Ruud van Nistelrooij
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
de situaties zijn natuurlijk totaal verschillend, de enige overeenkomst is het hearsay gedeelte. Veerman moet hier met fluwelen handschoenen worden aangepakt terwijl Ruud van Nistelrooy min of meer de boeman krijgt toegeschoven voor alle ellende, zonder dat er ook maar iets van hoor- en wederhoor wordt toegepast. Ik vind het opvallend en niet te verklaren, volgens mij onderschatten jullie echt hoe belangrijk iemand als Ruud is geweest in het gevoel dat je jezelf met PSV verbonden kunt voelen. Gaan jullie maar nou gewoon geilen op een lekkere assist van Veerman op YouTube ofzo.
-
- Vaste waarde in elftal
- Clubvoorkeur: PSV
.
Beheers je zeg. Het is ontzettend jammer dat Ruud niet geslaagd is. Ik had het van harte gehoopt. Je slaat de plank echt mis.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Het is allemaal kut. Gewoon de manier waarop het is gegaan, Ruud is een legende en we moeten zondag nog presteren ook.
Maar.
Ik zie dit wel als een kans. Het is een kans om het nu écht goed neer te zetten. PSV is niet blut en er valt nog zelfs aardig wat te cashen. Ik wil niet star vast houden aan bepaalde gedachten, zoals dat Xavi bijvoorbeeld per se moet blijven. Er is heel veel werk aan de winkel, maar dit is een kans om het team en de staf meteen goed om te bouwen. Niks en niemand is onmisbaar, het gaat erom dat er een echt TEAM op het veld staat.
Ik zeg eerlijk. Ik zie niet iemand beters dan Cocu voor deze taak. Hij gaat voor stabiliteit en dat is wat PSV nu nodig heeft. Vanuit achterin kun je al zoveel verschil maken, minder tegengoals, opbouwend heb je al wat aardige krachten in huis. Een goed fundament achterin doet wonderen voor een team, zet daar dan kwaliteit voor. Plus Cocu is óók een clubheld, dit keer met een stabiele TD boven zich. Stewart is geen grote prater, maar een bescheiden vent met een grote drive en uitstekend netwerk. Zet een Jans of een andere ervaren rot ernaast, een mix van kwaliteit en nuchterheid.
Maar.
Ik zie dit wel als een kans. Het is een kans om het nu écht goed neer te zetten. PSV is niet blut en er valt nog zelfs aardig wat te cashen. Ik wil niet star vast houden aan bepaalde gedachten, zoals dat Xavi bijvoorbeeld per se moet blijven. Er is heel veel werk aan de winkel, maar dit is een kans om het team en de staf meteen goed om te bouwen. Niks en niemand is onmisbaar, het gaat erom dat er een echt TEAM op het veld staat.
Ik zeg eerlijk. Ik zie niet iemand beters dan Cocu voor deze taak. Hij gaat voor stabiliteit en dat is wat PSV nu nodig heeft. Vanuit achterin kun je al zoveel verschil maken, minder tegengoals, opbouwend heb je al wat aardige krachten in huis. Een goed fundament achterin doet wonderen voor een team, zet daar dan kwaliteit voor. Plus Cocu is óók een clubheld, dit keer met een stabiele TD boven zich. Stewart is geen grote prater, maar een bescheiden vent met een grote drive en uitstekend netwerk. Zet een Jans of een andere ervaren rot ernaast, een mix van kwaliteit en nuchterheid.
Last edited by Revolinho on 26 May 2023, 22:37, edited 1 time in total.
-
- Nationale topspeler
Ik heb helemaal niks meer met Veerman dan met Ruud. Ik heb het “geluk” in deze situatie dat ik met beide niet ben opgegroeid. Misschien kijk ik er daardoor wat objectiever naar, maar dat weet ik niet. Ik zie aan jouw leeftijd (ben toch gaan kijken toen je iets over je profiel zei) dat je natuurlijk bent opgegroeid met Ruud. All good, snap dat het een legende voor je is, maar zoals Heruone al zegt lijkt het me nogal sterk dat het niet in ieder geval deels lag aan Ruud als letterlijk iedereen wel iets had aan te merken op zijn werkwijze.Skuddem wrote: ↑26 May 2023, 22:32de situaties zijn natuurlijk totaal verschillend, de enige overeenkomst is het hearsay gedeelte. Veerman moet hier met fluwelen handschoenen worden aangepakt terwijl Ruud van Nistelrooy min of meer de boeman krijgt toegeschoven voor alle ellende, zonder dat er ook maar iets van hoor- en wederhoor wordt toegepast. Ik vind het opvallend en niet te verklaren, volgens mij onderschatten jullie echt hoe belangrijk iemand als Ruud is geweest in het gevoel dat je jezelf met PSV verbonden kunt voelen. Gaan jullie maar nou gewoon geilen op een lekkere assist van Veerman op YouTube ofzo.
-
- Vaste waarde in elftal
Sinds zijn spelerscarrière.
- VeresRivne
- Vedette
Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
It's not the size of the dog in the fight, it's the size of fight in the dog.
SLAVA UKRAINE!!!
SLAVA UKRAINE!!!
- Standbeeld
- Mister PSV
Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.VeresRivne wrote: ↑26 May 2023, 22:36Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
-
- Legende
Zo zie ik het ook. Het is op een zeer lullige manier gegaan, maar vooral door het impulsieve gedrag van Ruud zelf. Dat mag, maar zijn houdbaarheidsdatum was toch al bijna voorbij. Nu op het tandvlees die 2e plek pakken en dan volle focus op volgend seizoen. Slot blijft bij Feyenoord wat klote is, maar is ook een concurrent minder als het op het zoeken van een nieuwe trainer aan komt. Ajax staat ook in de fik, dus je hebt een lichte voorsprong om je trainer aan te stellen.Revolinho wrote: ↑26 May 2023, 22:35 Het is allemaal kut. Gewoon de manier waarop het is gegaan, Ruud is een legende en we moeten zondag nog presteren ook.
Maar.
Ik zeg eerlijk. Ik zie niet iemand beters dan Cocu voor deze taak. Hij gaat voor stabiliteit en dat is wat PSV nu nodig heeft. Vanuit achterin kun je al zoveel verschil maken, minder tegengoals, opbouwend heb je al wat aardige krachten in huis. Een goed fundament achterin doet wonderen voor een team, zet daar dan kwaliteit voor. Plus Cocu is óók een clubheld, dit keer met een stabiele TD boven zich. Stewart is geen grote prater, maar een bescheiden vent met een grote drive en uitstekend netwerk.
-
- Nationale topspeler
Je hebt natuurlijk gelijk, vind het gewoon verschrikkelijk om te zien hoe mensen hier op het forum een witchhunt hebben gestart om een dader te zoeken. Had hier iets hoger niveau verwacht.
- Skuddem
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Als je het niveau omhoog wilt krijgen op dit forum heb ik nog wel een tip voor je, een quick win..
► Show Spoiler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Zeker weten ook met Ruud.Standbeeld wrote: ↑26 May 2023, 22:36Met Alfred en Mark ja, maar met Ruud? Nee hoor.VeresRivne wrote: ↑26 May 2023, 22:36
Is wel bekend toch dat daar duidelijk lijntjes lopen die al heel lang bestaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Meervoudig international
-
- Vedette
- ruuddevil
- Legende
Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
- Maikel
- Site Admin
Maar juist een ervaren assistent is er toch voor om dan een beginnend trainer te helpen en geen domme fouten te maken?ruuddevil wrote: ↑26 May 2023, 23:20Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
Of moet Fred enkel zitten en zijn bek houden en ja knikken?
- ruuddevil
- Legende
Ik zou toch eens die cursus begrijpend lezen volgen.Maikel wrote: ↑26 May 2023, 23:21Maar juist een ervaren assistent is er toch voor om dan een beginnend trainer te helpen en geen domme fouten te maken?ruuddevil wrote: ↑26 May 2023, 23:20
Natuurlijk wel, maar de hoofdtrainer beslist na de input van de assistent gehoord te hebben. Als de hoofdtrainer besluit een andere keuze te maken moet de assistent zijn plek kennen en geen tweespalt veroorzaken. Juist een ervaren man als Rutten moet dat begrijpen, maar zelfs dat kan ie blijkbaar niet.
Of moet Fred enkel zitten en zijn bek houden en ja knikken?