Dat laatste is dan ook precies de functie van dergelijke inpassingen, verder niets. Is niet anders dan bij de gemiddelde amateurclub waar een eerste elftal speler na een blessure echt niet de grote ster gaat uithangen in 2, maar gewoon rustig weer gaat opbouwen om uiteindelijk d prestatie dan weer in 1 neer te zetten. (Mede) daarom is de functie van trainer/coach van een tweede elftal in dat opzicht ook minder dankbaarProf_napo wrote: ↑29 Aug 2024, 09:17Het is niet heel lekker om terug te komen / speelminuten te mogen maken in een elftal dat vaak wisselt met de opstelling en daardoor beperkt is met vastigheden. Je valt als spelers van PSV 1 altijd tegen tenzij je het hele elftal op sleeptouw neemt maar dat is niet echt iets wat je van menig speler mag verwachten. Laat staan dat de speelwijze van teams in de KKD nogal verschilt met hetgeen in de Eredivisie te zien is
Jong PSV is prima om ritme op te doen en wedstrijdconditie op te bouwen maar daar kan je inderdaad weinig uit concluderen
Transferwindow 2024/25
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
-
- Regelmatige invaller
-
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Ballenjongen
-
- Meervoudig international
Die is letterlijk altijd geblesseerd.
-
- Jeugdinternational
Nou kom maar door met die transfers. Ik ben jarig en heb voor mijn verjaardag namelijk minimaal 2 verdedigers gevraagd (de 3e mag morgen komen).
-
- Vedette
Wanneer is er eigenlijk voor het laatst vanuit PSV gezegd dat het ‘een normale markt’ is geweest? Als een markt elk jaar apart is, is-ie niet meer apart
-
- Nationale topspeler
Je weet eigenlijk al dat als we in de komende 38 uur geen doorbraak krijgen dat we gaan uitkomen bij een verdediging van voornamelijk transfervrije spelers/afvallers van topcompetitie huren en eredivisie aankopen.
Patje-Boscagli-Hilgers-huur zal het dan worden.
En dan vind ik het toch knap dat Earnie met een slechtere verdediging de transferperiode uit lijkt te gaan komen dan hij erin ging. Dus laten we hopen op doorbraken vandaag
Patje-Boscagli-Hilgers-huur zal het dan worden.
En dan vind ik het toch knap dat Earnie met een slechtere verdediging de transferperiode uit lijkt te gaan komen dan hij erin ging. Dus laten we hopen op doorbraken vandaag
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
Volgens Chrisje wel al om half 10ShovingNE2 wrote: ↑29 Aug 2024, 07:46 Er gaan er gewoon nog een stuk of 3 a 4 komen. De lampen waren om 23u nog lang niet uit volgens mij.
-
- Nationale topspeler
- Favoriete speler: Van Nistelrooij
-
- Talent
Het blokkeren van de transfer van Boscagli is deels te wijten aan het falende beleid van onze TD. Er hadden al lang opvolgers klaar moeten staan. Ik heb alsnog positieve hoop dat er 2-3 verdedigers bijkomen, maar als dat vandaag niet gebeurt, dan heb ik er weinig vertrouwen meer in.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Psv fan 1913
- Verbannen
- Favoriete speler: Noa lang
Van Ewijk- de Vrij- Boscagli- van aanholt.
Mocht Boscagli nog voor veel geld verkocht worden dan sanchez als vervanger.
-
- Vaste waarde in elftal
Wat natuurlijk wel degelijk aan de hand is/was:
De laatste 2 jaar heeft Saudi-Arabië zich naast Engeland gevestigd als big spender. Spelers werden door clubs uit die 2 landen voor torenhoge bedragen overal weggekocht.
Wat je daardoor krijgt is dat verkopende clubs daardoor hele hoge vraagprijzen gaan hanteren want ‘er komt toch wel een engelse / sa club langs. Dat valt dit jaar heel erg tegen. Bijvoorbeeld Liverpool, City, Arsenal hebben niet heel veel transfers gedaan. Maar ook de topteams in Duitsland zijn rustig.
Wat wel zou kunnen is dat na het sluiten van de markt in de top 5 competities het relatief makkelijker wordt om toch elders nog spelers te halen ondanks de korte tijd die je dan nog hebt. Of wellicht wordt het dan makkelijker om left overs weg te halen bij City/Chelsea etc.
De laatste 2 jaar heeft Saudi-Arabië zich naast Engeland gevestigd als big spender. Spelers werden door clubs uit die 2 landen voor torenhoge bedragen overal weggekocht.
Wat je daardoor krijgt is dat verkopende clubs daardoor hele hoge vraagprijzen gaan hanteren want ‘er komt toch wel een engelse / sa club langs. Dat valt dit jaar heel erg tegen. Bijvoorbeeld Liverpool, City, Arsenal hebben niet heel veel transfers gedaan. Maar ook de topteams in Duitsland zijn rustig.
Wat wel zou kunnen is dat na het sluiten van de markt in de top 5 competities het relatief makkelijker wordt om toch elders nog spelers te halen ondanks de korte tijd die je dan nog hebt. Of wellicht wordt het dan makkelijker om left overs weg te halen bij City/Chelsea etc.
- ShovingNE2
- Site Admin
Er is nog steeds geen hoger bod vanuit Brighton gekomen. 8+2 is het vooralsnog. En al had je opvolgers klaar staan: zijn die nog te halen op dit moment?LuctorEtEmergo wrote: ↑29 Aug 2024, 09:44 Het blokkeren van de transfer van Boscagli is deels te wijten aan het falende beleid van onze TD. Er hadden al lang opvolgers klaar moeten staan. Ik heb alsnog positieve hoop dat er 2-3 verdedigers bijkomen, maar als dat vandaag niet gebeurt, dan heb ik er weinig vertrouwen meer in.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
- Ardbeg • Den Bondskoots
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- AlexDeTank4
- Bankzitter
Heb je dit gekopiëerd uit het Transferwindow 2023/24 topic?PSV fan 1913 wrote: ↑29 Aug 2024, 09:46 Van Ewijk- de Vrij- Boscagli- van aanholt.