Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Juancho
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Dat lijkt me niet toch, die vertegenwoordigen samen heel wat miljoenen die PSV niet kan laten lopen.

Tis te hopen dat het bij Dest blijft van de 5 achterin. Want met Ramalho/Bella/Obispo heb je al 3 anderen zeer waarschijnlijk gaan.

Esnie mag koken! 🧑‍🍳
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
Balinho
Internationale topspeler

Juancho wrote: 09 May 2024, 23:29
Esnie mag koken! 🧑‍🍳
Zo is dat! Ban oppetit!
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Teletubby wrote: 09 May 2024, 23:15 Iedereen schreeuwt al jaren dat de verdediging op de schop moet, doet Earnie het eens en dan is het ook niet goed
Nou ja, als er iets op deze uitstekende TD is aan te merken dan ben is het wel dat de hele verdediging op Obispo na is ingericht met huurlingen (3) of spelers met aflopende (2) of kortlopende (3) contacten. Dat maakt kwetsbaar. Het op de schop nemen van deze linie is dus onvermijdelijk, het is vooral interessant te zien in hoeverre de club eindelijk eens kapitaal op het veld zet achterin. En waarom niet? Jarred Brainthwaite laat zien hoeveel geld er ook in de achterhoede te verdienen valt.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
    Menno1
    Mick Jagger
    Lid van verdienste

O Goleiro Grande

Obispo heeft ook een contract tot 2025.
    Juancho wrote: 09 May 2024, 23:29 Dat lijkt me niet toch, die vertegenwoordigen samen heel wat miljoenen die PSV niet kan laten lopen.
    Ik denk ook niet dat PSV dat zal gaan doen, het was alleen hardop denken van mij. En de spelers zelf hebben er natuurlijk ook een stem in.
  • These users thanked the author Mick Jagger for the post (total 2):
    O Goleiro GrandeJuancho
    Benitez040
    Vaste waarde in elftal

psvmedium heeft de zoon van Marcel nog nieuwtjes of niet ?
    ShovingNE2
    Site Admin

Madueke wrote: 09 May 2024, 21:15 Als je even het rijtje verdedigers erbij pakt;

Dest: weg
    Sambo: weg
    ABK: weg
    Teze: verlengen of weg
    Boscagli: verlengen of weg
    Ramalho: weg (na aankoop fatsoenlijke RCV)
    Van Aanholt: weg
    Obispo: verlengen of weg (die jongen moet toch echt eens ergens wekelijks gaan spelen)
    Mauro: is here to stay!
    Precies wat ik een aantal weken geleden al zei: als het tegenzit ben je op Mauro na je hele defensie kwijt. Want je mag hier Benitez ook nog aan toevoegen. En nog pleiten mensen voor het niet verlengen van Ramalho. (alhoewel hij dat zelf niet lijkt te zien zitten).
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    ruuddevil
    Legende

Je zou bijna Dirk Marcellis terughalen als je dit lijstje ziet.
    Chucky
    Vedette

Derijck voetbalt ook nog. Kent de club, spreekt de taal, heeft internationale ervaring.
    Trixm
    Vedette

4 nieuwe verdedigers maakt de kans op een nieuwe titel alleen maar minder groot. Voor ons zou het 100% beter zijn als minimaal twee basisspelers in de verdediging zouden blijven. Ik hoop op Teze en Bosca.
  • These users thanked the author Trixm for the post (total 2):
    Vanthaman18Mithras
    Saibari is underrated.
    Vanthaman18
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Luuk de Jong

Een geheel nieuwe defensie is echt onwenselijk. Alles aan doen om in ieder geval Boscagli en Teze aan boord te houden.
  • These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
    Trixm
    Hatseflats
    Vedette

Wan paniek hier. Als PSV steeds in de aanval is hoeft er niet verdedigd te worden he.

Beetje verder kijken dan je neus lang is mag wel eens hier.
    PSV_Haarlem
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Luc Nilis

Vanthaman18 wrote: 10 May 2024, 08:36 Een geheel nieuwe defensie is echt onwenselijk. Alles aan doen om in ieder geval Boscagli en Teze aan boord te houden.
    Helemaal eens, zoals eerder hier al opgemerkt. Het kan zomaar zijn dat je met een compleet nieuwe achterhoede te maken krijgt als Teze en Boscagli ook nog vetrekken. Mauro zie ik eerder al een ideale 12e man (hoewel ik niet uitsluit dat hij zich als LB in de basis knokt).

En alhoewel PSV meer tijd dan andere jaren, wil je medio juli wel op volle oorlog sterkte zijn, een deadline-dag kans daargelaten. Worden drukken maanden voor Ernie. De eerste klappers kun je maken door spelers uit het kampioensteam nu langer te binden, ik denk dan met name aan Teze, Boscagli, Tilman en misschien zelf Veerman en Benetiz.
    Tjompie
    Internationale topspeler

Uit het nieuwste artikel van Rik Elfrink:

Image
    ShovingNE2
    Site Admin

Jaja, Die heeft hij van mij :grin:

Image
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 2):
    SKERLANoosa
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

Compleet nieuwe achterhoede en doelman is niet wenselijk maar ook weer niet het einde van de wereld. Zolang je de zaakjes gewoon voor elkaar hebt ben je rond de eerste training/trainingskamp achterin gewoon compleet. Wellicht eerst nog met Boscagli en/of Teze zodat de andere nieuwe een zachte landing hebben en als Boscagli/Teze dan weg gaan moet je ze gewoon razendsnel vervangen. En voorheen was dat lastig want we hadden geen geld maar nu mag dat echt geen excuus zijn. PSV weet al sinds jaren, maar sowieso sinds 31 augustus 2023, dat we deze zomer een hele grote vacature hebben op RCV en door geen één contract te verlengen en wel spelers te huren wist je ook dat de lijstjes op orde moeten zijn.
  • These users thanked the author 11 Tinus for the post:
    Voormalig KG
    rjg1992
    Bankzitter

Ik hoop op:

Driouech voor Vertessen
    Misehouy voor Lozano
    ??? voor Bakayoko
    Malacia voor Dest
    Flamingo voor Ramalho

Sofyan Amrabat is ook een droomaankoop van mij, als mens en als voetballer maar ik denk niet realistisch. Bidden dat Teze en Boscagli verlengen.

En wat Afrikaans, Zuid Amerikaans en Aziatisch grut wat zich in Jong PSV mag gaan bewijzen.
    De Dantaye Gilbert achtige tranfers.
    Ardbeg
    Mister PSV

Misehouy voor Lozano?!
    Last edited by Ardbeg on 10 May 2024, 13:11, edited 1 time in total.
    CZ_Code
    Nationale topspeler

rjg1992 wrote: 10 May 2024, 13:06 Ik hoop op:

Driouech voor Vertessen
    Misehouy voor Lozano
    ??? voor Bakayoko
    Malacia voor Dest
    Flamingo voor Ramalho

Sofyan Amrabat is ook een droomaankoop van mij, als mens en als voetballer maar ik denk niet realistisch. Bidden dat Teze en Boscagli verlengen.

En wat Afrikaans, Zuid Amerikaans en Aziatisch grut wat zich in Jong PSV mag gaan bewijzen.
    De Dantaye Gilbert achtige tranfers.
    Hahahahahahahahahah
  • These users thanked the author CZ_Code for the post:
    Ardbeg
    Menno1
    Legende

Ardbeg wrote: 10 May 2024, 13:07 Misehouy voor Lozano?!
    Misschien bedoelde hij Sahroui? Want die zou ik wel graag willen zien.
    O Goleiro Grande
    Nationale topspeler

11 Tinus wrote: 10 May 2024, 10:37 Wellicht eerst nog met Boscagli en/of Teze zodat de andere nieuwe een zachte landing hebben en als Boscagli/Teze dan weg gaan moet je ze gewoon razendsnel vervangen. En voorheen was dat lastig want we hadden geen geld maar nu mag dat echt geen excuus zijn. PSV weet al sinds jaren, maar sowieso sinds 31 augustus 2023, dat we deze zomer een hele grote vacature hebben op RCV en door geen één contract te verlengen en wel spelers te huren wist je ook dat de lijstjes op orde moeten zijn.
    Dat het niet wenselijk is om de volledige verdediging te vervangen is duidelijk, maar aangezien afgelopen zomer drie huurlingen zijn aangetrokken voor deze linie en hier verder sprake is van enkel af- en kortlopende contracten waar niet op is geanticipeerd is het onvermijdelijk dat hier veel wisselingen gaan plaatsvinden. Dest, Sambo, Van Aanholt, ABK en - zo lijkt het, afgaand op reactie - Ramalho lijken sowieso weg te gaan en ik kan me niet voorstellen dat Obispo's contract tot 2025 nog een upgrade krijgt.

Behoud van Teze en vooral Boscagli is daarom wenselijk inderdaad. Hen moet PSV een plan voorleggen: verleng je contract voor een hoger salaris en evt. wat tekengeld (en maak Boscagli reserve-aanvoerder), met zekere basisplaatsen in nog minstens 8 CL-wedstrijden versterk je je status als serieuze optie voor de grotere clubs en we laten je voor een gelimiteerd bedrag gaan. Voor de twee overige posities in de basis heb je directe versterking nodig, voor de vier breedteposities daarachter zou ik jonge gasten halen die naar verwachting binnen het seizoen richting dat niveau kunnen groeien (en inderdaad een zachte landing nodig hebben). Vergt wel enige investering, maar dan ben je voor de komende jaren wel af van die huurafhankelijkheid en heb je - net als we met Land, Babadi en Saibari op het middenveld weten - ook op deze posities het nodige groeikapitaal 'op het veld.' In FM-modus :opzijnkop: lijkt me onderstaand een mooie bezetting:

LV
    • Juan Miranda (24, Real Betis), transfervrije opkomende back met vier seizoenen LaLiga en prestatief een van de betere backs in deze competitie volgens data van SciSports
    • Tom Rothe (19, Borussia Dortmund), fysiek sterke en snelle opkomende back en op basis van zijn optredens in de gelederen van Dortmund en zijn huidige seizoen bij Holstein Kiel een garantie voor doelpuntenbetrokkenheid. Contract bij BVB tot 2026, maar met het vastleggen van Maatsen lijkt zijn perspectief beperkt. Met een mw van €6M geen koopje, maar volgend jaar zullen er rond deze tijd waarschijnlijk meer kapers op de kust liggen voor deze parel.
    LCV
    • Olivier Boscagli (26): leider van de defensie en bij uitstek de vormgever. Zou perfect zijn als hij nog een jaartje blijft om de norm achterin te bepalen waar anderen zich aan kunnen optrekken.
    • Valentín Gomez (20, Velez Sarsfield): groot talent dat hier al vaker genoemd en geroemd werd. Verlengde onlangs zijn contract, dat nu een gelimiteerde transfersom van €10m bevat. Lijkt me een prima deal voor een speler met zijn potentie, die komend seizoen al zou kunnen bijdragen vanuit de breedte en volgend jaar definitief in Boscagli's voetsporen zou kunnen treden.
    RCV
    • Ryan Flamingo (21): lijkt een van de meest zekere transfertargets te zijn van PSV, dat helaas wel wat meer zal moeten betalen nu FC Utrecht de koopoptie heeft gelicht. Daar staat tegenover dat dit me een speler lijkt die moeiteloos in een sterk elftal als dat van PSV zijn rol vindt en als basiskracht naast Boscagli het in zich heeft om volgend seizoen een van de revelaties van het seizoen te worden.
    • Tijmen Blokzijl (19): jonge centrumverdediger met veel flair en spelinzicht, die fysiek nog wel wat moet groeien en ook dit seizoen niet altijd een basisplaats heeft bij FC Groningen. Niet voor niets informeerde Stewart al naar hem. Gezien de status van FC Groningen en de rol en mw van Blokzijl (€900K volgens TM) zal het afkopen van zijn contract tot 2026 een aantrekkelijke investering zijn voor de toekomst. Kan volgend jaar als invaller ongetwijfeld bij nood wat minuten maken in de ED, maar voor het grote werk zouden achter Flamingo ook Schouten en Teze van betekenis kunnen zijn als RCV.
    RV
    • Jordan Teze (24): maakt natuurlijk een glansseizoen door. Waar iedereen dacht dat er niet meer inzat, haalde Bosz er veel meer uit en met het aantal assist dat niet onwaarschijnlijk de dubbele cijfers ingaat lijkt Teze voor veel clubs een heel interessante back te zijn. Hopelijk wil hij nog een jaartje blijven om volgend jaar de overstap te maken.
    • Niko Sigur (20): Canadees-Kroatische rechtsback die de laatste tijd veel als DVM speelt en zou behalve zijn multifunctionaliteit ook wat balvaardigheid en drang naar voren betreft perfect in de visie van Bosz zou passen. Verraste vriend en vijand vorig jaar toen hij door blessures omhoog viel uit de jeugdranken van Hajduk, maar is als juweel van de club nu niet meer weg te denken uit de basis en werd in maart zelfs al opgenomen in de voorselectie van Kroatie. Interessant spelertje die volgend jaar als backup minuten zou kunnen maken en volgend jaar Teze op zou kunnen volgen. Marktwaarde van slechts €2m.
  • These users thanked the author O Goleiro Grande for the post (total 2):
    FC BrackeTijn
    Rickskeg
    International

O Goleiro Grande wrote: 10 May 2024, 13:12
    11 Tinus wrote: 10 May 2024, 10:37 Wellicht eerst nog met Boscagli en/of Teze zodat de andere nieuwe een zachte landing hebben en als Boscagli/Teze dan weg gaan moet je ze gewoon razendsnel vervangen. En voorheen was dat lastig want we hadden geen geld maar nu mag dat echt geen excuus zijn. PSV weet al sinds jaren, maar sowieso sinds 31 augustus 2023, dat we deze zomer een hele grote vacature hebben op RCV en door geen één contract te verlengen en wel spelers te huren wist je ook dat de lijstjes op orde moeten zijn.
    Dat het niet wenselijk is om de volledige verdediging te vervangen is duidelijk, maar aangezien afgelopen zomer drie huurlingen zijn aangetrokken voor deze linie en hier verder sprake is van enkel af- en kortlopende contracten waar niet op is geanticipeerd is het onvermijdelijk dat hier veel wisselingen gaan plaatsvinden. Dest, Sambo, Van Aanholt, ABK en - zo lijkt het, afgaand op reactie - Ramalho lijken sowieso weg te gaan en ik kan me niet voorstellen dat Obispo's contract tot 2025 nog een upgrade krijgt.

Behoud van Teze en vooral Boscagli is daarom wenselijk inderdaad. Hen moet PSV een plan voorleggen: verleng je contract voor een hoger salaris en evt. wat tekengeld (en maak Boscagli reserve-aanvoerder), met zekere basisplaatsen in nog minstens 8 CL-wedstrijden versterk je je status als serieuze optie voor de grotere clubs en we laten je voor een gelimiteerd bedrag gaan. Voor de twee overige posities in de basis heb je directe versterking nodig, voor de vier breedteposities daarachter zou ik jonge gasten halen die naar verwachting binnen het seizoen richting dat niveau kunnen groeien (en inderdaad een zachte landing nodig hebben). Vergt wel enige investering, maar dan ben je voor de komende jaren wel af van die huurafhankelijkheid en heb je - net als we met Land, Babadi en Saibari op het middenveld weten - ook op deze posities het nodige groeikapitaal 'op het veld.' In FM-modus :opzijnkop: lijkt me onderstaand een mooie bezetting:

LV
    • Juan Miranda (24, Real Betis), transfervrije opkomende back met vier seizoenen LaLiga en prestatief een van de betere backs in deze competitie volgens data van SciSports
    • Tom Rothe (19, Borussia Dortmund), fysiek sterke en snelle opkomende back en op basis van zijn optredens in de gelederen van Dortmund en zijn huidige seizoen bij Holstein Kiel een garantie voor doelpuntenbetrokkenheid. Contract bij BVB tot 2026, maar met het vastleggen van Maatsen lijkt zijn perspectief beperkt. Met een mw van €6M geen koopje, maar volgend jaar zullen er rond deze tijd waarschijnlijk meer kapers op de kust liggen voor deze parel.
    LCV
    • Olivier Boscagli (26): leider van de defensie en bij uitstek de vormgever. Zou perfect zijn als hij nog een jaartje blijft om de norm achterin te bepalen waar anderen zich aan kunnen optrekken.
    • Valentín Gomez (20, Velez Sarsfield): groot talent dat hier al vaker genoemd en geroemd werd. Verlengde onlangs zijn contract, dat nu een gelimiteerde transfersom van €10m bevat. Lijkt me een prima deal voor een speler met zijn potentie, die komend seizoen al zou kunnen bijdragen vanuit de breedte en volgend jaar definitief in Boscagli's voetsporen zou kunnen treden.
    RCV
    • Ryan Flamingo (21): lijkt een van de meest zekere transfertargets te zijn van PSV, dat helaas wel wat meer zal moeten betalen nu FC Utrecht de koopoptie heeft gelicht. Daar staat tegenover dat dit me een speler lijkt die moeiteloos in een sterk elftal als dat van PSV zijn rol vindt en als basiskracht naast Boscagli het in zich heeft om volgend seizoen een van de revelaties van het seizoen te worden.
    • Tijmen Blokzijl (19): jonge centrumverdediger met veel flair en spelinzicht, die fysiek nog wel wat moet groeien en ook dit seizoen niet altijd een basisplaats heeft bij FC Groningen. Niet voor niets informeerde Stewart al naar hem. Gezien de status van FC Groningen en de rol en mw van Blokzijl (€900K volgens TM) zal het afkopen van zijn contract tot 2026 een aantrekkelijke investering zijn voor de toekomst. Kan volgend jaar als invaller ongetwijfeld bij nood wat minuten maken in de ED, maar voor het grote werk zouden achter Flamingo ook Schouten en Teze van betekenis kunnen zijn als RCV.
    RV
    • Jordan Teze (24): maakt natuurlijk een glansseizoen door. Waar iedereen dacht dat er niet meer inzat, haalde Bosz er veel meer uit en met het aantal assist dat niet onwaarschijnlijk de dubbele cijfers ingaat lijkt Teze voor veel clubs een heel interessante back te zijn. Hopelijk wil hij nog een jaartje blijven om volgend jaar de overstap te maken.
    • Niko Sigur (20): Canadees-Kroatische rechtsback die de laatste tijd veel als DVM speelt en zou behalve zijn multifunctionaliteit ook wat balvaardigheid en drang naar voren betreft perfect in de visie van Bosz zou passen. Verraste vriend en vijand vorig jaar toen hij door blessures omhoog viel uit de jeugdranken van Hajduk, maar is als juweel van de club nu niet meer weg te denken uit de basis en werd in maart zelfs al opgenomen in de voorselectie van Kroatie. Interessant spelertje die volgend jaar als backup minuten zou kunnen maken en volgend jaar Teze op zou kunnen volgen. Marktwaarde van slechts €2m.
    Blokzijl is in FM niet veel althans de vorige..

Sinds hij de laatste wedstrijden in de basis staat is het voetballend een stuk stabieler achter in. En voor die fysiek wint hij nog verrassend veel duels
  • These users thanked the author Rickskeg for the post:
    O Goleiro Grande
    DSQ2
    Lid 2e elftal

Boscagli heeft toen aangegeven dat hij meer dan gelukkig is om bij PSV te blijven. Hoop dat hij en Teze verlengen en nog een jaartje blijven.
    Lente
    Meervoudig international

Ik zie die allebei niet zo snel PSV verlaten om EL te spelen. Die zullen in het begin nog ff afwachten hoe ze in de markt liggen en welke clubs interesse tonen. Is dat ECL of EL materiaal acht ik de kans groot dat ze gewoon bij PSV verlengen om met twee seizoenen CL in de benen op zoek te gaan naar een nieuwe club in een andere competitie. Dan komen die ECL en EL clubs die nu ook komen geheid ook weer op hun pad maar dan kom je en anders binnen en bij nu nog een succesvol PSV seizoen wellicht wel een volgende CL club. Ik heb daar best vertrouwen in dat die nog een seizoen blijven en een krabbel onder een nieuw PSV contract zetten.
    Oh PSV wat je met me doet…
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik denk zowieso dat Ollie blijft, die heeft het prima naar zn zin hier qua leven en voetbal.
    11 Tinus
    Legende
    Clubvoorkeur: Philips

O Goleiro Grande wrote: 10 May 2024, 13:12 RCV
    Als PSV op 31 augustus de RCV positie heeft opgevuld met Flamingo en Blokzijl dan is er wel écht iets verkeerd gegaan. Ik vind Flamingo met de week interessanter dus prima als PSV hem haalt maar dan nog kun je jezelf afvragen voor welke rol dat moet zijn. Je basis RCV? Zou kunnen maar dan wel met iets meer ervaring/zekerheid erachter zoals een Ramalho of zoals Feyenoord Trauner haalde. Het is ook niet zo dat Beelen meteen in de basis stond bij Feyenoord en er niet meer uit ging. Blokzijl was tot voor kort niet eens basisspeler bij Groningen en is een leuk project wellicht maar niet meer dan dat. Schouten is geen RCV en daar speelt ie hopelijk geen minuut meer.

Teze als back-up RCV vind ik in tegenstelling de laatste 3 trainers een interessant idee maar dat ligt aan mij vermoed ik. Maar ik verwacht dat hij sowieso een transfer maakt.

Als er 2 van de 7 verdedigers van nu over blijven vind ik het al veel. Als dat Boscagli en Mauro zijn dan is het voor mij acceptabel.
    Post Reply