Ben benieuwd of Rik zo nog met nieuws komt.
Was vandaag bij de wedstrijd dus zal ook nog wel Stewart even aangesproken hebben
Transferwindow 2024/25
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
-
- Legende
Nabeschouwing van Alfons Groenendijk
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Dit gerucht hoorde ik 2 weken geleden van een paar Antwerpen supporters, maar wist niet zeker of dit serieus was.11 Tinus wrote: ↑12 Aug 2024, 19:39Nee die nieuwe Zeno wiens naam me even ontgaan was.
https://www.transfermarkt.nl/zeno-van-d ... ler/738774
- Juancho
- Mister PSV
Die Zeno Van Den Bosch past toch juist totaal niet in het profiel? Dat ventje is 20 jaar, heeft nog enorm veel te leren terwijl PSV een leider en directe versterking op de RCV wil en zoekt. Als talent daarachter hebben we Flamingo al gehaald, ook voor heel veel geld.
Dan zou ik het totaal onlogisch vinden om nog een hele jonge en onervaren RCV te halen.
Dan zou ik het totaal onlogisch vinden om nog een hele jonge en onervaren RCV te halen.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Reed net langs het PSV stadion en daar draaide een hele dikke auto van het terrein af. Maar het was donker en ik weet niks van auto's dus daar heeft niemand iets aan.
Last edited by GillesdelaCroquette on 12 Aug 2024, 23:36, edited 1 time in total.
- These users thanked the author GillesdelaCroquette for the post (total 2):
- SKERLA • Heissenberrug
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- Juancho
- Mister PSV
Dan heb je 2 jonge onervaren spelers aan de rechterkant waarbij Flamingo amper als rechtsback gespeelt heeft. Lijkt me ook een hele rare keuze om eerlijk te zijn.
-
- Jeugdinternational
- Favoriete speler: Jerdy Schouten
De Heet van de Herdgang podcast van vandaag is wel een aanrader, zitten best wel wat nieuwtjes in:
► Show Spoiler
- These users thanked the author dannyPSV for the post (total 23):
- SKERLA • Juancho • Leon77M • Madueke • ruuddevil • DonyellMalen • Mithras • Massimo • Noosa • Tyyne • De Realist • FritskePhilips • Joenepsv • Thijs • Tomm • 11 Tinus • Standbeeld • Sensation • DeEintovenaar • MG80 • Tutti Frutti • FieseFriedrich • SchoonGenoeg
- Juancho
- Mister PSV
Bedankt voor de samenvatting. Hoef ik de uitzending verder niet meer te luisteren. Gelukkig maar.
- These users thanked the author Juancho for the post (total 2):
- LucNilisLegend • Heissenberrug
-
- Legende
Het is maar net hoe erg je het wil maken. Flamingo heeft er al twee volle seizoenen eredivisie op zitten.Juancho wrote: ↑12 Aug 2024, 23:29 Die Zeno Van Den Bosch past toch juist totaal niet in het profiel? Dat ventje is 20 jaar, heeft nog enorm veel te leren terwijl PSV een leider en directe versterking op de RCV wil en zoekt. Als talent daarachter hebben we Flamingo al gehaald, ook voor heel veel geld.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Juancho
- Mister PSV
Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.
Ik vind dat PSV daar, en zeker in de as, meer ervaring, leiderschap en kwalitatief nodig heeft.
Ik vind dat PSV daar, en zeker in de as, meer ervaring, leiderschap en kwalitatief nodig heeft.
Last edited by Juancho on 12 Aug 2024, 23:54, edited 3 times in total.
- These users thanked the author Juancho for the post:
- Frankalbers1984
- Ontbijtkoek
- International
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Juancho
- Mister PSV
-
- Vaste waarde in elftal
Heb niks kunnen vinden op pagina's rond Elvide mbt PSV, heb mijn mede supporters die in het stadion rondom mij zitten gevraagd maar niemand weet iets mbt PSV en Elvedi. Heeft afgelopen jaar bijna alles gespeeld en kan mij dan ook niet voorstellen dat hij BMG wil inruilen tegen een ED club als ons PSV, niet echt een verbetering.De Realist wrote: ↑12 Aug 2024, 21:33 Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat @PsvBmg er iets meer over kan zeggen
Een wisselspeler van BMG zal nog wel de stap maken naar de ED maar een basisspeler gaat echt wel stappen achteruit van BMG naar PSV muv afgelopen jaar
-
- Legende
Maar je vind Sepp vd Berg wél ervaren genoeg?Juancho wrote: ↑12 Aug 2024, 23:51 Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Eff serieus ey… of je speelt bij een middenmoter in de BL of je speelt ieder jaar voor kampioenschap en CL in NL ?PsvBmg wrote: ↑13 Aug 2024, 00:15Heb niks kunnen vinden op pagina's rond Elvide mbt PSV, heb mijn mede supporters die in het stadion rondom mij zitten gevraagd maar niemand weet iets mbt PSV en Elvedi. Heeft afgelopen jaar bijna alles gespeeld en kan mij dan ook niet voorstellen dat hij BMG wil inruilen tegen een ED club als ons PSV, niet echt een verbetering.De Realist wrote: ↑12 Aug 2024, 21:33 Lees dat ie net juist bij de spelersraad is aangesloten en zich aan BMG wil committeren. Wellicht dat @PsvBmg er iets meer over kan zeggen
Een wisselspeler van BMG zal nog wel de stap maken naar de ED maar een basisspeler gaat echt wel stappen achteruit van BMG naar PSV muv afgelopen jaar
Stap terug? Beetje overdreven vindenie?
- These users thanked the author Riffii for the post (total 2):
- Vanthaman18 • Heissenberrug
Sanga are u dead ???? NO MAN!
-
- Basisspeler
BMG is ook niet meer het BMG van een paar jaar geleden. Denk alleen dat Elvedi kosten-Baten technisch niet super interessant is. Ondanks jaren bewezen dienst weinig houvast opzich voor PSV. Spreekt geen nederlandse taal, kent de competitie niet.
Anel Ahmedhodzic komt eraan!
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Precies. Het is niet dat Sepp zoveel meer ervaring heeft dan Flamingo en met Boscagli heb je die ervaren speler al. Tel daar Schouten, Benitez, Luuk, Veerman en Til bij op en je hebt veel ervaring in de as.Josef Dettelbacher wrote: ↑13 Aug 2024, 00:29Maar je vind Sepp vd Berg wél ervaren genoeg?Juancho wrote: ↑12 Aug 2024, 23:51 Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.
En laten we eerlijk zijn... PSV betaalt 9 miljoen voor Flamingo. Het is niet zo dat ze hem enkel en alleen voor erbij willen hebben want dan waren er wel goedkopere opties geweest. Het is geen ordinaire wisselspeler ofzo.
Die echte onbetwiste basisspeler die Juancho wenst zou ik ook willen maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat die op de lijst staat achter Sepp vd Berg. Ik laat me graag verrassen maar als PSV kiest voor Zeno vd Bosch en Flamingo voor naast Boscagli is het ook weer niet zo super onlogisch als Juancho doet voor komen. Vorig jaar was bv Zeno Debast misschien wel de A keuze en Beelen had hier kunnen spelen als hij voor PSV gedaan was. Dus het is echt niet dat PSV enkel en alleen kijkt naar kant en klare topspelers a la Moreno die er meteen staan en waarmee we de CL gaan winnen.
Als het Zeno vd Bosch wordt met Flamingo dan hebben ze eindelijk fors geïnvesteerd in de verdediging en als er dan nog een contractverlenging van Boscagli erbij komt heb je met hem en Dest ook wel de nodige balans.
Maarja plan A is Sepp en daar hoop ik nog steeds op maar dat voelt meer als uitgestelde teleurstelling.
- ShovingNE2
- Site Admin
Haha. Van de nummer 14 van de Bundesliga knokkend tegen degradatie naar Champions League met PSV... ja, dat is echt een stap achteruit. Daarom zal de waarde van de selectie ook ongeveer de helft zijn van die van PSV. Nee: dat is echt een paar grote stappen vooruit.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
- James Rodriguez • Vanthaman18 • Sensation • Eindhovenvoetbal
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- ShovingNE2
- Site Admin
Leuk, RikElfrink heeft het over de vele transferwindowfetisjisten hier op het forum in de podcast. Begint ergens rond minuut 20.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Gerard Karnemelk
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Niet ervaren, wel een leider in het veld die bij Mainz ook met hoge druk en veel ruimte in de rug speelde. Dus in zoverre is hij al wel een stapje verder. Vind persoonlijk overigens dat er op (één van de) backposities op ervaring ingezet moet worden als Sepp de RCV wordt, zoals Gosens.Josef Dettelbacher wrote: ↑13 Aug 2024, 00:29Maar je vind Sepp vd Berg wél ervaren genoeg?Juancho wrote: ↑12 Aug 2024, 23:51 Precies. Dat vind ik heel onervaren als je je echt wil versterken op de RCV positie. Maar het gaat me dus om de combinatie, 2 relatief onervaren RCV halen voor zo'n 20 miljoen. Zou ik totaal niet logisch vinden. Je zag zaterdag ook dat Boscagli z'n handen en voeten nodig had om iedereen achterin maar aan te sturen.
Wel bijzonder want volgens mij zijn er nog niet of nauwelijks namen voor RB gevallen vanuit RikElfrink terwijl men daar toch ook volop met mogelijke vervangers van Teze bezig zal zijn.
- ShovingNE2
- Site Admin