Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Het Kanon
Internationale topspeler

FC Bracke wrote: 09 May 2024, 21:08 En wellicht al genoemd, maar Zeno Debast dus voor 16 tot 18 miljoen naar Sporting Portugal.
Als vervanger of als upgrade van St.Juste?
Ittot
Internationale topspeler

Zul je zien dat wij met st juste aankomen.

Maar lijkt me duidelijk dat we in de verdediging (met ook Benitez nog maar een 1 jarig contract) nogal wat werk te verzetten hebben.

Ik hoop echt dat we iig Teze en Boscagli kunnen verlengen. Dat zou echt een pak van mijn hart zijn.

En Mauro natuurlijk.
Massimo
Legende

St Juste lijkt inderdaad wel serieus. Bij Heerenveen en Feyenoord vond ik hem tekort komen voor PSV, maar hij kan zich ontwikkeld hebben. Echter dan zit je nog met zijn blessuregevoeligheid.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Juancho
    Madueke
    Legende

Dan zou PSV indirect de transfer van Debast naar Sporting kunnen faciliteren als ze die 10+ miljoen voor St. Juste aftikken. :mrgreen:

Sporting heeft met Diomande en Inacio al 2 klasbakken en aangezien Coates niet de jongste meer is kunnen ze met Debast erbij een zeer behoorlijke verdediging opstellen.
    Massimo
    Legende

Grote kans dat Diomande voor een heel groot bedrag naar Engeland vertrekt deze zomer.
    Klapstoel
    Basisspeler

St. Juste, Flamingo en Driouech zijn drie namen die redelijk concreet in verband met PSV worden gebracht.

Flamingo vind ik persoonlijk erg interessant aangezien hij CV en CVM kan spelen (profiel a la Schouten). St. Juste ken ik niet goed genoeg en Driouech is denk ik interessant aangezien er vanuit de jeugd niemand doorstroomt wat vroeger met Gakpo, Depay, Malen en Bako wel gebeurde als vierde flankspeler. Verwacht dat we hem zo moeten inschalen
    Armada
    Internationale topspeler

Songfestival valt tegen dit jaar.
    Romario040
    Ballenjongen
    Clubvoorkeur: PSV
    Favoriete speler: Noa Lang

Vanuit de jeugd komt Jevon Simons.

Ik verwacht wel dat Simons volgend jaar bij PSV 1 komt.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Armada wrote: 09 May 2024, 22:16 Songfestival valt tegen dit jaar.
    Nee man, op een paar saaie acts na een hoop half naakte vrouwen.
    Jwoeloe
    Moderator

Wacht maar tot Peet dalijk We Are The Champions komt zingen. Vol overtuiging.
  • These users thanked the author Jwoeloe for the post (total 2):
    ArmadaJChovanec
    Armada
    Internationale topspeler

Jwoeloe wrote: 09 May 2024, 22:23
    Wacht maar tot Peet dalijk We Are The Champions komt zingen. Vol overtuiging.
    Een lied over inclusiviteit en verzoening.
    Tijn
    Internationale topspeler

Massimo wrote: 09 May 2024, 21:40 St Juste lijkt inderdaad wel serieus. Bij Heerenveen en Feyenoord vond ik hem tekort komen voor PSV, maar hij kan zich ontwikkeld hebben. Echter dan zit je nog met zijn blessuregevoeligheid.
    Laatste 3 seizoenen gemiddeld bijna 25 wedstrijden per jaar gemist. Zou om die reden echt een bizarre transfer zijn.
  • These users thanked the author Tijn for the post (total 3):
    fritskeJuanchoLeon77M
    Klapstoel
    Basisspeler

Tijn wrote: 09 May 2024, 22:32
    Massimo wrote: 09 May 2024, 21:40 St Juste lijkt inderdaad wel serieus. Bij Heerenveen en Feyenoord vond ik hem tekort komen voor PSV, maar hij kan zich ontwikkeld hebben. Echter dan zit je nog met zijn blessuregevoeligheid.
    Laatste 3 seizoenen gemiddeld bijna 25 wedstrijden per jaar gemist. Zou om die reden echt een bizarre transfer zijn.
    Even voor mijn beeldvorming wat is normaal? Volgens heeft Lang ook een redelijk hoog gemiddelde toch?
    JChovanec
    Meervoudig international

CZ_Code wrote: 09 May 2024, 22:22
    Nee man, op een paar saaie acts na een hoop half naakte vrouwen.
    Helemaal met je eens, eindelijk weer een beetje de essentie van het Songfestival terug.
    Tijn
    Internationale topspeler

Klapstoel wrote: 09 May 2024, 22:37
    Tijn wrote: 09 May 2024, 22:32

Even voor mijn beeldvorming wat is normaal? Volgens heeft Lang ook een redelijk hoog gemiddelde toch?
    Lang 5, 11 en 30, waarbij de 30’wedstrijden dit seizoen is. Dat is voor Lang dus een extreem hoog aantal, maar voor St Juste slechts iets bovengemiddeld.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Klapstoel wrote: 09 May 2024, 22:06 St. Juste, Flamingo en Driouech zijn drie namen die redelijk concreet in verband met PSV worden gebracht.

Flamingo vind ik persoonlijk erg interessant aangezien hij CV en CVM kan spelen (profiel a la Schouten). St. Juste ken ik niet goed genoeg en Driouech is denk ik interessant aangezien er vanuit de jeugd niemand doorstroomt wat vroeger met Gakpo, Depay, Malen en Bako wel gebeurde als vierde flankspeler. Verwacht dat we hem zo moeten inschalen
    Flamingo zou ik echt een topinvestering vinden; heb ik erg veel vertrouwen in voor de basis, zeker naast Boscagli als we hem kunnen behouden. Ik denk dat hij snel toe kan groeien naar het niveau en de bijdrage die St. Juste meebrengt, in wie ik voetballend wel vertrouwen heb maar gezien de blessuregeschiedenis wel wat investeringsrisico betekent. Driouech is een goedkope breedtekracht, die in de luwte achter Lang zou kunnen doorgroeien.

Overigens valt die flankspeler uit eigen jeugd te bezien. Ik volg Jong PSV niet wekelijks op tv, maar Jevon Simons laat puike cijfers zien. Die zou vriend en vijand natuurlijk best kunnen verrassen in de voorbereiding en ik vind Bosz precies een trainer die daar wel oog voor houdt, zoals hij vorig zomer ook liet zien met Kwaaitaal.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

O Goleiro Grande wrote: 09 May 2024, 22:41
    Klapstoel wrote: 09 May 2024, 22:06 St. Juste, Flamingo en Driouech zijn drie namen die redelijk concreet in verband met PSV worden gebracht.

Flamingo zou ik echt een topinvestering vinden; heb ik erg veel vertrouwen in voor de basis, zeker naast Boscagli als we hem kunnen behouden. Ik denk dat hij snel toe kan groeien naar het niveau en de bijdrage die St. Juste meebrengt, in wie ik voetballend wel vertrouwen heb maar gezien de blessuregeschiedenis wel wat investeringsrisico betekent. Driouech is een goedkope breedtekracht, die in de luwte achter Lang zou kunnen doorgroeien.

Overigens valt die flankspeler uit eigen jeugd te bezien. Ik volg Jong PSV niet wekelijks op tv, maar Jevon Simons laat puike cijfers zien. Die zou vriend en vijand natuurlijk best kunnen verrassen in de voorbereiding en ik vind Bosz precies een trainer die daar wel oog voor houdt, zoals hij vorig zomer ook liet zien met Kwaaitaal.
    Met alle respect, maar waar is Kwaaitaal nu? Schat Jevon overigens wel een stuk hoger in dan Kwaaitaal.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

CZ_Code wrote: 09 May 2024, 22:44

Met alle respect, maar waar is Kwaaitaal nu? Schat Jevon overigens wel een stuk hoger in dan Kwaaitaal.
    Kwaaitaal kan je afschrijven. Simons kan het halen, maar is er nog niet (klaar voor).
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

Kwaaitaal kende wat blessures en verdeelde daarbuiten zijn optredens tussen Jong PSV en O18. Wat gezien zijn leeftijd prima is, want dat hij ondanks zijn kansen en prima optredens in de voorbereiding van dit seizoen nog niet is doorgebroken zegt natuurlijk niets: hij was toen net een maand 18.

Het punt is gewoon dat Bosz het Jong-team niet links laat liggen en spelers uit de academy zeker kansen gunt in de aanloop van het seizoen. Simons, die inderdaad wat verder is, zou net als Babadi best eens kunnen verrassen als het over een week of zeven weer begint…
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Madueke wrote: 09 May 2024, 21:15 Als je even het rijtje verdedigers erbij pakt;

Dest: weg
    Sambo: weg
    ABK: weg
    Teze: verlengen of weg
    Boscagli: verlengen of weg
    Ramalho: weg (na aankoop fatsoenlijke RCV)
    Van Aanholt: weg
    Obispo: verlengen of weg (die jongen moet toch echt eens ergens wekelijks gaan spelen)
    Mauro: is here to stay!
    Fredrik Oppegård niet te vergeten.
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

Madueke wrote: 09 May 2024, 21:15 Als je even het rijtje verdedigers erbij pakt;

Dest: weg
    Sambo: weg
    ABK: weg
    Teze: verlengen of weg
    Boscagli: verlengen of weg
    Ramalho: weg (na aankoop fatsoenlijke RCV)
    Van Aanholt: weg
    Obispo: verlengen of weg (die jongen moet toch echt eens ergens wekelijks gaan spelen)
    Mauro: is here to stay!
    Image
    Teletubby
    Nationale topspeler

Iedereen schreeuwt al jaren dat de verdediging op de schop moet, doet Earnie het eens en dan is het ook niet goed
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    DoubleUCoolman
    Balinho
    Internationale topspeler

Met alle respect, maar waar is Kwaaitaal nu?
    Die staat om het hoekje van de straat respectloos over jou te roddelen.
    Madueke
    Legende

Het gaat dan echt wel een monsterklus worden, natuurlijk moe(s)t de verdediging op de schop, maar vaak gaat dat in fases. Nu is de kans aanwezig dat alleen Mauro overblijft.

Nog los van de toekomst en vervanging van Benitez, Veerman, Tillman en Bakayoko. Kan Earnie wellicht alvast op vakantie? :whistle:
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

Je zou ook kunnen overwegen om Teze óf Boscagli te houden om enig continuïteit in de verdediging te behouden en die dan in 2025 transfervrij te laten gaan. Maar ja, als er voor beiden een goed bod komt zullen ze allebei wel gaan.
    Post Reply