Ajax - deel III

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Jur1913
Internationale topspeler

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:43
Jur1913 wrote: 03 Sep 2024, 13:41 Wanneer had Bergwijn zijn goede periode dan? Bij ons?
Sinds dat hij uit jong PSV kwam, hij was iedere wedstrijd dreigend en scoorde ook belangrijke goals.
Dus je bent aan het schermen met prestaties behaald bij ons. Vet

Sinds dat vertrek bij ons heeft hij het helemaal nergens meer waargemaakt en alleen maar chagrijnig op de bank zitten doen alsof hij de grote vedette van Nederland is.
Teletubby
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Image

Het is inmiddels overduidelijk, kunnen we stoppen met het reageren op Ajax?
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Ardbeg
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:36
    Ykhim wrote: 03 Sep 2024, 13:14

Lozano - die in Italië meer dan eens niet als klassieke vleugelaanvaller speelde - kwam met Napoli naar Amsterdam en heeft je club in eigen huis compleet verkracht, waarna hij terug naar Eindhoven kwam, een hattrick op jullie voorhoofd drukte en Ajax naar de laatste plek schoot. Hoe je juist deze vergelijking uit je vingers krijgt is echt buiten mijn voorstellingsvermogen. Dan heb je niet alleen een plank, maar echt een heel oerwoud voor je kop.

Lozano vergelijken met Bergwijn en Vleminckx. Ongekend.
    Heb jij moeite met begrijpend lezen?

Waar vergelijk ik lozano met vlemminckx?

Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.

Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.
    Wtf gast je doet je naam eer aan en vertegenwoordigd je gekke club waardig. Lozano is kampioen geworden van Italië, met Napoli. Na 33 jaar weer de scudetto gepakt. In 4 seizoenen gewoon basisspeler en bijna 40 goals en assists. Stevie 3 seizoenen veelal op de bank bij de Spurs, 7 goals gemaakt en compleet mislukt. Ik volg de Spurs van dichtbij en hij was gewoon niet goed genoeg.

Snap niet waarom ik reageer. Uiteindelijk is zelfs Bergwijn bij PSV groot geworden en niet bij jullie. In 2017/2018 toen PSV kampioen werd scoorde Lozano 17 keer en gaf 8 assists in de eredivisie. Bergwijn scoorde 8 keer en gaf 7 assists. Stevie gaat de kont van Benzema likken en geld tellen. Lozano wordt de grote ster bij SD in de MLS.
  • These users thanked the author RIO for the post (total 4):
    matejaVTheManBoszball191310. Nilis
    RIO
    Legende

Kut club met je kut supporters.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:42
    VTheMan wrote: 03 Sep 2024, 13:39

In welke topcompetitie heeft Bergwijn het "gehaald" dan? Want bij Tottenham heeft ie natuurlijk niet of nauwelijks gespeeld he, niet voor niets vonden ze het niet erg om hem naar Ajax te laten gaan. En Levy heeft er op onbegrijpelijke wijze nog winst uit weten te halen ook.

Bij Lozano zagen ze dit dus niet, zelfs een laaggeplaatste Southampton of een dergelijke club wilde hem niet, terwijl Tottenham toch we redelijk mee in de top speelde in de Bergwijn tijd.
    Wel leuk dat je dit gewoon terug kan zoeken en ziet dat er voor Lozano interesse vanuit Chelsea, United, Bayern, PSG en Atletico is geweest.

https://www.transfermarkt.nl/hirving-lo ... ler/316889

Oftewel, je lult maar wat.
    Maikel
    Site Admin

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:45
    Maikel wrote: 03 Sep 2024, 13:39 Dit gaat de goede kant op.
    Ik geef het nog maximaal 3 dagen als er doorgegaan wordt met posten
    Doe jij aan beperking van de vrije meningsuiting?
    Je snapt dat jij als Ajacied hier net wat minder rechten hebt dan de PSV’ers he? Vooral als er vooral onzin uit komt.

En je gaat nu een hele gevaarlijke kant op als je hier nog langer wilt blijven.
    Ardbeg
    Mister PSV

Doe jij aan beperking van mentaal?
  • These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
    StratumZuidBoszball1913
    Jur1913
    Internationale topspeler

ajax aangezien je zo lovend bent over door ons behaalde prestaties. Wat vond je van het afgelopen seizoen? Beetje genoten?
    ajax
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: ajax
    Favoriete speler: Johan Cruijff

Josef Dettelbacher wrote: 03 Sep 2024, 13:44 @ajax Misschien kun je even een kwartiertje tijd investeren en de posts van @VeresRivne doornemen. Dan kun je leren hoe je als Ajacied hier gerespecteerd en gewaardeerd wordt om je bijdrages, en hoe je het hier jaren kunt volhouden.

Ik sluit niet uit dat je dan zelfs liever hier bivakkeert dan op eender welk Ajaxforum.
    Ik praat op zijn tijd graag over actuele voetbal zaken, maar over Ajax praat ik natuurlijk liever en daar heb je niet alleen AS waar ik een ban heb voor nodig, op instagram etc kan je ook over Ajax praten
    RIO
    Legende

Ja don’t feed the troll. Hup wegwezen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Maikel wrote: 03 Sep 2024, 13:46

Je snapt dat jij als Ajacied hier net wat minder rechten hebt dan de PSV’ers he?

Huh, maar we hebben toch ook een Ajacied als mod? :mrgreen:
  • These users thanked the author Sensation for the post:
    Boszball1913
    RIO
    Legende

Sensation wrote: 03 Sep 2024, 13:47
    Maikel wrote: 03 Sep 2024, 13:46

Je snapt dat jij als Ajacied hier net wat minder rechten hebt dan de PSV’ers he?

Huh, maar we hebben toch ook een Ajacied als mod? :mrgreen:
    Ja maar die stuurt tenminste dickpics
  • These users thanked the author RIO for the post:
    Boszball1913
    De Realist
    Internationale topspeler

Hij schrijft die clubnaam tenminste wel goed met kleine letters

Al schrijf ik het liever als criminele kut organisatie op maargoed.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    Kezmania
    Meervoudig international

Hoe word je eigenlijk Mod? Kan je je daar vrijwillig voor aanmelden?
  • These users thanked the author Kezmania for the post:
    11 Tinus
    VeresRivne
    Vedette

Lozano heeft in zijn eerste PSV periode een niveau gehaald waar Bergwijn lichtjaren van verwijderd was.Ik moet wel zeggen dat ik van Lozano in zijn Napoli tijd meer had verwacht, ik dacht dat hij daar nog echt een grote stap zou zetten. Voor wat Bergwijn betreft, was bij PSV op zijn laatste seizoen op zo'n best, je kon qua talent echt wel zien dat hij wat kon. Heeft het bij Tottenham totaal niet laten zien in mijn ogen en ontbreekt het heilige vuur om zichzelf echt te verbeteren.
    Popcorn
  • These users thanked the author VeresRivne for the post (total 4):
    PersepolisGarnaalBoszball191310. Nilis
    It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
    SLAVA UKRAINE!!!
    ajax
    Veelbelovend talent
    Clubvoorkeur: ajax
    Favoriete speler: Johan Cruijff

Jur1913 wrote: 03 Sep 2024, 13:46 @ajax aangezien je zo lovend bent over door ons behaalde prestaties. Wat vond je van het afgelopen seizoen? Beetje genoten?
    Om eerlijk te zien als Ajax fan doet het je altijd pijn dat ajax al 2 jaar serieus niet meer meedoet om de prijzen, maar jullie waren top, waarbij mij wel goed doet is dat er ook altijd oud ajacieden mee verantwoordelijk zijn voor jullie successen.

De prestaties van die oud Ajacieden die volg ik dus ook nadrukkelijk, waar ik wel bij moet zeggen dat ik altijd een beetje afkeer op Dest heb als het gaat om de oud Ajaxspelers die nu bij jullie spelen.
    Sensation
    Lid scoutingsteam

Kezmania wrote: 03 Sep 2024, 13:50 Hoe word je eigenlijk Mod? Kan je je daar vrijwillig voor aanmelden?
    Dit weten maar heel weinig mensen maar dan moet je als je precies 1330 berichten geplaatst hebt een berichtje sturen naar ShovingNE2, die past je account dan aan.
    StratumZuid
    Vedette

De klassieke ajacied, je lijkt wel een meme
    Last edited by StratumZuid on 03 Sep 2024, 13:52, edited 1 time in total.
  • These users thanked the author StratumZuid for the post:
    RIO
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Teletubby
    Nationale topspeler

Niet happen jongens, jullie kunnen het
    mateja
    Internationale topspeler

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:46
    Josef Dettelbacher wrote: 03 Sep 2024, 13:44 @ajax Misschien kun je even een kwartiertje tijd investeren en de posts van @VeresRivne doornemen. Dan kun je leren hoe je als Ajacied hier gerespecteerd en gewaardeerd wordt om je bijdrages, en hoe je het hier jaren kunt volhouden.

Ik sluit niet uit dat je dan zelfs liever hier bivakkeert dan op eender welk Ajaxforum.
    Ik praat op zijn tijd graag over actuele voetbal zaken, maar over Ajax praat ik natuurlijk liever en daar heb je niet alleen AS waar ik een ban heb voor nodig, op instagram etc kan je ook over Ajax praten
    Nou.. niemand houdt je tegen hier hoor (Y)
    StratumZuid
    Vedette

Teletubby wrote: 03 Sep 2024, 13:45 Image

Het is inmiddels overduidelijk, kunnen we stoppen met het reageren op Ajax?
    ajax
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Persepolis
    Vedette

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:42
    VTheMan wrote: 03 Sep 2024, 13:39

In welke topcompetitie heeft Bergwijn het "gehaald" dan? Want bij Tottenham heeft ie natuurlijk niet of nauwelijks gespeeld he, niet voor niets vonden ze het niet erg om hem naar Ajax te laten gaan. En Levy heeft er op onbegrijpelijke wijze nog winst uit weten te halen ook.
    Ik heb het niet over zijn presteren, ik heb het over dat de Engelsen zijn prestaties goed genoeg vonden om hem aan te trekken.

Bij Lozano zagen ze dit dus niet, zelfs een laaggeplaatste Southampton of een dergelijke club wilde hem niet, terwijl Tottenham toch we redelijk mee in de top speelde in de Bergwijn tijd.
    Bergwijn was in de zomer van 2019 bijna naar Sevilla gegaan. Dan had je dus niks over Tottenham gehoord. Hadden zij het dan ook "niet gezien"? Je weet niet zo goed hoe het werkt volgens mij.
    Verder was de piek van Bergwijn zijn PSV tijd, is achteraf gebleken. Gelukkig voor jouw vergelijking speelden hij toen samen met Lozano. En Lozano was toen een stuk beter. In de 2 jaar dat hij bij PSV speelde had hij 40 goals en 23 assists in 6040 minuten. Elke 96 minuten betrokken bij een goal dus. Voor de eerlijkheid zal ik Bergwijn's laatste 2,5 jaar pakken, om zijn beginperiode als jong talent niet mee te nemen. Daarin had hij 29 goals en 37 assists in 8264 minuten. Elke 125 minuten betrokken bij een goal. Ook was Lozano meer beslissend op belangrijke momenten, waar Bergwijn bekend stond als aan choker (met als dieptepunt zijn enorme kans in blessuretijd in Arnhem die Ajax de titel schonk in 2018-19). Nee, Lozano was en is een klasse beter dan Bergwijn hoor.
    Last edited by Persepolis on 03 Sep 2024, 13:59, edited 1 time in total.
    Kezmania
    Meervoudig international

Sensation wrote: 03 Sep 2024, 13:52
    Kezmania wrote: 03 Sep 2024, 13:50 Hoe word je eigenlijk Mod? Kan je je daar vrijwillig voor aanmelden?
    Dit weten maar heel weinig mensen maar dan moet je als je precies 1330 berichten geplaatst hebt een berichtje sturen naar @ShovingNE2, die past je account dan aan.
    Goed om te weten. Dat ik goede vrienden ben met kleine Ardje en Maikel zal ook in mijn voordeel spreken. Altijd al eens autoriteit willen hebben op het internet. Ga het meteen doen.
    DadOfFour
    Internationale topspeler

Vrijheid van meningsuiting heeft sowieso al zijn beperkingen...
  • These users thanked the author DadOfFour for the post:
    Batsu
    La vida és massa curta per no fer broma
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

ajax wrote: 03 Sep 2024, 13:36Heb jij moeite met begrijpend lezen?

Waar vergelijk ik lozano met vlemminckx?

Met bergwijn durf ik hem zeker te vergelijken, Bergwijn in zijn goede tijd was beter dan lozano.

Het is niet voor niks dat Lozano de topcompetitie niet gehaald heeft en bergwijn wel.

En ik praat niet over lozano zijn prestatie in 1 wedstrijd, ik praat over zijn hele loopbaan.
    Als ik moeite heb met begrijpend lezen, dan heb jij moeite met basale logica. Je maakt de vergelijking toch echt zelf.

Het vergelijken van de carrières van Bergwijn en Lozano is al helemaal hilarisch. Bergwijn beleefde zijn hoogtepunt toen hij in 2016 en 2018 kampioen werd in Eindhoven, heeft daarna louter uitgeblonken in anonimiteit en middelmatigheid verpakt in een heel, héél duur jasje. Zal na het beëindigen van zijn topsportcarrière vermoedelijk vooral herinnerd worden om het feit dat hij aanvoerder was van het meest gênante Ajax aller tijden, of omdat hij in een bekerfinale een goal vierde die geen goal werd, waarna hij alwéér van dichtbij naar een prijsuitreiking mocht kijken. En Lozano? Tweemaal kampioen met PSV, Mexicaans kampioen met Pachuca, winnaar van de Noord-Amerikaanse Champions League, kampioen van Italië met notabene Napoli, waar hij een gewaardeerde kracht was. 70-voudig international, doelpuntenmaker en geliefd bij alle clubs waar hij gespeeld heeft. Met afstand de betere speler, de betere carrière en ook gewoon een veel sympathieker mens.

Maar goed, ik begrijp wel dat je hem niet mag na al die keren dat Lozano met z'n puppy Ajax is wezen wandelen. Het moet frustrerend zijn als een beperkte speler als Lozano keer op keer zo'n loopje neemt met wat volgens jou veruit de grootste club van Nederland is.
  • These users thanked the author Ykhim for the post (total 8):
    VTheManKingfisherGrasmatpsvgoudaNuMaHightowerDonyellMalenHeissenberrug
    Post Reply