Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Het hart huilt inderdaad, net als bij Barco en Zaracho voorheen. Nou is Atlanta geen misselijke club, betalen goed en je mag je sport op prachtige plekken beoefenen, maar het is jammer dat zulke jongens niet naar PSV komen. Zo'n Almada had echt wat toegevoegd, denk ik.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/

Een vers gerucht, geen idee hoe serieus deze bron is.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 04 Aug 2021, 17:10 https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/

Een vers gerucht, geen idee hoe serieus deze bron is.
Hee dit zijn de mooiste! Even lezen!
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
Jammer, vind hem toch wel een interessante speler..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
FOOTB_REM_S: No

Johann Vogel wrote: 04 Aug 2021, 17:10 https://puntoseguido.cl/de-la-precordil ... -valencia/

Een vers gerucht, geen idee hoe serieus deze bron is.
Als we iets uit Chili halen dan wel con carne graag
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 04 Aug 2021, 17:16 Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
Jammer, vind hem toch wel een interessante speler..
Fabrizio gaf het ook al aan op Twitter. Jammer dat hij niet eerst een stap naar de (sub) top maakt in de eredivisie.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Mino Raiola he...
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

milansandro wrote: 04 Aug 2021, 17:16 Volgens de Telegraaf gaat van de Ven van Volendam naar Olympique Marseille..
Jammer, vind hem toch wel een interessante speler..
Talentvolle speler maar maakt ook nog erg veel fouten. Ik denk dat een stap naar Marseille veels te groot is.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Tja Van de Ven. Met Obispo en Boscagli als jonge Lcv's snap ik wel dat PSV hem niet pakt. Heeft ook helemaal niks te zoeken bij Marseille trouwens. Maar je ziet de laatste jaren vaker dat dit soort clubs de kkd goed in het vizier hebben. Van Hecke en Musaba hebben ook een dergelijke stap gemaakt en zijn meteen verhuurd. Zag overigens dat Musaba gister nog inviel bij Monaco.
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No



We hebben beeld
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

De nieuwe Szoboszlai, Sucic, welbekend ondertussen :mrgreen: Breekt dit seizoen volledig door, nu kopen of volgende zomer voor 20mil naar Leipzig zien vertrekken. Kiezen John!! Kan op CAM en de positie van Marco/Davy.

User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 05 Aug 2021, 09:06 De nieuwe Szoboszlai, Sucic, welbekend ondertussen :mrgreen: Breekt dit seizoen volledig door, nu kopen of volgende zomer voor 20mil naar Leipzig zien vertrekken. Kiezen John!! Kan op CAM en de positie van Marco/Davy.

Die goal vind ik niet representatief :p
Jwoeloe
Moderator
Posts: 4,784
Joined: 26 Aug 2017, 17:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ene L. Messi is weer transfervrij. Die heeft vast wel eens de droom gehad om met Götze samen te spelen.
Sheepies
Bankzitter
Posts: 271
Joined: 17 May 2021, 19:41
FOOTB_REM_S: No

Jwoeloe wrote: 05 Aug 2021, 19:53 Ene L. Messi is weer transfervrij. Die heeft vast wel eens de droom gehad om met Götze samen te spelen.
Als alle PSV supporters ff solidair zijn en bijdragen aan Messi zijn salaris zijn we al een heel eind.

Ik begin wel met 5 euro.
User avatar
Tomm
Vedette
Posts: 5,270
Joined: 01 Feb 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Alsof messi, gakpo gotze of madueke eruit speelt. Niet aan beginnen joh allang op z’n retour :D
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heb hem vorig seizoen ook een paar keer gezien en gister weer en wil hem toch even noemen. Benjamin Bouchouari van Roda Jc. Een prima voetballer die als linksbuiten speelt of aanvallende middenvelder. Is slechts 1,65 wat misschien een nadeel is maar hij red zich prima ondanks zijn geringe lengte. Zou een aankoop kunnen zijn voor Jong PSV/de toekomst.

Er speelt bij Roda ook een Duitse middenvelder Pflucke. Scoort heel makkelijk en heeft enorm veel diepgang. Zal niet goed genoeg zijn voor PSV maar die gaat zeker een mooie stap maken. Misschien nog wel voor 1 september.
User avatar
TinuZzZ
Jeugdinternational
Posts: 131
Joined: 04 Nov 2020, 16:04
FOOTB_REM_S: No

Gas erop! Remmen is angst!
User avatar
Denzell
Jeugdspeler
Posts: 39
Joined: 04 Nov 2020, 15:20
FOOTB_REM_S: No

TinuZzZ wrote: 08 Aug 2021, 09:07 Voor wat het waard is..
https://sportnieuws.nl/voetbal/transfer ... -naar-PSV/
Oud gerecycled nieuws. Staat niks meer in dan wat er een aantal weken geleden ook al gemeld is.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 30 May 2021, 09:28 Mocht Luuk de Jong onhaalbaar zijn en je wil toch een aanspeelpunt dan is Jonas Wind van Fc Kopenhagen misschien een optie? Heb hem twee keer zien spelen, toen scoorde hij overigens niet maar zat net wat rond te scharrelen op internet en toen kwam ik zijn stats tegen. Hij legt ze er makkelijk in. 22 jaar. 1,90 lang. Zes interlands voor Denemarken met drie goals. En ook bij Kopenhagen scoort hij makkelijk. Vind hem iets bewegelijker dan Luuk maar is een goed aanspeelpunt. Heeft volgens mij een vrij langlopend contract wat hem een dure knakker maakt. Vind hem in elk geval interessant genoeg om te delen.
Ik quote mezelf nooit maar toen ik de naam Jonas Wind voorbij zag komen kon ik het niet laten :mrgreen:
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 12 Aug 2021, 15:37
Joenepsv wrote: 30 May 2021, 09:28 Mocht Luuk de Jong onhaalbaar zijn en je wil toch een aanspeelpunt dan is Jonas Wind van Fc Kopenhagen misschien een optie? Heb hem twee keer zien spelen, toen scoorde hij overigens niet maar zat net wat rond te scharrelen op internet en toen kwam ik zijn stats tegen. Hij legt ze er makkelijk in. 22 jaar. 1,90 lang. Zes interlands voor Denemarken met drie goals. En ook bij Kopenhagen scoort hij makkelijk. Vind hem iets bewegelijker dan Luuk maar is een goed aanspeelpunt. Heeft volgens mij een vrij langlopend contract wat hem een dure knakker maakt. Vind hem in elk geval interessant genoeg om te delen.
Ik quote mezelf nooit maar toen ik de naam Jonas Wind voorbij zag komen kon ik het niet laten :mrgreen:
Zo lang je voorspellingen zoals die van de JCS uitkomen mag je naar hartenlust jezelf quoten hoor. :neh:
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat zou wel een mooie aanwinst zijn. Jezelf quoten mooi man, why not.

https://soccercardsrock.substack.com/p/ ... jonas-wind

Heeft het over iemand die goed is in de lucht.
Een bal kan terug veroveren en een kans voor een medespeler creëert. Dit zou een uitstekende speler zijn zo lijkt uit deze analyse en wat video's laten zien.

Een verbeterde vereie van onze Luuk, lijkt het.
Johann Vogel
Vedette
Posts: 5,895
Joined: 29 Nov 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Die hier vaker genoemde Tzolis is naar Norwich gegaan. Die kan dus voor geschrapt als mogelijke versterking.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Jammer dat zulke talenten naar die B clubs gaan die alleen maar een dikke portemonnee hebben.
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Joenepsv wrote: 12 Aug 2021, 17:16 Jammer dat zulke talenten naar die B clubs gaan die alleen maar een dikke portemonnee hebben.
Want ze kunnen beter op de bank gaan zitten bij een A club met een dikke portemonnee?
Oftewel, pas achteraf kun je zeggen wat beter is. Als hij veel en goed speelt bij Norwich komt die grotere club vanzelf.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 12 Aug 2021, 19:52
Joenepsv wrote: 12 Aug 2021, 17:16 Jammer dat zulke talenten naar die B clubs gaan die alleen maar een dikke portemonnee hebben.
Want ze kunnen beter op de bank gaan zitten bij een A club met een dikke portemonnee?
Oftewel, pas achteraf kun je zeggen wat beter is. Als hij veel en goed speelt bij Norwich komt die grotere club vanzelf.
Goed punt. Spelen bij Norwich zal voor zijn ontwikkeling beter zijn dan op de bank zitten bij Arsenal ofzo. Vind het echter altijd zonde dat zo'n mannetje wat zo mooi kan voetballen nu tussen die houthakkers loopt. Maar wel interessant om zijn ontwikkeling te volgen.
Post Reply