Benieuwd of ze die Amerikaan wel nog gaan halen (deze winter dan waarschijnlijk)
Transferwindow 2024/25
- Johann Vogelaar
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Romario
-
- Vedette
Die zal dan wel naar Ajax gaan nog.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- LucNilisLegend
- Mr. Spock
- Internationale topspeler
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.PsvBmg wrote: ↑16 Aug 2024, 17:30Alleen gotze kreeg geen verlenging, rest bij mindere ploegen dan BMG. Ze kunnen het proberen maar die gaat echt niet onder de 20 miljoen weg.Mr. Spock wrote: ↑16 Aug 2024, 16:25
Götze bij Dortmund, de op 1 na grootste club in de BL. 21 duels in zijn laatste seizoen. Kon naar een hele rits clubs in heel Europa. Koos PSV
Baumgartl en Schwaab waren meen ik basisspelers bij Stuttgart, Max basisklant bij Freiburg en Koch was 1e doelman bij Düsseldorf.
Het klopt dat Stuttgart ergens onderaan bungelde, maar BMG eindigde als 14e. Een speler van de nummer 14 van de BL die al jaren geen europees voetbal speelt naar een topclub in NL die jaarlijks om de prijzen speelt én al decennia lang europees speelt zou bij voorbaat vrijwel onhaalbaar zijn?
Beide clubs ook 1 DFB Pokal en een 2e Liga titel.
Stuttgart werd afgelopen seizoen 2e en heeft meer toeschouwers dan BMG. https://www.footballwebpages.co.uk/germ ... /2023-2024
Ik zou die niet als minder dan BMG bestempelen.
-
- Regelmatige invaller
Juancho wrote: ↑16 Aug 2024, 16:42 Het grote probleem wordt nu eerder dat je straks dus idd 4 nieuwe verdedigers in de basis hebt staan die allemaal ook nog moeten wennen aan elkaar, aan de andere spelers, aan het spelletje van Bosz, acclimatiseren etc. Je kan wel hopen dat op 2 september alles daadwerkelijk goed is afgelopen maar ook dan begint er nog een periode van veel onzekerheid omdat er simpelweg te veel ineens moet.
Daar maak ik me ondertussen nog meer zorgen over dan het uitblijven van versterkingen terwijl onze laatste 2 goede verdedigers weg willen en ook wel weg zullen gaan.
Aangezien er 4 nieuwe verdedigers komen is het volkomen logisch dat we alleen maar Nederlandse namen horen als ‘targets’, dat zal het samensmedingsproces vereenvoudigen, maar het blijft wel billenknijpen dit. Wanneer krijgen we een doorbraak, ben echt benieuwd, de dagen vliegen voorbij
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
PSV 24/25:
- These users thanked the author Mr. Spock for the post (total 8):
- Remontada • Nilis • Zuc0 • Wijnaldinho • TacticalReliable • 0946351 • DezoonvanAad • LucNilisLegend
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- De Realist
0-6-4!!!
- These users thanked the author De Realist for the post:
- LucNilisLegend
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Vaste waarde in elftal
Mr. Spock wrote: ↑16 Aug 2024, 17:50De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.
Stuttgart werd afgelopen seizoen 2e en heeft meer toeschouwers dan BMG. https://www.footballwebpages.co.uk/germ ... /2023-2024
BMG is een echte roemruchte traditions verein, een club die in heel Duitsland fans heeft zitten itt een Stuttgart, Freiburg of Mainz bv. Vanuit BMG zijn grote sterren opgestaan en zal altijd een van de grootste clubs van Duitsland blijven, zelfs al spelen ze in de 2e BL.
Stuttgart heeft bv totaal die aantrekkingskracht niet.
Nogmaals ze kunnen bij BMG aankloppen voor Itakura ( ik denk echt niet dat hij PSV zal gaan kiezen boven BMG ) en dan nog zal 20 miljoen echt niet genoeg zijn, dan kan je beter vd Berg halen die jonger is.
-
- Lid 2e elftal
Ik vind dat je BMG wel wat overschat in deze. Het laatste jaar vechten ze tegen degradatie en houdt het echt niet over. Ik kom er zelf ook af en toe en het team is er niet sterker op geworden.PsvBmg wrote: ↑16 Aug 2024, 19:27Mr. Spock wrote: ↑16 Aug 2024, 17:50 De laatste titel van BMG is van 1977. Sindsdien heeft Stuttgart 3 BL titels gewonnen en een UEFA cup finale gespeeld.
BMG is een echte roemruchte traditions verein, een club die in heel Duitsland fans heeft zitten itt een Stuttgart, Freiburg of Mainz bv. Vanuit BMG zijn grote sterren opgestaan en zal altijd een van de grootste clubs van Duitsland blijven, zelfs al spelen ze in de 2e BL.
Stuttgart heeft bv totaal die aantrekkingskracht niet.
Nogmaals ze kunnen bij BMG aankloppen voor Itakura ( ik denk echt niet dat hij PSV zal gaan kiezen boven BMG ) en dan nog zal 20 miljoen echt niet genoeg zijn, dan kan je beter vd Berg halen die jonger is.
Als je dan ook kijkt naar de uitgaande transfers dan hebben ze pas 3 keer een speler voor meer dan 20 miljoen verkocht (bron Transfermarkt). Dan lijkt het me wel erg overdreven dat de spelers niet haalbaar zouden zijn. Het zijn ook geen overdreven talenten a la Wirtz of Brandt destijds die hier genoemd worden. Of deze spelers in de Eredivisie willen spelen is inderdaad de vraag, maar ze lijken me wel haalbaar voor PSV mocht PSV echt graag iemand willen halen.
-
- ShovingNE2
- Site Admin
No shit. Hoe onverwacht.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Smeets14
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Meervoudig international
Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
- These users thanked the author danko-lazovic for the post:
- De Realist
- Heissenberrug
Ben je nieuw hier?danko-lazovic wrote: ↑16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Ik vind hem nog een erge softie hoor, ShovingNE2danko-lazovic wrote: ↑16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
- ShovingNE2
- Site Admin
Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.danko-lazovic wrote: ↑16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
Dan krijg je weerstand. Boeien.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Legende
Doe eens lievvvvvShovingNE2 wrote: ↑16 Aug 2024, 19:48Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.danko-lazovic wrote: ↑16 Aug 2024, 19:42Je gaat wel weer lekker richting Juancho hè? Laatste 5 reacties die ik van jou voorbij zie komen zijn allemaal redelijk aanvallend richting hem.
verder nog wat gebeurd vandaag?
- Hatseflats
- Vedette
NopeMenno1 wrote: ↑16 Aug 2024, 20:01Doe eens lievvvvvShovingNE2 wrote: ↑16 Aug 2024, 19:48
Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.
-
- Meervoudig international
Boscagli heeft z’n vertrekwens naar buiten aangekondigdMenno1 wrote: ↑16 Aug 2024, 20:01Doe eens lievvvvvShovingNE2 wrote: ↑16 Aug 2024, 19:48
Gek hé als hij rare dingen roept. Hij is voor de honderdste keer uitermate bezorgd. Brands is een leugenaar. Terwijl ieder normaal mens snapt wat Brands daar uitdraagt. Etc. Etc.
-
- Legende
Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
Even kijken wat hij nog kan..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Is ie overgelopen net voor de wedstrijd?milansandro wrote: ↑16 Aug 2024, 20:56 Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
-
- Legende
Nope, nog steeds bij Fulham..Thijs wrote: ↑16 Aug 2024, 21:00Is ie overgelopen net voor de wedstrijd?milansandro wrote: ↑16 Aug 2024, 20:56 Kenny Tete in de basis bij Man United tegen Fulham..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- StratumZuid
- Vedette
Is gratis te zien op kanaal 19 wanneer je KPN hebt
In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
alles van goud
alles van goud
-
- Vaste waarde in elftal
Schiet bijna een bal van 30 meter in de kruising. Prima begin.