Als het anders was, was hij na zo’n tijd niet meer haalbaar geweest. Maar inderdaad onbegrijpelijk vanuit onze kant.
Transferwindow 2024/25
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
6 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.O Goleiro Grande wrote: ↑12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html
Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
- These users thanked the author Heruone for the post (total 2):
- Dai Ragazzi • Trixm
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Regelmatige invaller
Direct overmaken naar AZ. Goede speler hoor, kunnen we er goed bij gebruiken. Meer geluk dan wijsheid dat Teze alles heeft kunnen spelen.Heruone wrote: ↑12 May 2024, 16:036 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.O Goleiro Grande wrote: ↑12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html
Opmerkelijk, ik schatte een club als Inter wel hoger in wb het segment waar zij versterking in zoeken. Hij kost natuurlijk wel zeker twee keer zoveel als de Japanner, maar met dezelfde contracttermijn lijkt me Teze veel interessanter voor de Milanezen…
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Eens. En ik denk dat ie bij PSV ook hoog op het lijstje staat als Teze vertrekt.Heruone wrote: ↑12 May 2024, 16:036 mil voor Sugawara zou ik ook geen onaardige transfer vinden voor ons trouwens.O Goleiro Grande wrote: ↑12 May 2024, 15:57 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/11 ... ljoen.html
- Standbeeld
- Mister PSV
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Maar wij zijn het Bayern van Nederland toch?Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
Gewoon binnen halen. Leuke speler.
- Juancho
- Mister PSV
Het is nu al vrij duidelijk waar PSV sowieso spelers voor moet gaan halen. En dat is al best een lijstje dus daar zich natuurlijk weldegelijk relatief haast achter. Als coach wil je zulke jongens ook zsm bij de groep hebben om het spelletje aan te leren. De LB en RC zijn sowieso al open dus daar zal je snel in moeten schakelen. En dat kan prima met kwaliteit want laten we aub niet doen alsof kwaliteit pas laat in de markt vrij komt.
Bij spelwrs als Veerman en Baka ligt het anders, die zullen eerst verkocht moeten worden en dan moet Earnie de lijstjes klaar hebben. Maar daar zit wat minder druk en haast op.
En dan is er nog een hele rits aan contracten die de koemnde tijd tixh echt verlengt moeten worden omdat het invloed heeft op je selectiebeleid. PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven om spelers als Benitez, Mauro en Boscagli gratis de deur uit te laten lopen na komend seizoen. Bijtekenen of na dit seizoen verkopen dus.
Bij spelwrs als Veerman en Baka ligt het anders, die zullen eerst verkocht moeten worden en dan moet Earnie de lijstjes klaar hebben. Maar daar zit wat minder druk en haast op.
En dan is er nog een hele rits aan contracten die de koemnde tijd tixh echt verlengt moeten worden omdat het invloed heeft op je selectiebeleid. PSV kan het zich simpelweg niet veroorloven om spelers als Benitez, Mauro en Boscagli gratis de deur uit te laten lopen na komend seizoen. Bijtekenen of na dit seizoen verkopen dus.
Last edited by Juancho on 12 May 2024, 17:11, edited 2 times in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Internationale topspeler
Prima, vindt het niet veel bijzondersStandbeeld wrote: ↑12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
- ShovingNE2
- Site Admin
- Armada
Houd ook Grønbæk in de gaten.
- These users thanked the author Armada for the post (total 5):
- LeandroBonfim • SKERLA • Joenepsv • Bram • IbiAppelvlaai
-
- Legende
Ken hem van de wedstrijden tegen ajax waarin hij een prima indruk maakte..
Maar ja, tegen ajax..
Maar ja, tegen ajax..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Legende
- Juancho
- Mister PSV
Doe gozert kost toch wel meer dan 15 miljoen? En dat gaat PSV echt niet betalen voor 1 speler.
Speelt toch in de VS? Misschien een deal maken met Lozano erbij betrokken
Speelt toch in de VS? Misschien een deal maken met Lozano erbij betrokken
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid scoutingsteam
Niet helemaal waar. Almada is van nature een '10', maar kan evengoed op de flanken óf de plek van Veerman spelen, hoewel die laatste rol wellicht wat ontwikkeling in defensief bewustzijn vereist. Hij is ook meer spelmaker dan Tillman, vind ik. Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
- DonyellMalen
- Legende
Een van de twee in een vrije rol vanaf de flank en de ander vanaf de 10, of hoe zie je dat voor je?
- These users thanked the author DonyellMalen for the post:
- Ykhim
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Speler die dus perfect in de visie en speelwijze van Bosz past. Kan op meerdere positie’s ingezet worden, net als de meeste andere spelers die Bosz veel gebruikt.Ykhim wrote: ↑12 May 2024, 19:36Niet helemaal waar. Almada is van nature een '10', maar kan evengoed op de flanken óf de plek van Veerman spelen, hoewel die laatste rol wellicht wat ontwikkeling in defensief bewustzijn vereist. Hij is ook meer spelmaker dan Tillman, vind ik. Tillman zie ik toch vooral als de man van de actie en diepte, Almada kan dat óók, maar koppelt het aan enorme creativiteit.
-
- Nationale topspeler
Ik ben benieuwd wanneer het balletje gaat rollen mbt de transfer carrousel. Zou een club het al voor het EK aandurven om Bakayoko bijvoorbeeld te kopen of zou zo een club als Liverpool denken "nog even kijken hoe hij het op het EK doet voordat we 50 miljoen aftikken". Al die namen zoals Gronbaek en Vitik zijn allemaal aankopen van 10+ miljoen. Aangezien we nu dus al 12,5 miljoen hebben overgemaakt voor Tillman en ik toch wel eigenlijk verwacht we de met Barcelona eruit gaan komen voor Dest. Heb je toch al wat miljoenen besteed en zou je zeggen dat er eerst weer een uitgaande transfer moet gebeuren voordat we nog een dure transfer doen. Gaat een interessante markt worden met dat EK.
-
- Legende
Met een stap naar de PL schiet Sugawara in eigen land in aanzien omhoog. Dat maakt hem ook veel interessanter voor reclames en advertenties, en daar is ook veel mee te verdienen in Japan.11 Tinus wrote: ↑12 May 2024, 16:44Maar wij zijn het Bayern van Nederland toch?Standbeeld wrote: ↑12 May 2024, 16:31 Sugawara heeft al kenbaar gemaakt de stap naar het buitenland te willen maken.
Gewoon binnen halen. Leuke speler.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Heruone
- Lid scoutingsteam
En dat is waar Noa Lang in the picture komt.DonyellMalen wrote: ↑12 May 2024, 19:44Een van de twee in een vrije rol vanaf de flank en de ander vanaf de 10, of hoe zie je dat voor je?
Allemaal leuk en aardig, maar wie gelooft in een komst van Almada gaat waarschijnlijk aardig teruggesteld worden. Fantastische speler, daar niet van.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford