Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 26 Jun 2024, 11:35 Huh maar Veerman blijft toch?
Nou...schijnt dat Helmond Sport gisteren gekeken heeft en hem willen vastleggen
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

De Vranckx interesse revival. Real heeft natuurlijk gisteren gekeken en na de masterclass van Joey hebben ze even gebeld met Earnie dat ze die zak met 50 miljoen alvast opsturen.
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Leuke speler die Vranckx, vreemd dat er vorig jaar geclaimd was dat de deal bijna rond was. Benieuwd of er nu wel een akkoord komt!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoe serieus moeten we het nieuws over Vranckx nemen? Is Rik het al uit aan het zoeken?
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 26 Jun 2024, 12:18 Leuke speler die Vranckx, vreemd dat er vorig jaar geclaimd was dat de deal bijna rond was. Benieuwd of er nu wel een akkoord komt!
Als jongens als Fabrizio en die Sacha iets melden dan zit er vrijwel altijd waarheid achter. Zeker die Sacha is geweldig geïnformeerd rondom Belgische spelers. Na zo een lange tijd geprobeerd te hebben kan het bijna ook niet zijn dat je de volgende zomer niet terugkomt, dat zou ik heel bizar vinden.
Last edited by Mvogoat on 26 Jun 2024, 12:29, edited 1 time in total.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Ontbijtkoek
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
User avatar
Ontbijtkoek
International
Posts: 870
Joined: 27 May 2023, 13:57
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 26 Jun 2024, 12:26
Ontbijtkoek wrote: 26 Jun 2024, 12:18 Leuke speler die Vranckx, vreemd dat er vorig jaar geclaimd was dat de deal bijna rond was. Benieuwd of er nu wel een akkoord komt!
Als jongens als Fabrizio en die Sacha iets melden dan zit er vrijwel altijd waarheid achter. Zeker die Sacha is geweldig geïnformeerd rondom Belgische spelers. Na zo een lange tijd geprobeerd te hebben kan het bijna ook niet zijn dat je de volgende zomer terugkomt, dat zou ik heel bizar vinden.
Je zou het bizar vinden als ze wel voor hem terugkomen? Of juist andersom haha
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Ontbijtkoek wrote: 26 Jun 2024, 12:28
Mvogoat wrote: 26 Jun 2024, 12:26

Als jongens als Fabrizio en die Sacha iets melden dan zit er vrijwel altijd waarheid achter. Zeker die Sacha is geweldig geïnformeerd rondom Belgische spelers. Na zo een lange tijd geprobeerd te hebben kan het bijna ook niet zijn dat je de volgende zomer terugkomt, dat zou ik heel bizar vinden.
Je zou het bizar vinden als ze wel voor hem terugkomen? Of juist andersom haha
Je was me 2 seconden voor haha.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Ontbijtkoek
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Mvogoat wrote: 26 Jun 2024, 12:26
Ontbijtkoek wrote: 26 Jun 2024, 12:18 Leuke speler die Vranckx, vreemd dat er vorig jaar geclaimd was dat de deal bijna rond was. Benieuwd of er nu wel een akkoord komt!
Als jongens als Fabrizio en die Sacha iets melden dan zit er vrijwel altijd waarheid achter. Zeker die Sacha is geweldig geïnformeerd rondom Belgische spelers. Na zo een lange tijd geprobeerd te hebben kan het bijna ook niet zijn dat je de volgende zomer niet terugkomt, dat zou ik heel bizar vinden.
Maar ergens toch ook wel apart dat er vorig jaar niks meer verschenen is in de media waarom de deal toen niet is doorgegaan? Kan ook iets zijn gebeurd waardoor je juist niet opnieuw deze periode ingaat met een speler.

Iemand zei toen dat het er aan lag dat Wolfsburg geen vervanger kon halen. Maar dat hadden ze juist al wel gedaan met Majer. Voor de rest is er geen enkele reden. Blijf ik ergens toch vreemd vinden als zowel Rik, Fabrizio als Sacha het melden. Benieuwd wat toen de reden is geweest.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 26 Jun 2024, 12:18 Hoe serieus moeten we het nieuws over Vranckx nemen? Is Rik het al uit aan het zoeken?
Rik komt binnen een uur met een update. Dat kan niet anders.
User avatar
Asterix
Meervoudig international
Posts: 1,176
Joined: 05 Jun 2023, 16:09
FOOTB_REM_S: No

Aster echt iets speelt dan merken we het vanzelf.
These users thanked the author Asterix for the post:
Heissenberrug
Ich liebe gegenpressung
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Mooi, nu echt definitief geen Vaessen dus:

https://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen-p ... rt-vaessen
These users thanked the author Grasmat for the post:
Johnnie Walker
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PSVTOPOss
Vaste waarde in elftal
Posts: 606
Joined: 30 Jun 2022, 15:29
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:38 Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
Flamingo als opvolger van Ramalho centraal achterin, Vranckx als backup van Schouten. Lijkt mij geen overbodige luxe en een hele goede zet!
These users thanked the author PSVTOPOss for the post (total 2):
SchoonGenoegHeissenberrug
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:38 Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
Flamingo wordt volgens mij vooral als CV gezien, en niet direct als basisspeler. Vranckx is echt een middenvelder, heeft ook niet achterin gespeeld, en wel als verdedigende middenvelder maar dan in een 4-2-3-1, dus net ff anders dan PSV.
Last edited by Sensation on 26 Jun 2024, 13:46, edited 1 time in total.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Jun 2024, 13:44
Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:38 Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
Flamingo wordt volgens mij vooral als CV gezien, en niet direct als basisspeler. Vranckx is echt meer een middenvelder dan Flamingo imo.
Maar die zal niet gelijk als nieuwe RCV gehaald worden. Dus zijn speeltijd zal denk ik ook verdeelt gaan worden over RCV en de 6 positie? Ook om te wennen aan het niveau van PSV, te leren wat beide posities inhouden. Dan zitten ze elkaar toch alsnog in de weg? Ik zou het iig niet logisch vinden beide te halen. Tenzij PSV natuurlijk voorsorteert op een mogelijk vertrek van Schouten. Dan zal Vranckx de directe vervanger in de basis moeten worden lijkt me.

Anders zit je straks met zo'n 30 miljoen op de bank met Pepi/Flamingo/Vranckx. Lijkt me iets te veel van het goede gezien de dingen die ook nog allemaal moeten :mrgreen:
Last edited by Juancho on 26 Jun 2024, 13:47, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:46
Sensation wrote: 26 Jun 2024, 13:44

Flamingo wordt volgens mij vooral als CV gezien, en niet direct als basisspeler. Vranckx is echt meer een middenvelder dan Flamingo imo.
Maar die zal niet gelijk als nieuwe RCV gehaald worden. Dus zijn speeltijd zal denk ik ook verdeelt gaan worden over RCV en de 6 positie? Ook om te wennen aan het niveau van PSV, te leren wat beide posities inhouden. Dan zitten ze elkaar toch alsnog in de weg? Ik zou het iig niet logisch vinden beide te halen. Tenzij PSV natuurlijk voorsorteert op een mogelijk vertrek van Schouten. Dan zal Vranckx de directe vervanger in de basis moeten worden lijkt me.
Zie mijn aanvulling na edit.
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:38 Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
Zelfde type niet, spelend op dezelfde posities wellicht een beetje. Vranckx is in mijn ogen echter veel meer middenvelder dan Flamingo.

Flamingo is de betere voetballer vooral, waarbij en waarom ik hem graag als CV gehaald zie worden. Vranckx gaat, voor zover ik dat kan beoordelen, meer richting Saibari qua type, maar dan iets minder aanvallend.
These users thanked the author SKERLA for the post:
Sensation
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 13:48
Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:38 Is Vranckx eigenlijk niet gewoon een zelfde type als Flamingo? Begreep dat Vranckx de laatste tijd ook wel eens achterin stond of anders op 6. Dan lijkt me het op papier een beetje overbodig om beide te halen. Voor ongetwijfeld samen ook veel geld.
Zelfde type niet, spelend op dezelfde posities wellicht een beetje. Vranckx is in mijn ogen echter veel meer middenvelder dan Flamingo.

Flamingo is de betere voetballer vooral, waarbij en waarom ik hem graag als CV gehaald zie worden. Vranckx gaat, voor zover ik dat kan beoordelen, meer richting Saibari qua type, maar dan iets minder aanvallend.
Ik bedoel ook meer de posities waar zowel Vranckx als Flamingo spelen, my bad. Maar beide spelers gaan toch richting de 10 miljoen per stuk? En beide komen dan als backup. Lijkt me iets te veel van het goede. 1 van beide zou dan logischer zijn zou ik zeggen. Ook gezien wat je nog hebt. PSV wil Land meer speeltijd geven, PSV wil Saibari meer speeltijd geven. En ja, het rouleren is bekend, maar dan heeft het alsnog weinig zin als je weer een TE overvol middenveld hebt.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Afgelopen seizoen moesten o.a. Mauro en van Aanholt opdraven als middenvelder. Mauro deed dat nog zeer behoorlijk, maar daar heb je toch liever een pure middenvelder als Vranckx.
These users thanked the author Madueke for the post:
Tyyne
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:50
SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 13:48

Zelfde type niet, spelend op dezelfde posities wellicht een beetje. Vranckx is in mijn ogen echter veel meer middenvelder dan Flamingo.

Flamingo is de betere voetballer vooral, waarbij en waarom ik hem graag als CV gehaald zie worden. Vranckx gaat, voor zover ik dat kan beoordelen, meer richting Saibari qua type, maar dan iets minder aanvallend.
Ik bedoel ook meer de posities waar zowel Vranckx als Flamingo spelen, my bad. Maar beide spelers gaan toch richting de 10 miljoen per stuk? En beide komen dan als backup. Lijkt me iets te veel van het goede. 1 van beide zou dan logischer zijn zou ik zeggen. Ook gezien wat je nog hebt. PSV wil Land meer speeltijd geven, PSV wil Saibari meer speeltijd geven. En ja, het rouleren is bekend, maar dan heeft het alsnog weinig zin als je weer een TE overvol middenveld hebt.
Het is inderdaad de vraag of we ze allebei echt nodig hebben.
Maar het zijn maar geruchten, mochten we de pan van Stewart al kunnen zien, zit er vast geen glazen deksel op.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 13:50
SKERLA wrote: 26 Jun 2024, 13:48

Zelfde type niet, spelend op dezelfde posities wellicht een beetje. Vranckx is in mijn ogen echter veel meer middenvelder dan Flamingo.

Flamingo is de betere voetballer vooral, waarbij en waarom ik hem graag als CV gehaald zie worden. Vranckx gaat, voor zover ik dat kan beoordelen, meer richting Saibari qua type, maar dan iets minder aanvallend.
Ik bedoel ook meer de posities waar zowel Vranckx als Flamingo spelen, my bad. Maar beide spelers gaan toch richting de 10 miljoen per stuk? En beide komen dan als backup. Lijkt me iets te veel van het goede. 1 van beide zou dan logischer zijn zou ik zeggen. Ook gezien wat je nog hebt. PSV wil Land meer speeltijd geven, PSV wil Saibari meer speeltijd geven. En ja, het rouleren is bekend, maar dan heeft het alsnog weinig zin als je weer een TE overvol middenveld hebt.
Het kan zomaar een of of verhaal worden natuurlijk. Maar als het klopt, geluiden die volgens mij op dit forum rondgingen, dat Flamingo echt meer als CV wordt gezien dan heb je met Flamingo een CV/6 en met Vranckx een 6/8. Laat het geld uitgeven nou maar aan de technische staf over. Als zij het verantwoord vinden, het geld ervoor hebben en een gezonde financiële status behouden met het halen van twee spelers van ~10mil die geen directe basiskandidaten zijn, dan mag je alleen maar blij zijn met zoveel kwaliteit in je selectie toch?

Waarbij ik overigens het gevoel heb dat Vranckx ook als vervanger Veerman kan worden gezien. Stel je even voor dat als Schouten en Tillman geblesseerd/geschorst zijn dat je alsnog een powerhouse middenveld Flamingo - Vranckx - Saibari kan neerzetten :kwijl: (ja dat ontbeerd wat creativiteit maar god die vreten iedereen op joh)
These users thanked the author Sensation for the post:
NotoriousBIG046
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Jun 2024, 14:00 Het kan zomaar een of of verhaal worden natuurlijk. Maar als het klopt, geluiden die volgens mij op dit forum rondgingen, dat Flamingo echt meer als CV wordt gezien dan heb je met Flamingo een CV/6 en met Vranckx een 6/8. Laat het geld uitgeven nou maar aan de technische staf over. Als zij het verantwoord vinden, het geld ervoor hebben en een gezonde financiële status behouden met het halen van twee spelers van ~10mil die geen directe basiskandidaten zijn, dan mag je alleen maar blij zijn met zoveel kwaliteit in je selectie toch?
Ik ga gewoon open de discussie aan he, al koopt PSV 20 topspelers die niet nodig zijn. Tis niet mijn geld. Ik vind het alleen interessant om te lullen over de gedachtegang erachter. Want je zegt nu zelf al CV/6 en 6/8. Dat er wijzingen komen op de RCV is bekend, maar voor 6 en 8 moeten we ook een talent als Land meer de kans geven en op 8 krijgt Saibari al flinke concurrentie met Veerman. Het moet ergens wel logisch zijn he, als je een bepaalde speler haalt. PSV is en blijft ook een club waar talent de ruimte krijgt om die laatste stap te zetten. Het verlengen van Land zal bijv. in gaan houden dat hij meer zal gaan spelen/invallen komend seizoen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 26 Jun 2024, 14:05
Sensation wrote: 26 Jun 2024, 14:00 Het kan zomaar een of of verhaal worden natuurlijk. Maar als het klopt, geluiden die volgens mij op dit forum rondgingen, dat Flamingo echt meer als CV wordt gezien dan heb je met Flamingo een CV/6 en met Vranckx een 6/8. Laat het geld uitgeven nou maar aan de technische staf over. Als zij het verantwoord vinden, het geld ervoor hebben en een gezonde financiële status behouden met het halen van twee spelers van ~10mil die geen directe basiskandidaten zijn, dan mag je alleen maar blij zijn met zoveel kwaliteit in je selectie toch?
Ik ga gewoon open de discussie aan he, al koopt PSV 20 topspelers die niet nodig zijn. Tis niet mijn geld. Ik vind het alleen interessant om te lullen over de gedachtegang erachter. Want je zegt nu zelf al CV/6 en 6/8. Dat er wijzingen komen op de RCV is bekend, maar voor 6 en 8 moeten we ook een talent als Land meer de kans geven en op 8 krijgt Saibari al flinke concurrentie met Veerman. Het moet ergens wel logisch zijn he, als je een bepaalde speler haalt. PSV is en blijft ook een club waar talent de ruimte krijgt om die laatste stap te zetten. Het verlengen van Land zal bijv. in gaan houden dat hij meer zal gaan spelen/invallen komend seizoen.
Absoluut, maar je wil ook voorkomen dat je met één blessure al met Land op het middenveld moet gaan spelen in bijv. je toppers of CL wedstrijden. Nu is de selectie nu nog ruim genoeg, maar daar kan zomaar wat in gaan veranderen. Veerman staat in principe klaar om te vertrekken bij de juiste club en het juiste bod, Schouten wordt aan getrokken, Til zal allicht openstaan voor een transfer naar een club waar hij meer uitzicht op een absolute basisplaats heeft (zeker nu PSV ook naar buitenspelers gaat kijken waardoor Tillman minder vanaf links zal komen en dus eerder op de positie van Til de eerste keuze zal zijn).

Maargoed het zijn allemaal geruchten, het kunnen ook voorsorteer gesprekken zijn. We zien het allemaal wel. Als het middenveld blijft zoals het nu is moet ik het met je eens zijn, dan is Vranckx + Flamingo wat teveel van het goede. Maar de kans dat het middenveld blijft zoals het nu is, is klein.
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Waarom zien mensen hier in Flamingo vooral een RCV? In alles wat ik van hem gezien heb vond ik hem op 6 veel beter.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 26 Jun 2024, 14:08 Maargoed het zijn allemaal geruchten, het kunnen ook voorsorteer gesprekken zijn. We zien het allemaal wel. Als het middenveld blijft zoals het nu is moet ik het met je eens zijn, dan is Vranckx + Flamingo wat teveel van het goede. Maar de kans dat het middenveld blijft zoals het nu is, is klein.
Zeker maar daarom denk ik niet dat Vranckx naar PSV komt om hier op het bankje te gaan zitten achter Schouten/Veerman/Saibiari. Die lijkt me dan te komen als basisspeler en dus als vervanger van bijv. Schouten of Veerman. En dan snap ik het natuurlijk. :mrgreen:
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Post Reply