Hirving Lozano

Spelers A-selectie.
Post Reply
Balinho
Internationale topspeler

Jur1913 wrote: 14 Jun 2024, 14:42
Balinho wrote: 14 Jun 2024, 14:30

Doet 'ie anders nooit. Het kan vriezen, maar ja, het kan ook dooien. Of die laatste zin weer. Alsof hij de enige is die liever spelers heeft die van kop tot staart voor PSV door het vuur gaan, en ieder ander niet. Eeeeeeh, ok.
Maar effe hoor, als het altijd zo'n bullshit is wat Juancho post, waarom op hem in blijven gaan? Elke keer voorbij die ellenlange discussies scrollen die nergens naartoe gaan wordt ook maar vermoeiend
Omdat het niet altijd bullshit is wat hij post.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Hatseflats
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Iets met persoonlijke vetes Jur1913. Speelt al een tijdje hier.
    Ex unitate vires
    Juancho
    Mister PSV

Persepolis wrote: 14 Jun 2024, 14:27
    Juancho wrote: 14 Jun 2024, 14:18

Kan allemaal want dat is idd de andere kant. Dus prima dat je dat belicht. En dat weten we pas als het neiywe seizoen begonnen is. Persoonlijk ben ik gewoon nooit zo'n voorstander van spelers die al weten dat ze over een paar maand weg zijn. Get hoeft geen negatieve impact te hebben, ik kan me het wel voorstellen. Of het nu bewust of onbewust is. Hoeveel risico neem je in een actie, in een duel, met je fysiek terwijl er een hele belangrijke pot voor PSV op hrt programma staat. Ga je dan tot je grens of er zelfs over in belang van je teamgenoten? Of denk je aan je nieuwe club straks.

Verder dus geen verwijt maar Lozano of dat ik op voorhand al bang ben dat hij verzaakt. Het is meer in algemene zin dat ik me ook goed kan voorstellen dat het wel mee kan gaan spelen op specifieke momenten.

Ik heb gewoon liever spelers die van de eerste tot de laatste wedstrijd als team met elkaar strijden om de prijzen.
    Maar je spreekt jezelf hier nogal tegen. Want aan de ene kant zeg je dat je het pas weet als het seizoen begonnen is, dat je er niet bang voor bent en dat het geen negatieve impact hoeft te hebben (en dus beide kanten op kan). Maar vervolgens zeg je dat je denkt dat het toch wel mee kan gaan spelen. Dan noem je in principe alle mogelijkheden ja. Maar dan ben je nog geen stap verder want de vraag is of je ervan uit moet gaan dat Lozano er niet met zijn hoofd bij zit of zich gaat inhouden. Wat mij betreft ga je ervan uit dat dat niet zo is en hij zich volop gaat inzetten, behandel je hem zoals elke andere speler en neem je actie als dat toch niet zo blijkt te zijn. En is dit dus een totale non-issue.
    Jouw laatste zin behelst overigens niet alleen een Lozano, maar alle spelers die in de winterse transferwindow vertrekken of aangetrokken worden.
    Ik heb liever dat op voorhand zaken worden uitgesloten. De voorbeelden waarom het wel problematisch kan zijn heb ik aangegeven. Hoeft men natuurlijk niet mee eens te zijn.

Maar mijn overal concluzie was en is dan ook dat ik liever had gezien dat Lozano deze zomer al vertrok, PSV een zak geld en daarmee de markt op voor een topper die het hele seizoen inzetbaar is.

Linksom/rechtsom... Ik vind een vertrek in de winter break van goede spelers gewoon not done. Dat Earnie daar in deze cases anders over denkt, helemaal goed natuurlijk! :logoo:.

Dus het kan idd twee kanten op maar beide kanten hebben een zelfde uitkomst: Lozano is over een paar maand midden in het seizoen weg. En daar gaat het mij grotendeels om. Bij Gakpo vond ik het ook idioot. Andere reden, maar zelfde impact zo midden in het seizoen. :shake:
  • These users thanked the author Juancho for the post:
    Mr. Spock
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    Josef Dettelbacher
    Legende

Teletubby wrote: 14 Jun 2024, 14:40
    Josef Dettelbacher wrote: 14 Jun 2024, 14:39 Ik heb het allemaal net wat te weinig gevolgd. Waarom wil San Diego NU betalen, maar hem pas in januari hebben? Wat blokkeert een zomerse transfer?
    Seizoen in Amerika begint pas in het nieuwe jaar. San Diego is een nieuw club dus dan zou hij niks te doen hebben nu.
    Dat verklaart een hoop!
    Her lips said no, but her eyes said read my lips..
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Juancho wrote: 14 Jun 2024, 14:18Kan allemaal want dat is idd de andere kant. Dus prima dat je dat belicht. En dat weten we pas als het neiywe seizoen begonnen is. Persoonlijk ben ik gewoon nooit zo'n voorstander van spelers die al weten dat ze over een paar maand weg zijn. Get hoeft geen negatieve impact te hebben, ik kan me het wel voorstellen. Of het nu bewust of onbewust is. Hoeveel risico neem je in een actie, in een duel, met je fysiek terwijl er een hele belangrijke pot voor PSV op hrt programma staat. Ga je dan tot je grens of er zelfs over in belang van je teamgenoten? Of denk je aan je nieuwe club straks.

Verder dus geen verwijt maar Lozano of dat ik op voorhand al bang ben dat hij verzaakt. Het is meer in algemene zin dat ik me ook goed kan voorstellen dat het wel mee kan gaan spelen op specifieke momenten. En in de situatie dat Lozano wel helemaal los gast in spel en rendement... Mis je een belangrijke pion na de winter. Net zoals met Gakpo.

Ik heb gewoon liever spelers die van de eerste tot de laatste wedstrijd als team met elkaar strijden om de prijzen.
    Ik volg je denkwijze niet echt. Lozano heeft z'n contract elders al ondertekend hè? Dat is helemaal rond. Dat hij niet geblesseerd wil raken is nogal logisch, maar daarvoor maakt het echt geen reet uit welk shirt hij aan heeft. Zo kun je namelijk door blijven gaan. Kun je net zo goed zeggen dat hij straks in Amerika geen risico's gaat nemen, omdat hij het WK niet wil missen. Of dat hij op dat WK geen risico's wil nemen, omdat hij anders misschien kan fluiten naar een transfer naar Pachuca. Of dat hij bij Pachuca geen risico's meer wil nemen, omdat hij aan het einde van z'n loopbaan zit. Dat hij en z'n familie nu verzekerd zijn van een fijne toekomst en een geweldige zak geld, dat heeft misschien nog wel meer voordelen dan nadelen. Die garanties geven rust en zullen eerder bevrijdend dan beklemmend werken.

Sowieso zie ik niet echt aanleiding om aan te nemen dat Lozano het nu rustiger aan gaat doen. Zo is hij als speler ook nooit geweest, tenzij je hem kleineert en behandelt als grof vuil, zoals van Bommel dat ooit deed. Dan ben je hem rap kwijt, inderdaad. Maar dat gaat bij Bosz niet gebeuren. Lozano houdt bovendien teveel van voetbal (en de club) om zich in te houden. Aan inzet ligt het bij hem nooit. Het is zorgelijker dat Lozano voor de goal een stuk minder is gebleken dan hij in zich heeft. Daar zou ik me meer zorgen over maken.
    29.04.2007
    Nationale topspeler

Verder is de situatie Gakpo en Lozano niet 1 op 1 te vergelijken in mijn ogen. Ten eerste was Gakpo de absolute topspeler van het elftal, iets wat Lozano niet is. En ten tweede en eigenlijk nog veel belangrijker; je weet nu al heel vroeg waar je aan toe bent, dus daar kan je prima op anticiperen.
    Wat mij betreft kan het ook in het voordeel van PSV werken dat Lozano pas in de winter vertrekt; wanneer je nu bijvoorbeeld een groot talent uit het buitenland weet op te pikken, hoeft die er niet direct te staan. Zo'n speler kan mooi een half jaar in de luwte acclimatiseren, minuten maken, aan de club/het spel/de omgeving wennen en na de winterstop volledig klaar zijn om te vlammen.
  • These users thanked the author 29.04.2007 for the post (total 4):
    YkhimBalinhoPersepolisTijn
    ziege maar ook zagge
    Lid van verdienste
    Clubvoorkeur: Jawadenktezelf

Wat mij betreft hoeft Chucky trouwens niet eens per sé basisspeler te zijn. Lekker afwisselen met Lang kan iig een goede manier zijn om die laatste de kans te geven rustig op te bouwen, zo wordt het misschien een heel functioneel half seizoenetje.
  • These users thanked the author ziege maar ook zagge for the post:
    Menno1
    Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
    ShovingNE2
    Site Admin

Juancho wrote: 14 Jun 2024, 15:59Maar mijn overal concluzie was en is dan ook dat ik liever had gezien dat Lozano deze zomer al vertrok, PSV een zak geld en daarmee de markt op voor een topper die het hele seizoen inzetbaar is.
    PSV kan dus op de markt met een zakgeld. Transfer is afgerond.

Dat snap je toch wel inmiddels? Wanneer de knaken op de rekening staan is niet boeiend. Misschien zijn ze er wel, misschien nog niet. Maar totaal niet boeiend.

Terugloop in afschrijving is bekend en als je cash nodig hebt is dit super makkelijk en goedkoop voor te financieren.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Sensation
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ShovingNE2 wrote: 15 Jun 2024, 16:03
    Juancho wrote: 14 Jun 2024, 15:59Maar mijn overal concluzie was en is dan ook dat ik liever had gezien dat Lozano deze zomer al vertrok, PSV een zak geld en daarmee de markt op voor een topper die het hele seizoen inzetbaar is.

Dat snap je toch wel inmiddels? Wanneer de knaken op de rekening staan is niet boeiend. Misschien zijn ze er wel, misschien nog niet. Maar totaal niet boeiend.

Terugloop in afschrijving is bekend en als je cash nodig hebt is dit super makkelijk en goedkoop voor te financieren.
    Ga het vooral voor de 6e keer proberen uit te leggen…
    Franciscus
    Nationale topspeler
    Favoriete speler: Mauro Jr

SKERLA wrote: 14 Jun 2024, 14:12
    RIO wrote: 14 Jun 2024, 14:09 Absoluut. Er komen zo weinig spelers terug, laat staan buitenlandse spelers. Luuk, Cocu, Bommel, Lozano, Park, allemaal hebben ze een streepje voor bij mij als speler. Zelfs Papi is niet teruggekomen (ik geef hem niet de schuld hoor). Oh ja vroeger Bouma nog en Valkckx, Heintze.
    Jürgen Dirkx en Robert Fuchs!
    Tommy vd Leegte, Bjorn van der Doelen!
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Franciscus wrote: 15 Jun 2024, 16:59Bjorn van der Doelen!
    Teruggekeerd van zijn uitleenjaar bij Standard? 🤔
    ShovingNE2
    Site Admin

Sensation wrote: 15 Jun 2024, 16:36Ga het vooral voor de 6e keer proberen uit te leggen…
    Tja. Zalig zijn de armen van geest maar je probeert het toch hé.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 15 Jun 2024, 16:36
    ShovingNE2 wrote: 15 Jun 2024, 16:03

Uhm er zit een verschil in tussen de centjes binnen hebben en een Lozano die nog een belangrijke positie in de selectie inneemt komende maanden. Of moet ik dat nog een keer uitleggen? 🤔. Of dat je even de laaste zin uit mijn post leest.

Ik geloof er iig geen reet van dat PSV nu al een top versterking gaat halen voor Lozano die dan keuze 3 zal worden.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Juancho wrote: 15 Jun 2024, 20:49
    Sensation wrote: 15 Jun 2024, 16:36

Uhm er zit een verschil in tussen de centjes binnen hebben en een Lozano die nog een belangrijke positie in de selectie inneemt komende maanden. Of moet ik dat nog een keer uitleggen? 🤔. Of dat je even de laaste zin uit mijn post leest.

Ik geloof er iig geen reet van dat PSV nu al een top versterking gaat halen voor Lozano die dan keuze 3 zal worden.
    Ja sorry maar je hebt al 100x gezegd dat je je vreselijk zorgen maakt omdat Lozano halverwege het seizoen vertrekt maar dit is echt vrijwel letterlijk vanaf het moment dat hij tekende bij PSV een bekend gegeven voor de clubleiding. Vertrouw die capabele mensen dan ook dat ze op een correcte manier met deze situatie omgaan.
  • These users thanked the author Sensation for the post (total 4):
    HeissenberrugShovingNE2Ardbegpsvgouda
    Juancho
    Mister PSV

Sensation wrote: 15 Jun 2024, 21:36
    Juancho wrote: 15 Jun 2024, 20:49

Ja sorry maar je hebt al 100x gezegd dat je je vreselijk zorgen maakt omdat Lozano halverwege het seizoen vertrekt maar dit is echt vrijwel letterlijk vanaf het moment dat hij tekende bij PSV een bekend gegeven voor de clubleiding. Vertrouw die capabele mensen dan ook dat ze op een correcte manier met deze situatie omgaan.
    Ik mag er toch geen voorstander van zijn? Lijkt wel alsof je maar braaf achter alles en iedereen aan moet lopen. Ik heb op een fatsoenlijke manier proberen te beargumenteren waarom IK er geen voorstander van ben. Ik verwacht van niemand dat ze het met mijn mening eens zijn. Mag dat andersom ook aub zonder gelijk die cynische posten te doen? Dank u.
    Cas
    Meervoudig international

Waarom is Lozano voort ook kaal?
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Cas wrote: 13 Jul 2024, 14:15 Waarom is Lozano voort ook kaal?
    Ziekte van Hedel. Zeer besmettelijk. Jorrit heeft destijds een goedkoop medicijn in Turkije gevonden en is er van genezen.
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

Grasmat wrote: 13 Jul 2024, 14:38
    Cas wrote: 13 Jul 2024, 14:15 Waarom is Lozano voort ook kaal?
    Ziekte van Hedel. Zeer besmettelijk. Jorrit heeft destijds een goedkoop medicijn in Turkije gevonden en is er van genezen.
    Wat voor pikante momenten heb jij met Lozano gehad dat je dat weet?
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Da hep op Feesboek gestaan!
    trouwepsvfan
    Vedette

Lozano had toch altijd een prima bos haar? Ik snap het niet
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Standbeeld
    Mister PSV

trouwepsvfan wrote: 13 Jul 2024, 14:49 Lozano had toch altijd een prima bos haar? Ik snap het niet
    Gewoon kaal of een haartransplantatie ondergaan?
    trouwepsvfan
    Vedette

Standbeeld wrote: 13 Jul 2024, 14:50
    trouwepsvfan wrote: 13 Jul 2024, 14:49 Lozano had toch altijd een prima bos haar? Ik snap het niet
    Ja maar ik snap dus niet waarom je een harttransplantatie doet als je van jezelf nog prima haar hebt. Dat zagen we bij de Davy Klaassens van deze wereld die al vroeg kaal werden.
    Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

trouwepsvfan wrote: 13 Jul 2024, 14:51
    Ja maar ik snap dus niet waarom je een harttransplantatie doet als je van jezelf nog prima haar hebt. Dat zagen we bij de Davy Klaassens van deze wereld die al vroeg kaal werden.
    Waarom ga je uit van een harttransplantatie?
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    Ardbeg
    Smell Rock
    Verbannen

trouwepsvfan wrote: 13 Jul 2024, 14:51
    Een harttransplantatie is wel heel rigoreus bij kaalheid ja
  • These users thanked the author Smell Rock for the post:
    Ardbeg
    Full speed or nothing
    Ardbeg
    Mister PSV

Tevens, who cares. Laat hem doen!
  • These users thanked the author Ardbeg for the post:
    NotoriousBIG046
    Post Reply