PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Met waarschijnlijk ook wel behoorlijk wat Feyenoorders op de thuistribune?
Ex unitate vires
RPSV94
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 792
Joined: 29 Jul 2022, 12:16
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 26 Jul 2024, 09:46 Met waarschijnlijk ook wel behoorlijk wat Feyenoorders op de thuistribune?
Misschien kan PSV een korte IQ test rondsturen naar alle mensen met een kaartje. Ben je er zo achter
These users thanked the author RPSV94 for the post (total 3):
Timheu97matejaBoszball1913
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 09:43 Wedstrijd is al uitverkocht 8)
Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 26 Jul 2024, 09:49
DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 09:43 Wedstrijd is al uitverkocht 8)
Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
Vind t (bijv. in verhouding tot de CL) relatief wel meevallen en ik ben bèst kritisch op de prijzen... € 40,- voor mijn eigen plaats, is nog te doen. (Hopelijk lezen ze hier niet mee... :think: ). Maar mooi dat het (zogoed als) uitverkocht is, hopelijk niet teveel kakkies in de directe omgeving...
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Fanatic-U-s wrote: 26 Jul 2024, 09:46 Met waarschijnlijk ook wel behoorlijk wat Feyenoorders op de thuistribune?
Denk dat dat wel meevalt.
These users thanked the author DonyellMalen for the post:
SWillykuiltje
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 26 Jul 2024, 09:57
D.Millpants wrote: 26 Jul 2024, 09:49

Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
Vind t (bijv. in verhouding tot de CL) relatief wel meevallen en ik ben bèst kritisch op de prijzen... € 40,- voor mijn eigen plaats, is nog te doen. (Hopelijk lezen ze hier niet mee... :think: ). Maar mooi dat het (zogoed als) uitverkocht is, hopelijk niet teveel kakkies in de directe omgeving...
In verhouding met de CL en zelfs met de competitie valt t mee idd. Maar goed...gelukkig kunnen we t betalen en hebben we niets te klagen. Anders zou je t wel laten natuurlijk.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 09:43 Wedstrijd is al uitverkocht 8)
Voor mijn beurt gesproken, dus voor de geïnteresseerden: zijn nu ineens nog wat tickets te koop.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 11:41
DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 09:43 Wedstrijd is al uitverkocht 8)
Voor mijn beurt gesproken, dus voor de geïnteresseerden: zijn nu ineens nog wat tickets te koop.
Dat zijn dus al een paar Feyenoorders die geen IQ-test durven te maken.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

D.Millpants wrote: 26 Jul 2024, 09:49
DonyellMalen wrote: 26 Jul 2024, 09:43 Wedstrijd is al uitverkocht 8)
Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
Op Ere Zuid zeg je? Dat het dan (relatief) wat hoog uitvalt is niet zo verwonderlijk.
Lekker vertrouwd pitchlevel West weer hier.
These users thanked the author Balinho for the post:
D.Millpants
D.Millpants
Nationale topspeler
Posts: 2,036
Joined: 29 Jun 2022, 12:49
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Van Nistelrooij
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 26 Jul 2024, 15:11
D.Millpants wrote: 26 Jul 2024, 09:49

Yup, gisteren kwamen er ineens op ere zuid nog een tiental kaarten vrij. Nog snel 2 op de kop kunnen tikken...was er anders niet bij geweest. Wel vrij prijzig voor deze wedstrijd vond ik.
Op Ere Zuid zeg je? Dat het dan (relatief) wat hoog uitvalt is niet zo verwonderlijk.
Lekker vertrouwd pitchlevel West weer hier.
Ja normaal probeer ik op C, maar dat was allemaal bezet.
Raw85
Meervoudig international
Posts: 1,149
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
FOOTB_REM_S: No

WE GAAN ZE SLOPEN
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Benitez; Teze, Schouten, Flamingo, Van de Blaak; Veerman, Tillman, Saibari; Bakayoko, De Jong en Lang.
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

These users thanked the author danko-lazovic for the post:
SchoonGenoeg
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Raw85 wrote: 27 Jul 2024, 11:20 WE GAAN ZE SLOPEN
Ha, die is ook weer terug. Gewaardeerde bijdrage (Y) :lol:
These users thanked the author psvgouda for the post:
Raw85
iam
International
Posts: 892
Joined: 31 Aug 2022, 15:29
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: 12e man
FOOTB_REM_S: No

danko-lazovic wrote: 28 Jul 2024, 13:39
Okay, doen we.
User avatar
StratumZuid
Vedette
Posts: 6,252
Joined: 18 Jul 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

4-2
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
FOOTB_REM_S: No

Zonder Timber, Stengs en Hancko (indien de transfer naar Spanje komende week al wordt afgerond ) is het wel een ietsiepietsie minder. Zelfs met onze gemankeerde verdediging van gisteren moet een overwinning niet al te lastig zijn. Met zo'n surplus aan kwaliteit op het middenveld en in de aanval...
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ik zie deze wedstrijd eigenlijk een beetje als afsluiter van de voorbereiding. Het is een serieuze wedstrijd, maar alles moet nog wel een beetje op zijn plek gaan vallen en sommige spelers zijn er nog niet zo lang. Wat mij betreft begint het pas echt als de competitie begint.
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Benitez

Teze
Schouten
Flamingo
Oppegard

Tillman
Veerman
Saibari

Bakayoko
Luuk
Lang
GodyCakpo
Ballenjongen
Posts: 20
Joined: 04 Apr 2021, 13:07
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Klopt het dat enkel het uitvak voor de tegenstander is?
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

GodyCakpo wrote: 28 Jul 2024, 18:56 Klopt het dat enkel het uitvak voor de tegenstander is?
nee
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 28 Jul 2024, 18:41 Ik zie deze wedstrijd eigenlijk een beetje als afsluiter van de voorbereiding. Het is een serieuze wedstrijd, maar alles moet nog wel een beetje op zijn plek gaan vallen en sommige spelers zijn er nog niet zo lang. Wat mij betreft begint het pas echt als de competitie begint.
Zonde man. We hebben deze 3x op rij gewonnen, we spelen tegen een concurrent, we spelen in eigen stadion en we kunnen hem voor de 4e keer op rij winnen. Waarom zou dit niet gewoon de eerste prijs van het seizoen zijn ipv de afsluiter van de voorbereiding?

In de voorbereiding maakt het geen zak uit of je wint of niet, de voorbereiding is erop ingericht dat spelers nu 90 min kunnen spelen, de voorbereiding is om toe te werken naar de eerste wedstrijden waar de prijzen worden verdiend.

Dit is geen veredeld oefenpotje. We spelen geen vCL, we spelen thuis, we zijn hongerig... we gaan deze pakken verdorie en dan geven we een lange neus naar alle mensen die het een troostprijs vinden. Dan hebben we straks 2 a 3 bekers, 4 JCS schalen en 2 titels in 4 jaar tijd. The joke is on them.
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 6):
Prof_napoJuanchoYkhimChuckyBalinhoSchoonGenoeg
Prof_napo
Internationale topspeler
Posts: 4,619
Joined: 23 Feb 2022, 09:56
Clubvoorkeur: v.v. UNA
FOOTB_REM_S: No

11 Tinus wrote: 28 Jul 2024, 19:21 Dit is geen veredeld oefenpotje. We spelen geen vCL, we spelen thuis, we zijn hongerig... we gaan deze pakken verdorie en dan geven we een lange neus naar alle mensen die het een troostprijs vinden. Dan hebben we straks 2 a 3 bekers, 4 JCS schalen en 2 titels in 4 jaar tijd. The joke is on them.
Het is voor mij wat dat betreft geen hoofdprijs maar toch wel één van de makkelijkste prijzen die je als team kan pakken en dus zou je er als team volledig voor moeten gaan. Niets fijners dan een seizoen starten tegen een directe concurent, direct een prijs hebben, en een goede start kunnen geven aan een nieuw seizoen.

Blijft toch wel iets Nederlands, waar de supercup maar ook de Beker als minderwaardige prijzen gezien worden terwijl beide toch wel hun charme hebben.
User avatar
Juancho
Mister PSV
Posts: 26,304
Joined: 25 Aug 2017, 19:23
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geen hoofdprijs, wel 1 van de 3 prijzen in Nederland. En daarmee is het ook gelijk geen oefenwedstrijd wat mij betreft. Als ik de spelers zo hoor zien ze het ook echt als een van de prijzen.

Het gaat weer beginnen!
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Chucky
Vedette
Posts: 5,511
Joined: 07 Sep 2018, 12:37
FOOTB_REM_S: No

Doelstelling voor PSV moet áltijd zijn om de nationale treble te winnen wat mij betreft. Niks oefenpotje dus. Gewoon gas erop en die havenslaven met een pak slaag terug naar Rotterdam sturen.
These users thanked the author Chucky for the post (total 3):
JuanchoDonyellMalenNotoriousBIG046
Post Reply