Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 10:39
PsvBmg wrote: 16 Jul 2023, 10:37

Van welk geld ?
Vranckx en Sanchez waren al in beeld, lijkt me sterk dat we opeens armer zijn na vertrek Xavi toch?
Alleen zal je nu ook een vervanger voor Simons moeten halen en je speler die met afstand het meeste zou gaan opleveren is weg voor een appel en ei
danko-lazovic
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 04 Aug 2021, 16:04
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:41 Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
Tenzij je CL voetbal haalt…
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8,014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

We beginnen dit seizoen weer op -40 en met de verkoop van Sangare houden we maar 25 netto over. Het Madueke potje is al behoorlijk uitgegeven aan Pepi en Lang, dus ik houd mijn hart vast.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De berichten over CDK kan ik niet los zien hiervan.

Dit zal voor PSV zelf geen schok zijn en ga ervan uit dat er achter de schermen al geanticipeerd wordt.
Dat hier weer leden roepen dat we blut zijn en niks meer kunnen is lachwekkend. Als er geen geld meer is waarom zou PSV dan bezig zijn nu met Vranckx en interesse tonen in Sanchez?
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:41 Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
Ja, laten we iedereen verkopen.
Doe uit dat licht, weg die club
PeeJ
Vaste waarde in elftal
Posts: 538
Joined: 28 Feb 2021, 17:39
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tjonge, een langer verblijf van Simons zou het allemaal wel een stuk makkelijker gemaakt hebben. Nu gaat blijken wat de waarde van Stewart écht is. De (iets afgeroomde) vraagprijs voor je beoogde aanwinsten betalen, kunnen alle TD’s. Met beperkte middelen een CL-waardige selectie neerzetten is andere koek.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:41 Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
Dan speel je met vrijwel een nieuwe 11. Bakayoko en Veerman moet je gewoon behouden als je enigsinds vastigheid in het elftal wilt creeeren.

Meest positieve scenario wat ik voor me zie is CdK huren, glasbak als CV kopen en Vranckx halen. Dat zou wel een titelwaardig elftal moeten zijn. Inderdaad dan moet je wel iemand huren maar met zoveel waarde in het veld moet je dat wel kunnen redden.
Ricardo Zamora
International
Posts: 993
Joined: 09 Aug 2018, 04:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:43
CZ_Code wrote: 16 Jul 2023, 10:39

Vranckx en Sanchez waren al in beeld, lijkt me sterk dat we opeens armer zijn na vertrek Xavi toch?
Xavi was je cashcow. Reken maar dat de RvC op de rem trapt nu. Dit gaat enorme consequenties hebben op je verdere transferbeleid.
Zoals je al eerder stelt zou ik ook Bakayoko verkopen. Eén van de weinige spelers waarbij ik inschat dat we er meer voor krijgen dan dat hij daadwerkelijk waard is. Afgelopen winter totaalplaatje van €15 miljoen en hij heeft zich goed ontwikkeld. Madueke en Locadia hebben we voor teveel verkocht terwijl de balans vaak de andere kant uitslaat.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 10:45 De berichten over CDK kan ik niet los zien hiervan.

Dit zal voor PSV zelf geen schok zijn en ga ervan uit dat er achter de schermen al geanticipeerd wordt.
Dat hier weer leden roepen dat we blut zijn en niks meer kunnen is lachwekkend. Als er geen geld meer is waarom zou PSV dan bezig zijn nu met Vranckx en interesse tonen in Sanchez?
Verlenging van het contract van Xavi zou ook een flinke investering zijn geweest. Kan me voorstellen dat dat ook een hap zou nemen uit het transferbudget met zijn tekenbonus en met z'n salaris uit het salarisbudget. Dat kon blijkbaar ook allemaal.
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:42
El Dante wrote: 16 Jul 2023, 10:33

Waar haal je deze info vandaan? Zover ik weet hadden we vorig boekjaar geld zat omdat we Cody en Madueke in 1 seizoen verkochten, daar hebben we Lang en Pepi voor gehaald, lijkt me dat dit ongeveer op is of nog enkele miljoenen over zijn. Dit boekjaar begin je gewoon weer met een negatief resultaat zoals ieder seizoen en moet je dus eerst verkopen (meer dan de 10 miljoen die we tot nu toe verkocht hebben) om überhaupt quitte te spelen, of je moet gokken op CL-geld.

Volgens mij is er echt weer wat substantieels mogelijk als je Sangaré verkoopt, terwijl over een halve maand de CL-voorronde op de stoep staat en je nog minimaal een CV, CAM, RB en CVM nodig hebt, om een beetje in de buurt te komen van een goed elftal. Maar ik hoop dat ik het mis heb.
Hoe PSV het in de boeken zet maakt me niet uit maar met 110 miljoen in 8 maanden cashen en slechts 20 uitgeven denk ik niet dat het water aan de lippen staat. In de range van 8 tot 10 miljoen denk ik dat je er sowieso nog twee moet kunnen halen.
Het maakt jou niet uit, maar het maakt PSV wel uit haha. Gakpo's verkoop is volledig in het vullen van gaten van vorig jaar gegaan, net zoals de verkopen van Xavi, Guti en Seelt gebruikt zullen worden om het gat van dit jaar te vullen. Het geld van Madueke (35m) vorig jaar is 'extra', waar we een deel van konden gebruiken om te herinvesteren. Daar hebben we nu Pepi en Lang voor gekocht, misschien zijn er nog wat miljoenen van over, maar verwacht niet dat je zonder de Sangaré-verkoop opeens de huidige mankementen in de selectie kan fixen.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Jwoeloe wrote: 16 Jul 2023, 10:50
Maikel wrote: 16 Jul 2023, 10:45 De berichten over CDK kan ik niet los zien hiervan.

Dit zal voor PSV zelf geen schok zijn en ga ervan uit dat er achter de schermen al geanticipeerd wordt.
Dat hier weer leden roepen dat we blut zijn en niks meer kunnen is lachwekkend. Als er geen geld meer is waarom zou PSV dan bezig zijn nu met Vranckx en interesse tonen in Sanchez?
Verlenging van het contract van Xavi zou ook een flinke investering zijn geweest. Kan me voorstellen dat dat ook een hap zou nemen uit het transferbudget met zijn tekenbonus en met z'n salaris uit het salarisbudget. Dat kon blijkbaar ook allemaal.
Precies. PSV wilde heel erg ver gaan voor hem
Die ruimte is er dus gewoon.
User avatar
DeBruyne
Meervoudig international
Posts: 1,166
Joined: 19 Apr 2018, 13:21
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Al bijna 400 online hier. Gaan we naar een record vandaag?
PsvBmg
Vaste waarde in elftal
Posts: 566
Joined: 14 Jul 2021, 21:41
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Dante wrote: 16 Jul 2023, 10:50
11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:42

Hoe PSV het in de boeken zet maakt me niet uit maar met 110 miljoen in 8 maanden cashen en slechts 20 uitgeven denk ik niet dat het water aan de lippen staat. In de range van 8 tot 10 miljoen denk ik dat je er sowieso nog twee moet kunnen halen.
Het maakt jou niet uit, maar het maakt PSV wel uit haha. Gakpo's verkoop is volledig in het vullen van gaten van vorig jaar gegaan, net zoals de verkopen van Xavi, Guti en Seelt gebruikt zullen worden om het gat van dit jaar te vullen. Het geld van Madueke (35m) vorig jaar is 'extra', waar we een deel van konden gebruiken om te herinvesteren. Daar hebben we nu Pepi en Lang voor gekocht, misschien zijn er nog wat miljoenen van over, maar verwacht niet dat je zonder de Sangaré-verkoop opeens de huidige mankementen in de selectie kan fixen.
Precies dit
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 16 Jul 2023, 10:51
Jwoeloe wrote: 16 Jul 2023, 10:50

Verlenging van het contract van Xavi zou ook een flinke investering zijn geweest. Kan me voorstellen dat dat ook een hap zou nemen uit het transferbudget met zijn tekenbonus en met z'n salaris uit het salarisbudget. Dat kon blijkbaar ook allemaal.
Precies. PSV wilde heel erg ver gaan voor hem
Die ruimte is er dus gewoon.
Plus dan de opbrengst nu, daar moet je toch wel een investering mee kunnen doen. Wat kostte die Spertsyan?
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

El Dante wrote: 16 Jul 2023, 10:50
11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:42

Hoe PSV het in de boeken zet maakt me niet uit maar met 110 miljoen in 8 maanden cashen en slechts 20 uitgeven denk ik niet dat het water aan de lippen staat. In de range van 8 tot 10 miljoen denk ik dat je er sowieso nog twee moet kunnen halen.
Het maakt jou niet uit, maar het maakt PSV wel uit haha. Gakpo's verkoop is volledig in het vullen van gaten van vorig jaar gegaan, net zoals de verkopen van Xavi, Guti en Seelt gebruikt zullen worden om het gat van dit jaar te vullen. Het geld van Madueke (35m) vorig jaar is 'extra', waar we een deel van konden gebruiken om te herinvesteren. Daar hebben we nu Pepi en Lang voor gekocht, misschien zijn er nog wat miljoenen van over, maar verwacht niet dat je zonder de Sangaré-verkoop opeens de huidige mankementen in de selectie kan fixen.
Het is lastig te discussiëren omdat we het beide niet weten maar het lijkt mij niet dat wij met 4 concrete vacatures 20 miljoen uit gaan geven voor 2 posities en de andere 2 niet op te pakken terwijl daar hardnekkige geruchten over zijn voor spelers met hoge transfersommen. En nu komt Xavi er nog bij ook.

Hoe je het ook went of keert. PSV zal nog 3 basisspelers halen met of zonder verkoop van Sangaré.
User avatar
Dr. Gonzo
Vaste waarde in elftal
Posts: 696
Joined: 24 Jan 2022, 13:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:41 Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
Een middenvelder (Xavi) vertrekt. De oplossing is dan toch nooit om dus maar je beide andere middenvelders te verkopen om het vertrek van Xavi op te kunnen vangen?

Wat mij betreft houden we Sangare aan zijn contract als zijn clausule niet betaald wordt in juli, en gaan we nu niet meer onderhandelen over een lager bedrag.
Zonder echte 10 op het middenveld gaan spelen. Veerman - Vranckx - Sangare bijvoorbeeld
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Announce Chucky.
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik snap niet zo goed waarom mensen hier zo tegen huur zijn en doen alsof Stewart nooit meer gaat huren.

PSV zit nu in een vreselijke kut situatie. Er is helemaal geen tijd (en geld) om nu wekenlange onderhandelingen te voeren over mogelijke vervangers van Xavi. Dus is huur een hele logische oplossing. Of je wilt met Til de vCL in, dat kan natuurlijk ook (niet).
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dr. Gonzo wrote: 16 Jul 2023, 10:57
Menno1 wrote: 16 Jul 2023, 10:41 Met verkoop Sangare ben je er niet. Ook dit seizoen moeten er gaten gedicht worden. Als er daadwerkelijk zoveel interesse is in Bakayoko dan zou ik die verkopen en wellicht Veerman ook. Verkoop je die 2 voor 45 miljoen plus Sangare dan heb je wel heks om te herinvesteren. En dat is keihard nodig, tenzij je weer wilt gaan huren
Een middenvelder (Xavi) vertrekt. De oplossing is dan toch nooit om dus maar je beide andere middenvelders te verkopen om het vertrek van Xavi op te kunnen vangen?

Wat mij betreft houden we Sangare aan zijn contract als zijn clausule niet betaald wordt in juli, en gaan we nu niet meer onderhandelen over een lager bedrag.
Zonder echte 10 op het middenveld gaan spelen. Veerman - Vranckx - Sangare bijvoorbeeld
Je moet budget creëren. Het geld is op. Wil je nieuwe dure aankopen dan moet er eerst flink verkocht worden.

Met een nieuw contract van Xavi had je risico kunnen nemen, wetende dat die jongen 60 miljoen waard is. Dat is nu weg dus miet het over een andere boeg.

Je selectie heeft 3 spelers met waarde: Sangare, Veerman en Bakayoko. De rest is klein bier of zit er net (Lang, Pepi).
El Dante
Bankzitter
Posts: 262
Joined: 04 Nov 2020, 14:47
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 10:55
El Dante wrote: 16 Jul 2023, 10:50

Het maakt jou niet uit, maar het maakt PSV wel uit haha. Gakpo's verkoop is volledig in het vullen van gaten van vorig jaar gegaan, net zoals de verkopen van Xavi, Guti en Seelt gebruikt zullen worden om het gat van dit jaar te vullen. Het geld van Madueke (35m) vorig jaar is 'extra', waar we een deel van konden gebruiken om te herinvesteren. Daar hebben we nu Pepi en Lang voor gekocht, misschien zijn er nog wat miljoenen van over, maar verwacht niet dat je zonder de Sangaré-verkoop opeens de huidige mankementen in de selectie kan fixen.
Het is lastig te discussiëren omdat we het beide niet weten maar het lijkt mij niet dat wij met 4 concrete vacatures 20 miljoen uit gaan geven voor 2 posities en de andere 2 niet op te pakken terwijl daar hardnekkige geruchten over zijn voor spelers met hoge transfersommen. En nu komt Xavi er nog bij ook.

Hoe je het ook went of keert. PSV zal nog 3 basisspelers halen met of zonder verkoop van Sangaré.
Klopt wat je zegt, maar mijn punt is eigenlijk dat ik die laatste zin betwijfel, het lijkt met niet dat PSV zonder de verkoop van Sangaré drie basisspelers kan kopen, of ze moeten heel goedkoop zijn. En dat is best wel een ruksituatie, met over een halve maand alweer de eerste pot.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil godverdomme Chucky zien voor 9 miljoen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het feit dat PSV 20 miljoen betaalt voor een 2e spits en linksbuiten moet toch genoeg reden zijn om aan te nemen dat het geld niet op is?
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Misschien moeten we eerst even een middenvelder halen…
040-076
Meervoudig international
Posts: 1,054
Joined: 30 Aug 2021, 17:41
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zal wel geld zijn, maar ik denk persoonlijk dat Stewart heeft gewacht wat Xavi ging doen. Nu zal er eerst een 10 bij moeten.
Marcel for president!
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 16 Jul 2023, 11:03 Het feit dat PSV 20 miljoen betaalt voor een 2e spits en linksbuiten moet toch genoeg reden zijn om aan te nemen dat het geld niet op is?
En dan vergeet je de concrete interesse in Vranckx en Sanchez nog te benoemen

Plus het feit dat PSV heel ver wilde gaan voor Simons, wat ook een flinke investering geweest zou zijn.
Post Reply