Dames en heren, iets waar we al vele transferwindows om roepen, zou het dan eindelijk gebeuren? Is het dan eindelijk tijd voor… voor… #TRANSFERFRIDAAYYYYYYYY
Fábio Silva
- ruuddevil
- Legende
- Armada
- Internationale topspeler
- Hatseflats
- Vedette
Waarom geen tweet van Marco?
Rik en Marco die altijd op het uur nauwkeurig met een nieuwtje komen. Er is iets mis!
Rik en Marco die altijd op het uur nauwkeurig met een nieuwtje komen. Er is iets mis!
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Prima toch, erop kruipen en heel hard "SEX ALAAAARM" roepen.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
- hondjevandebakker
- Hatseflats
- Vedette
En dat is per definitie niet goed genoeg? Gekke gedachte11 Sir Tinus wrote: ↑19 Jan 2023, 23:02 Ik ben verre van enthousiast. Lijkt dat Brands hem kent vanuit Everton.
-
- Nationale topspeler
- DonyellMalen
- Legende
- Joenepsv
- Legende
Vind het een domme transfer. Niet persé om de speler maar wel om de constructie. Vind Fabio Silva geen geweldenaar. Het is vooral iemand die last heeft van die idiote transfersom die ooit voor hem betaald is. Hij is nog niet goed genoeg voor Wolves (de nummer 16 van de PL) en mag weg bij Anderlecht die in nog zwaarder weer verkeren dan wij. Hij zal verpakt worden als een buitenkansje maar dat is hij natuurlijk niet. Idealiter haal je zelf een spits van een jaar of 20 die op termijn Luuk kan opvolgen. Nu zet je weer in op een broekie die dadelijk weer weg is en je een flinke zak geld kost. Korte termijn visie. En ik weet het, niks om je echt druk om te maken maar je ziet het weer misgaan. Ik had gehoopt dat we met die miljoenen van Madueke op zak zelf weer eens gingen investeren in talent maar dat zit er blijkbaar nog niet in.
- Ardbeg
- Mister PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Waar haal je die conclusie vandaan dan?Hatseflats wrote: ↑19 Jan 2023, 23:07En dat is per definitie niet goed genoeg? Gekke gedachte11 Sir Tinus wrote: ↑19 Jan 2023, 23:02 Ik ben verre van enthousiast. Lijkt dat Brands hem kent vanuit Everton.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
-
Precies hoe ik het ook zie. Als je ook Danjuma gaat huren zit je dus met 5 huurspelers. We zijn toch geen Vitesse? Waar slaat dit op?Joenepsv wrote: ↑19 Jan 2023, 23:14 Vind het een domme transfer. Niet persé om de speler maar wel om de constructie. Vind Fabio Silva geen geweldenaar. Het is vooral iemand die last heeft van die idiote transfersom die ooit voor hem betaald is. Hij is nog niet goed genoeg voor Wolves (de nummer 16 van de PL) en mag weg bij Anderlecht die in nog zwaarder weer verkeren dan wij. Hij zal verpakt worden als een buitenkansje maar dat is hij natuurlijk niet. Idealiter haal je zelf een spits van een jaar of 20 die op termijn Luuk kan opvolgen. Nu zet je weer in op een broekie die dadelijk weer weg is en je een flinke zak geld kost. Korte termijn visie. En ik weet het, niks om je echt druk om te maken maar je ziet het weer misgaan. Ik had gehoopt dat we met die miljoenen van Madueke op zak zelf weer eens gingen investeren in talent maar dat zit er blijkbaar nog niet in.
-
Waaruit blijkt dat hij potentieel waanzinnig is?Sensation wrote: ↑19 Jan 2023, 23:21 Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Meerdere scoutrapporten van pakweg 2 jaar terug, werd gezien als grootste Portugees talent van z’n generatie.Ittot wrote: ↑19 Jan 2023, 23:22Waaruit blijkt dat hij potentieel waanzinnig is?Sensation wrote: ↑19 Jan 2023, 23:21 Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
-
- Vedette
Marco mag over 10 minuten Danjuma aankondigen..Hatseflats wrote: ↑19 Jan 2023, 23:04 Waarom geen tweet van Marco?
- Joenepsv
- Legende
Dan mag hij zijn vizier wel even poetsen voor hij hier komt.Sensation wrote: ↑19 Jan 2023, 23:21 Iemand die altijd het vizier op het doel gericht heeft en Portugees pit in z’n donder heeft, klinkt als een type die we wel kunnen gebruiken in de selectie. Is potentieel nog altijd waanzinnig maar de afgelopen jaren is het lang niet altijd tot uiting gekomen. Laat superspits Ruud maar met deze knul aan de slag gaan.
Dit zijn zeker interessante spelers hoor. Ben ik met je eens. Maar in deze constructie hebben we er toch niks aan dat Ruud met hem aan de slag gaat. Die kan daar niet in 4 maanden ineens een topper uit halen. En als deze jongen wél tot volle wasdom komt dan vertrekt hij weer. Ik vind het zo zonde om hier energie aan te verspillen.