Ajax deel II

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Locked
Ardbeg
Mister PSV

Josef Dettelbacher wrote: 15 Apr 2024, 17:12
ShovingNE2 wrote: 15 Apr 2024, 16:04

WAX! Brazilie WAX!
Dat is een keer gruwelijk fout gegaan bij Arne Slot

Image
Wat een nare kop.
StratumZuid
Vedette

In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Jaap de Groot, schreef die niet de columns van Cruijff in De T? VeresRivne
VeresRivne
Vedette

Standbeeld wrote: 15 Apr 2024, 18:02 Jaap de Groot, schreef die niet de columns van Cruijff in De T? @VeresRivne
Mja half half, dat was meer dat De Groot dan wat met Cruijff babelde en dan een column schreef dat het sentiment van dat gesprek bevatte.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
Standbeeld
Mister PSV

VeresRivne wrote: 15 Apr 2024, 18:09
Standbeeld wrote: 15 Apr 2024, 18:02 Jaap de Groot, schreef die niet de columns van Cruijff in De T? @VeresRivne
Mja half half, dat was meer dat De Groot dan wat met Cruijff babelde en dan een column schreef dat het sentiment van dat gesprek bevatte.
Net als Falentijn en Kieft.
ShovingNE2
Site Admin

Verrek, het is dezelfde Jaap.

Image
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Standbeeld
Mister PSV

ShovingNE2
Site Admin

Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.

Kostelijk ook dat ze in de markt zijn voor Dest. Alsof hij naar Ajax gaat als hij ook bij PSV in een top draaiend team CL kan spelen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende

ShovingNE2 wrote: 15 Apr 2024, 18:45 Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.

Kostelijk ook dat ze in de markt zijn voor Dest. Alsof hij naar Ajax gaat als hij ook bij PSV in een top draaiend team CL kan spelen.
Dat niet alleen, maar Barca is ook niet gek: die afkoopsom voor Ajax zou eerder rond de 25-30 miljoen liggen ipv de afgesproken 10 voor ons.
Teletubby
Nationale topspeler

ShovingNE2 wrote: 15 Apr 2024, 18:45 Die willen ze best graag terughalen. Maar ze kunnen hem niet betalen.

Zijn ze echt in de markt? Is het niet alleen een heel slecht uitgedacht hersenspinsel van Hans?
milansandro
Legende

Het laatste..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Ronaldio
Meervoudig international

Teletubby wrote: 15 Apr 2024, 18:50

Zijn ze echt in de markt? Is het niet alleen een heel slecht uitgedacht hersenspinsel van Hans?
Dest gaat zeker niet naar Ajax. Heeft een goede band met Peter Bosz. Bij Ajax moeten ze eerst nog een trainer aanstellen.
En PSV speelt CL.

Elke transferperiode weer hetzelfde. Dan gaan die Ajax supporters in de media weer PSV spelers naar Ajax schrijven en roepen.
Afgelopen winter was het Babadi die naar Ajax zou gaan.
Ardbeg
Mister PSV

Ze roepen vanalles. Fuck die club.
These users thanked the author Ardbeg for the post (total 2):
De RealistKingfisher
Harminator
Geselecteerd voor Oranje

loginnaam wrote: 15 Apr 2024, 17:28
BNR zit overduidelijk in kamp Kroes, want ze beweren dat het bezit van aandelen Ajax de reden was om hem de wacht aan te zeggen, terwijl juist het aankopen van aandelen een week voor het bekend maken van zijn aanstelling de reden was.
En dat niet alleen. Drie keer na een gesprek met iemand van de directie of RvC van die kutclub.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Haha die blijven toch ook maar aan grootheidswaanzin lijden. De tering. Dat ze denken dat Dest, de allerbeste linksback van de afgelopen jaren in de Eredivisie, nu 5 stappen terug wil zetten in zijn ontwikkeling, om bij Ajax eventueel Conference League te spelen ipv Champions League bij PSV waar hij in een topteam mee mag doen. Wat een stel dwazen zijn het daar toch.
De Realist
Internationale topspeler

Ik gun die club nog een stuk of 1000 seizoenen zoals deze. Of nog beter, nog drie waarna ze of opgeheven, danwel vijf klasses teruggezet moeten worden. Met een voorkeur voor opheffing.

Kut narcisten. Leren het nooit.
These users thanked the author De Realist for the post:
D.Millpants
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Jur1913
Internationale topspeler

Welke knurft gaat er dan ook 10M+ betalen voor Donny van de Beek die de afgelopen 25 jaar maar tot 3 wedstrijdjes is gekomen?
ruuddevil
Legende

Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
d'Oude
Vaste waarde in elftal

ruuddevil wrote: 15 Apr 2024, 20:07 Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
Omdat zijn arrogantie op de persoon (zichzelf) gericht is en niet de club.
Grootsheidswaanzin mag/moet maar dan wel op de club gericht.
Soort overtreffende trap.

Voor ons lastig te begrijpen maar het zijn kenners daar; ze brengen zelfs een gelaagdheid in arrogantie, grootsheidswaarzin en surrealistisch denken
These users thanked the author d'Oude for the post:
De Realist
One can only hope
Standbeeld
Mister PSV

ruuddevil wrote: 15 Apr 2024, 20:07 Ze willen Ajax terug, maar denken ze echt dat het wegsturen van Van Praag daar iets aan gaat bijdragen? Ik vind Van Praag een gigantische paardenlul, maar hoe haal je het in je hoofd dat iemand wegsturen die net begonnen is, nota bene als toezichthouder, gaat helpen.
Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!
Heruone
Lid scoutingsteam

Standbeeld wrote: 15 Apr 2024, 20:16
Alleen omdat hij Kroes heeft weggestuurd. Kroes is bezig met een keiharde lobby en redelijk succesvol. Straatvechter!
Ik vraag me alleen af als Kroes zijnde waarom je überhaupt een dergelijke paleisrevolutie zou willen beginnen?
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Simpel: klein pikkie, groot ego.
These users thanked the author Grasmat for the post (total 2):
De Realistguus
Standbeeld
Mister PSV

Heruone wrote: 15 Apr 2024, 20:17
Ik vraag me alleen af als Kroes zijnde waarom je überhaupt een dergelijke paleisrevolutie zou willen beginnen?
Zoals ik al zei: het is een straatvechter en hij heeft waarschijnlijk oprecht het gevoel dat hem onrecht is aangedaan door Van Praag en consorten. Of hij nou nog AD denkt te kunnen worden of niet, met de mogelijke val van Van Praag heeft hij alsnog wat "gewonnen".
Armada
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 15 Apr 2024, 20:20

Zoals ik al zei: het is een straatvechter en hij heeft waarschijnlijk oprecht het gevoel dat hem onrecht is aangedaan door Van Praag en consorten. Of hij nou nog AD denkt te kunnen worden of niet, met de mogelijke val van Van Praag heeft hij alsnog wat "gewonnen".
Iets vertelt mij, dat Ajax en haar achterban een hele hoge prijs gaat betalen voor het (potentieel) doorpakken met Kroes.
These users thanked the author Armada for the post:
De Realist
De Realist
Internationale topspeler

Omdat alles in die club door en door verrot, egocentrisch en lelijk is. Dus daar past dit perfect bij. Kroes is wederom iemand die de personificatie van die club/bedrijf is.
These users thanked the author De Realist for the post:
JoJo
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Locked