Natuurlijk lukt niet alles. Maar er zit een zee van ruimte tussen je toptarget en de namen die we nu langs zien komen. Neem even de RCV positie als voorbeeld. Je gaat niet naadloos over van een Van den Berg naar Hilgers.Boktor wrote: ↑29 Aug 2024, 20:46Tja, het ligt er maar aan hoe je er naar kijkt. Als het opeens wel lukt (kijk naar Schouten vorig jaar) om een geniale speler binnen te halen staat iedereen op de banken. Als het niet lukt, ja, dan krijg je een beetje de huidige taferelen.Hipster4Life wrote: ↑29 Aug 2024, 20:44
Maar dan is dat toch geen goed lijstje? Als er enkel onhaalbare targets op staan?
Transferwindow 2024/25
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Tja Karsdorp.
Wat ik niet begrijp is dat men al maanden wist dat Ramalho, Bella-kotchap, Dest en Sambo vertrokken of blessures hadden, dat Teze en Boscagli nog een contract voor 1 jaar hadden en dan weken lang achter vd Bergh aan zitten en uiteindelijk voor het dubbele verkocht gaat worden aan een ander.
Alle namen die voorbij gekomen zijn bekende namen, ik vraag mij oprecht af wat doet onze scouting ???
Karsdorp, Itakura, vd Bergh, Lodi, Zalewski, Doekhi en Hilgers allemaal spelers die iedereen kent.
Komt de scouting met niks ?
Komen ze wel met namen waarom gaat men daar niet op in ?
De laatste dagen willen clubs hun spelers niet meer kwijt of voor een giga bedrag
Wat ik niet begrijp is dat men al maanden wist dat Ramalho, Bella-kotchap, Dest en Sambo vertrokken of blessures hadden, dat Teze en Boscagli nog een contract voor 1 jaar hadden en dan weken lang achter vd Bergh aan zitten en uiteindelijk voor het dubbele verkocht gaat worden aan een ander.
Alle namen die voorbij gekomen zijn bekende namen, ik vraag mij oprecht af wat doet onze scouting ???
Karsdorp, Itakura, vd Bergh, Lodi, Zalewski, Doekhi en Hilgers allemaal spelers die iedereen kent.
De laatste dagen willen clubs hun spelers niet meer kwijt of voor een giga bedrag
- These users thanked the author PsvBmg for the post:
- Hipster4Life
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Ardbeg
- Mister PSV
Insert standaard riedeltje dat de scouting er niet alleen is om bekende spelers aan te dragen.PsvBmg wrote: ↑29 Aug 2024, 20:52 Tja Karsdorp.
- Tjompie
- Internationale topspeler
Ontbijtkoek wrote: ↑29 Aug 2024, 20:53 https://www.ed.nl/PSV/deal-PSV-met-kars ... ~a0bc0b58/
Geen Itakura dus
Bijvoorbeeld Patrick van Aanholt zou op die manier nog naar de club kunnen komen, als PSV dat alsnog zou overwegen. Voor het centrum van de verdediging kan PSV nog naar tal van opties grijpen, terwijl er uitgaand weinig meer lijkt te gebeuren.
Alleen bij een transferoverval vanuit Engeland of Frankrijk kan bijvoorbeeld Johan Bakayoko of Jerdy Schouten nog weg. PSV moet dan nog wel een vervanger op kunnen pikken en vraagt daarom absolute hoofdprijzen.
- These users thanked the author Tjompie for the post:
- Tymo_verhees
-
- Vaste waarde in elftal
Ardbeg wrote: ↑29 Aug 2024, 20:54Insert standaard riedeltje dat de scouting er niet alleen is om bekende spelers aan te dragen.PsvBmg wrote: ↑29 Aug 2024, 20:52 Tja Karsdorp.
Iedereen kan dus scout worden bij PSV, lekker BL, ED en PL kijken
- These users thanked the author PsvBmg for the post:
- Hipster4Life
- Ontbijtkoek
- International
- Hatseflats
- Vedette
Niks
Jep
Eigenwijze tinus die Stewart.
-
- Internationale topspeler
Een deal met de Japanner Ko Itakura lijkt er definitief niet te komen. Borussia Mönchengladbach heeft donderdag opnieuw aan PSV laten weten dat de club geen zaken meer wil doen met de Eindhovenaren. Het is voor de Duitse club onmogelijk om nog een vervanger op te pikken, omdat de transfermarkt in het land vrijdag al vroeg in de avond sluit. Het is dezelfde situatie als waarin Olivier Boscagli bivakkeert: hij mag niet weg van PSV.
Man man man die gast had je weken geleden makkelijk kunnen oppikken. Zo onnodig en zo zonde dit. Je had deze transferperiode moeten gebruiken om PSV zo grandioos sterk te maken dat je ook in de CL echt mee kan doen. Een dag voor het sluiten van de markt, zit je nog steeds kwalitatief en kwantiteit minder dan vorig seizoen. Hoe dan..
Man man man die gast had je weken geleden makkelijk kunnen oppikken. Zo onnodig en zo zonde dit. Je had deze transferperiode moeten gebruiken om PSV zo grandioos sterk te maken dat je ook in de CL echt mee kan doen. Een dag voor het sluiten van de markt, zit je nog steeds kwalitatief en kwantiteit minder dan vorig seizoen. Hoe dan..
Last edited by AddoCultheld on 29 Aug 2024, 20:59, edited 2 times in total.
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- milansandro
-
- Moderator
Of Doekhi. Maar daar hebben ze ook nog maar 24 uur om een inkomende transfer af te handelen als vervanger. Met het aanblijven van Boscagli en een ervaren kracht als Karsdorp op rechts, zou ik een jongere CV prima kunnen begrijpen. Alleen de vraag of Nagalo dan de juiste man is.
- Standbeeld
- Mister PSV
Het valt mij op dat psvmedium genoemd wordt door Rik. Eerste keer in het ED?Ontbijtkoek wrote: ↑29 Aug 2024, 20:53 https://www.ed.nl/PSV/deal-PSV-met-kars ... ~a0bc0b58/
Geen Itakura dus
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- StratumZuid
- Ontbijtkoek
- International
-
- Lid 2e elftal
Noa Lang en Karsdorp bij PSV.. ik zie ze allebei wel graag voetballen, maar zet ze alsjeblieft niet achter een camera.
- These users thanked the author RSPSV for the post:
- Kritischepsver
- StratumZuid
- Vedette
Ik verwacht dat Ollie in de komende weken gaat verlengen
- These users thanked the author StratumZuid for the post (total 2):
- Psvamsterdam1913ab • JandeVakantieman
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Vaste waarde in elftal
Ik las het net op het BMG forum, verschillende fans opperde Doekhi als vervanger voor Itakura maar volgens enkele forumleden wil BMG hem niet meer laten gaanAddoCultheld wrote: ↑29 Aug 2024, 20:56 Een deal met de Japanner Ko Itakura lijkt er definitief niet te komen. Borussia Mönchengladbach heeft donderdag opnieuw aan PSV laten weten dat de club geen zaken meer wil doen met de Eindhovenaren. Het is voor de Duitse club onmogelijk om nog een vervanger op te pikken, omdat de transfermarkt in het land vrijdag al vroeg in de avond sluit. Het is dezelfde situatie als waarin Olivier Boscagli bivakkeert: hij mag niet weg van PSV.
Man man man die gast had je weken geleden makkelijk kunnen oppikken.
-
- Legende
Kom alsjeblieft nu niet aan met een Mees Hilgers of zo..
Deze transferperiode kenmerkt zich, tot nu toe, tot een prutswerk van grote proporties..
Wat een faal weer..
De markt volkomen slecht ingeschat..
Deze transferperiode kenmerkt zich, tot nu toe, tot een prutswerk van grote proporties..
Wat een faal weer..
De markt volkomen slecht ingeschat..
- These users thanked the author milansandro for the post:
- AddoCultheld
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Vaste waarde in elftal
En ik hoorde dat Olli boos is op PSV en perse wil vertrekken, voor hetzelfde geld gaat hij de kont in de krib gooien, die gaat never verlengen
- StratumZuid
- Vedette