Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die gaan hem niet kunnen betalen. Nooit dat PSV een enorm verlies gaat pakken.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 3):
StandbeeldGrasmatRikkert1234
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zou toch wel erg jammer zijn. Hoop echt dat hij nog een 2e seizoen blijft.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die blijft ook nog wel een jaar. Hij wil zich ongetwijfeld revancheren voor zijn matige eerste seizoen. En PSV zelf zal ook niet happig zijn op een verkoop.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Grasmat
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die kunnen hem niet betalen, maar zo wel (of een andere club) dan vind ik het prima om hem te laten gaan voor aankoopbedrag…
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik niet.
These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
Heissenberrug
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik ook niet. Chucky's aandeel in de aanstaande titel wordt schromelijk onderschat.
These users thanked the author SKERLA for the post (total 13):
KritischepsverRen HöekVoormalig KGguusOp weg naar nr 26YkhimHeissenberrugJoenepsvFTSTijnPersepolisDe Realistdanko-lazovic
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

De meesten snappen er echt de ballen van. Die hebben liever een luie Malen. Als Roger Schmidt Lozano en Luuk hadden gehad dan waren we in dat 2e jaar dik kampioen geworden.
These users thanked the author RIO for the post (total 16):
SKERLASensationVanthaman18ShovingNE2mr.topDribbleRen HöekArdbegVoormalig KGguusYkhimNoosaPersepolisDe Realistdanko-lazovicPeeJ
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik wil niet liever Malen, ik wil het liefst een Chucky die de pannen van het dak speelt. Ik zie het alleen niet meer gebeuren, dus dan heb ik liever een talent die net als Chucky het snot voor de ogen rent maar die over 2 jaar op basis van leeftijd alleen al meer zou kunnem opleveren.
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

LaFoquita wrote: 14 Mar 2024, 12:27Oscar Zambrano van LDU Quito (volgens mijn bescheiden mening, is hij onhaalbaar)
Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Voijke
Internationale topspeler
Posts: 3,165
Joined: 25 Aug 2017, 13:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

mr.top wrote: 23 Mar 2024, 10:41
LaFoquita wrote: 14 Mar 2024, 12:27Oscar Zambrano van LDU Quito (volgens mijn bescheiden mening, is hij onhaalbaar)
Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Edison Mendez inschakelen en Quito herinneren dat we Edison voor een vriendenprijsje naar hen terug hebben laten gaan.
Sangaré, le Roi du PSV :strong:
Bram
Nationale topspeler
Posts: 2,067
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 23 Mar 2024, 11:21
mr.top wrote: 23 Mar 2024, 10:41

Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Edison Mendez inschakelen en Quito herinneren dat we Edison voor een vriendenprijsje naar hen terug hebben laten gaan.
Zou Earnie dit weten?
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoort ie wel op de Herdgang bij een broodje van Paul
These users thanked the author psvgouda for the post:
Standbeeld
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 23 Mar 2024, 11:21
mr.top wrote: 23 Mar 2024, 10:41

Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Edison Mendez inschakelen en Quito herinneren dat we Edison voor een vriendenprijsje naar hen terug hebben laten gaan.
Edison Mendez. Dat was een fijne speler om erbij te hebben. Die heeft echt geweldige goals gemaakt. Tegen Arsenal en de eerste in de 6-2 overwinning op Ajax. Mooie voetballer.
These users thanked the author Joenepsv for the post:
Edison
User avatar
mr.top
Internationale topspeler
Posts: 4,860
Joined: 01 Dec 2019, 07:18
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voijke wrote: 23 Mar 2024, 11:21
mr.top wrote: 23 Mar 2024, 10:41

Waarom is die man onhaalbaar ? Zijn de prijzen in Equador zo gestegen!?
Edison Mendez inschakelen en Quito herinneren dat we Edison voor een vriendenprijsje naar hen terug hebben laten gaan.
Leuk idee. Al denk ik dat het wel wat lang geleden is
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 23 Mar 2024, 06:50 Die gaan hem niet kunnen betalen. Nooit dat PSV een enorm verlies gaat pakken.
Er gaat enorm veel geld om in Mexicaanse clubs. Onderschat dat niet.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
Tijn
Internationale topspeler
Posts: 4,216
Joined: 26 Aug 2017, 14:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
Chucky voor 8 miljoen verkopen is echt waanzin. Veel te veel scorebord journalistiek hier.
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn. Lozano moet elke wedstrijd alles geven en als hij volgend jaar een roulatie partner zou hebben dan zal het beter gaan.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Teletubby wrote: 23 Mar 2024, 15:57
11 Tinus wrote: 23 Mar 2024, 15:36 Ik zou er niet negatief tegenover staan als Chucky naar Mexio gaat. Ook als het slechts pakweg 8 a 9 miljoen oplevert. Het kan volgend seizoen weer heel veel beter gaan dan dit jaar maar als het niet beter wordt is het een te dure kracht. Dan zeg ik bedankt voor de titel en CL inkomsten, pak je verlies en investeer het wijs.
Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn.
In principe niet oneens hoor want idd Lang Lozano en 2 nieuwe vleugelflitsers klinkt prima maar ik denk dat PSV een upgrade van Lozano zou moeten kunnen krijgen op basis van alles wat ik dit seizoen van hem gezien heb.

Van mij hoeft ie niet weg maar pakweg 9 miljoen en een flink salaris biedt wel ruimte om te investeren.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heruone wrote: 23 Mar 2024, 15:28Er gaat enorm veel geld om in Mexicaanse clubs. Onderschat dat niet.
Ja, vooral qua salarissen volgens mij. Maar Ze zijn maar 3x boven de 6 miljoen uitgekomen in 10 jaar. Topaankoop 10 miljoen. Die gaan Chucky niet kunnen betalen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Mar 2024, 15:59Van mij hoeft ie niet weg maar pakweg 9 miljoen en een flink salaris biedt wel ruimte om te investeren.
Zes miljoen afschrijven in 1 jaar tijd..... Lijkt me niet.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Teletubby
Nationale topspeler
Posts: 2,234
Joined: 06 Jun 2023, 10:03
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 23 Mar 2024, 15:59
Teletubby wrote: 23 Mar 2024, 15:57

Een 28 jarige speler na 1 seizoen voor 55/60% van je aankoopwaarde verkopen die in het verleden heeft aangetoond gewoon een geweldige voetballer te zijn, is echt krankzinnig. Volgend jaar gewoon Lozano en Lang in de basis met twee gretige jonge honden achter ze zodat ze die druk voelen om te presteren gaat de sleutel zijn.
In principe niet oneens hoor want idd Lang Lozano en 2 nieuwe vleugelflitsers klinkt prima maar ik denk dat PSV een upgrade van Lozano zou moeten kunnen krijgen op basis van alles wat ik dit seizoen van hem gezien heb.

Van mij hoeft ie niet weg maar pakweg 9 miljoen en een flink salaris biedt wel ruimte om te investeren.
Bakayoko en Veerman de deur uitdoen voor gezamenlijk 80-100 miljoen geeft ook de ruimte. Ik denk dat Lozano in goede doen gewoon top 3 buitenspelers van de eredivisie is. Dat heeft hij in het verleden laten zien en dit jaar heeft hij ook enkele momenten gehad van klasse.

Lozano behouden en twee grote talenten voor erachter a la Pepi lijkt mij de uitkomst. Dat heeft Luuk ook naar een buitenaards niveau getild.
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens mij hebben er hier heel veel mensen aandelen in Chucky BV :neh:
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Chucky heeft geen topseizoen, maar compenseert zijn aanvallende vormgebrek met andere kwaliteiten waar het team baat bij heeft.
Ik ga ervan uit dat ie volgend jaar minimaal hetzelfde kan leveren, dit seizoen is een beetje zijn ondergrens.
Als zijn vorm en geluk voor de goal een beetje terugkomt is het een topper voor ons.
Niet verkopen dus wat mij betreft, en al helemaal niet voor de hier genoemde bedragen.
These users thanked the author Søren for the post:
ShovingNE2
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Even over onze andere spelers; het is dat Baka nog maar 20 is maar ik zou als buitenlandse club (vooral Spaanse en Italiaanse) veel meer interesse hebben in Veerman.

Veerman kan in een team dat aan de bal is gewoon zo veel en wordt verdedigend ook steeds functioneler, Baka, of eigenlijk wij, heeft echt geluk dat die statistisch gezien heel goed is. Het is dat Veerman’s contract niet zo lang meer duurt, die ouder is en op het middenveld speelt, maar ik vind hem veel meer waarde hebben in een team.
Post Reply