Transferwindow 2024/25
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Als je Gosens kunt huren doe je gewoon goede zaken, denk ik. Toch? Weet ik veel ik volg geen Hertha.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik blijf Mitchel Bakker interessant vinden. Is offensief genoeg om in de Dest-rol te kunnen spelen maar heeft ook gewoon als linksback gespeeld bij Atalanta/PSG en Leverkusen. Kwam net een paar maanden nadat Bosz ontslagen was in Leverkusen overigens.
Bakker heeft 135 wedstrijden in een grote competitie (en Europees) gespeeld en zou een goedkope optie kunnen zijn tot Dest terug is. Huur lijkt me absoluut haalbaar en hij is wel redelijk plug and play in de manier van spelen van Bosz. Het is niet die gedroomde basisspeler die Dest had moeten opvolgen als we hem niet hadden kunnen overnemen maar hij kan mijn inziens die pleister zijn tot Dest terug is.
En als Mauro beter is dan is dat ook prima. Dan kun je Oppegard verhuren en heb je in ieder geval een upgrade tov de back-up.
Bakker heeft 135 wedstrijden in een grote competitie (en Europees) gespeeld en zou een goedkope optie kunnen zijn tot Dest terug is. Huur lijkt me absoluut haalbaar en hij is wel redelijk plug and play in de manier van spelen van Bosz. Het is niet die gedroomde basisspeler die Dest had moeten opvolgen als we hem niet hadden kunnen overnemen maar hij kan mijn inziens die pleister zijn tot Dest terug is.
En als Mauro beter is dan is dat ook prima. Dan kun je Oppegard verhuren en heb je in ieder geval een upgrade tov de back-up.
- These users thanked the author 11 Tinus for the post:
- De Realist
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Vind dat op zich geen hele gekke suggestie, zijn vroegere kwaliteiten en het plug-‘n-play en huur zijn drie goede argumenten lijkt mij. Moet er wel bij zeggen dat ik geen (onuitwisbare) indrukken van zijn laatste seizoenen heb…11 Tinus wrote: ↑26 Jul 2024, 14:00 Ik blijf Mitchel Bakker interessant vinden. Is offensief genoeg om in de Dest-rol te kunnen spelen maar heeft ook gewoon als linksback gespeeld bij Atalanta/PSG en Leverkusen. Kwam net een paar maanden nadat Bosz ontslagen was in Leverkusen overigens.
-
- Jeugdspeler
Wat ik vreemd ving tot nu toe geen enkel nieuws bericht over ons PSV op Voetbal primeur. Ja het is een prut site, maar de media heeft niks over onze club te zeggen. Vreemd vind ik dat wel. Ook wel weer netjes omdat er geen onrust stokers zijn rondom de club. Maar alles staat vol met die ene k.t club, dus click beat.
- These users thanked the author Hissenaar for the post:
- Tikkieterug
- Ardbeg
- Mister PSV
Click beat!Hissenaar wrote: ↑26 Jul 2024, 14:33 Wat ik vreemd ving tot nu toe geen enkel nieuws bericht over ons PSV op Voetbal primeur. Ja het is een prut site, maar de media heeft niks over onze club te zeggen. Vreemd vind ik dat wel. Ook wel weer netjes omdat er geen onrust stokers zijn rondom de club. Maar alles staat vol met die ene k.t club, dus click beat.
Verder: Zo ging het vorig seizoen ook. Laat ze maar hopen/schrijven. Wij gaan het gewoon laten zien!
-
- Vaste waarde in elftal
Vervelend voor ons als geruchtenjagers, maar beter voor de club. Moet je voorstellen dat je zo’n type als Rutger hebt die alles deelt.Hissenaar wrote: ↑26 Jul 2024, 14:33 Wat ik vreemd ving tot nu toe geen enkel nieuws bericht over ons PSV op Voetbal primeur. Ja het is een prut site, maar de media heeft niks over onze club te zeggen. Vreemd vind ik dat wel. Ook wel weer netjes omdat er geen onrust stokers zijn rondom de club. Maar alles staat vol met die ene k.t club, dus click beat.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
-
- Vedette
Hoe is het eigenlijk met Borza uit Roemenië? Is nog steeds pas 18 en speelt voor Rapid Boekarest nu, maar iemand een idee of hij zich nog heeft ontwikkeld en of PSV hem nog steeds volgt? Leek anderhalf jaar geleden dicht bij een overgang te zijn.
-
- Regelmatige invaller
Lijkt wel een gelukkige supporter, niet volledig wedstrijdfit en heeft nog wel een paar sessies met de performance coach nodig
- ShovingNE2
- Site Admin
Het contract van deninho32 is hier met 4 jaar verlengd.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Waarom maar 4 jaar?! Kun je over een jaar direct weer opnieuw beginnen met onderhandelen…
- These users thanked the author Thijs for the post:
- FritskePhilips
-
- Legende
Dat is nu wel duidelijk ja..
We moeten echt een nieuwe linksback huren/kopen.
We moeten echt een nieuwe linksback huren/kopen.
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Internationale topspeler
-
- Vedette