Johan Bakayoko
- mr.top
- Internationale topspeler
Ik kan er geen serieus gat in schieten. Je ziet het niet maar ik buig wel een beetje voor je.
-
- Meervoudig international
Ik vind alles vanaf 50 goed. Daaronder beetje teleurgesteld eigenlijk. Helpt ook niet mee dat hij op het EK volledig is genegeerd.
-
- Geselecteerd voor Oranje
Wat PSV zegt en wat PSV doet zit echt nog wel is verschil in.Smeets14 wrote: ↑07 Aug 2024, 16:50PSV heeft al een aantal keer aangegeven dat clubs met een bod van 40 miljoen niet meer hoeven te bellen.RemPSV wrote: ↑07 Aug 2024, 16:38 Het zou me verbazen als we er meer dan 40 voor krijgen, en dat is ook een mooi bedrag voor een jonge speler die zich nog veel moet en waarschijnlijk ook wel kan verbeteren.
Bovendien is een transfer voor PSV met een nog maar 2-jarig contract zeer welkom denk ik, het zelfde geld ook voor Veerman natuurlijk.
Als er meerdere clubs komen die tegen elkaar opbieden heb je waarschijnlijk gelijk.
Maar als er de laatste week maar 1 club serieus is en 40 miljoen biedt kan ik me moeilijk voorstellen dat PSV er nee tegen zegt als Baka er wel naar toe zou willen.
Maar we zullen het allemaal wel meemaken, ik hoop dat je gelijk hebt.
- Maax
- Meervoudig international
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Eindelijk weer een nieuwe insider!!Rudie-10 wrote: ↑07 Aug 2024, 16:14Hij moest heel nodig schijten.Tavlis1913 wrote: ↑07 Aug 2024, 16:07 Bakayoko reed zojuist met enige haast t terrein van de herd gang op. Geen idee of er besprekingen of trainingen zijn..
-
- Bankzitter
Johan heeft een contract tot Juli 2026. Dat is wel een punt van aandacht. Volgend jaar nog 1 jaar contract en dan levert het geen 60 miljoen op. Ik denk dat daarom 40-50 miljoen vrij reeel is.
Waar ik van mening ben dat Bakayoko absolute toegevoegde waarde heeft voor PSV. We gaan er sowieso op achteruit als hij gaat, dit seizoen.
Waar ik van mening ben dat Bakayoko absolute toegevoegde waarde heeft voor PSV. We gaan er sowieso op achteruit als hij gaat, dit seizoen.
-
-
- Legende
Als ik me erger aan hem in het stadion, dan zeg ik het, maar als ik geniet dan is het wel zo eerlijk om dat ook te zeggen. Veel acties, dreiging, niet alles vanuit stilstand en een mooie goal.
- These users thanked the author TomPSV for the post (total 3):
- NotoriousBIG046 • Thijs • ComeOnPSV
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ook aantal keer buitenom, paar prima voorzetten, niet alles zelf. Dan is het echt een heerlijke speler.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Theo Lucius
Een speler als Bakayoko moet je vooral de ruimte geven om zijn actie te kunnen maken, evt. kan je als back overlappen, maar in de eerste helft waren er weinig situaties dat dit zou kunnen. Ledezma maakt zich bij Bakayoko het meest nuttig door vooral een afspeelmogelijkheid naar achteren te zijn.
- These users thanked the author TheoTheoTheo for the post:
- AddoCultheld
- Hatseflats
- Vedette
Die back is dan ook niet zo heel goed he. Maargoed, dan moet je daar ook zeker van profiteren en dat doet hij goed.
- Juancho
- Mister PSV
Probleem daarvan is dat je als Baka vrijwel altijd dubbele mandekking hebt.TheoTheoTheo wrote: ↑10 Aug 2024, 22:06Een speler als Bakayoko moet je vooral de ruimte geven om zijn actie te kunnen maken, evt. kan je als back overlappen, maar in de eerste helft waren er weinig situaties dat dit zou kunnen. Ledezma maakt zich bij Bakayoko het meest nuttig door vooral een afspeelmogelijkheid naar achteren te zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Wat een leuke gozer is dit toch
- These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
- Ronzz • DonyellMalen
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Uitstekende wedstrijd. Prachtige goal, maar vooral ook dat hij wat minder uit stilstand deed en wat sneller zn directe tegenstander opzocht.
-
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Theo Lucius
Dat betekent meestal dat het dan in die zone erg druk is, en het voor Ledezma weinig zin heeft als hij dr ook nog is mee gaat bemoeien. Balletje teruguit en snel openen naar de andere kant.Juancho wrote: ↑10 Aug 2024, 23:17Probleem daarvan is dat je als Baka vrijwel altijd dubbele mandekking hebt.TheoTheoTheo wrote: ↑10 Aug 2024, 22:06
Een speler als Bakayoko moet je vooral de ruimte geven om zijn actie te kunnen maken, evt. kan je als back overlappen, maar in de eerste helft waren er weinig situaties dat dit zou kunnen. Ledezma maakt zich bij Bakayoko het meest nuttig door vooral een afspeelmogelijkheid naar achteren te zijn.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Als je dat interview bij ESPN weer ziet kun je toch niet anders dan deze jongen echt alles gunnen? Geweldig karakter, die ook zo graag bij PSV speelt en waarmaakt dat hij niet gewoon gaat tenzij een club dus CL speelt, om het kampioenschap speelt en hij kansen heeft om zich in de basis te spelen. Ik hoop dat ie snel bijtekent en uiteindelijk echt alleen voor de absolute top vertrekt als hij er ook echt aan toe is.
- ruuddevil
- Legende