En er wordt ook genoeg geklaagd over Barca.
Transferwindow 2024/25
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Walter Benitez: Am I a joke to you?
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 7):
- SKERLA • Quinn98 • Sensation • ShovingNE2 • NotoriousBIG046 • Ardbeg • Ren Höek
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
Oh ja maar had het vooral over spelers die rechtstreeks uit Zuid Amerika komen.
Overigens ook een speler die plots uit het niets kwam. Geen een Z-A kenner die hiermee aankwam. Niet eens als tip, laat staan dat hij een target van PSV was.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ja heerlijk, geen Rutger of Klerry Hunstra om roet in het eten te gooien door harder te lekken dan een incontinente oma.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar het punt van Menno blijft nog steeds overeind staan, los van lekkende incontinente oma's, dat PSV niet heel erg op die markt gericht lijkt. De ervaringen met Pereiro en Romero zullen echt wel hun littekens hebben achtergelaten. Pereiro was één van de leukste transfers voor de die hard volgers omdat het een uiteindelijk goed kwam en hij meteen 2x scoorde in de Arena maar het was nog mooier geweest als die deal met Spartak Moskou rond was gekomen voor 12 a 15 miljoen euro (voor ze Til kochten). Al met al geen happy end maar toch een leuk verhaal.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
- Trixm
- Vedette
Het binnen Nederland halen van jeugdspelers heeft ook effect. Zeker als je bedenkt dat 99% het profvoetbal niet haalt, maar wel een enorme achterstand oploopt op andere gebieden.
Saibari is underrated.
-
- Bankzitter
Even het oorspronkelijk artikel erbij gepakt.https://www.dzfoot.com/verts-deurope/da ... 56876.html
Il a indiqué que Hadj Moussa, qui a été prêté pour six mois au club de Vitesse aux Pays, devrait rejoindre la saison prochaine un club du même pays, qui disputera la Ligue des Champions.
Tweet enigszins misleidend dus. Gewoon wat ordinaire marketing van z'n agent.He indicated that Hadj Moussa, who was loaned for six months to the Vitesse aux Pays club, should join a club in the same country next season, which will compete in the Champions League.
-
- Nationale topspeler
Ik hoop dat Teze blijft, maar mocht hij vertrekken heeft ons systeem dan weer hetzelfde type back nodig? Of kan Schouten zich vanuit 6 laten uitzakken en kun je dan wel met 2 diepe backs spelen?
Bijvoorbeeld
-----‐--------Benitez
Dest-Debast-Boscagli-Mauro
‐-------------Schouten
----------Vranckx-Saibari
Lozano-----De Jong-------Lang
Bijvoorbeeld
-----‐--------Benitez
‐-------------Schouten
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
Leuk die namen van vorig jaar maar ik denk dat er niet 1 bij ons speelt komend seizoen.PSV90 wrote: ↑29 Mar 2024, 11:10 Ik hoop dat Teze blijft, maar mocht hij vertrekken heeft ons systeem dan weer hetzelfde type back nodig? Of kan Schouten zich vanuit 6 laten uitzakken en kun je dan wel met 2 diepe backs spelen?
Bijvoorbeeld
-----‐--------Benitez
‐-------------Schouten
Ook Dest is er niet meer denk ik.
- These users thanked the author Fanatic-U-s for the post:
- Razzaa
Ex unitate vires
-
- Nationale topspeler
Ging me niet om de namen, maar om het principe.Fanatic-U-s wrote: ↑29 Mar 2024, 11:20Leuk die namen van vorig jaar maar ik denk dat er niet 1 bij ons speelt komend seizoen.PSV90 wrote: ↑29 Mar 2024, 11:10 Ik hoop dat Teze blijft, maar mocht hij vertrekken heeft ons systeem dan weer hetzelfde type back nodig? Of kan Schouten zich vanuit 6 laten uitzakken en kun je dan wel met 2 diepe backs spelen?
Bijvoorbeeld
-----‐--------Benitez
‐-------------Schouten
Dest = aanvallende back
Debast = voetballende verdediger
Vranckx = box-to-box middenvelder met goede fysiek
- Ardbeg
- Mister PSV
Fanatic-U-s wrote: ↑29 Mar 2024, 11:20Leuk die namen van vorig jaar maar ik denk dat er niet 1 bij ons speelt komend seizoen.PSV90 wrote: ↑29 Mar 2024, 11:10 Ik hoop dat Teze blijft, maar mocht hij vertrekken heeft ons systeem dan weer hetzelfde type back nodig? Of kan Schouten zich vanuit 6 laten uitzakken en kun je dan wel met 2 diepe backs spelen?
Bijvoorbeeld
-----‐--------Benitez
‐-------------Schouten
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat heel het elftal weg gaat.
- ShovingNE2
- Site Admin
Laten ze niet gebeuren. Lozano, De Jong, Lang en Saibari blijven. Schouten ook, tenzij bedragen richting de 40 miljoen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Ik denk echt dat je met Mauro, Saibari, Til en Lang wellicht de enige spelers hebt genoemd die 100% blijven. Bij alle anderen staan toch vraagtekentjes. Pepi en Luuk zou je ook 99% op kunnen schrijven maar als Luuk bv nog een keer naar Mexico wil om te cashen dan is dat echt niet ondenkbaar in mijn ogen. En als Luuk blijft is het ook weer niet 100% dat Pepi de bank warm gaat houden.
- Juancho
- Mister PSV
Er zijn idd heel wat vraagtekens, naast de namen waarvan je aardig kan invullen dat ze gaan vertrekken. En dan heb je nog met contractsituaties te maken. Het zal niet snel gebeuren maar er kan wel een horror situatie ontstaan als de markt echt ontploft en onze spelers heel hot blijken te zijn.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Nee, dat lees je dus verkeerd. Kennelijk is het een waarschuwing gericht aan ons en kutclub, dat Feyenoord en PEC allebei geïnteresseerd zijn. Wij zijn dus kennelijk niet geïnteresseerd, maar Santi Aouna vindt dus dat wij dat wel zouden moeten zijn (in opdracht van de zaakwaarnemer van de speler uiteraard).
-
- Legende
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 3):
- Vanthaman18 • TinuZzZ • 11 Tinus
- Klapstoel
- Basisspeler
1 goal en 1 assist in zeven duels is niet veel. Had meer verwacht op basis van de hype die er heerstStandbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 07:17Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
Driouech staat op 4 goals en 5 assists in 22 duels ter vergelijking. Dat vind ik ook niet buitensporig veel
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik vind het niet slecht voor een 21-jarige speler die bij een club voetbalt die op de ranglijst net boven de degradatiestreep staan. Hij krijgt daar een flink stuk minder kansen tijdens een wedstrijd dan bij PSV.Klapstoel wrote: ↑30 Mar 2024, 07:291 goal en 1 assist in zeven duels is niet veel. Had meer verwacht op basis van de hype die er heerstStandbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 07:17
Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
Driouech staat op 4 goals en 5 assists in 22 duels ter vergelijking. Dat vind ik ook niet buitensporig veel
-
- Nationale topspeler
Ik ben toch benieuwd wat Earnie al aan het koken is. In de aankomende weken zal hij toch wel redelijk een beeld krijgen van welke spelers aanblijven en welke weggaan vooral de dossiers Benitez, Boscagli, Dest, Tillman en Teze zijn hierin erg belangrijk. Voor de continuïteit zou het goed zijn dat je tenminste 2 van deze spelers kan kopen/verlengen. Al deze basisspelers vervangen in een transferperiode gaat namelijk een hele opgave worden, zeker als je meeneemt dat zowel Veerman als bakayoko eigenlijk gegarandeerd wel gaan vertrekken. Verder heb je nog een hoop spelers die je best als back up zou kunnen aanhouden mochten ze goedkoop willen blijven (PvA, Ramalho, Sambo) maar als je hierop goedkoop kan door selecteren dan is dit ook geen probleem.
Zo een hadj Moussa had ik graag gezien achter een Lozano als basisspeler volgend seizoen. Maar je zou eigenlijk wel denken dat het basis RCV lijstje al op en top in orde is want dat is positie waarvan je zeker weet dat hij ingevuld moet gaan worden.
Eerst de titel maar ik denk dat als de titel definitief binnen is dat we redelijk snel daarna al wat meer duidelijkheid krijgen in de selectie. Eerst volle focus op de titel en daarna definitief knopen doorhakken.
Zo een hadj Moussa had ik graag gezien achter een Lozano als basisspeler volgend seizoen. Maar je zou eigenlijk wel denken dat het basis RCV lijstje al op en top in orde is want dat is positie waarvan je zeker weet dat hij ingevuld moet gaan worden.
Eerst de titel maar ik denk dat als de titel definitief binnen is dat we redelijk snel daarna al wat meer duidelijkheid krijgen in de selectie. Eerst volle focus op de titel en daarna definitief knopen doorhakken.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Serieus? Ik zie Moussa veel liever komen, die heeft op de vierkante meter een actie die je zelden ziet. Mooie, pure techniek die hem zowel binnendoor als buitenom brengt, zonder dat een van de twee geforceerd aangeleerd lijkt. Dat zijn rendement laag is in termen van doelpuntenbetrokkenheid wijd ik aan het matige team waar hij deel vanuit maakt. Zet daar Luuk de Jong, Ismael Saibari en Joey Veerman in de buurt en die gozer is los!Standbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 07:17Prima. Als we in de koopjeshoek gaan grabbelen en we hebben de keuze uit Moussa of Driouech, dan zie ik liever Driouech komen.
Bij Driouch krijg ik steeds meer flashbacks naar Luciano Narsingh, die in een countersysteem bij Heerenveen floreerde en een transfer naar PSV verdiende om daar zonder veel diepte op de flanken erg teleur te stellen in de kleine ruimte. Driouch is pijlsnel, maar de fijne techniek van een veelvuldig afmaker of assistgever ontbreekt imo teveel.
Jammer dat Hadj-Moussa nu voor Feyenoord lijkt te kiezen. Merkwaardige keuze wel, want ook objectief beschouwd lijkt me PSV een veiliger optie. Je kunt er donder op zeggen dat Slot komende zomer zijn biezen wel pakt en ook Wieffer, Gimenez, Hancko, Geertruida en Hartman de wijk nemen. Bij PSV voorzie ik ook wel een vertrek hier en daar, maar met het management intact en de kansen die er op de vleugels liggen in een team dat ook volgend jaar de speelstijl van nu zal volgen was Hadj-Moussa in een gespreid bedje terechtgekomen.
-
- Lid scoutingsteam
O Goleiro Grande wrote: ↑30 Mar 2024, 08:07Serieus? Ik zie Moussa veel liever komen, die heeft op de vierkante meter een actie die je zelden ziet. Mooie, pure techniek die hem zowel binnendoor als buitenom brengt, zonder dat een van de twee geforceerd aangeleerd lijkt. Dat zijn rendement laag is in termen van doelpuntenbetrokkenheid wijd ik aan het matige team waar hij deel vanuit maakt. Zet daar Luuk de Jong, Ismael Saibari en Joey Veerman in de buurt en die gozer is los!Standbeeld wrote: ↑30 Mar 2024, 07:17
Bij Driouch krijg ik steeds meer flashbacks naar Luciano Narsingh, die in een countersysteem bij Heerenveen floreerde en een transfer naar PSV verdiende om daar zonder veel diepte op de flanken erg teleur te stellen in de kleine ruimte. Driouch is pijlsnel, maar de fijne techniek van een veelvuldig afmaker of assistgever ontbreekt imo teveel.
Jammer dat Hadj-Moussa nu voor Feyenoord lijkt te kiezen. Merkwaardige keuze wel, want ook objectief beschouwd lijkt me PSV een veiliger optie. Je kunt er donder op zeggen dat Slot komende zomer zijn biezen wel pakt en ook Wieffer, Gimenez, Hancko, Geertruida en Hartman de wijk nemen. Bij PSV voorzie ik ook wel een vertrek hier en daar, maar met het management intact en de kansen die er op de vleugels liggen in een team dat ook volgend jaar de speelstijl van nu zal volgen was Hadj-Moussa in een gespreid bedje terechtgekomen.
Kijkend naar de buitenspelers van Feyenoord dit seizoen en wie er bij PSV op de vleugels spelen, dan denk ik dat hij daar sneller aanspraak maakt op een basisplek. Ook als Slot vertrekt
- These users thanked the author Voormalig KG for the post (total 2):
- Timheu97 • Breur