Was een goede optie geweest voor de Flamingo-rol, maar niet goed genoeg voor de basis nog.
Transferwindow 2024/25
-
- Internationale topspeler
-
- Moderator
- Clubvoorkeur: PSV
Ik ken hem niet goed genoeg, kan ook weinig beelden van hem vinden, maar lijkt me inderdaad nog iets te onervaren met slechts een half seizoen in de benen als basisspeler bij Antwerp. Had een mooi alternatief kunnen zijn voor Flamingo. Met 2 van die jonge gasten het seizoen in op die positie lijkt me alleen niet gewenst.Eindhovenvoetbal wrote: ↑13 Aug 2024, 22:15Was een goede optie geweest voor de Flamingo-rol, maar niet goed genoeg voor de basis nog.
- These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
- Eindhovenvoetbal • Juancho
- Hatseflats
- Vedette
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Keuring gepland?
- Hatseflats
- Vedette
- These users thanked the author Hatseflats for the post:
- Weg
-
- Legende
De manier waarop Elfrink de optie Nagalo beschrijft duidt er overigens op dat hij onvoldoende bevestiging van die naam als transfertarget heeft gekregen.
- These users thanked the author koetje for the post:
- Achterhoekpsv
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
-
- Regelmatige invaller
Wellicht heeft hij het én hier als optie gelezen en is er wel degelijk al contact gelegd maar het lijkt wel vaag ja.
Die inkomende transfers geloof ik wel maar begin m wel te knijpen om de toenemende interesse in onze kernspelers.
Die inkomende transfers geloof ik wel maar begin m wel te knijpen om de toenemende interesse in onze kernspelers.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Of hij moet nog tot 23:00 uur wachten tot hij samen met Marco de naam specifiek mag doorgeven van John de Jong Stewart.
-
- Moderator
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
Vorig jaar heb ik hier ook gemeld dat er al veel interesse was in Nagalo en hij nummer 2 op het lijstje na Sanchez was.
Kans is meer dan aannemelijk dat er weer interesse is, maar ik had verwacht dat PSV voor meer zekerheid zou kiezen. Vanuit de Deense competitie is het toch altijd nog een flinke stap.
Kans is meer dan aannemelijk dat er weer interesse is, maar ik had verwacht dat PSV voor meer zekerheid zou kiezen. Vanuit de Deense competitie is het toch altijd nog een flinke stap.
-
- Internationale topspeler
- Klapstoel
- Basisspeler
- Klapstoel
- Basisspeler
Had jij hem ingeschat als back-up in de Flamingo rol? Ik ken hem niet, maar ook zeno van Den Bosch lijkt mij geen zekerheidLaFoquita wrote: ↑13 Aug 2024, 22:39 Vorig jaar heb ik hier ook gemeld dat er al veel interesse was in Nagalo en hij nummer 2 op het lijstje na Sanchez was.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
v Hecke is toch basisspeler? En Schuurs ook pittig geblesseerd volgens mij. Anders had ik Schuurs wel zien zitten, altijd wel gecharmeerd van geweest. Het moet allemaal nog vloeibaar worden, ofzo.
- Joenepsv
- Legende
Van Hecke lijkt me te duur en Schuurs is volgens mij geblesseerd.
Een Doekhi zal misschien in beeld komen. Beukema..
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
2 spelers met verschillende kwaliteiten. Waarvan Flamingo de betere voetballer is. Vorig jaar had ik hem verwacht in plaats van ABK. Toen had ik hem heel graag gezien, met het huidige niveau vind ik het iets onzekerder. Mede omdat hij minimaal 10miljoen zal gaan kosten.Klapstoel wrote: ↑13 Aug 2024, 22:51Had jij hem ingeschat als back-up in de Flamingo rol? Ik ken hem niet, maar ook zeno van Den Bosch lijkt mij geen zekerheidLaFoquita wrote: ↑13 Aug 2024, 22:39 Vorig jaar heb ik hier ook gemeld dat er al veel interesse was in Nagalo en hij nummer 2 op het lijstje na Sanchez was.
-
- Vaste waarde in elftal
Schuurs is nog duurder dan vd Berg, waarde is 25 miljoen en is nog een hele tijd uitgeschakeld met een flinke blessure
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Als Flamingo een betere voetballer is dan mag ik hopen dat deze kerel enormmm laag op het lijstje staat.LaFoquita wrote: ↑13 Aug 2024, 22:532 spelers met verschillende kwaliteiten. Waarvan Flamingo de betere voetballer is. Vorig jaar had ik hem verwacht in plaats van ABK. Toen had ik hem heel graag gezien, met het huidige niveau vind ik het iets onzekerder. Mede omdat hij minimaal 10miljoen zal gaan kosten.
-
- Nationale topspeler
https://targetscouting.com/2023/03/31/ ... ut-report/
Als ik dit zo lees is het een vrijwel 2 benige centrale verdediger die erg comfortabel is aan de bal en met ruimte in de rug kan spelen. Dat hij zowel rechts als links centraal vind ik erg positief. Vraag me af of hij in beeld is als vervanger van Boscagli of als alternatief van Sepp. Volgens het artikel van Elfrink zou je zeggen als alternatief van Sepp maar gezien zijn profiel zou het me niet verbazen als hij in beeld is als vervanger van Boscagli. Ik vind het in ieder geval een zeer interessante speler!
Als ik dit zo lees is het een vrijwel 2 benige centrale verdediger die erg comfortabel is aan de bal en met ruimte in de rug kan spelen. Dat hij zowel rechts als links centraal vind ik erg positief. Vraag me af of hij in beeld is als vervanger van Boscagli of als alternatief van Sepp. Volgens het artikel van Elfrink zou je zeggen als alternatief van Sepp maar gezien zijn profiel zou het me niet verbazen als hij in beeld is als vervanger van Boscagli. Ik vind het in ieder geval een zeer interessante speler!