervaren profiel wilt gaan invullen. Jammer, maar ook daar valt iets voor te zeggen.

Ik zou vanuit dat opzicht Chris Richards nog steeds een hele interessante optie vinden.
These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
Smeets14FritskePhilips
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 01 Jun 2024, 14:29Maar ik heb het gevoel dat men het met Flamingo (multifunctionaliteit) + een wat ervaren profiel wilt gaan invullen. Jammer, maar ook daar valt iets voor te zeggen.
Zo jammer is dat toch niet? Flamingo + een speler uit de categorie 26-28 jaar is zo gek nog niet. Alleen geen voorstander van St. Juste. Zie liever een ander komen.

Denk dat veel ook zal afhangen van het verlengen van Boscagli. Verlengt hij, dan kan je twee jongere gasten halen voor de CB: zowel Flamingo als Nagalo. Met Teze, Boscagli en Benitez heb je dan al wat ervaring achterin staan.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

Ik heb net 3 compilatiefilmpjes gekeken van St Juste en dat zou me toch een goede aanwinst zijn als hij fit zou blijven. Maar ja doe dan toch maar niet want op Transfermarkt heeft hij zelfs een tweede pagina nodig om al zijn blessures op het scherm te kunnen krijgen

Van Vitik en Nagalo heb ik nog nooit iets gezien maar die zijn op Football Manager wel hoog aangeschreven dat ik ze heel graag zie komen. Elke keer als ik ze in m'n saves haal dan bereiken ze de top dus dat moet helemaal goed komen

Maar dan zie ik Sverre Halseth Nypan en Leny Yoro ook heel graag komen.

Earnie zet 'm op!
These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
DoubleUCoolmanIbiAppelvlaai
User avatar
Buitenspelgoal
Vaste waarde in elftal
Posts: 737
Joined: 04 Nov 2020, 17:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Wat St. Juste betreft haak ik vooral af na het opzoeken van zijn blessurehistorie. Kan ie nog zo goed zijn.
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 13:21 Ja, of gewoon niet per se een Nederlander zoeken. Haal voor €10m tot €12,5m een toptalent als Valentin Gomez of Martin Vitik en je zit ook goed, zeker als je overige opties straks Boscagli en Flamingo heten.
Één flamingo maakt nog geen zomer, we zullen nog een RCV nodig hebben...
These users thanked the author FritskePhilips for the post (total 2):
ZuidelijkDoubleUCoolman
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

wellicht een optie voor ons :* :stars:?
These users thanked the author Cas for the post:
Mithras
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 01 Jun 2024, 16:13
O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 13:21 Ja, of gewoon niet per se een Nederlander zoeken. Haal voor €10m tot €12,5m een toptalent als Valentin Gomez of Martin Vitik en je zit ook goed, zeker als je overige opties straks Boscagli en Flamingo heten.
Één flamingo maakt nog geen zomer, we zullen nog een RCV nodig hebben...
Precies mijn punt ook toch? Het hoeft alleen niet per se een Nederlander te zijn.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Helemaal niet verbazingwekkend; ook als je buiten die video’s kijkt en cijfers van dit soort gasten zijn profielen als die van Vitik, die tot de beste spelers in Tsjechië behoort, gewoon heel logische. Bovendien: als je van iedereen hier verwacht dat ze pas met suggesties mogen komen als ze een seizoen lang spelers elke week 90 minuten zien spelen kun je dit hele forum sowieso wel opdoeken.
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
RemPSV
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Cas wrote: 01 Jun 2024, 16:28 wellicht een optie voor ons :* :stars:?
Gerapporteerd
These users thanked the author Menno1 for the post (total 12):
SensationHeissenberrugFritskePhilipsShovingNE2DoubleUCoolmanBalinhoMaria-FranciscusGerard KarnemelkNotoriousBIG046BarryBanaanDe RealistTylerDurdn
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 17:28
danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Helemaal niet verbazingwekkend; ook als je buiten die video’s kijkt en cijfers van dit soort gasten zijn profielen als die van Vitik, die tot de beste spelers in Tsjechië behoort, gewoon heel logische. Bovendien: als je van iedereen hier verwacht dat ze pas met suggesties mogen komen als ze een seizoen lang spelers elke week 90 minuten zien spelen kun je dit hele forum sowieso wel opdoeken.
Je mag elke naam droppen die je wilt. Ik snap alleen niet dat je zo overtuigd kan zijn op basis van een compilatiefilmpje. Verder zijn alle namen die hier benoemd worden ook echt wel bekend bij PSV hoor, dus daar wordt echt wel naar gekeken.

Je moet soms voor de grap eens een de eerste pagina’s kijken van een topic als Schouten of Dest. Waren ook spelers die niet goed genoeg waren. Kijk vervolgens in het topic op de eerste pagina’s van (wederom) Vinicius en snap waarom filmpjes niet veel zeggen.

Blijf vooral droppen wat je wilt. Ik snap alleen niet de overtuiging die mensen bij een post zetten alsof ze een speler kennen en al jaren volgen. Voor de rest lekker doen waar jij je goed bij voelt.

Is ook gewoon dat iets wat onbekend/ver weg komt vaak spannender is dan een Nederlander die al in de eredivisie heeft gespeeld of nog speelt.
These users thanked the author danko-lazovic for the post:
Mithras
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 17:28
danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 13:46 Altijd toch weer verbazingwekkend dat er bepaalde namen genoemd worden (Vitik etc) waarvan men niet meer dan een 10 minuten compilatiefilmpje heeft gezien en wordt ongeschreven als de reddende engel. Hetzelfde als St. Juste hier volledig wordt afgeschreven. Je kan mij veel wijsmaken maar er zijn er hier maar heel weinig op het forum die meer dan 3 volledige wedstrijden van Sporting Lissabon of Sparta Praag gezien hebben.

Iedereen die zich daarop baseert zal ik willen adviseren de filmpjes van Vinicius en Bruma bij PSV te bekijken. Dan lijkt het de grootste fout ooit om die 2 weggedaan te hebben.
Helemaal niet verbazingwekkend; ook als je buiten die video’s kijkt en cijfers van dit soort gasten zijn profielen als die van Vitik, die tot de beste spelers in Tsjechië behoort, gewoon heel logische. Bovendien: als je van iedereen hier verwacht dat ze pas met suggesties mogen komen als ze een seizoen lang spelers elke week 90 minuten zien spelen kun je dit hele forum sowieso wel opdoeken.
Dat laatste is misschien waar. Maar ik denk bijvoorbeeld dat veel mensen hier in de Frenkie de Jong vs Jerdy Schouten vergelijking ook aanlopen tegen het feit dat ze Schouten wél bijna iedere week 90 minuten zien voetballen tijdens het seizoen, en de Jong amper tot sporadisch. En dus, behalve de PSV-bias, al sneller geneigd zijn de Jong onbewust minder goed op waarde te kunnen schatten.

Heeft verder weinig direct met de discussie hier te maken, maar indirect misschien juist heul veul.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 17:42
O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 17:28

Helemaal niet verbazingwekkend; ook als je buiten die video’s kijkt en cijfers van dit soort gasten zijn profielen als die van Vitik, die tot de beste spelers in Tsjechië behoort, gewoon heel logische. Bovendien: als je van iedereen hier verwacht dat ze pas met suggesties mogen komen als ze een seizoen lang spelers elke week 90 minuten zien spelen kun je dit hele forum sowieso wel opdoeken.
Je mag elke naam droppen die je wilt. Ik snap alleen niet dat je zo overtuigd kan zijn op basis van een compilatiefilmpje. Verder zijn alle namen die hier benoemd worden ook echt wel bekend bij PSV hoor, dus daar wordt echt wel naar gekeken.

Je moet soms voor de grap eens een de eerste pagina’s kijken van een topic als Schouten of Dest. Waren ook spelers die niet goed genoeg waren. Kijk vervolgens in het topic op de eerste pagina’s van (wederom) Vinicius en snap waarom filmpjes niet veel zeggen.

Blijf vooral droppen wat je wilt. Ik snap alleen niet de overtuiging die mensen bij een post zetten alsof ze een speler kennen en al jaren volgen. Voor de rest lekker doen waar jij je goed bij voelt.

Is ook gewoon dat iets wat onbekend/ver weg komt vaak spannender is dan een Nederlander die al in de eredivisie heeft gespeeld of nog speelt.
Jij bent echt super leuk op feestjes denk ik 😂

Niemand hier denkt dat hij of zij echt een scout is of het echt beter te weten dan PSV. Het is gewoon leuk om er een beetje over na te denken. Ik zie die namen iig altijd graag voorbij komen, zonder dat ik er zelf echt mee bezig ben.
These users thanked the author Ittot for the post:
Maria-Franciscus
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Filmpjes van Vinicius gaven al duidelijk aan dat het een houten Klaas was. Snapte het enthousiasme hier totaal niet.
These users thanked the author Lorenzo von Matterhorn for the post (total 3):
JoenepsvGerard KarnemelkMenno1
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ittot wrote: 01 Jun 2024, 18:01
danko-lazovic wrote: 01 Jun 2024, 17:42

Je mag elke naam droppen die je wilt. Ik snap alleen niet dat je zo overtuigd kan zijn op basis van een compilatiefilmpje. Verder zijn alle namen die hier benoemd worden ook echt wel bekend bij PSV hoor, dus daar wordt echt wel naar gekeken.

Je moet soms voor de grap eens een de eerste pagina’s kijken van een topic als Schouten of Dest. Waren ook spelers die niet goed genoeg waren. Kijk vervolgens in het topic op de eerste pagina’s van (wederom) Vinicius en snap waarom filmpjes niet veel zeggen.

Blijf vooral droppen wat je wilt. Ik snap alleen niet de overtuiging die mensen bij een post zetten alsof ze een speler kennen en al jaren volgen. Voor de rest lekker doen waar jij je goed bij voelt.

Is ook gewoon dat iets wat onbekend/ver weg komt vaak spannender is dan een Nederlander die al in de eredivisie heeft gespeeld of nog speelt.
Jij bent echt super leuk op feestjes denk ik 😂

Niemand hier denkt dat hij of zij echt een scout is of het echt beter te weten dan PSV. Het is gewoon leuk om er een beetje over na te denken. Ik zie die namen iig altijd graag voorbij komen, zonder dat ik er zelf echt mee bezig ben.
Lees nog eens alles terug en bedenk dan eens rustig of dit een logische reactie was😅
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 13:21
ruuddevil wrote: 01 Jun 2024, 11:02 Van den Berg zal bij ons ook op de lijstje staan verwacht ik. Weet niet hoe goed hij nu is, maar was een leuk talent destijds in Nederland. En als je naar de jaren kijkt waarin hij is uitgeleend heeft hij in ieder geval op goed niveau ervaring opgedaan. 20 mln is te veel, maar je kan economisch gezien beter iets meer dan 10 mln voor een jongere speler uitgeven dan 10 mln voor een blessuregevoelige 27 jarige.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... komst.html
Ja, of gewoon niet per se een Nederlander zoeken. Haal voor €10m tot €12,5m een toptalent als Valentin Gomez of Martin Vitik en je zit ook goed, zeker als je overige opties straks Boscagli en Flamingo heten.
Oh je denkt echt dat ze per se dat zoeken? 😅
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Elke Nederlander over de grens die op enig niveau speelt staat bij PSV, Ajax en of Feyenoord op de lijstjes. Het is namelijk een soort van levenslijn in je selectie om altijd goede NL spelers te hebben. Spelers waarbij je veel vraagtekens weg kan nemen qua aanpassing, cultuur en taal.

Zo'n Wesley Hoedt zal ook jaren op de lijstjes hebben gestaan net als Tete of een Oosterwolde.
These users thanked the author 11 Tinus for the post:
DoubleUCoolman
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 01 Jun 2024, 19:56
O Goleiro Grande wrote: 01 Jun 2024, 13:21

Ja, of gewoon niet per se een Nederlander zoeken. Haal voor €10m tot €12,5m een toptalent als Valentin Gomez of Martin Vitik en je zit ook goed, zeker als je overige opties straks Boscagli en Flamingo heten.
Oh je denkt echt dat ze per se dat zoeken? 😅
Heeft wel een heel nadrukkelijke voorkeur van Bosz.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 01 Jun 2024, 21:13 Elke Nederlander over de grens die op enig niveau speelt staat bij PSV, Ajax en of Feyenoord op de lijstjes. Het is namelijk een soort van levenslijn in je selectie om altijd goede NL spelers te hebben. Spelers waarbij je veel vraagtekens weg kan nemen qua aanpassing, cultuur en taal.

Zo'n Wesley Hoedt zal ook jaren op de lijstjes hebben gestaan net als Tete of een Oosterwolde.
En zo staat de vriendin van Hoedt weer op mijn lijstje.
Ich liebe gegenpressung
Post Reply