Transferwindow 2024/25
- trouwepsvfan
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Hummels is zo traag als stront dus dan moet er wel een hele snelle verdediger bijkomen als je Boszball wilt spelen. Bovendien lijkt het me niet verstandig voor je salaris huis.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Talent
Ik vermoed dat deze optie binnen PSV serieus bekeken is/wordt. Echter wil hij zelf liever naar Spanje, zeggen zeLeeuwarden1964 wrote: ↑21 Aug 2024, 11:03Ik heb een Mats Hummels gevoel daarbijPSVAchterhoek wrote: ↑21 Aug 2024, 10:57 Ik wacht op een Rik Elfrink tweet met daarin de volgende elementen:
- Verdediger
- Medische keuring
- IJs en weder dienende
- Contract tot 2028
- These users thanked the author PhillipCocu for the post:
- Leeuwarden1964
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik wil even een balletje opgooien na de terechte opmerking van Heruone dat de sfeer op het forum de laatste tijd niet best is. Daar ben ik ook debet aan geweest door met de verbale hamer rond te zwaaien. Ik post het expres in dit topic omdat in dit topic er regelmatig het dak af vliegt. Ik merk aan mezelf dat als het op persoonlijk vlak wat uitdagender is (bijvoorbeeld werkdruk/werkstress), ik een beetje in m'n oude valkuilen hier val.
Ik blijf bij m'n standpunt dat ik vind dat er soms wel héél negatief gedaan wordt en nmi er uit de bocht gevlogen wordt, echter helpt zelf uit de bocht vliegen uit frustratie omdat je elke keer dezelfde dingen voorbij ziet komen ook niet bepaald. Je merkt dat het gisteren weer op het kookpunt was beland en daar heeft helemaal niemand iets aan. Ik probeer er wat beter op te letten, de frustratie. Er blijven "twee" groepen en die zie ik voorlopig niet nader bij elkaar komen. Da's ok. Je kunt het ook respectvol met elkaar oneens zijn.
Ik ga m'n best doen om niet meer mee in de persoonlijke vendetta's mee te gaan. Niet eens omwille van degene waar ik mee "in de clinch lig", want als er iemand net als gisteren gewoon zo'n scheldpost plaatst, dan gun ik diegene bar weinig. Meer voor de mensen die de dupe zijn van die stomme shit. Als ik er iets van vind, is het beste wat ik kan doen daar niet in mee gaan.
Ik wil mijn deel doen om dit forum minder te vervuilen.
Ik blijf bij m'n standpunt dat ik vind dat er soms wel héél negatief gedaan wordt en nmi er uit de bocht gevlogen wordt, echter helpt zelf uit de bocht vliegen uit frustratie omdat je elke keer dezelfde dingen voorbij ziet komen ook niet bepaald. Je merkt dat het gisteren weer op het kookpunt was beland en daar heeft helemaal niemand iets aan. Ik probeer er wat beter op te letten, de frustratie. Er blijven "twee" groepen en die zie ik voorlopig niet nader bij elkaar komen. Da's ok. Je kunt het ook respectvol met elkaar oneens zijn.
Ik ga m'n best doen om niet meer mee in de persoonlijke vendetta's mee te gaan. Niet eens omwille van degene waar ik mee "in de clinch lig", want als er iemand net als gisteren gewoon zo'n scheldpost plaatst, dan gun ik diegene bar weinig. Meer voor de mensen die de dupe zijn van die stomme shit. Als ik er iets van vind, is het beste wat ik kan doen daar niet in mee gaan.
Last edited by Ardbeg on 21 Aug 2024, 12:06, edited 3 times in total.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 30):
- De Realist • Boszball1913 • Vanthaman18 • Leeuwarden1964 • PeeJ • Eindhovenvoetbal • Bossche bol • Jur1913 • Gerard Karnemelk • BadShaker • NotoriousBIG046 • Robson de Souza • D.Millpants • BarryBanaan • Kingfisher • Lente • Lurker • Standbeeld • Maax • MaartenV • Maria-Franciscus • dannyPSV • Noosa • Heruone • SKERLA • Sensation • johan derksen • TomV23 • DeEintovenaar • Hipster4Life
-
- Basisspeler
Hummels en Matip hele logische John de Jong namen.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ben je gehackt?Ardbeg wrote: ↑21 Aug 2024, 12:03 Ik wil even een balletje opgooien na de terechte opmerking van @Heruone dat de sfeer op het forum de laatste tijd niet best is. Daar ben ik ook debet aan geweest door met de verbale hamer rond te zwaaien. Ik merk aan mezelf dat als het op persoonlijk vlak wat uitdagender is (bijvoorbeeld werkdruk/werkstress), ik een beetje in m'n oude valkuilen hier val.
Ik ga m'n best doen om niet meer mee in de persoonlijke vendetta's mee te gaan. Niet eens omwille van degene waar ik mee "in de clinch lig", want als er iemand net als gisteren gewoon zo'n scheldpost plaatst,dan gun ik diegene bar weinig. Meer voor de mensen die de dupe zijn van die stomme shit. Als ik er iets van vind, is het beste wat ik kan doen daar niet in mee gaan.
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post (total 3):
- James Rodriguez • FritskePhilips • Heissenberrug
- ParkJiSung
- Basisspeler
Gegijzeld?
- These users thanked the author ParkJiSung for the post (total 3):
- James Rodriguez • FritskePhilips • Heissenberrug
- trouwepsvfan
- Vedette
Dit zijn dus de reacties waar hij precies op doelt. Kinderachtig zeg. Als die jongen reflectie en beterschap belooft moet je dat gewoon toejuichen.Vanthaman18 wrote: ↑21 Aug 2024, 12:04Ben je gehackt?Ardbeg wrote: ↑21 Aug 2024, 12:03 Ik wil even een balletje opgooien na de terechte opmerking van @Heruone dat de sfeer op het forum de laatste tijd niet best is. Daar ben ik ook debet aan geweest door met de verbale hamer rond te zwaaien. Ik merk aan mezelf dat als het op persoonlijk vlak wat uitdagender is (bijvoorbeeld werkdruk/werkstress), ik een beetje in m'n oude valkuilen hier val.
Ik ga m'n best doen om niet meer mee in de persoonlijke vendetta's mee te gaan. Niet eens omwille van degene waar ik mee "in de clinch lig", want als er iemand net als gisteren gewoon zo'n scheldpost plaatst,dan gun ik diegene bar weinig. Meer voor de mensen die de dupe zijn van die stomme shit. Als ik er iets van vind, is het beste wat ik kan doen daar niet in mee gaan.
Overigens ben ik van mening dat de mods verzaken door die domme clown-emoties nog steeds toe te staan. Zet die mogelijkheid gewoon uit. Want anders faciliteer je een deel van het gedrag alleen maar terwijl je er tegelijkertijd op ‘modereert’.
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 14):
- De Realist • Rikkert1234 • Prof_napo • BadShaker • RIO • Kingfisher • psvgouda • MaartenV • Eindhovenvoetbal • Bram • Tjompie • Noosa • SKERLA • FritskePhilips
- Ardbeg
- Mister PSV
Nee, ik ben niet gehackt, gegijzeld, omgekocht of iets. Ik ben er gewoon helemaal klaar mee.
trouwepsvfan : Geen zorgen, ik ben op goede voet met die jongen. Hij is aan het dollen.
trouwepsvfan : Geen zorgen, ik ben op goede voet met die jongen. Hij is aan het dollen.
- These users thanked the author Ardbeg for the post:
- Vanthaman18
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Jij zou mij toch negeren? Als je goed had gekeken, heb ik zijn bericht gewoon geliked omdat ik het waardeer wat hij zegt. Dat jij meteen weer negatief het forum komt vervuilen zoals gewoonlijk, is volledig jouw probleem.trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 12:06Dit zijn dus de reacties waar hij precies op doelt. Kinderachtig zeg. Als die jongen reflectie en beterschap belooft moet je dat gewoon toejuichen.
Overigens ben ik van mening dat de mods verzaken door die domme clown-emoties nog steeds toe te staan. Zet die mogelijkheid gewoon uit. Want anders faciliteer je een deel van het gedrag alleen maar terwijl je er tegelijkertijd op ‘modereert’.
-
- Legende
Verder kan iedereen zichzelf ook wat vragen stellen (inclusief mezelf): "heb ik hetgeen ik nu wil gaan typen gisteren al gezegd, eventueel in andere bewoording?" Zo ja: dan is je mening al bekend en bewaar t voor een later moment.trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 12:06Dit zijn dus de reacties waar hij precies op doelt. Kinderachtig zeg. Als die jongen reflectie en beterschap belooft moet je dat gewoon toejuichen.
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- NotoriousBIG046
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
Mooi dat het 3 posts na Ardbeg zijn verhaal over de sfeer al weer meteen grimmig wordt
- trouwepsvfan
- Vedette
Vanwege de reflectie van Ardbeg en hij ook wel bekend stond als een van de opperclowns (ik denk dat hij dit kan hebben) vond ik het goed dit nog eens aan te stippen. In het verleden heb ik dit inderdaad ook al eens benoemd en kreeg daar ook bijval door, maar daar heb ik nooit meer reactie op gehad laat staan dat er iets mee gebeurd is. Ik vond het dus best fair om dit idee nog eens te opperen.Josef Dettelbacher wrote: ↑21 Aug 2024, 12:10Verder kan iedereen zichzelf ook wat vragen stellen (inclusief mezelf): "heb ik hetgeen ik nu wil gaan typen gisteren al gezegd, eventueel in andere bewoording?" Zo ja: dan is je mening al bekend en bewaar t voor een later moment.trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 12:06
Dit zijn dus de reacties waar hij precies op doelt. Kinderachtig zeg. Als die jongen reflectie en beterschap belooft moet je dat gewoon toejuichen.
- Ardbeg
- Mister PSV
Het was niet mijn bedoeling om deze discussie aan te zwengelen maar om openbaar aan te geven dat ik niet meer aan die shitshow mee ga doen in de hoop een beetje bij te dragen aan verbetering van dit forum. Wellicht is het goed om als er persoonlijke dingen uitgesproken "moeten" worden dit in DM te doen.
PS: Ik was de enforcer van de positiviteitspolitie of zoiets.
PS: Ik was de enforcer van de positiviteitspolitie of zoiets.
- These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
- Jur1913 • De Realist
-
- Talent
Stel dat al onze topspelers blijven en we versterken onze zwakste linie met 3 goede verdedigers. Dan gaan we alleen maar op vooruit. Ik ben nog vrij positief en heb vertrouwen in Steward en Brands. Dit weekend alleen nog wel even doorkomen met waarschijnlijk Ledezma, Flamingo, Dams en Oppergard en dan vanaf volgende week een nieuwe verdediging.
- These users thanked the author LuctorEtEmergo for the post (total 3):
- DeefPeef • Garnaal • DezoonvanAad
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.
Wat ik al eerder zei, we zijn allemaal PSV supporters (neem ik aan) en hebben allemaal onze eigen mening en dat is prima. Iedereen krijgt een biertje en een broodje van me in het stadion, ongeacht of ik het met je eens bent of niet hier.
En voor de rest doen we een Memphis’je. Vinger in de oortjes. Mij maak je niet kapot (tenzij je Mo heet).
Wat ik al eerder zei, we zijn allemaal PSV supporters (neem ik aan) en hebben allemaal onze eigen mening en dat is prima. Iedereen krijgt een biertje en een broodje van me in het stadion, ongeacht of ik het met je eens bent of niet hier.
En voor de rest doen we een Memphis’je. Vinger in de oortjes. Mij maak je niet kapot (tenzij je Mo heet).
- These users thanked the author RIO for the post (total 3):
- Lurker • Joenepsv • FritskePhilips
- Armada
Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene maatschappelijke ontwikkelingen?RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 12:22 We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.
Waar is de humor, de knipoog en “het milde” aan de interpretatiekant gebleven?
- These users thanked the author Armada for the post (total 5):
- StratumZuid • BarryBanaan • De Realist • FritskePhilips • RIO
-
- Basisspeler
Mensen die zichzelf erg serieus nemen hebben veelal ook de neiging opmerkingen van anderen heel serieus te nemen. Het zou dit forum op zich goed doen om alles niet zo zwaar op te vatten, maar dat blijkt toch lastig. Vooral met de transferperiode is het weer hoogspanning.Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 12:24Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene mastschappelijke ontwikkelingen?RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 12:22 We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.
- These users thanked the author slowflow for the post (total 7):
- Armada • DonyellMalen • Leon77M • psvgouda • Standbeeld • FritskePhilips • RIO
-
Denk dat dit wel komt( als ik bijvoorbeeld naar jou kijk) door bepaalde dingen die je post, waarbij je heel stellig overkomt dat bv Van den Berg gaat komen( denk aan zandloper en de dingen die je kon bevestigen). Uiteindelijk blijkt dat toch dat hij niet komt, dan snap ik persoonlijk wel dat er op de man kritiek komt, net als Smellrock die kreeg. Dat ligt dan toch ook aan de stellige posts over die je zelf plaatst die niet waar zijn.Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 12:24Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene maatschappelijke ontwikkelingen?RIO wrote: ↑21 Aug 2024, 12:22 We hoeven niet altijd te reageren op anderen. Zeker als het iemand is waar je het pertinent oneens mee bent.
- Armada
Mooi dat je een post over algemene zaken en ontwikkelingen; ik zie het overal op dit forum, toch op de persoon kunt vertalen. Daarmee onderstreep je de strekking van mijn post. Daarnaast sta ik achter alles wat ik hier neergezet heb. Stellig zelfs. Maar dat is eigenlijk niet relevant in dit geval. Want ik begin me alweer te weren richting jouw opmerkingen. En ik kan hier overigens goed tegen, ik snap dat ik mij kwetsbaar opstelde op het moment dat ik iets deelde in het verleden.AddoCultheld wrote: ↑21 Aug 2024, 12:30Denk dat dit wel komt( als ik bijvoorbeeld naar jou kijk) door bepaalde dingen die je post, waarbij je heel stellig overkomt dat bv Van den Berg gaat komen( denk aan zandloper en de dingen die je kon bevestigen). Uiteindelijk blijkt dat toch dat hij niet komt, dan snap ik persoonlijk wel dat er op de man kritiek komt, net als Smellrock die kreeg. Dat ligt dan toch ook aan de stellige posts over die je zelf plaatst die niet waar zijn.Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 12:24
Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene maatschappelijke ontwikkelingen?
Dát is dus precies waar ik het over heb.
- trouwepsvfan
- Vedette
Maar dat is gewoon het makke van een digitaal platform, net als bij communicatie via Whatsapp of wat dan ook. Geschreven tekst is altijd lastig te interpreteren. Grapjes, sarcasme of juist iets heel serieus wordt niet goed herkend omdat je geen lichaamstaal of gezichtsuitdrukking ziet. En daardoor ontstaat miscommunicatie of irritatie.slowflow wrote: ↑21 Aug 2024, 12:27Mensen die zichzelf erg serieus nemen hebben veelal ook de neiging opmerkingen van anderen heel serieus te nemen. Het zou dit forum op zich goed doen om alles niet zo zwaar op te vatten, maar dat blijkt toch lastig. Vooral met de transferperiode is het weer hoogspanning.Armada wrote: ↑21 Aug 2024, 12:24
Merk wel een bepaalde mate van radicaler gedrag (op de persoon) op dit forum. Opmerkelijk zelfs. Ik kan het niet zo goed duiden, is dit enkel een weerspiegeling van de algemene mastschappelijke ontwikkelingen?
- These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 4):
- PCGC • SKERLA • slowflow • RIO
- Armada
Welke kant laat je het dan opvallen he?trouwepsvfan wrote: ↑21 Aug 2024, 12:37Maar dat is gewoon het makke van een digitaal platform, net als bij communicatie via Whatsapp of wat dan ook. Geschreven tekst is altijd lastig te interpreteren. Grapjes, sarcasme of juist iets heel serieus wordt niet goed herkend omdat je geen lichaamstaal of gezichtsuitdrukking ziet. En daardoor ontstaat miscommunicatie of irritatie.slowflow wrote: ↑21 Aug 2024, 12:27
Mensen die zichzelf erg serieus nemen hebben veelal ook de neiging opmerkingen van anderen heel serieus te nemen. Het zou dit forum op zich goed doen om alles niet zo zwaar op te vatten, maar dat blijkt toch lastig. Vooral met de transferperiode is het weer hoogspanning.
- Trixm
- Vedette
Hey viva forum, alleen transfers in dit topic!
- These users thanked the author Trixm for the post (total 8):
- James Rodriguez • Rikkert1234 • Ardbeg • DezoonvanAad • Joenepsv • FritskePhilips • AddoCultheld • Heissenberrug
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
Yep, juiste constatering gezien het verloop van de window en de vorige zomerwindow van Earnie.
-