Nee die staat bij WANartikelen in het midden
Transferwindow 2024/25
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Internationale topspeler
Doe dat nou niet, LSD op een maandag...
- These users thanked the author Jur1913 for the post:
- Heissenberrug
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Als je het zo stelt is er met name achterin wel erg gegokt met de contractsituaties. Terugkijkend wist je van Van Aanholt, Ramalho, Sambo en (op dat moment nog) Dest dat ze zouden vertrekken en kies je ervoor om Teze, Boscagli en Benitez niet te verlengen (of ben je er niet in geslaagd) en zijn met een contract tot medio 2025 Mauro en Obispo je langst vastliggende verdedigers.Juancho wrote: ↑19 Aug 2024, 15:25 En gaat het waarschijnlijk ook mis bij PSV gezien de forse verbouwing achterin. Te veel voor 1 window. Dat je Teze en Ramalho kwijt raakt, prima. Dat was al een tijd bekend en kan je opvangen met goede versterkingen. Dat je vervolgens met Boscagli en Benitez ook kortlopende contracten hebt... Dat is heel problematisch. Al die spelers hebben een flinke transferwaarde die PSV simpelweg niet kan missen. Hooguit Benitez kan je zeggen, transfervrij gekomen, transfervrij vertrekken.
Daarom denk ik dat Boscagli ook gewoon gaat vertrekken. Ze bieden 10, PSV wil 20 dan ga je ergens halverwege uitkomen. Miljoen of 15, is voor PSV nog steeds hartstikke veeel geld wat ze niet kunnen missen. Boscagli kan je ook bijna niet missen, maar hem transfervrij laten gaan is denk ik nooit een optie.
En dan zit je nog met het contract van Baka, van Veerman en Lozano die in de winter al op zeker vertrekt en waar je overal ook geen winst op maakt en Lang die hier eigenlijk maar 1 a 2 jaar zou spelen.
Als je in de winter idealiter niks wil doen is de druk op komende 1,5-2 weken echt bizar groot. En dan neem ik jong PSV nog maar even niet mee. Is het dus reëel om te verwachten dat ze het allemaal oplossen? Ik denk ondertussen niet meer. Welke gevolgen dat heeft is even afwachten.
Dat PSV met Tillman en Van den Berg dan twee grote vissen wil binnenhalen en ook nog vroeg en flink de knip trekt voor Flamingo had ik opgevat als financiële luxe als gevolg van een glansrijk seizoen vorig jaar en de CL-perspectieven van het komende. Maar dat het zo sappelen is dat we ver in augustus met ED-middelmaat en een fremdkörper op de backposities omdat we niet vroegtijdig bij machte zijn om in de breedte kwaliteit in te richten (vervangers voor Sambo en PVA) had ik echt niet verwacht.
En de verhalen om voor Jong PSV meer kwaliteit van buitenaf aan te trekken klonken ook veelbelovender dan het resultaat zich - met Madi Monamay - voorlopig laat zien. Wat wel jammer is, want zo laag als PSV de investeringsprioriteit vaak lijkt te voelen voor de defensie van het eerste elftal, zo matig is ook de kwaliteit die zich in die linie vanuit Jong PSV aandient.
- These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
- Hipster4Life
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Er staat wat te gebeuren!
Ik kwam namelijk zojuist bij mij in de buurt iemand tegen in een PSV-shirt. Dat is alleen nog voor gekomen in:
1988 - Romario kwam
1994 - Nilis en Ronaldo kwamen
2004 - Gomes en Alex kwamen en Cocu kwam terug
2015 - Luuk de Jong kwam
2024 - ???
Ik kwam namelijk zojuist bij mij in de buurt iemand tegen in een PSV-shirt. Dat is alleen nog voor gekomen in:
1988 - Romario kwam
2015 - Luuk de Jong kwam
2024 - ???
- These users thanked the author SKERLA for the post (total 2):
- Wolf • LucNilisLegend
-
- Nationale topspeler
Dit goedbedoeld advies geldt ook voor jou SKERLA.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
In Peter and Earnie I trust.
Ex unitate vires
-
- Vedette
Het later / te laat inpassen van spelers kan ook (indirect) miljoenen kosten. Over een paar weken begint bijvoorbeeld de CL alweer.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Aug 2024, 18:11 Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
-
- Geselecteerd voor Oranje
Aan de ene kant is het gekmakend en frustrerend dat er een totaal gebrek aan concrete geruchten is en er zelfs na 2 dagen terugreis + 1 dag werken 0 updates zijn over de überhaupt al niet bestaande geruchten,
Aan de andere kant is het tekenend voor de warmte van onze club dat al het vuurwerk wordt bewaard totdat Wilysimba weer kan voor realtime updates kan zorgen
Aan de andere kant is het tekenend voor de warmte van onze club dat al het vuurwerk wordt bewaard totdat Wilysimba weer kan voor realtime updates kan zorgen
- These users thanked the author Sparts for the post (total 3):
- Zuc0 • Bram • Hipster4Life
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Negatief anticiperen. Wie zegt dat verdedigers die in de komende week/weken ingepast gaan worden, dan gaan schutteren? Misschien worden het wel revelaties! Ik zie de reacties alweer komen:Chucky wrote: ↑19 Aug 2024, 18:14Het later / te laat inpassen van spelers kan ook (indirect) miljoenen kosten. Over een paar weken begint bijvoorbeeld de CL alweer.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Aug 2024, 18:11 Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
Ik hoop dat de grote clubs *insert verdediger* minstens nog een jaar bij ons laten, maar anders moet Earnie minstens 100 miljoen vragen in de zomer!
Ex unitate vires
-
Als er een petitie was om die markt op 1 augustus dicht te gooien ipv op 1 september dan zou ik hem tekenen. Wat een gezeik ieder jaar weer omdat de selectie nog niet compleet is op dag één van de competitie
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 5):
- Fanatic-U-s • slowflow • LucNilisLegend • FTS • MaartenV
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Het is geen leuke window als we niet schuimbekkend toeleven naar de deadline, wetende dat we nog vacatures open hebben staan die gevuld moeten worden. Massaal f5'en op de laatste dagen in de hoop dat de verlossende tweets van de Elfrinks, Romano's en willekeurige fans postend bij het stadion of topsupport ons een zucht van opluchting doen slaken. Het collectieve orgasme op dit forum wanneer die droomkandidaat toch nog lijkt te komen, terwijl er weinig tot niets uitlekte.Sparts wrote: ↑19 Aug 2024, 18:14 Aan de ene kant is het gekmakend en frustrerend dat er een totaal gebrek aan concrete geruchten is en er zelfs na 2 dagen terugreis + 1 dag werken 0 updates zijn over de überhaupt al niet bestaande geruchten,
Aan de andere kant is het tekenend voor de warmte van onze club dat al het vuurwerk wordt bewaard totdat @Wilysimba weer kan voor realtime updates kan zorgen
Earnie, maak ons gek.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Eens. Het voelt toch altijd alsof het seizoen pas in september begint. Je speelt al wat competitiewedstrijden, maar die voelen als bijzaak terwijl iedereen gefocust is op het nog te verrichten werk aan de selectie.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post:
- Jur1913
- Joenepsv
- Legende
Ik voel het ook. Had net gezeik met mijn vrouw omdat ik de hele dag op dit netwerk zit te wachten tot Earnie een keer van dje dikke portemonnee afkomt.. En elke keer als dat gebeurt presenteert PSV de volgende dag een nieuwe speler.SKERLA wrote: ↑19 Aug 2024, 18:07 Er staat wat te gebeuren!
1988 - Romario kwam
2015 - Luuk de Jong kwam
2024 - ???
2006. Archie Thompson
2009. Jagos Vukovic
2016. Siem de Jong
2018. Aziz Behich
2021. Vinicius
2024...
-
- Basisspeler
Dan weet je het wel, de comeback van Jorrit die kan als back, cv en backup 6.Joenepsv wrote: ↑19 Aug 2024, 18:35Ik voel het ook. Had net gezeik met mijn vrouw omdat ik de hele dag op dit netwerk zit te wachten tot Earnie een keer van dje dikke portemonnee afkomt.. En elke keer als dat gebeurt presenteert PSV de volgende dag een nieuwe speler.SKERLA wrote: ↑19 Aug 2024, 18:07 Er staat wat te gebeuren!
1988 - Romario kwam
2015 - Luuk de Jong kwam
2024 - ???
2006. Archie Thompson
2009. Jagos Vukovic
2016. Siem de Jong
2018. Aziz Behich
2021. Vinicius
2024...
- These users thanked the author Garnala for the post (total 3):
- Nelis • LucNilisLegend • Zuc0
-
- Jeugdinternational
Peter en Earnie verdienen inderdaad alle vertrouwen en steun. Echter hebben velen van ons -waaronder ikzelf- gister meerdere hartverzakkingen gehad, vanwege slecht verdedigend optreden van onze verdedigers. Iedere corner van ons, die door Heracles werd weggekopt, hield ik weer mijn hart vast dat Ledezma half zou ingrijpen of Oppegard als een kamikazepiloot zou invliegen.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Aug 2024, 18:11 Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
Het is een goed teken dat er amper iets uitlekt, maar toch begin ik hem langzamerhand te knijpen. Moet er niet aan denken dat we met Ledezma als back-up rechtsback het seizoen ingaan.
-
Geduld hebben in benarde situaties is ook neit voor iedereen weggelegd ;)YPLee wrote: ↑19 Aug 2024, 18:40Peter en Earnie verdienen inderdaad alle vertrouwen en steun. Echter hebben velen van ons -waaronder ikzelf- gister meerdere hartverzakkingen gehad, vanwege slecht verdedigend optreden van onze verdedigers. Iedere corner van ons, die door Heracles werd weggekopt, hield ik weer mijn hart vast dat Ledezma half zou ingrijpen of Oppegard als een kamikazepiloot zou invliegen.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Aug 2024, 18:11 Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
Het is een goed teken dat er amper iets uitlekt, maar toch begin ik hem langzamerhand te knijpen. Moet er niet aan denken dat we met Ledezma als back-up rechtsback het seizoen ingaan.
- Joenepsv
- Legende
Die heeft helaas net een nieuwe club..Garnala wrote: ↑19 Aug 2024, 18:38Dan weet je het wel, de comeback van Jorrit die kan als back, cv en backup 6.Joenepsv wrote: ↑19 Aug 2024, 18:35
Ik voel het ook. Had net gezeik met mijn vrouw omdat ik de hele dag op dit netwerk zit te wachten tot Earnie een keer van dje dikke portemonnee afkomt.. En elke keer als dat gebeurt presenteert PSV de volgende dag een nieuwe speler.
2006. Archie Thompson
2009. Jagos Vukovic
2016. Siem de Jong
2018. Aziz Behich
2021. Vinicius
2024...
-
- Meervoudig international
En dan staat Baumgartl nog niet eens in dit rijtje.Joenepsv wrote: ↑19 Aug 2024, 18:35Ik voel het ook. Had net gezeik met mijn vrouw omdat ik de hele dag op dit netwerk zit te wachten tot Earnie een keer van dje dikke portemonnee afkomt.. En elke keer als dat gebeurt presenteert PSV de volgende dag een nieuwe speler.SKERLA wrote: ↑19 Aug 2024, 18:07 Er staat wat te gebeuren!
1988 - Romario kwam
2015 - Luuk de Jong kwam
2024 - ???
2006. Archie Thompson
2009. Jagos Vukovic
2016. Siem de Jong
2018. Aziz Behich
2021. Vinicius
2024...
Marcel for president!
-
Helaas? Dus je had hem graag zien komen? Of gun je hem geen nieuwe club?
-
- Meervoudig international
PSV heeft dan nog geluk met het programma.
Feyenoord en Ajax moeten al tegen elkaar voordat de transfers op slot gaan. Topwedstrijden plannen binnen die periode is helemaal kansloos.
Zelfs al haal je komende week een speler. Die pas je niet zo even in binnen 4 dagen.
-
- Legende
We hebben nog twee weken, maar ik heb vandaag alweer gelezen dat "het waarschijnlijk mis gaat". Blijft bijzonder.YPLee wrote: ↑19 Aug 2024, 18:40Peter en Earnie verdienen inderdaad alle vertrouwen en steun. Echter hebben velen van ons -waaronder ikzelf- gister meerdere hartverzakkingen gehad, vanwege slecht verdedigend optreden van onze verdedigers. Iedere corner van ons, die door Heracles werd weggekopt, hield ik weer mijn hart vast dat Ledezma half zou ingrijpen of Oppegard als een kamikazepiloot zou invliegen.Fanatic-U-s wrote: ↑19 Aug 2024, 18:11 Al die supporters hier die denken dat ze een negatief oordeel mogen vellen over de timing van transfers... En dat terwijl PSV 6/6 punten heeft en er nog genoeg te gebeuren staat, maar dat PSV door de timing enkele miljoenen bespaart/oplevert...
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Daarom is de gok om de eerste wedstrijden met een onderbezwtte verdediging te starten wmb nog wel te verantwoordenRonaldio wrote: ↑19 Aug 2024, 18:59PSV heeft dan nog geluk met het programma.
Feyenoord en Ajax moeten al tegen elkaar voordat de transfers op slot gaan. Topwedstrijden plannen binnen die periode is helemaal kansloos.
Zelfs al haal je komende week een speler. Die pas je niet zo even in binnen 4 dagen.
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- Bellingham • Lorenzo von Matterhorn