Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mick Jagger
Lid van verdienste
Posts: 2,075
Joined: 25 Aug 2017, 11:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Vincent Vega wrote: 03 Jun 2024, 11:44 Zo gaan er nog wel meer dingen fout..

'It is not for nothing...' in dat artikel, maar schrijnender nog vind ik namen die met Google Translate worden aangepast. Mikkel Markdal wordt Mikkel Mark Valley:
https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... -markdal-2
Luuk the Young is my favorite PSV-player, but Joey Ferryman is also a great player. Guus Lift is underappreciated and Joël Devil is a good back-up goalkeeper.
Gerard Karnemelk
Veelbelovend talent
Posts: 105
Joined: 06 Jun 2023, 15:51
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Don’t forget Four Oil Forrestcagli
These users thanked the author Gerard Karnemelk for the post:
johan derksen
Jur1913
Internationale topspeler
Posts: 3,831
Joined: 28 Jan 2022, 17:08
FOOTB_REM_S: No

https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... e-schepper

Hier hebben we er nog een. Dean the Creator

Dit is echt heel erg slecht van PSV :lol: :lol:
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zijn er nog transfergeruchten anders?
Josef Dettelbacher
Legende
Posts: 20,086
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

trouwepsvfan wrote: 03 Jun 2024, 11:51
Mick Jagger wrote: 03 Jun 2024, 11:48 Dit is wel heel bedroevend, het gebruik van een vertaalmachine voor je Engelstalige artikelen. PSV wil (terecht) buitenlandse markten aanspreken, maar dan is het toch wel een vereiste dat je Engels op niveau is.
Dan heb je een begroting van 100 miljoen en niemand in dienst die een stuk fatsoenlijk kan vertalen. Treurig.
Hoeft ook niet. Gewoon deepl.com gebruiken en daarna beetje bijschaven. Vele malen beter dan G translate
These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
mr.top
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Jur1913 wrote: 03 Jun 2024, 12:28 https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... e-schepper

Hier hebben we er nog een. Dean the Creator

Dit is echt heel erg slecht van PSV :lol: :lol:
Internationaal zeer hoog aangeschreven, schijnt veel te kunnen bereiken in 6 dagen
:logoo:
User avatar
fritske
Bankzitter
Posts: 293
Joined: 01 Oct 2022, 18:39
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 03 Jun 2024, 12:29 Zijn er nog transfergeruchten anders?
Schijnt dat ze achter de zoon van Bert Assman aanzitten
:logoo:
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

Mick Jagger wrote: 03 Jun 2024, 12:16
Vincent Vega wrote: 03 Jun 2024, 11:44 Zo gaan er nog wel meer dingen fout..

'It is not for nothing...' in dat artikel, maar schrijnender nog vind ik namen die met Google Translate worden aangepast. Mikkel Markdal wordt Mikkel Mark Valley:
https://www.PSV.nl/en/teams/PSV-academy ... -markdal-2
Luuk the Young is my favorite PSV-player, but Joey Ferryman is also a great player. Guus Lift is underappreciated and Joël Devil is a good back-up goalkeeper.
Wut about Ferry Builderman?
User avatar
Tyyne
Vaste waarde in elftal
Posts: 595
Joined: 24 Jun 2022, 11:12
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Couhaib Driouech
FOOTB_REM_S: No

Dit is bijna niet benoemswaardig qua gerucht maar PSV schijnt recent contact te hebben gehad met de zaakwaarnemer van Tomas Galvez, een 19 jarige Finse speler (nationaliteit via zijn moeder, vader is Spaans, geboren en opgegroeid in Engeland, lekker internationaal) die voor Manchester City onder 21 speelt als (aanvallende) linksback en met het eerste team mee traint.
Blijkbaar wilt hij deze zomer kijken of zijn positie binnen Manchester City verbeterd en zo niet elders minuten gaan maken, echter lijkt zijn zaakwaarnemer niet zo gechameerd van een transfer buiten Engeland.

Ook hebben we blijkbaar ooit geinformeerd naar Lukas Hradecky toen er een kans was dat Zoet naar Benfica/Crystal Palace zou gaan in 17/18 en zou dat onze nummer 1 target geweest zijn mocht Zoet zijn weggegaan.

Neem dit allemaal met een korreltje zout, ik woon in Finland en kom af en toe met mensen in gesprek die vrij hoog in het Finse voetbal wereldje zitten en kreeg dit te horen :D
These users thanked the author Tyyne for the post (total 28):
MithrasOntbijtkoekSKERLAJeronimoMenno1LeandroBonfimStandbeeldO Goleiro GrandeTomPSVWolfJoenepsvComeOnPSVSmeets14DoubleUCoolmanSensationNoosaMassimoTijnBalinhoDaveBFC BrackeSomaQanVoijkeJordiNilisfritskeRen HöekSomeOne
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Tyyne wrote: 03 Jun 2024, 15:16
Neem dit allemaal met een korreltje zout, ik woon in Finland en kom af en toe met mensen in gesprek die vrij hoog in het Finse voetbal wereldje zitten en kreeg dit te horen :D
Zou ik inderdaad maar doen met die babbelzieke Finnen 😉
These users thanked the author O Goleiro Grande for the post:
R.Manco
TomPSV
Legende
Posts: 14,764
Joined: 04 Aug 2018, 14:33
FOOTB_REM_S: No

Tyyne wrote: 03 Jun 2024, 15:16 Dit is bijna niet benoemswaardig qua gerucht maar PSV schijnt recent contact te hebben gehad met de zaakwaarnemer van Tomas Galvez, een 19 jarige Finse speler (nationaliteit via zijn moeder, vader is Spaans, geboren en opgegroeid in Engeland, lekker internationaal) die voor Manchester City onder 21 speelt als (aanvallende) linksback en met het eerste team mee traint.
Blijkbaar wilt hij deze zomer kijken of zijn positie binnen Manchester City verbeterd en zo niet elders minuten gaan maken, echter lijkt zijn zaakwaarnemer niet zo gechameerd van een transfer buiten Engeland.

Ook hebben we blijkbaar ooit geinformeerd naar Lukas Hradecky toen er een kans was dat Zoet naar Benfica/Crystal Palace zou gaan in 17/18 en zou dat onze nummer 1 target geweest zijn mocht Zoet zijn weggegaan.

Neem dit allemaal met een korreltje zout, ik woon in Finland en kom af en toe met mensen in gesprek die vrij hoog in het Finse voetbal wereldje zitten en kreeg dit te horen :D
Altijd leuke info dit!
Eenhoopjob
Basisspeler
Posts: 494
Joined: 04 Nov 2020, 16:09
FOOTB_REM_S: No

TomPSV wrote: 03 Jun 2024, 16:56
Altijd leuke info dit!
Correctie: finfo!
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

SuomInfo.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

FritskePhilips wrote: 11 May 2024, 18:02
Voormalig KG wrote: 09 May 2024, 15:40 Interessant, weet jij meer over hoe deze structuur eruit ziet?
Waarom deze keuzes gemaakt worden?
Is dit ergens terug te lezen?
Het is mij verteld, maar niet helemaal bijgebleven. Kwam vooral door de namen van deze nieuwe rollen, die nogal wat verschillende gebieden omvatte; head of ........, head of....., etc.

Ik weet dat ze hopen dat één van deze rollen ingevuld gaat worden door een icoon die ook hoofdtrainer is geweest binnen de club. Is de laatste maanden al meerdere keren op de Herdgang gesignaleerd.

Ze willen nog meer body geven aan de academy en meer spelers succesvol door laten stromen. Voor de stap naar Jong en naar de selectie willen ze zelfs iemand specifiek aanstellen, volgens mij betrof dat het icoon.

Voor die andere rollen leggen ze de lat ook hoog, waarbij in het geruchtencircuit namen als Riemersma, Weijs en Ultee de revue passeren/passeerden.

Ik heb dit nog nergens teruggelezen, maar weet dat dit idee intern al gepresenteerd is en men nu dus bezig is met de invulling/vormgeving ervan.
...
These users thanked the author 11 Tinus for the post (total 11):
Smeets14StandbeeldTyynematejaHeruoneSKERLADonyellMalenDeBruyneComeOnPSVAddoCultheldFieseFriedrich
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8,164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ander nieuws wat volgens mij een beetje de revue gepasseerd is. Men wilt een dus al een vervanger voor Lozano in de zomer halen. Dus 3 buitenspelers als Bakayoko ook vertrekt. Driouech kunnen we met potlood invullen inmiddels. Zou Sahraoui (mijn persoonlijke favoriet) ook nog komen?
These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
TijnBossche bolComeOnPSV
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 03 Jun 2024, 22:56 Ander nieuws wat volgens mij een beetje de revue gepasseerd is. Men wilt een dus al een vervanger voor Lozano in de zomer halen. Dus 3 buitenspelers als Bakayoko ook vertrekt. Driouech kunnen we met potlood invullen inmiddels. Zou Sahraoui (mijn persoonlijke favoriet) ook nog komen?
🤞🏻
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 03 Jun 2024, 22:56 Ander nieuws wat volgens mij een beetje de revue gepasseerd is. Men wilt een dus al een vervanger voor Lozano in de zomer halen. Dus 3 buitenspelers als Bakayoko ook vertrekt. Driouech kunnen we met potlood invullen inmiddels. Zou Sahraoui (mijn persoonlijke favoriet) ook nog komen?
Yep, drie kanonnen voor op de flank erbij. Mijn gevoel zegt dat 3ouech komt en die andere twee namen uit het buitenland zullen komen. Vrij lastig om een inschatting te maken naar potentiële namen. Peet is niet voor niets aan zijn cursus Spaans begonnen in ieder geval. :mrgreen:

Overigens voor de linksback; Valentin Barco van Brighton is wellicht een optie omdat 'ie daar nog maar heel weinig heeft gespeeld, wellicht een poging wagen? Zal ongetwijfeld lastig worden, maar al heel lang een talent dat erg goed wordt aangeschreven.
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 03 Jun 2024, 22:58
Heruone wrote: 03 Jun 2024, 22:56 Ander nieuws wat volgens mij een beetje de revue gepasseerd is. Men wilt een dus al een vervanger voor Lozano in de zomer halen. Dus 3 buitenspelers als Bakayoko ook vertrekt. Driouech kunnen we met potlood invullen inmiddels. Zou Sahraoui (mijn persoonlijke favoriet) ook nog komen?
🤞🏻
Als je Driouech en Sahraoui voor max €10m kunt halen lijkt me dat een heel behoorlijke investering. Het enige wat me daar alleen aan verbaast is dat het twee linksbuitens zijn en juist aan een (linksbenige) rechtsbuiten hebben we behoefte. Ik zou Osorio van Mydtjylland een heel interessante vinden. Maar zou me niets verbazen als Stewart verrast met een Latijnse parel; Bosz en zijn staf zijn niet voor niets op Spaanse les gegaan… 😉
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

O Goleiro Grande wrote: 03 Jun 2024, 23:12
SKERLA wrote: 03 Jun 2024, 22:58

🤞🏻
Als je Driouech en Sahraoui voor max €10m kunt halen lijkt me dat een heel behoorlijke investering. Het enige wat me daar alleen aan verbaast is dat het twee linksbuitens zijn en juist aan een (linksbenige) rechtsbuiten hebben we behoefte. Ik zou Osorio van Mydtjylland een heel interessante vinden. Maar zou me niets verbazen als Stewart verrast met een Latijnse parel; Bosz en zijn staf zijn niet voor niets op Spaanse les gegaan… 😉
Ze hebben wel een Spaans diploma niveau A1/2 gehaald geloof ik. Dan kan je net een biertje bestellen in het Spaans.
Haha
User avatar
O Goleiro Grande
Nationale topspeler
Posts: 2,101
Joined: 20 May 2022, 14:01
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 03 Jun 2024, 23:14
O Goleiro Grande wrote: 03 Jun 2024, 23:12

Als je Driouech en Sahraoui voor max €10m kunt halen lijkt me dat een heel behoorlijke investering. Het enige wat me daar alleen aan verbaast is dat het twee linksbuitens zijn en juist aan een (linksbenige) rechtsbuiten hebben we behoefte. Ik zou Osorio van Mydtjylland een heel interessante vinden. Maar zou me niets verbazen als Stewart verrast met een Latijnse parel; Bosz en zijn staf zijn niet voor niets op Spaanse les gegaan… 😉
Ze hebben wel een Spaans diploma niveau A1/2 gehaald geloof ik. Dan kan je net een biertje bestellen in het Spaans.
Cerveza in de mano en afwisselend derecha, izqierda en a delante brullen. Dat ís Boszball wel zo’n beetje toch?
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ben benieuwd of Mike Tresor dit jaar weer genoemd gaat worden
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

Benitez040 wrote: 04 Jun 2024, 00:06 Ben benieuwd of Mike Tresor dit jaar weer genoemd gaat worden
Dat denk ik niet. Burnley heeft de (verplichte?) koop optie van 18 miljoen gelicht.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 04 Jun 2024, 00:07
Benitez040 wrote: 04 Jun 2024, 00:06 Ben benieuwd of Mike Tresor dit jaar weer genoemd gaat worden
Dat denk ik niet. Burnley heeft de (verplichte?) koop optie van 18 miljoen gelicht.
O dat had ik nog niet voorbij zien komen, dan is het indd lastig
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 03 Jun 2024, 22:56 Ander nieuws wat volgens mij een beetje de revue gepasseerd is. Men wilt een dus al een vervanger voor Lozano in de zomer halen. Dus 3 buitenspelers als Bakayoko ook vertrekt. Driouech kunnen we met potlood invullen inmiddels. Zou Sahraoui (mijn persoonlijke favoriet) ook nog komen?
Dat lijkt me wel een goed idee met de manier van spelen en het weten dat Lozano buiten grote calamiteiten zal vertrekken. Een speler als Driouech als vervanger van Vertessen en een speler die alvast een half jaar kan acclimatiseren en het stokje van Lozano over kan nemen. Voor een speler als Driouech zie ik komend seizoen eigenlijk alles als bonus. PSV heeft de tweede seizoenshelft met het vertrek van Vertessen in combinatie met de langdurige blessure van Lang wel net wat gemist.
Benitez040
Vaste waarde in elftal
Posts: 510
Joined: 22 Jun 2022, 11:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

https://www.transfermarkt.nl/PSV-eindho ... _id/2024#/

Hier is een mooi overzicht van de namen die voorbij zijn gekomen, driouch staat er alleen niet bij
Post Reply